Foejonghaaiquote:Op maandag 19 februari 2018 16:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als ie heeft geblowt: "Ben je haai?"
Oh!quote:Op maandag 19 februari 2018 16:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja vanwege trollen
Gedeeld koploper met NWS denk ik
Forum Adminsquote:
Hebben we samen een natte chest. Alleen een andere aanleidingquote:Op maandag 19 februari 2018 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje dumpt net een kommetje warme soep op mijn body. Lekker man.²
Da's de ekte powerz.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Dat zijn dus de bazen van de blauwe? De echte macht.
Nee, er is maar één echte macht op de foks en dat isquote:Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
is dat een soort koningin?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, er is maar één echte macht op de foks en dat is
Yvonne![]()
De enige koningin van deze wereld is Merkel, alhoewel ik denk dat de Merkle machtiger is.quote:
Ja. Als mod kan je wel notes zetten en oa op basis daarvan bepalen de donkerblauwen dan wat er gebeurt.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Yvonnequote:Op maandag 19 februari 2018 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, er is maar één echte macht op de foks en dat is
Yvonne![]()
De hele machtsstructuur van FOK! begint steeds duidelijker te worden. Wel jammer dat dat omhoog likken bij die blauwe zo weinig zin heeft gehad dan, hebben eigenlijk maar weinig te zeggenquote:Op maandag 19 februari 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Als mod kan je wel notes zetten en oa op basis daarvan bepalen de donkerblauwen dan wat er gebeurt.
Shit. Sorry voor deze desillusie. Wat had je ermee willen worden dan, moeten we ergens een goed woordje voor je doen?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De hele machtsstructuur van FOK! begint steeds duidelijker te worden. Wel jammer dat dat omhoog likken bij die blauwe zo weinig zin heeft gehad dan, hebben eigenlijk maar weinig te zeggen
Vergeet de Bitcorns niet.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Shills with grills
CarbonADA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |