zal ongetwijfeld goed zijn al zijn ze in Frankrijk wel makkelijker met sterren uitdelen heb ik het ideequote:Op zondag 4 maart 2018 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gaat in mei naar Joël Robuchon in Monaco met een goede vriendin van haar.
ze hebben een slight biasquote:Op zondag 4 maart 2018 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld goed zijn al zijn ze in Frankrijk wel makkelijker met sterren uitdelen heb ik het idee
ze zijn anti iedereenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
(wat uiteindelijk neerkomt op anti-engeland)
Ik gok niet meer, makkerquote:Op zondag 4 maart 2018 23:04 schreef KingRoland het volgende:
inso gaan we dit jaar samen bank zetten op ESF
Ligt eraan, ik kan niet eten bij de sterrentent in mijn dorp. Die koken zoveel met schaaldierenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
Tegelijkertijd is een sterrenrestaurant zelden teleurstellend.
Als je genoegen neemt met die kleine kut beetjes die je daar krijgt....quote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is echt een misvatting. Ga nooit met trek naar huis.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je genoegen neemt met die kleine kut beetjes die je daar krijgt....
Veel mensen stellen uit eten gelijk aan veel te veel eten.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is echt een misvatting. Ga nooit met trek naar huis.
dat is waar maar in Azië worden ze betaald om die gids te maken, dat is toch wel jammerquote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
zou die streetfood verkoopster in bangkok ook betaald hebbenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar in Azië worden ze betaald om die gids te maken, dat is toch wel jammer
Apicius?quote:Op zondag 4 maart 2018 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik kan niet eten bij de sterrentent in mijn dorp. Die koken zoveel met schaaldieren
si.quote:
nee het zijn de steden die er voor betalen, dan krijg je dit soort dingenquote:Op zondag 4 maart 2018 23:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
zou die streetfood verkoopster in bangkok ook betaald hebben
hoe werkt ditquote:Op zondag 4 maart 2018 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee het zijn de steden die er voor betalen, dan krijg je dit soort dingen
Moet zeggen dat 4 euro voor een fles earth water nog goed mee viel in het restaurant waar ik vanavond was.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
Karaf duinwater
![]()
Dat heet gewoon kraanwater.
Kreeg bij de Vrienden van Jacob gratis water omdat ik de bob was.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 4 euro voor een fles earth water nog goed mee viel in het restaurant waar ik vanavond was.
quote:Already renowned as a street food destination, Bangkok -- the seventh Asian territory to be rated by Michelin -- has now risen up the culinary ranks to join the likes of Tokyo, Singapore and Hong Kong/Macau -- even if the Tourism Authority of Thailand did have to dangle a reported 144 million Thai baht ($4.4 million) partnership to get them there.
Wat een luxequote:Op zondag 4 maart 2018 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kreeg bij de Vrienden van Jacob gratis water omdat ik de bob was.
Kraanwater moet sowieso altijd gratis zijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kreeg bij de Vrienden van Jacob gratis water omdat ik de bob was.
Ja achquote:
het water wel maar de service nietquote:Op zondag 4 maart 2018 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kraanwater moet sowieso altijd gratis zijn.
gister nog 1 pond per persoon voor onbeperkt kraanwater betaald maatquote:Op zondag 4 maart 2018 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kraanwater moet sowieso altijd gratis zijn.
Ik ben sowieso geen culinair kenner hoor, dus achquote:Op zondag 4 maart 2018 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kan je die sterren dus ook met een korreltje zout nemen
Daar kan ik nog wel mee leven om de door Tarado aangehaalde reden. Aan de andere kant, met het water wat ze brengen komen waarschijnlijk andere bestellingen mee terug.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
gister nog 1 pond per persoon voor onbeperkt kraanwater betaald maat
ik vind dat mensen die alleen water drinken er voor zouden moeten betalen, als je wijn drinkt dan kan het er wel bijquote:Op zondag 4 maart 2018 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook voor de service wel eigenlijk. 1 karafje wassen lijkt mij het probleem niet.
Of dat je moet betalen voor je glasje water bij je espresso/koffiequote:Op zondag 4 maart 2018 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat mensen die alleen water drinken er voor zouden moeten betalen, als je wijn drinkt dan kan het er wel bij
Ja, maar ik ken eigenlijk niemand die in de horeca gaat zitten en alleen kraanwater besteld.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat mensen die alleen water drinken er voor zouden moeten betalen, als je wijn drinkt dan kan het er wel bij
Ik wel, die kleine hapjes... al is het een 10 gangen menu, word het alleen maar kleiner en je moet langer wachten.. Drama in mijn ogen. Dan ga ik liever naar een lokaal restaurant waarbij ik weet wat ik krijg voor veel minder maar vol zit, dan dat ik uren moet doen over een diner en achteraf nog trek heb...quote:Op zondag 4 maart 2018 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is echt een misvatting. Ga nooit met trek naar huis.
Bij veel goedkopere restaurants krijg je veel te veel en dan vooral goedkope garnituur als patat, rijst etc.
Dankzij jou zitten de restaurants van de Beren nog vol. Wees trots op je zelf.quote:Op zondag 4 maart 2018 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel, die kleine hapjes... al is het een 10 gangen menu, word het alleen maar kleiner en je moet langer wachten.. Drama in mijn ogen. Dan ga ik liever naar een lokaal restaurant waarbij ik weet wat ik krijg voor veel minder maar vol zit, dan dat ik uren moet doen over een diner en achteraf nog trek heb...
Gewoon naar een vreetschuur gaan, zo'n pauper all you can eat wok ofzoquote:Op zondag 4 maart 2018 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wel, die kleine hapjes... al is het een 10 gangen menu, word het alleen maar kleiner en je moet langer wachten.. Drama in mijn ogen. Dan ga ik liever naar een lokaal restaurant waarbij ik weet wat ik krijg voor veel minder maar vol zit, dan dat ik uren moet doen over een diner en achteraf nog trek heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |