Coca Cola Kid godtwitter:vechainofficial twitterde op maandag 19-02-2018 om 15:00:33The next step forward to creating a global standard for better business ecosystems forms with VeChain’s partnership with real estate and innovation giant, Yida Group(亿达集团)’s technology arm. #VeChainThorhttps://t.co/2SYCaLlcqq reageer retweet
Ik denk puur hype en geluk, allemaal relatief nieuwe coins naar mijn idee.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:04 schreef Weissmania het volgende:
Ok domme vraag
China heeft nu verschillende coins
Waarom de ene Moon volgens jullie en de ander niet?
De usecases per project zijn anders.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:04 schreef Weissmania het volgende:
Ok domme vraag
Nou ja, om twee grote te pakken, NEO is absoluut niet te vergelijken met VEN, en andersom. Totaal verschillende use cases.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:04 schreef Weissmania het volgende:
Ok domme vraag
Ja, muurtje omheen en klaar ...quote:Op maandag 19 februari 2018 15:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso China
Communistisch tyfus land.
daar heb je wel een punt.....maar HUGEquote:Op maandag 19 februari 2018 15:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso China
Communistisch tyfus land.
Picnic bezorgd gratis, echt topquote:Op maandag 19 februari 2018 15:11 schreef noobcrypto het volgende:
nou ik zal maar eens boodschappen doen. Ben nog niet rijk genoeg omdat te laten bezorgen
Tot zo jongens!
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het dan alsnog niet duurder is. Ze komen echt niet gratis langs. Je betaalt het ergens anders wel in denk ikquote:Op maandag 19 februari 2018 15:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Picnic bezorgd gratis, echt top
zelfs goedkoper of precies dezelfde prijzen als de Jumbo, en ja ik heb al best veel vergeleken.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:18 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het dan alsnog niet duurder is. Ze komen echt niet gratis langs. Je betaalt het ergens anders wel in denk ik
Wie weet hebben ze gewoon kleinere marges?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:18 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het dan alsnog niet duurder is. Ze komen echt niet gratis langs. Je betaalt het ergens anders wel in denk ik
Of je moet weer zo product erbij nemen waardoor je gratis krijgt bezorgd. Had toen keer liter fles maggi erbij gedaan. Nou daar kan ik echt me hele leven mee vooruitquote:
wat ik al zei goedkoper of gelijk aan AH/Jumbo prijzen, worden ook iedere dag vergelekenquote:Op maandag 19 februari 2018 15:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze gewoon kleinere marges?
En zelfs al betaal je een paar euro extra, je hoeft de deur niet meer uit, niet meer te zoeken naar spullen in de supermarkt, alles op de band, weer inladen, betalen, naar huis, etc.
Dat is het al meer dan waard.
Top. De wekelijkse boodschappen doe ik al een tijdje via picnic, alleen soms wat vers beleg en brood wel even bij de supermarkt.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat ik al zei goedkoper of gelijk aan AH/Jumbo prijzen, worden ook iedere dag vergeleken
Werk voor 1 van de Ahold-dochters, hebben een ophaalpunt op kantoor en gratis bezorgingquote:Op maandag 19 februari 2018 15:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja als je voor 30.000k bestelt wel ja
je slacht je eigen koeien, je kweekt je eigen groenten en aardappelen ?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Producten moeten vers zijn. Bij ons thuis alleen maar zelfgemaakt spul. NIKS komt uit een potje.
Ik presteer.²
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je slacht je eigen koeien, je kweekt je eigen groenten en aardappelen ?
knap hoor
Zelfgemaakt is assimilatie is laxatie is stront?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Producten moeten vers zijn. Bij ons thuis alleen maar zelfgemaakt spul. NIKS komt uit een potje.
Ik presteer.²
We slachten de kippen zelf ja. Groenten en fruit kopen we vers. Nogmaals, geen maggi en bouillon of andere kant en klaar zooi. Oh, en veel vis.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je slacht je eigen koeien, je kweekt je eigen groenten en aardappelen ?
knap hoor
Maar ik gok dat je dan ook online moet betalen? Ik doe alles altijd contant..quote:Op maandag 19 februari 2018 15:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Picnic bezorgd gratis, echt top
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
slowchat over crypto is prima maar dat gezeik over je klote eten en je klote supermarkt kan je achterwege laten.
natuurlijk....gewoon online betalen, en binnen 5 jaar met crypto op zekerquote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je dan ook online moet betalen? Ik doe alles altijd contant..
heee wat fijn dat jij er bentquote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
slowchat over crypto is prima maar dat gezeik over je klote eten en je klote supermarkt kan je achterwege laten.
Bij AH kan je pinnen tijdens bezorging.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je dan ook online moet betalen? Ik doe alles altijd contant..
Chef de party.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:47 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Jij bent vast leuk op feestjes.
Ik doe alles contant, ik verdien ook meestal in contantenquote:Op maandag 19 februari 2018 15:47 schreef Predator38 het volgende:
[..]
natuurlijk....gewoon online betalen, en binnen 5 jaar met crypto op zeker
Jason.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:46 schreef Roces18 het volgende:
Jason.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
precies. dus nu weer ontopic. bij deze.
Oke dannyquote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
laat me raden...allemaal briefjes van 10 zeker ?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik doe alles contant, ik verdien ook meestal in contanten
Een SC is toch juist voor off-topic?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lekker zwart werken, omdat ze anders je WW stop zetten?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik doe alles contant, ik verdien ook meestal in contanten
haha, ik kom echt niet voor een tientje mijn nest uit hoor. Plak er maar gerust een 0 achterquote:Op maandag 19 februari 2018 15:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
laat me raden...allemaal briefjes van 10 zeker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |