https://twitter.com/CocaColaKid_OG/status/965578582138478592quote:Op maandag 19 februari 2018 14:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Becoming, Magnificent, Workings = BMW.
Kerel waarom denken jullie noobs dat ik een kloon hebquote:Op maandag 19 februari 2018 14:32 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hey onder een verkeerde user Vigen !!!
Mijn standpunten van eerder staan nog steeds, echter zie ik dat ze goed bezig zijn qua marketing en dat is wat telt op dit moment.quote:
hij stelt je toch gewoon een vraag, dat doe je meestal op de man af.. Niet meteen zo op je pik getrapt zijn..quote:Op maandag 19 februari 2018 14:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn standpunten van eerder staan nog steeds, echter zie ik dat ze goed bezig zijn qua marketing en dat is wat telt op dit moment.
.. dus ja ik ben man genoeg om op een eerdere beslissing terug te komen. Leuk dat jij even uit je hol komt kruipen om weer op de man te spelen
De smile, en betreffende zinsvoering komt niet vriendelijk over.quote:Op maandag 19 februari 2018 14:35 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
hij stelt je toch gewoon een vraag, dat doe je meestal op de man af.. Niet meteen zo op je pik getrapt zijn..
Eerlijk gezegt kan een Russische blockchain nog best eens wat worden, er zit aardig wat potentie in UTN, er zijn nog amper partnerships, geen mainnet etc, kortom nog genoeg ruimte om te groeienquote:Op maandag 19 februari 2018 14:37 schreef vigen98 het volgende:
Blijft mooiEn zo gaan meer en meer anti Universa mensen toch nog naar Universa
Kwaliteit verkoopt zichzelf, haha. Ook sig maar even aangepastquote:Op maandag 19 februari 2018 14:37 schreef vigen98 het volgende:
Blijft mooiEn zo gaan meer en meer anti Universa mensen toch nog naar Universa
B-M-FUCKING-W onboard. BOOM.quote:Op maandag 19 februari 2018 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
https://twitter.com/CocaColaKid_OG/status/965578582138478592
Jup
geen gezeik, iedereen rijk !quote:Op maandag 19 februari 2018 14:42 schreef Kyran het volgende:
Mensen die blind meegaan zonder zelf uit te zoeken worden afgekraakt (terecht in mijn ogen).
Mensen die niet blind meegaan, vraagtekens hebben bij alle beloften die een bepaald project doet worden ook afgezeken. Je kan het ook niet goed doen he
Als die announcement straks komt dan gaan die walls weg hoorquote:Op maandag 19 februari 2018 14:44 schreef sandertjuh het volgende:
En natuurlijk weer een sell wall voor VEN op 55006 sats.
Van 32BTC dus dat valt mee zou je zeggen
zouden ze niet wachten met die announcements voor het event ?quote:Op maandag 19 februari 2018 14:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als die announcement straks komt dan gaan die walls weg hoorAl zie ik geen 4chan link in de tweet, meestal is dat teken dat announcement er aan komt
EBOH? Wat is dat?quote:Op maandag 19 februari 2018 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Jarenlang was ik een graag geziene gast bij EBOH in Dordt. Ik hoop eens wat te kunnen terugdoen voor deze club.²
Voetbaclub.quote:
haal die sell wall nou eens weg danquote:Op maandag 19 februari 2018 14:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
6 dollar bounce, komt die of stoten we door? Hihi
zijn we al door heen hoor. Doei knulquote:Op maandag 19 februari 2018 14:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
12 USD max denk ikquote:Op maandag 19 februari 2018 14:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |