Werk voor 1 van de Ahold-dochters, hebben een ophaalpunt op kantoor en gratis bezorgingquote:Op maandag 19 februari 2018 15:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja als je voor 30.000k bestelt wel ja
je slacht je eigen koeien, je kweekt je eigen groenten en aardappelen ?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Producten moeten vers zijn. Bij ons thuis alleen maar zelfgemaakt spul. NIKS komt uit een potje.
Ik presteer.²
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je slacht je eigen koeien, je kweekt je eigen groenten en aardappelen ?
knap hoor
Zelfgemaakt is assimilatie is laxatie is stront?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Producten moeten vers zijn. Bij ons thuis alleen maar zelfgemaakt spul. NIKS komt uit een potje.
Ik presteer.²
We slachten de kippen zelf ja. Groenten en fruit kopen we vers. Nogmaals, geen maggi en bouillon of andere kant en klaar zooi. Oh, en veel vis.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je slacht je eigen koeien, je kweekt je eigen groenten en aardappelen ?
knap hoor
Maar ik gok dat je dan ook online moet betalen? Ik doe alles altijd contant..quote:Op maandag 19 februari 2018 15:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Picnic bezorgd gratis, echt top
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
slowchat over crypto is prima maar dat gezeik over je klote eten en je klote supermarkt kan je achterwege laten.
natuurlijk....gewoon online betalen, en binnen 5 jaar met crypto op zekerquote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je dan ook online moet betalen? Ik doe alles altijd contant..
heee wat fijn dat jij er bentquote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
slowchat over crypto is prima maar dat gezeik over je klote eten en je klote supermarkt kan je achterwege laten.
Bij AH kan je pinnen tijdens bezorging.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je dan ook online moet betalen? Ik doe alles altijd contant..
Chef de party.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:47 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Jij bent vast leuk op feestjes.
Ik doe alles contant, ik verdien ook meestal in contantenquote:Op maandag 19 februari 2018 15:47 schreef Predator38 het volgende:
[..]
natuurlijk....gewoon online betalen, en binnen 5 jaar met crypto op zeker
Jason.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
Jason.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
precies. dus nu weer ontopic. bij deze.
Oke dannyquote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
laat me raden...allemaal briefjes van 10 zeker ?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik doe alles contant, ik verdien ook meestal in contanten
Een SC is toch juist voor off-topic?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lekker zwart werken, omdat ze anders je WW stop zetten?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik doe alles contant, ik verdien ook meestal in contanten
haha, ik kom echt niet voor een tientje mijn nest uit hoor. Plak er maar gerust een 0 achterquote:Op maandag 19 februari 2018 15:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
laat me raden...allemaal briefjes van 10 zeker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |