Daar zit eigenlijk van alle leeftijden maar gemiddeld toch wel wat ouder dan in KLB ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat het per sub wel uitmaakt ja en dat het hier relatief gezien wel meevalt. Echte tieners zitten in Eurovisie sub toch
Ik lurk daar wel eens rondom Eurovisie. Heerlijk guilty pleasure genot altijd om dat te kijkenquote:Op maandag 19 februari 2018 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
homoseksuelen en ouderen lijkt mij voornamelijk daar
Dat ene blauwe he?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb al gewoon een fapje gedaan hoor op die foto, vooral die ogen doen het hem.
Spareripplequote:Op maandag 19 februari 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens moeten we een bbqteam opstarten die meedoen aan wedstrijden waarbij we een cryptoverwijzing moeten gebruiken als naam.
Kom dan eens uit de lurkstand daar als je er weer eens loert.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens rondom Eurovisie. Heerlijk guilty pleasure genot altijd om dat te kijken
Ik zeg toch niet dat het niet magquote:Op maandag 19 februari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ah je mag niet meer eerlijk zijn ?
ik heb gewoon een vrouw ( die ik knap vind ) en waar ik van hou hoor
#TeamBBQ ICOquote:Op maandag 19 februari 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens moeten we een bbqteam opstarten die meedoen aan wedstrijden waarbij we een cryptoverwijzing moeten gebruiken als naam.
Ik krijg daar altijd bans.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik lurk daar wel eens rondom Eurovisie. Heerlijk guilty pleasure genot altijd om dat te kijken
Ok mammaquote:Op maandag 19 februari 2018 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom dan eens uit de lurkstand daar als je er weer eens loert.
Douze points notes?quote:
Ja vanwege trollenquote:Op maandag 19 februari 2018 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Douze points notes?
Nee ff serieus, echt?De bans zijn er nogal zeldzaam namelijk.
je 2de leven......quote:Op maandag 19 februari 2018 16:17 schreef pnxsinned het volgende:
Ik dacht dat met 40 je leven pas begint?
Ik ben ernaartoe aan het werken, en houd die hoop vast.
BBQ OP DE BLOCKCHAINquote:Op maandag 19 februari 2018 16:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
#TeamBBQ ICO
moeten we even een whitepaper schrijven
Als ie heeft geblowt: "Ben je haai?"quote:Op maandag 19 februari 2018 16:20 schreef metallicelmo het volgende:
Wat zegt een moederhaai tegen een stoute jonge haai
Foejonghaaiquote:Op maandag 19 februari 2018 16:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als ie heeft geblowt: "Ben je haai?"
Oh!quote:Op maandag 19 februari 2018 16:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja vanwege trollen
Gedeeld koploper met NWS denk ik
Forum Adminsquote:
Hebben we samen een natte chest. Alleen een andere aanleidingquote:Op maandag 19 februari 2018 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje dumpt net een kommetje warme soep op mijn body. Lekker man.²
Da's de ekte powerz.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Dat zijn dus de bazen van de blauwe? De echte macht.
Nee, er is maar één echte macht op de foks en dat isquote:Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
is dat een soort koningin?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, er is maar één echte macht op de foks en dat is
Yvonne![]()
De enige koningin van deze wereld is Merkel, alhoewel ik denk dat de Merkle machtiger is.quote:
Ja. Als mod kan je wel notes zetten en oa op basis daarvan bepalen de donkerblauwen dan wat er gebeurt.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:24 schreef BakkenKappen het volgende:
Yvonnequote:Op maandag 19 februari 2018 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, er is maar één echte macht op de foks en dat is
Yvonne![]()
De hele machtsstructuur van FOK! begint steeds duidelijker te worden. Wel jammer dat dat omhoog likken bij die blauwe zo weinig zin heeft gehad dan, hebben eigenlijk maar weinig te zeggenquote:Op maandag 19 februari 2018 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Als mod kan je wel notes zetten en oa op basis daarvan bepalen de donkerblauwen dan wat er gebeurt.
Shit. Sorry voor deze desillusie. Wat had je ermee willen worden dan, moeten we ergens een goed woordje voor je doen?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De hele machtsstructuur van FOK! begint steeds duidelijker te worden. Wel jammer dat dat omhoog likken bij die blauwe zo weinig zin heeft gehad dan, hebben eigenlijk maar weinig te zeggen
Vergeet de Bitcorns niet.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Shills with grills
CarbonADA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |