Coca Cola Kid godtwitter:vechainofficial twitterde op maandag 19-02-2018 om 15:00:33The next step forward to creating a global standard for better business ecosystems forms with VeChain’s partnership with real estate and innovation giant, Yida Group(亿达集团)’s technology arm. #VeChainThorhttps://t.co/2SYCaLlcqq reageer retweet
Ik denk puur hype en geluk, allemaal relatief nieuwe coins naar mijn idee.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:04 schreef Weissmania het volgende:
Ok domme vraag
China heeft nu verschillende coins
Waarom de ene Moon volgens jullie en de ander niet?
De usecases per project zijn anders.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:04 schreef Weissmania het volgende:
Ok domme vraag
Nou ja, om twee grote te pakken, NEO is absoluut niet te vergelijken met VEN, en andersom. Totaal verschillende use cases.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:04 schreef Weissmania het volgende:
Ok domme vraag
Ja, muurtje omheen en klaar ...quote:Op maandag 19 februari 2018 15:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso China
Communistisch tyfus land.
daar heb je wel een punt.....maar HUGEquote:Op maandag 19 februari 2018 15:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso China
Communistisch tyfus land.
Picnic bezorgd gratis, echt topquote:Op maandag 19 februari 2018 15:11 schreef noobcrypto het volgende:
nou ik zal maar eens boodschappen doen. Ben nog niet rijk genoeg omdat te laten bezorgen
Tot zo jongens!
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het dan alsnog niet duurder is. Ze komen echt niet gratis langs. Je betaalt het ergens anders wel in denk ikquote:Op maandag 19 februari 2018 15:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Picnic bezorgd gratis, echt top
zelfs goedkoper of precies dezelfde prijzen als de Jumbo, en ja ik heb al best veel vergeleken.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:18 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het dan alsnog niet duurder is. Ze komen echt niet gratis langs. Je betaalt het ergens anders wel in denk ik
Wie weet hebben ze gewoon kleinere marges?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:18 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat het dan alsnog niet duurder is. Ze komen echt niet gratis langs. Je betaalt het ergens anders wel in denk ik
Of je moet weer zo product erbij nemen waardoor je gratis krijgt bezorgd. Had toen keer liter fles maggi erbij gedaan. Nou daar kan ik echt me hele leven mee vooruitquote:
wat ik al zei goedkoper of gelijk aan AH/Jumbo prijzen, worden ook iedere dag vergelekenquote:Op maandag 19 februari 2018 15:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze gewoon kleinere marges?
En zelfs al betaal je een paar euro extra, je hoeft de deur niet meer uit, niet meer te zoeken naar spullen in de supermarkt, alles op de band, weer inladen, betalen, naar huis, etc.
Dat is het al meer dan waard.
Top. De wekelijkse boodschappen doe ik al een tijdje via picnic, alleen soms wat vers beleg en brood wel even bij de supermarkt.quote:Op maandag 19 februari 2018 15:29 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat ik al zei goedkoper of gelijk aan AH/Jumbo prijzen, worden ook iedere dag vergeleken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |