post #13 is de nieuwe TTquote:
Geen idee, maar je zou alerts kunnen zetten in aps als Delta en/of Blockfolio.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:03 schreef Roellie80 het volgende:
Is er in Binance/Kucoin een optie om een mail te ontvangen wanneer een order hit?
Dat schiet echt niet op, heb iets van 50 orders staan.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zou alerts kunnen zetten in aps als Delta en/of Blockfolio.
De Blockfolio alerts maken me regelmatig agressief, lopen bij mij altijd (ver) achter.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zou alerts kunnen zetten in aps als Delta en/of Blockfolio.
jeetjequote:Op maandag 19 februari 2018 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Post 8, Haags_kwartiertje zou trots zijn.
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:09 schreef D. het volgende:
Doe ik ook mee!
Vandaag jarig, ze zijn 2 geworden.
Hier 2 jeugdfoto’s
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Joah!quote:
Dank je welquote:
Mijn negerkat is net een kopiequote:Op maandag 19 februari 2018 13:09 schreef D. het volgende:
Doe ik ook mee!
Vandaag jarig, ze zijn 2 geworden.
Hier 2 jeugdfoto’s
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
kijk, de marketing begint te werken!quote:Op maandag 19 februari 2018 13:14 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Dank je wel
Nog wat nieuwe dukaten gekocht waarvan je denkt, die moet ik even onder de loep nemen?
OF andere mensen?
Ik weet niet waarom, maar ik heb toch het idee dat Waves een platform gaat worden wat veel mensen gaan gebruiken als basis voor hun ( toekomstige ) coins.
Ik stond na de vorige run van Waves op het punt om alles om te zetten naar LSK. Niet gedaan.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:16 schreef Afwazig het volgende:
Wavesmaand deze maand en de volgende. Wat een genot. Bagholder deluxe hier.
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
kijk, de marketing begint te werken!
maar vergis je niet, Waves blijft een shitcoin howachteensEvENNHERISWAVESNAABDBANAJJAJAJA UBIFERSA SHIRT UITGETROKKEN BROEK UIT WAVWS IS BEGONNEB MET MARKETINF GRATZIZ WODKA HAJJAJAJANANANA WAVWSSMSOONNNNN!! 1[ afbeelding ]
Ohja ik was vergeten dat het niveau hier omlaag was gegaan....quote:Op maandag 19 februari 2018 13:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
kijk, de marketing begint te werken!
maar vergis je niet, Waves blijft een shitcoin howachteensEvENNHERISWAVESNAABDBANAJJAJAJA UBIFERSA SHIRT UITGETROKKEN BROEK UIT WAVWS IS BEGONNEB MET MARKETINF GRATZIZ WODKA HAJJAJAJANANANA WAVWSSMSOONNNNN!! 1[ afbeelding ]
Heb m'n lisk allemaal de deur uit gedaanquote:Op maandag 19 februari 2018 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stond na de vorige run van Waves op het punt om alles om te zetten naar LSK. Niet gedaan.
[ afbeelding ]
Qua gebruik heeft Waves super veel mogelijkheden. Echter emmeren ze wat mij betreft te veel met allerlei verschillende tokens. Voor de waarde van Waves is dat nadelig vermoed ik. Het platform is echter wel geniaal en hopelijk voegen ze steeds meer gateways toe.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:25 schreef Kyran het volgende:
Waves of Lisk meer potentie in 2018 volgens jullie? Ik vind ze allebei veel potentie hebben en zie ze allebei wel groeien in 2018, maar kan niet kiezen en ruimte voor beiden heb ik niet
Ripplequote:Op maandag 19 februari 2018 13:28 schreef Kyran het volgende:
Andere coins naast lsk or waves zijn ook welkom natuurlijk
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:28 schreef Kyran het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FUNquote:Op maandag 19 februari 2018 13:28 schreef Kyran het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]Universa shillllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke is dat ik de afgelopen dagen wel steeds tijd heb vrijgemaakt om in te lezen. Idee is goed, team is goed, werkend product (nou ja werkend test product) en marketing lijkt ook in orde. Hoe stom het ook klinkt, op dit moment is marketing gewoon heel belangrijk (op korte termijn in ieder geval). Ik heb een paar lange termijn hodl coins en ben op zoek naar wat short term x2/x3 coins, dus misschien toch maar een gokje wagen met Universa![]()
Dat dacht ik ook 1x met een coin.... en echt, hij kon NOG lagerquote:Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FUN
Veel minder gaat hij niet waard worden, only way is up
Hoe weet je dit?quote:Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FUN
Veel minder gaat hij niet waard worden, only way is up
1x maar is nog knap.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook 1x met een coin.... en echt, hij kon NOG lager
Ik heb sindsdien nooit meer een dergelijke gok genomen op basis van die kennisquote:Op maandag 19 februari 2018 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
1x maar is nog knap.
Ik dacht het al minstens een keer of zestien
Dat is ook mijn streven. Ben mij chest flink aan het oppoetsen voor het miljonair zijn aan het eind van dit jaar.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:41 schreef pnxsinned het volgende:
Wordt potverdorie tijd dat mijn portfolio eens moon gaat. Wil stoppen met dat werken.
Verstandig. Ik was wat dat betreft iets meer hardleers.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:37 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik heb sindsdien nooit meer een dergelijke gok genomen op basis van die kennis
Blijft ook moeilijk en echt niks zinnigs over te zeggen. Je kan denken dat een alt aardig op bodem zit en als dan BTC dan opeens een duikvlucht neemt dan is die bodem ook opeens een stuk lager (om maar iets te noemen).quote:Op maandag 19 februari 2018 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Verstandig. Ik was wat dat betreft iets meer hardleers.En ik blijf het moeilijk vinden hoor, de bodem proberen te bepalen.
VIAquote:Op maandag 19 februari 2018 13:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Blijft ook moeilijk en echt niks zinnigs over te zeggen. Je kan denken dat een alt aardig op bodem zit en als dan BTC dan opeens een duikvlucht neemt dan is die bodem ook opeens een stuk lager (om maar iets te noemen).
Maar uhm, mensen komen wij hier nou echt niet verder dan Universa en Fun?
Ja ja, ik weet het DYOR en dat doe ik ook zeker, maar beetje filteren met hulp van FOK! kan geen kwaad. Geen zin/tijd om 2000 coins te gaan uitzoeken
Wat Afwazig zegt! Komen hele toffe dingen aan, kun je best long op gaan zitten!quote:
DFINITY. Heb je heel veel te lezen.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Universa shillll
Leuke is dat ik de afgelopen dagen wel steeds tijd heb vrijgemaakt om in te lezen. Idee is goed, team is goed, werkend product (nou ja werkend test product) en marketing lijkt ook in orde. Hoe stom het ook klinkt, op dit moment is marketing gewoon heel belangrijk (op korte termijn in ieder geval). Ik heb een paar lange termijn hodl coins en ben op zoek naar wat short term x2/x3 coins, dus misschien toch maar een gokje wagen met Universa
quote:Op maandag 19 februari 2018 14:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
DFINITY. Heb je heel veel te lezen.
Thanks, ken deze niet echt, dus dat is mooi. Helemaal blind inlezenquote:
Niks mis met eggstcquote:Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Ben ik de enige of heeft die hond op die foto echt een pillenkop?
Niet dat er iets mis is met een beetje XTC.
Nouja hij is flink weggezakt en voorlopig zal de prijs wel redelijk stabiel blijven totdat ze daadwerkelijk met nieuws komen.quote:
KMDquote:Op maandag 19 februari 2018 13:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Blijft ook moeilijk en echt niks zinnigs over te zeggen. Je kan denken dat een alt aardig op bodem zit en als dan BTC dan opeens een duikvlucht neemt dan is die bodem ook opeens een stuk lager (om maar iets te noemen).
Maar uhm, mensen komen wij hier nou echt niet verder dan Universa en Fun?
Ja ja, ik weet het DYOR en dat doe ik ook zeker, maar beetje filteren met hulp van FOK! kan geen kwaad. Geen zin/tijd om 2000 coins te gaan uitzoeken
dat valt wel tegen....en bounce tegen 6 dollarquote:Op maandag 19 februari 2018 14:23 schreef Kyran het volgende:
CCK tweet en VEN moon, komt zo weer terug
Becoming, Magnificent, Workings = BMW.quote:Op maandag 19 februari 2018 14:23 schreef Kyran het volgende:
BOEM.quote:Op maandag 19 februari 2018 14:23 schreef Kyran het volgende:
Nu ff maar VEN gaat MOON.quote:Op maandag 19 februari 2018 14:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat valt wel tegen....en bounce tegen 6 dollar
HUGE when truequote:Op maandag 19 februari 2018 14:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Becoming, Magnificent, Workings = BMW.
twitter:CocaColaKid_OG twitterde op maandag 19-02-2018 om 14:20:58Hey my terrific juice-boxes. 🏠🔨🌲🏙️It is a glorious day today, is it not? Now, listen closely. $VET $BTC $ETH $XRP $IOTA $NEO $ICX#cocacolakid #cocawhispers #riseofthephoenix #vechain https://t.co/ltLafY95HO reageer retweet
cck? Vind ik die man zo op twitter onder cck?quote:Op maandag 19 februari 2018 14:29 schreef Kyran het volgende:
CCK reageert met "you have seen" op BWM trouwensLekker!
Met zn 500 stuksquote:Op maandag 19 februari 2018 14:28 schreef Predator38 het volgende:
volgens mij houd manzonderschouders hem zelf tegen op 6 dollar
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Universa shillll
Leuke is dat ik de afgelopen dagen wel steeds tijd heb vrijgemaakt om in te lezen. Idee is goed, team is goed, werkend product (nou ja werkend test product) en marketing lijkt ook in orde. Hoe stom het ook klinkt, op dit moment is marketing gewoon heel belangrijk (op korte termijn in ieder geval). Ik heb een paar lange termijn hodl coins en ben op zoek naar wat short term x2/x3 coins, dus misschien toch maar een gokje wagen met Universa
https://twitter.com/CocaColaKid_OG/status/965578582138478592quote:Op maandag 19 februari 2018 14:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Becoming, Magnificent, Workings = BMW.
Kerel waarom denken jullie noobs dat ik een kloon hebquote:Op maandag 19 februari 2018 14:32 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hey onder een verkeerde user Vigen !!!
Mijn standpunten van eerder staan nog steeds, echter zie ik dat ze goed bezig zijn qua marketing en dat is wat telt op dit moment.quote:
hij stelt je toch gewoon een vraag, dat doe je meestal op de man af.. Niet meteen zo op je pik getrapt zijn..quote:Op maandag 19 februari 2018 14:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn standpunten van eerder staan nog steeds, echter zie ik dat ze goed bezig zijn qua marketing en dat is wat telt op dit moment.
.. dus ja ik ben man genoeg om op een eerdere beslissing terug te komen. Leuk dat jij even uit je hol komt kruipen om weer op de man te spelen
De smile, en betreffende zinsvoering komt niet vriendelijk over.quote:Op maandag 19 februari 2018 14:35 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
hij stelt je toch gewoon een vraag, dat doe je meestal op de man af.. Niet meteen zo op je pik getrapt zijn..
Eerlijk gezegt kan een Russische blockchain nog best eens wat worden, er zit aardig wat potentie in UTN, er zijn nog amper partnerships, geen mainnet etc, kortom nog genoeg ruimte om te groeienquote:Op maandag 19 februari 2018 14:37 schreef vigen98 het volgende:
Blijft mooiEn zo gaan meer en meer anti Universa mensen toch nog naar Universa
Kwaliteit verkoopt zichzelf, haha. Ook sig maar even aangepastquote:Op maandag 19 februari 2018 14:37 schreef vigen98 het volgende:
Blijft mooiEn zo gaan meer en meer anti Universa mensen toch nog naar Universa
B-M-FUCKING-W onboard. BOOM.quote:Op maandag 19 februari 2018 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
https://twitter.com/CocaColaKid_OG/status/965578582138478592
Jup
geen gezeik, iedereen rijk !quote:Op maandag 19 februari 2018 14:42 schreef Kyran het volgende:
Mensen die blind meegaan zonder zelf uit te zoeken worden afgekraakt (terecht in mijn ogen).
Mensen die niet blind meegaan, vraagtekens hebben bij alle beloften die een bepaald project doet worden ook afgezeken. Je kan het ook niet goed doen he
Als die announcement straks komt dan gaan die walls weg hoorquote:Op maandag 19 februari 2018 14:44 schreef sandertjuh het volgende:
En natuurlijk weer een sell wall voor VEN op 55006 sats.
Van 32BTC dus dat valt mee zou je zeggen
zouden ze niet wachten met die announcements voor het event ?quote:Op maandag 19 februari 2018 14:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als die announcement straks komt dan gaan die walls weg hoorAl zie ik geen 4chan link in de tweet, meestal is dat teken dat announcement er aan komt
EBOH? Wat is dat?quote:Op maandag 19 februari 2018 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Jarenlang was ik een graag geziene gast bij EBOH in Dordt. Ik hoop eens wat te kunnen terugdoen voor deze club.²
Voetbaclub.quote:
haal die sell wall nou eens weg danquote:Op maandag 19 februari 2018 14:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
6 dollar bounce, komt die of stoten we door? Hihi
zijn we al door heen hoor. Doei knulquote:Op maandag 19 februari 2018 14:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
12 USD max denk ikquote:Op maandag 19 februari 2018 14:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Coca Cola Kid godtwitter:vechainofficial twitterde op maandag 19-02-2018 om 15:00:33The next step forward to creating a global standard for better business ecosystems forms with VeChain’s partnership with real estate and innovation giant, Yida Group(亿达集团)’s technology arm. #VeChainThorhttps://t.co/2SYCaLlcqq reageer retweet
Ik denk puur hype en geluk, allemaal relatief nieuwe coins naar mijn idee.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:04 schreef Weissmania het volgende:
Ok domme vraag
China heeft nu verschillende coins
Waarom de ene Moon volgens jullie en de ander niet?
De usecases per project zijn anders.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:04 schreef Weissmania het volgende:
Ok domme vraag
Nou ja, om twee grote te pakken, NEO is absoluut niet te vergelijken met VEN, en andersom. Totaal verschillende use cases.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:04 schreef Weissmania het volgende:
Ok domme vraag
Ja, muurtje omheen en klaar ...quote:Op maandag 19 februari 2018 15:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso China
Communistisch tyfus land.
daar heb je wel een punt.....maar HUGEquote:Op maandag 19 februari 2018 15:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso China
Communistisch tyfus land.
Picnic bezorgd gratis, echt topquote:Op maandag 19 februari 2018 15:11 schreef noobcrypto het volgende:
nou ik zal maar eens boodschappen doen. Ben nog niet rijk genoeg omdat te laten bezorgen
Tot zo jongens!
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het dan alsnog niet duurder is. Ze komen echt niet gratis langs. Je betaalt het ergens anders wel in denk ikquote:Op maandag 19 februari 2018 15:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Picnic bezorgd gratis, echt top
zelfs goedkoper of precies dezelfde prijzen als de Jumbo, en ja ik heb al best veel vergeleken.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:18 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het dan alsnog niet duurder is. Ze komen echt niet gratis langs. Je betaalt het ergens anders wel in denk ik
Wie weet hebben ze gewoon kleinere marges?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:18 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het dan alsnog niet duurder is. Ze komen echt niet gratis langs. Je betaalt het ergens anders wel in denk ik
Of je moet weer zo product erbij nemen waardoor je gratis krijgt bezorgd. Had toen keer liter fles maggi erbij gedaan. Nou daar kan ik echt me hele leven mee vooruitquote:
wat ik al zei goedkoper of gelijk aan AH/Jumbo prijzen, worden ook iedere dag vergelekenquote:Op maandag 19 februari 2018 15:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze gewoon kleinere marges?
En zelfs al betaal je een paar euro extra, je hoeft de deur niet meer uit, niet meer te zoeken naar spullen in de supermarkt, alles op de band, weer inladen, betalen, naar huis, etc.
Dat is het al meer dan waard.
Top. De wekelijkse boodschappen doe ik al een tijdje via picnic, alleen soms wat vers beleg en brood wel even bij de supermarkt.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat ik al zei goedkoper of gelijk aan AH/Jumbo prijzen, worden ook iedere dag vergeleken
Werk voor 1 van de Ahold-dochters, hebben een ophaalpunt op kantoor en gratis bezorgingquote:Op maandag 19 februari 2018 15:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja als je voor 30.000k bestelt wel ja
je slacht je eigen koeien, je kweekt je eigen groenten en aardappelen ?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Producten moeten vers zijn. Bij ons thuis alleen maar zelfgemaakt spul. NIKS komt uit een potje.
Ik presteer.²
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je slacht je eigen koeien, je kweekt je eigen groenten en aardappelen ?
knap hoor
Zelfgemaakt is assimilatie is laxatie is stront?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Producten moeten vers zijn. Bij ons thuis alleen maar zelfgemaakt spul. NIKS komt uit een potje.
Ik presteer.²
We slachten de kippen zelf ja. Groenten en fruit kopen we vers. Nogmaals, geen maggi en bouillon of andere kant en klaar zooi. Oh, en veel vis.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je slacht je eigen koeien, je kweekt je eigen groenten en aardappelen ?
knap hoor
Maar ik gok dat je dan ook online moet betalen? Ik doe alles altijd contant..quote:Op maandag 19 februari 2018 15:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Picnic bezorgd gratis, echt top
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
slowchat over crypto is prima maar dat gezeik over je klote eten en je klote supermarkt kan je achterwege laten.
natuurlijk....gewoon online betalen, en binnen 5 jaar met crypto op zekerquote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je dan ook online moet betalen? Ik doe alles altijd contant..
heee wat fijn dat jij er bentquote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
slowchat over crypto is prima maar dat gezeik over je klote eten en je klote supermarkt kan je achterwege laten.
Bij AH kan je pinnen tijdens bezorging.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je dan ook online moet betalen? Ik doe alles altijd contant..
Chef de party.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:47 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Jij bent vast leuk op feestjes.
Ik doe alles contant, ik verdien ook meestal in contantenquote:Op maandag 19 februari 2018 15:47 schreef Predator38 het volgende:
[..]
natuurlijk....gewoon online betalen, en binnen 5 jaar met crypto op zeker
Jason.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
Jason.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
precies. dus nu weer ontopic. bij deze.
Oke dannyquote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
laat me raden...allemaal briefjes van 10 zeker ?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik doe alles contant, ik verdien ook meestal in contanten
Een SC is toch juist voor off-topic?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lekker zwart werken, omdat ze anders je WW stop zetten?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
haha, ik kom echt niet voor een tientje mijn nest uit hoor. Plak er maar gerust een 0 achterquote:Op maandag 19 februari 2018 15:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
laat me raden...allemaal briefjes van 10 zeker ?
Afgelopen weekend wel, dat moet ie gewoon weer ff doen. Morgen met rebrand mag ookquote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef metallicelmo het volgende:
Lisk is van 0,15 naar 30 gegaan in een jaar tijd dus die is al op de maan toch. Daarom beweegt ie nu niet, weinig zwaartekracht
In een SC mag je het zelfs hebben over de linker bal van de ongecastreerde teckel van de tante van je buurvrouw. Daar is het een SC voor. En anders heb je het Algemene Cryptotopic.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
nee een sc crypto dient wel over crypto te gaan.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Een SC is toch juist voor off-topic?
Hamburgers flippen betaalt cash tegenwoordig ?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik leef niet van een instantie of iets dergelijks ik verdien ook wel wat op papier hoor. Anders kan ik mijn vaste lasten moeilijk betalen. Echter verdien ik 80% van mijn "inkomen " contant met wat handel hier en daar.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker zwart werken, omdat ze anders je WW stop zetten?
ook over mods met een iq beneden de 50 dacht ikquote:Op maandag 19 februari 2018 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
In een SC mag je het zelfs hebben over de linker bal van de ongecastreerde teckel van de tante van je buurvrouw. Daar is het een SC voor. En anders heb je het Algemene Cryptotopic.
groothandelaarquote:Op maandag 19 februari 2018 15:52 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
haha, ik kom echt niet voor een tientje mijn nest uit hoor. Plak er maar gerust een 0 achter
en anders wissel ik ze wel weer om voor briefjes van 100
Open daarvoor dan een topic Crypto's on prietpraat ... ofzoquote:Op maandag 19 februari 2018 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
In een SC mag je het zelfs hebben over de linker bal van de ongecastreerde teckel van de tante van je buurvrouw. Daar is het een SC voor. En anders heb je het Algemene Cryptotopic.
Denk dat die niet veel gaat doen t/m rebrand, misschien nog verder dippen en dan paar dagen later weer rustig omhoog. Helaas gaat dat altijd zo. Belachelijk dat je nu 2 dagen van te voren al moet verkopen (of gewoon hodlen en niks van aantrekken).quote:Op maandag 19 februari 2018 15:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Afgelopen weekend wel, dat moet ie gewoon weer ff doen. Morgen met rebrand mag ook
onze Einstein van Fokquote:Op maandag 19 februari 2018 15:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ook over mods met een iq beneden de 50 dacht ik
Ook dat. Zolang het niet onder crewbash valt.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Of over pics van een 40+er hottiequote:Op maandag 19 februari 2018 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb liever mensen die off-topic gaan in een SC dan mensen die zich beter voelen door anderen te bashen. Niveautje weer hoor.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
idd dat volk kots ik ook uit.....best sneuquote:Op maandag 19 februari 2018 15:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb liever mensen die off-topic gaan in een SC dan mensen die zich beter voelen door anderen te bashen. Niveautje weer hoor.
Verwacht jij tijdens rebrand geen stijging?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat die niet veel gaat doen t/m rebrand, misschien nog verder dippen en dan paar dagen later weer rustig omhoog. Helaas gaat dat altijd zo. Belachelijk dat je nu 2 dagen van te voren al moet verkopen (of gewoon hodlen en niks van aantrekken).
Daar hebben we nu juist het Algemeen Cryptotopic voor. Hier mag je af en toe best ff ergens anders over lullen.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee een sc crypto dient wel over crypto te gaan.
als je echt sc onzin wil ga je maar naar subfora onzin
Beste strategie wat betreft VeChain denk ikquote:Op maandag 19 februari 2018 15:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat die niet veel gaat doen t/m rebrand, misschien nog verder dippen en dan paar dagen later weer rustig omhoog. Helaas gaat dat altijd zo. Belachelijk dat je nu 2 dagen van te voren al moet verkopen (of gewoon hodlen en niks van aantrekken).
Als ik kijk wat er met WTC event gebeurde laatst (was geen rebrand, maar toch groots event) dan ging het moon dagen voor event, dip net voor event, kleine spike tijdens event en daarna weer rustig doodbloeden een tijdje.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verwacht jij tijdens rebrand geen stijging?
heb je het al gecashed en opgegeven aan de belastingdienst ??quote:Op maandag 19 februari 2018 16:01 schreef noobcrypto het volgende:
De zon schijnt hier lekker trouwens, zo maar even een jointje op balkon doen en ondertussen rustig genieten van mijn groene cijfers! heb nog nooit zoveel WIT geld verdiend
Voor FOK-begrippen wel hoor.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Of over pics van een 40+er hottiedie zelf denkt dat ze bejaard is.
Nou nou, dan ben ik en JeSuis ook al bijna bejaard. Als jij 40 zou zijn dan schelen we maar 5 jaar, dus poe poe wat zijn we bejaardquote:
wat zegt leeftijd nou......helemaal niks, je bent gewoon lekker en ziet er beter uit dan sommigen vrouwen van in de 20.quote:
userbashquote:Op maandag 19 februari 2018 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook dat. Zolang het niet onder crewbash valt.
Dus kappen met voor anderen te bepalen waar ze over mogen posten. Moeten we nou serieus in elk topic weer gaan vertellen hoe het nou eenmaal zit in een SC op FOK en waar mods niks aan kunnen veranderen? Jullie lijken wel een stel wijven soms.
Grote speler hier hoor, ongelooflijk soepelquote:Op maandag 19 februari 2018 16:05 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat zegt leeftijd nou......helemaal niks, je bent gewoon lekker en ziet er beter uit dan sommigen vrouwen van in de 20.
Komt nog, ik geef altijd mijn belasting achteraf op ;pquote:Op maandag 19 februari 2018 16:02 schreef Predator38 het volgende:
[..]
heb je het al gecashed en opgegeven aan de belastingdienst ??
dan heb je het pas verdiend en is het wit
Vorige topic.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:04 schreef SMS303 het volgende:
[..]
pics.......!
al die jonkies zitten op snapchat en instagram....
Hmm ok. Had 'm afgelopen weekend in die piek ook moeten verkopen. Was m'n doel ook maar had er nog iets meer van verwachtquote:Op maandag 19 februari 2018 16:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ik kijk wat er met WTC event gebeurde laatst (was geen rebrand, maar toch groots event) dan ging het moon dagen voor event, dip net voor event, kleine spike tijdens event en daarna weer rustig doodbloeden een tijdje.
Zie het morgen ongeveer zelfde gaan. Het is echt belachelijk hoe de markt werkt op dit moment (of misschien al altijd heeft gewerkt, daar zit ik niet lang genoeg voor in crypto nog). Je kan het niet veranderen, dus moet je maar meedoen met de gekte.
Heb LSK op 0.0032sat verkocht, omdat ik het langzaam zag doodbloeden. Denk dat die onder de 0.0025sat gaat zakken uiteindelijk. Als je wil hodlen is het geen probleem, maar mijn doel was om even van rebrand gekte mee te liften en dat is goed gelukt.
Denk dat het per sub wel uitmaakt ja en dat het hier relatief gezien wel meevalt. Echte tieners zitten in Eurovisie sub tochquote:Op maandag 19 februari 2018 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige topic.
Nou maar (voor mijn gevoel tenminste) ben je met 40+ toch wel de oudere garde op FOK. Maar misschien is het hier in dit deel idd net wat anders.
ah je mag niet meer eerlijk zijn ?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Grote speler hier hoor, ongelooflijk soepel
Ah gadverdammequote:Op maandag 19 februari 2018 16:07 schreef TwztId het volgende:
Hoeveel users zouden er al hun chest hebben bevochtigd na het zien van die foto..
homoseksuelen en ouderen lijkt mij voornamelijk daarquote:Op maandag 19 februari 2018 16:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat het per sub wel uitmaakt ja en dat het hier relatief gezien wel meevalt. Echte tieners zitten in Eurovisie sub toch
#TeamPredatorquote:Op maandag 19 februari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ah je mag niet meer eerlijk zijn ?
ik heb gewoon een vrouw ( die ik knap vind ) en waar ik van hou hoor
Ik heb al gewoon een fapje gedaan hoor op die foto, vooral die ogen doen het hem.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah gadverdamme
De dukaten varen er wel bij.
TEAMBBQquote:Op maandag 19 februari 2018 16:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
#TeamPredator
#TeamVEN
#TeamBBQ
Ben het weer een keer eens met je
Van de hond zekerquote:Op maandag 19 februari 2018 16:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb al gewoon een fapje gedaan hoor op die foto, vooral die ogen doen het hem.
Geldt ook voor mij. Ik ben stabiel joh.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Daar zit eigenlijk van alle leeftijden maar gemiddeld toch wel wat ouder dan in KLB ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat het per sub wel uitmaakt ja en dat het hier relatief gezien wel meevalt. Echte tieners zitten in Eurovisie sub toch
Ik lurk daar wel eens rondom Eurovisie. Heerlijk guilty pleasure genot altijd om dat te kijkenquote:Op maandag 19 februari 2018 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
homoseksuelen en ouderen lijkt mij voornamelijk daar
Dat ene blauwe he?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb al gewoon een fapje gedaan hoor op die foto, vooral die ogen doen het hem.
Spareripplequote:Op maandag 19 februari 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens moeten we een bbqteam opstarten die meedoen aan wedstrijden waarbij we een cryptoverwijzing moeten gebruiken als naam.
Kom dan eens uit de lurkstand daar als je er weer eens loert.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens rondom Eurovisie. Heerlijk guilty pleasure genot altijd om dat te kijken
Ik zeg toch niet dat het niet magquote:Op maandag 19 februari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
#TeamBBQ ICOquote:Op maandag 19 februari 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens moeten we een bbqteam opstarten die meedoen aan wedstrijden waarbij we een cryptoverwijzing moeten gebruiken als naam.
Ik krijg daar altijd bans.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens rondom Eurovisie. Heerlijk guilty pleasure genot altijd om dat te kijken
Ok mammaquote:Op maandag 19 februari 2018 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom dan eens uit de lurkstand daar als je er weer eens loert.
Douze points notes?quote:
Ja vanwege trollenquote:Op maandag 19 februari 2018 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Douze points notes?
Nee ff serieus, echt?De bans zijn er nogal zeldzaam namelijk.
je 2de leven......quote:Op maandag 19 februari 2018 16:17 schreef pnxsinned het volgende:
Ik dacht dat met 40 je leven pas begint?
Ik ben ernaartoe aan het werken, en houd die hoop vast.
BBQ OP DE BLOCKCHAINquote:Op maandag 19 februari 2018 16:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
#TeamBBQ ICO
moeten we even een whitepaper schrijven
Als ie heeft geblowt: "Ben je haai?"quote:Op maandag 19 februari 2018 16:20 schreef metallicelmo het volgende:
Wat zegt een moederhaai tegen een stoute jonge haai
Foejonghaaiquote:Op maandag 19 februari 2018 16:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als ie heeft geblowt: "Ben je haai?"
Oh!quote:Op maandag 19 februari 2018 16:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja vanwege trollen
Gedeeld koploper met NWS denk ik
Forum Adminsquote:
Hebben we samen een natte chest. Alleen een andere aanleidingquote:Op maandag 19 februari 2018 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje dumpt net een kommetje warme soep op mijn body. Lekker man.²
Da's de ekte powerz.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Dat zijn dus de bazen van de blauwe? De echte macht.
Nee, er is maar één echte macht op de foks en dat isquote:Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
is dat een soort koningin?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, er is maar één echte macht op de foks en dat is
Yvonne![]()
De enige koningin van deze wereld is Merkel, alhoewel ik denk dat de Merkle machtiger is.quote:
Ja. Als mod kan je wel notes zetten en oa op basis daarvan bepalen de donkerblauwen dan wat er gebeurt.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Yvonnequote:Op maandag 19 februari 2018 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, er is maar één echte macht op de foks en dat is
Yvonne![]()
De hele machtsstructuur van FOK! begint steeds duidelijker te worden. Wel jammer dat dat omhoog likken bij die blauwe zo weinig zin heeft gehad dan, hebben eigenlijk maar weinig te zeggenquote:Op maandag 19 februari 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Als mod kan je wel notes zetten en oa op basis daarvan bepalen de donkerblauwen dan wat er gebeurt.
Shit. Sorry voor deze desillusie. Wat had je ermee willen worden dan, moeten we ergens een goed woordje voor je doen?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De hele machtsstructuur van FOK! begint steeds duidelijker te worden. Wel jammer dat dat omhoog likken bij die blauwe zo weinig zin heeft gehad dan, hebben eigenlijk maar weinig te zeggen
Vergeet de Bitcorns niet.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Shills with grills
CarbonADA
Had begrepen dat de mod feestjes uit eindeloos drank,drugs, bitcoins en hoeren bestonden. Dat leek mij wel wat. Lekker die vochtige dukaten op je chest stapelen.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit. Sorry voor deze desillusie. Wat had je ermee willen worden dan, moeten we ergens een goed woordje voor je doen?
Dit klopt.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Had begrepen dat de mod feestjes uit eindeloos drank,drugs, bitcoins en hoeren bestonden. Dat leek mij wel wat. Lekker die vochtige dukaten op je chest stapelen.
haha genakt door het vrouwtje met het kommetje soep?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Als iemand nog een goede laxeermiddel zoekt mij een DM sturen.²
Waar ken ik me aanmelden om mod te worden?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Had begrepen dat de mod feestjes uit eindeloos drank,drugs, bitcoins en hoeren bestonden. Dat leek mij wel wat. Lekker die vochtige gleuven op je chest stapelen.
forum@fok.nlquote:Op maandag 19 februari 2018 16:39 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Waar ken ik me aanmelden om mod te worden?
0900 nummertje ?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:41 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop dat Universa snel moon gaat. Dan kan ik een post order bruid kopen die wel opneemt als ik der bel..
kloptquote:Op maandag 19 februari 2018 16:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Had begrepen dat de mod feestjes uit eindeloos drank,drugs,
klopt ookquote:bitcoins
checkquote:en hoeren
Knus stapelen. Het heeft wel wat ja. Maar na honderdzeventien van dat soort feestjes het afgelopen jaar wordt het toch alweer een beetje normaal weetjewelquote:bestonden. Dat leek mij wel wat. Lekker die vochtige dukaten op je chest stapelen.
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
klopt
[..]
klopt ook
(dat Project Hele Bitcoin van me was eigenlijk maar een smoesje om hier mee te kunnen posten, heb er stiekem al 274)
[..]
check
[..]
Knus stapelen. Het heeft wel wat ja. Maar na honderdzeventien van dat soort feestjes het afgelopen jaar wordt het toch alweer een beetje normaal weetjewel![]()
Maak me maar jaloersquote:Op maandag 19 februari 2018 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
klopt
[..]
klopt ook
(dat Project Hele Bitcoin van me was eigenlijk maar een smoesje om hier mee te kunnen posten, heb er stiekem al 274)
[..]
check
[..]
Knus stapelen. Het heeft wel wat ja. Maar na honderdzeventien van dat soort feestjes het afgelopen jaar wordt het toch alweer een beetje normaal weetjewel![]()
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:46 schreef Chaes het volgende:
Komt Universa op Binance?
Of zijn daar nog geen berichten over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel: nee, wel inschrijven voor community vote.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 16:47:58 ]
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel: nee, wel inschrijven voor community vote.Lambo of Rekt
[..]Linkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel: nee, wel inschrijven voor community vote.
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:41 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop dat Universa snel moon gaat. Dan kan ik een post order bruid kopen die wel opneemt als ik der bel..
quote:
mwahquote:Op maandag 19 februari 2018 16:49 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Als mod zou ik niks uitvoeren maar zo'n wild modfest wil ik wel es bijwonen
Ik snap heel de vraag nietquote:Op maandag 19 februari 2018 16:49 schreef Greys het volgende:
Kan iemand ajb even de jongeman in het Beginnerstopic helpen met die laatste vraag? Ik weet het antwoord namelijk niet![]()
onlogisch vindt dit leukquote:
[..]Is het niet veel logischer dat het pas wordt geadd op exchanges na release van het main net?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel: nee, wel inschrijven voor community vote.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Waarom? De ICO is geweest en de mensen die willen kunnen hun UTN-P al verpatsen en/of verhandelen.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Is het niet veel logischer dat het pas wordt geadd op exchanges na release van het main net?
Er lopen ook zoveel projecten met dit, ook ICX.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? De ICO is geweest en de mensen die willen kunnen hun UTN-P al verpatsen en/of verhandelen.
Overigens is Cobinhood zelf begonnen met het listen, is niet vanuit Universa gekomen. Sterker nog: er waren een paar decentrale exchanges geblokkeerd dmv Smart Contracts. Dus een IDEX kon de coin niet eens listen.
Vind er weinig mis mee.
ICON heeft mainnet launch gehad volgens mij.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Er lopen ook zoveel projecten met dit, ook ICX.
Hoe kun je na de afgelopen week in godsnaam nog steeds in de min staan? Dan snap je echt niet hoe het spelletje werkt hoorquote:Op maandag 19 februari 2018 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk en aardig allemaal. Ben nu 3 dikke weken verder en tot nu alleen maar fast cash richting gootsteen zien gaan.
Jason.²
Mwauh, 3 weken terug stond de market cap hoger dan nu hoor. Dus zo gek is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe kun je na de afgelopen week in godsnaam nog steeds in de min staan? Dan snap je echt niet hoe het spelletje werkt hoor
Als je begin januari ingestapt bent en alles op ATH's heb gekocht dan sta je toch echt wel nog dik in de min..quote:Op maandag 19 februari 2018 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe kun je na de afgelopen week in godsnaam nog steeds in de min staan? Dan snap je echt niet hoe het spelletje werkt hoor
IDEX is een prima exchange.. heb daar TRAC gekocht..quote:Op maandag 19 februari 2018 17:31 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Is dat wat en betrouwbaar?
Etherdelta geeft een error 502.... ED dood?
Nou, leg jij het effe uit dan.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je 6 januari bent ingestapt kan dat prima. Sta ook nog -7% ofzoquote:Op maandag 19 februari 2018 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja als de mainnet launch nou nog jaren zou moeten duren maar volgens mij moet dat early 2018 gebeuren toch?quote:Op maandag 19 februari 2018 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? De ICO is geweest en de mensen die willen kunnen hun UTN-P al verpatsen en/of verhandelen.
Overigens is Cobinhood zelf begonnen met het listen, is niet vanuit Universa gekomen. Sterker nog: er waren een paar decentrale exchanges geblokkeerd dmv Smart Contracts. Dus een IDEX kon de coin niet eens listen.
Vind er weinig mis mee.
Haha jij denkt dat het hier om tastbare resultaten gaat, wij willen gewoon speculeren op basis van de belofte van een paar mensen die we niet kennenquote:Op maandag 19 februari 2018 17:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nouja als de mainnet launch nou nog jaren zou moeten duren maar volgens mij moet dat early 2018 gebeuren toch?
Dan denk ik, fix dat eerst en zet gewoon gelijk de echte tokens / coins in de markt. Maargoed, het zal aan mij liggen:P.
ik sta ook nog in de min. Enige in de plus is wat ether die ik in de dip heb gekocht.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk en aardig allemaal. Ben nu 3 dikke weken verder en tot nu alleen maar fast cash richting gootsteen zien gaan.
Jason.²
Etherquote:Op maandag 19 februari 2018 17:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik sta ook nog in de min. Enige in de plus is wat ether die ik in de dip heb gekocht.
Oh shit ik beredeneer op basis van logica in de scquote:Op maandag 19 februari 2018 17:40 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat het hier om tastbare resultaten gaat, wij willen gewoon speculeren op basis van de belofte van een paar mensen die we niet kennen
Omdat ENJ, serieus goede coin die door veel mensen helaas als niet serieus word gezien.quote:Op maandag 19 februari 2018 17:38 schreef Blik het volgende:
Waarom gaat ENJ nog harder moon dan VEN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |