Had begrepen dat de mod feestjes uit eindeloos drank,drugs, bitcoins en hoeren bestonden. Dat leek mij wel wat. Lekker die vochtige dukaten op je chest stapelen.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit. Sorry voor deze desillusie. Wat had je ermee willen worden dan, moeten we ergens een goed woordje voor je doen?
Dit klopt.quote:Op maandag 19 februari 2018 16:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Had begrepen dat de mod feestjes uit eindeloos drank,drugs, bitcoins en hoeren bestonden. Dat leek mij wel wat. Lekker die vochtige dukaten op je chest stapelen.
haha genakt door het vrouwtje met het kommetje soep?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Als iemand nog een goede laxeermiddel zoekt mij een DM sturen.²
Waar ken ik me aanmelden om mod te worden?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Had begrepen dat de mod feestjes uit eindeloos drank,drugs, bitcoins en hoeren bestonden. Dat leek mij wel wat. Lekker die vochtige gleuven op je chest stapelen.
forum@fok.nlquote:Op maandag 19 februari 2018 16:39 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Waar ken ik me aanmelden om mod te worden?
0900 nummertje ?quote:Op maandag 19 februari 2018 16:41 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop dat Universa snel moon gaat. Dan kan ik een post order bruid kopen die wel opneemt als ik der bel..
kloptquote:Op maandag 19 februari 2018 16:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Had begrepen dat de mod feestjes uit eindeloos drank,drugs,
klopt ookquote:bitcoins
checkquote:en hoeren
Knus stapelen. Het heeft wel wat ja. Maar na honderdzeventien van dat soort feestjes het afgelopen jaar wordt het toch alweer een beetje normaal weetjewelquote:bestonden. Dat leek mij wel wat. Lekker die vochtige dukaten op je chest stapelen.
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
klopt
[..]
klopt ook
(dat Project Hele Bitcoin van me was eigenlijk maar een smoesje om hier mee te kunnen posten, heb er stiekem al 274)
[..]
check
[..]
Knus stapelen. Het heeft wel wat ja. Maar na honderdzeventien van dat soort feestjes het afgelopen jaar wordt het toch alweer een beetje normaal weetjewel![]()
Maak me maar jaloersquote:Op maandag 19 februari 2018 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
klopt
[..]
klopt ook
(dat Project Hele Bitcoin van me was eigenlijk maar een smoesje om hier mee te kunnen posten, heb er stiekem al 274)
[..]
check
[..]
Knus stapelen. Het heeft wel wat ja. Maar na honderdzeventien van dat soort feestjes het afgelopen jaar wordt het toch alweer een beetje normaal weetjewel![]()
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:46 schreef Chaes het volgende:
Komt Universa op Binance?
Of zijn daar nog geen berichten over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel: nee, wel inschrijven voor community vote.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 16:47:58 ]
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel: nee, wel inschrijven voor community vote.Lambo of Rekt
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]Linkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel: nee, wel inschrijven voor community vote.
quote:Op maandag 19 februari 2018 16:41 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop dat Universa snel moon gaat. Dan kan ik een post order bruid kopen die wel opneemt als ik der bel..
quote:
mwahquote:Op maandag 19 februari 2018 16:49 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Als mod zou ik niks uitvoeren maar zo'n wild modfest wil ik wel es bijwonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |