zal ongetwijfeld goed zijn al zijn ze in Frankrijk wel makkelijker met sterren uitdelen heb ik het ideequote:Op zondag 4 maart 2018 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gaat in mei naar Joël Robuchon in Monaco met een goede vriendin van haar.
ze hebben een slight biasquote:Op zondag 4 maart 2018 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld goed zijn al zijn ze in Frankrijk wel makkelijker met sterren uitdelen heb ik het idee
ze zijn anti iedereenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
(wat uiteindelijk neerkomt op anti-engeland)
Ik gok niet meer, makkerquote:Op zondag 4 maart 2018 23:04 schreef KingRoland het volgende:
inso gaan we dit jaar samen bank zetten op ESF
Ligt eraan, ik kan niet eten bij de sterrentent in mijn dorp. Die koken zoveel met schaaldierenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
Tegelijkertijd is een sterrenrestaurant zelden teleurstellend.
Als je genoegen neemt met die kleine kut beetjes die je daar krijgt....quote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is echt een misvatting. Ga nooit met trek naar huis.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je genoegen neemt met die kleine kut beetjes die je daar krijgt....
Veel mensen stellen uit eten gelijk aan veel te veel eten.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is echt een misvatting. Ga nooit met trek naar huis.
dat is waar maar in Azië worden ze betaald om die gids te maken, dat is toch wel jammerquote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
zou die streetfood verkoopster in bangkok ook betaald hebbenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar in Azië worden ze betaald om die gids te maken, dat is toch wel jammer
Apicius?quote:Op zondag 4 maart 2018 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik kan niet eten bij de sterrentent in mijn dorp. Die koken zoveel met schaaldieren
si.quote:
nee het zijn de steden die er voor betalen, dan krijg je dit soort dingenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
zou die streetfood verkoopster in bangkok ook betaald hebben
hoe werkt ditquote:Op zondag 4 maart 2018 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee het zijn de steden die er voor betalen, dan krijg je dit soort dingen
Moet zeggen dat 4 euro voor een fles earth water nog goed mee viel in het restaurant waar ik vanavond was.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
Karaf duinwater
![]()
Dat heet gewoon kraanwater.
Kreeg bij de Vrienden van Jacob gratis water omdat ik de bob was.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 4 euro voor een fles earth water nog goed mee viel in het restaurant waar ik vanavond was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |