Dank je welquote:
Mijn negerkat is net een kopiequote:Op maandag 19 februari 2018 13:09 schreef D. het volgende:
Doe ik ook mee!
Vandaag jarig, ze zijn 2 geworden.
Hier 2 jeugdfoto’s
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
kijk, de marketing begint te werken!quote:Op maandag 19 februari 2018 13:14 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Dank je wel
Nog wat nieuwe dukaten gekocht waarvan je denkt, die moet ik even onder de loep nemen?
OF andere mensen?
Ik weet niet waarom, maar ik heb toch het idee dat Waves een platform gaat worden wat veel mensen gaan gebruiken als basis voor hun ( toekomstige ) coins.
Ik stond na de vorige run van Waves op het punt om alles om te zetten naar LSK. Niet gedaan.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:16 schreef Afwazig het volgende:
Wavesmaand deze maand en de volgende. Wat een genot. Bagholder deluxe hier.
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
kijk, de marketing begint te werken!
maar vergis je niet, Waves blijft een shitcoin howachteensEvENNHERISWAVESNAABDBANAJJAJAJA UBIFERSA SHIRT UITGETROKKEN BROEK UIT WAVWS IS BEGONNEB MET MARKETINF GRATZIZ WODKA HAJJAJAJANANANA WAVWSSMSOONNNNN!! 1[ afbeelding ]
Ohja ik was vergeten dat het niveau hier omlaag was gegaan....quote:Op maandag 19 februari 2018 13:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
kijk, de marketing begint te werken!
maar vergis je niet, Waves blijft een shitcoin howachteensEvENNHERISWAVESNAABDBANAJJAJAJA UBIFERSA SHIRT UITGETROKKEN BROEK UIT WAVWS IS BEGONNEB MET MARKETINF GRATZIZ WODKA HAJJAJAJANANANA WAVWSSMSOONNNNN!! 1[ afbeelding ]
Heb m'n lisk allemaal de deur uit gedaanquote:Op maandag 19 februari 2018 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stond na de vorige run van Waves op het punt om alles om te zetten naar LSK. Niet gedaan.
[ afbeelding ]
Qua gebruik heeft Waves super veel mogelijkheden. Echter emmeren ze wat mij betreft te veel met allerlei verschillende tokens. Voor de waarde van Waves is dat nadelig vermoed ik. Het platform is echter wel geniaal en hopelijk voegen ze steeds meer gateways toe.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:25 schreef Kyran het volgende:
Waves of Lisk meer potentie in 2018 volgens jullie? Ik vind ze allebei veel potentie hebben en zie ze allebei wel groeien in 2018, maar kan niet kiezen en ruimte voor beiden heb ik niet
Ripplequote:Op maandag 19 februari 2018 13:28 schreef Kyran het volgende:
Andere coins naast lsk or waves zijn ook welkom natuurlijk
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:28 schreef Kyran het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FUNquote:Op maandag 19 februari 2018 13:28 schreef Kyran het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]Universa shillllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke is dat ik de afgelopen dagen wel steeds tijd heb vrijgemaakt om in te lezen. Idee is goed, team is goed, werkend product (nou ja werkend test product) en marketing lijkt ook in orde. Hoe stom het ook klinkt, op dit moment is marketing gewoon heel belangrijk (op korte termijn in ieder geval). Ik heb een paar lange termijn hodl coins en ben op zoek naar wat short term x2/x3 coins, dus misschien toch maar een gokje wagen met Universa![]()
Dat dacht ik ook 1x met een coin.... en echt, hij kon NOG lagerquote:Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FUN
Veel minder gaat hij niet waard worden, only way is up
Hoe weet je dit?quote:Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FUN
Veel minder gaat hij niet waard worden, only way is up
1x maar is nog knap.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook 1x met een coin.... en echt, hij kon NOG lager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |