quote:Op maandag 5 maart 2018 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)m-voor-nederlanders/
(lol)
quote:Op maandag 5 maart 2018 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WZNWZDB
BELGEN FIETSEN ALTIJD WEG
kapoquote:
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2018 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kraanwater moet sowieso altijd gratis zijn.
goeie troll op facebook ik had ook gestemdquote:Op maandag 5 maart 2018 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Robben heeft de oscar voor het beste kapsel gewonnen.
Doerakquote:Op maandag 5 maart 2018 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goeie troll op facebook ik had ook gestemd
we moesten vandaag onze cv laten nakijken komt mijn docent opeens klagen dat ik hbo niet met hoofdletters heb geschreven, dus ik heb hem op zijn plek gezet Jojoquote:
Klasse Roland.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we moesten vandaag onze cv laten nakijken komt mijn docent opeens klagen dat ik hbo niet met hoofdletters heb geschreven, dus ik heb hem op zijn plek gezet Jojo
In de goede oude tijd stak je zo iemand nog gewoon neer.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we moesten vandaag onze cv laten nakijken komt mijn docent opeens klagen dat ik hbo niet met hoofdletters heb geschreven, dus ik heb hem op zijn plek gezet Jojo
quote:Op maandag 5 maart 2018 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de goede oude tijd stak je zo iemand nog gewoon neer.
Marketing is hbo?quote:Op maandag 5 maart 2018 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 5 maart 2018 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de goede oude tijd stak je zo iemand nog gewoon neer.
Fargo gewoon hè. Of Bladerunner.quote:
Die moet ik nog gaan zien.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Oeh Blade Runner op netflix? Die ga ik deze week weer 's kijken dan
wat vond je van 2049?
yoquote:Op maandag 5 maart 2018 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
L_L,
Saind,
Roland,
Knut,
Opper,
Nap,
Jojo,
Drizzt,
Haags,
Hoe is het met mijn favoriete Poolse Londenaar?quote:Op maandag 5 maart 2018 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
L_L,
Saind,
Roland,
Knut,
Opper,
Nap,
Jojo,
Drizzt,
Haags,
Ik kan zeggen, top.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete Poolse Londenaar?
Ik reis net terug uit Brussel. Ik ga de komende weekenden flyeren voor de goede zaak.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan zeggen, top.
Twee weekenden leuke tripjes voor de boeg.
Ik dit weekend dus naar Jersey.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik reis net terug uit Brussel. Ik ga de komende weekenden flyeren voor de goede zaak.
Leuk, ook tegen de sleepwet?quote:Op maandag 5 maart 2018 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik reis net terug uit Brussel. Ik ga de komende weekenden flyeren voor de goede zaak.
Mijn moeder is er ook ooit geweest toen ze jouw leeftijd had. Is er nog steeds enthousiast over.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik dit weekend dus naar Jersey.
Helaas nog niet echt lekker weer.
Ik weet sinds gisteren dat er een directe vlucht tussen London City en Jersey gaat.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn moeder is er ook ooit geweest toen ze jouw leeftijd had. Is er nog steeds enthousiast over.
goed zoquote:Op maandag 5 maart 2018 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
Of zou Typisch doelen op de wet op de inlichtingen- en veiligheidsheidsdienst?
Niet raar voor een belastingparadijs.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet sinds gisteren dat er een directe vlucht tussen London City en Jersey gaat.
Vind ik mooi.
Ja, de belasting schijnt daar goed mee te vallen.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet raar voor een belastingparadijs.
Wat ga je er doen?quote:Op maandag 5 maart 2018 21:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja, de belasting schijnt daar goed mee te vallen.
ik snap dat je als voorstander van een monarchie dat zegtquote:Op maandag 5 maart 2018 21:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Verstandige mensen doen zowel actief als passief niet mee aan referenda.
Ik twijfel nog een beetje of ik ga stemmen. In principe ben ik tegen raadgevende referenda, maar als er kans is op een opkomst van 30% (en dat schat ik in gezien de combinatie met de gemeenteraadsverkiezingen) zal ik toch maar voor stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Verstandige mensen doen zowel actief als passief niet mee aan referenda.
En voorstander van representieve democratiequote:Op maandag 5 maart 2018 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap dat je als voorstander van een monarchie dat zegt
Alsof de meerderheid van Nederland tegen de monarchie is.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap dat je als voorstander van een monarchie dat zegt
Goede troll dit.quote:Op maandag 5 maart 2018 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik ga stemmen. In principe ben ik tegen raadgevende referenda, maar als er kans is op een opkomst van 30% (en dat schat ik in gezien de combinatie met de gemeenteraadsverkiezingen) zal ik toch maar voor stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |