abonnement Unibet Coolblue
pi_177289784
quote:
De Hongaarse premier dreigt internationale organisaties die zich inzetten voor vluchtelingen over de grens te zetten.

Premier Viktor Orbán heeft in zijn jaarlijkse toespraak over de stand van het land gezegd dat Hongarije het laatste bastion is tegen de islamisering van Europa. In zijn provocerende speech stelde hij ook dat “immigratie niet meer bijdraagt aan de ontwikkeling van een land dan griep aan de gezondheid van het menselijk lichaam.”

Orbán zei verder dat het westen de “deur open heeft gezet voor het verdwijnen van de christelijke cultuur en de islamitische expansie”, terwijl zijn eigen regering “heeft voorkomen dat de islamitische wereld ons vanuit het zuiden overspoelt.”

De Hongaarse premier dreigde daarom internationale organisaties die zich inzetten voor vluchtelingen en asielzoekers te sluiten:

“Als ze niet ophouden met hun gevaarlijke bezigheden zetten we ze gewoon het land uit, hoe rijk of machtig ze ook mogen zijn.”

Wetsvoorstel
Het parlement praat dinsdag over maatregelen om ngo’s die zich bezig houden met vluchtelingenwerk verder aan banden te leggen. Zij zouden belasting van 25 procent moeten gaan betalen voor hulp uit het buitenland, een vergunning moeten hebben op de voorwaarden van het ministerie van Binnenlandse Zaken en zich niet meer in grensgebieden van Hongarije op mogen houden.

Op 8 april zijn er verkiezingen in Hongarije, waarbij Orbán de torenhoge favoriet is om het land opnieuw vier jaar te gaan leiden.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)slamisering-a1592677
Lijkt me zeer verstandig om die dubieuze NGO's eens aan banden te leggen. Dat soort clubjes zijn vooral bezig met het faciliteren en het in stand houden van de massa-immigratie.
pi_177289803
Wat een baas _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_177289810
Hij heeft gelijk.
  maandag 19 februari 2018 @ 01:22:29 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177289822
Beetje Constantinopel scenario.

Europa zal hetzelfde meemaken als het Byzantijnse rijk.

R.I.P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177289874
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:10 schreef Geerd het volgende:
Wat een baas _O_
Dit.
De man heeft volledig gelijk.
  maandag 19 februari 2018 @ 02:01:57 #6
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177289879
Goed bezig die Orban _O_


Kurz (Oostenrijk) steunt Orban in de strijd tegen de EU migratie politiek


[ Bericht 15% gewijzigd door the-eye op 19-02-2018 02:14:25 ]
pi_177290066
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:10 schreef Geerd het volgende:
Wat een baas _O_
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  maandag 19 februari 2018 @ 05:50:50 #8
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177290635
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Lijkt me zeer verstandig om die dubieuze NGO's eens aan banden te leggen. Dat soort clubjes zijn vooral bezig met het faciliteren en het in stand houden van de massa-immigratie.
Eens. Die NGO's zijn facilitators voor mensenhandelaren en kinderuitbuiters.
Dus mensen: geef je geld alleen aan goede doelen die op Nederland gericht zijn.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_177290653
OrbanGOD.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 19 februari 2018 @ 06:12:18 #10
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177290655
Situatie in Hongarije is anders dan hier. In veel plaatsen zijn nog restantanten van de Turkse (islam) overheersing te vinden. Kerken die tijdelijk moskee waren en zo. Die geschiedenis is daar zo levend als hier die van de VOC.
Iets als leren van het verleden.
Hier zit men nog steeds in de Tweede Wereldoorlog-kramp om "die fouten niet te maken", maar naar Churchill luisteren is er niet bij.

Daarbij heeft Hongarije al genoeg te kampen met andere bevolkingsgroepen die zorgintensief zijn (Roma oa) en een lappendeken van verschillende min of meer inheemse culturen, plus hun eigen volk in buurlanden waarover steeds gesteggel is (met name de Hongaren in Slowakije). Daar moet je niet nog meer ellende binnenhalen.

Wat meer cultureel besef on Nederland, hoe honderdduizenden in het verleden zijn gesneuveld om de islam uit Europa te weren, zou wel op zijn plaats zijn. Hongarije en Oostenrijk hebben dat wel, Spanje ook, maar anders. De Balkan, ex-Joegoslavië is al verloren en de oorlog daar is ons voorland.
  maandag 19 februari 2018 @ 06:17:05 #11
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177290662
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Lijkt me zeer verstandig om die dubieuze NGO's eens aan banden te leggen. Dat soort clubjes zijn vooral bezig met het faciliteren en het in stand houden van de massa-immigratie.
Nee, dat is niet zo. Het is erger: ze creëren een vraag. Zonder dat soort clubjes denk je als vluchteling echt niet "goh, leuk land om asiel aan te vragen, dat Hongarije". Denk ook dat zonder die clubjes veel (economische) vluchtelingen thuis zouden blijven.
  maandag 19 februari 2018 @ 07:39:29 #12
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177290948
Het ophemelen van een autoritaire leider is weer begonnen :')

Ga zelf eens in Hongarije wonen. Dan kun je ervaren dat de welvaart, onderwijs, gezondheidszorg, infrastructuur en algemene levenskwaliteit toch fors minder is dan in Nederland.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177290970
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:39 schreef Pirtdator het volgende:
Het ophemelen van een autoritaire leider is weer begonnen :')

Ga zelf eens in Hongarije wonen. Dan kun je ervaren dat de welvaart, onderwijs, gezondheidszorg, infrastructuur en algemene levenskwaliteit toch fors minder is dan in Nederland.
Net als in Turkije en Marokko. Toch worden de landen en leiders behoorlijk opgehemeld hier op fok door lieden wiens opa en oma er ooit geboren zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 19 februari 2018 @ 07:44:48 #14
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177290989
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:39 schreef Pirtdator het volgende:
Ga zelf eens in Hongarije wonen. Dan kun je ervaren dat de welvaart, onderwijs, gezondheidszorg, infrastructuur en algemene levenskwaliteit toch fors minder is dan in Nederland.
Is dat juist niet méér reden om uitvreters de deur te wijzen?
  maandag 19 februari 2018 @ 07:48:31 #15
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177291010
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Net als in Turkije en Marokko. Toch worden de landen en leiders behoorlijk opgehemeld hier op fok door lieden wiens opa en oma er ooit geboren zijn.
Verschil is dat die mensen Turkse of Marokkaanse roots hebben. Die NWS-lui hebben verder geen Hongaarse roots of andere banden met Hongarije. Een groot deel van die NWS-lui is nog nooit in Hongarije geweest, op het centrum van Budapest na dan (maar dat vind ik weer niet meetellen, want het centrum van een hoofdstad geeft geen representatief beeld weer van een compleet land. Hetzelfde dat je wat van Nederland kan zeggen als je alleen binnen de grachtengordel bent geweest). Ze hemelen een autoritaire leider op, puur omdat die autoritaire leider niets moest hebben van moslims. Ze weten verder niets wat hij verder doet en of het volk tevreden is met zo'n figuur.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  maandag 19 februari 2018 @ 07:51:18 #16
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177291021
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:44 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Is dat juist niet méér reden om uitvreters de deur te wijzen?
Opkomen voor je eigen volk, betekent meer dan uitvreters buiten de deur houden. Sowieso hebben al die voormalige Oostbloklanden daarin een flinke voorsprong, want migranten gaan liever naar Duitsland dan naar Centraal-Europa, want de welvaart, gezondheidszorg, onderwijs, infrastructuur en algemene levenskwaliteit is in Duitsland hoger dan in Centraal-Europa.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177291055
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:48 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Verschil is dat die mensen Turkse of Marokkaanse roots hebben. Die NWS-lui hebben verder geen Hongaarse roots of andere banden met Hongarije. Een groot deel van die NWS-lui is nog nooit in Hongarije geweest, op het centrum van Budapest na dan (maar dat vind ik weer niet meetellen, want het centrum van een hoofdstad geeft geen representatief beeld weer van een compleet land. Hetzelfde dat je wat van Nederland kan zeggen als je alleen binnen de grachtengordel bent geweest). Ze hemelen een autoritaire leider op, puur omdat die autoritaire leider niets moest hebben van moslims. Ze weten verder niets wat hij verder doet en of het volk tevreden is met zo'n figuur.
En jullie hemelen op puur omdat je opa en oma er vandaan komen. Of de leider een corrupte dictator of volslagen idioot is maakt niet uit. Standpunten lijken er ook niet toe te doen.

Ophemelen omdat je roots er liggen vind ik dommer dan ophemelen omdat je het daadwerkelijk met iemands eens bent.

Maar ik zal wel wat minder tribaal aangelegd zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 19 februari 2018 @ 08:04:11 #18
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177291122
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En jullie hemelen op puur omdat je opa en oma er vandaan komen. Of de leider een corrupte dictator of volslagen idioot is maakt niet uit. Standpunten lijken er ook niet toe te doen.

Ophemelen omdat je roots er liggen vind ik dommer dan ophemelen omdat je het daadwerkelijk met iemands eens bent.

Maar ik zal wel wat minder tribaal aangelegd zijn.
De een is niet dommer dan de ander. Hier wordt een autoritaire leider opgehemeld, puur omdat hij niets moet hebben van moslims. Andere standpunten en handelingen zijn irrelevant.

Dat andere autoritaire leiders worden opgehemeld, puur omdat mensen of de (voor)ouders van die mensen uit het land van die autoritaire leider komen, is in mijn ogen van hetzelfde kaliber. Niet erger of minder erg dan een autoritaire leider ophemelen puur omdat hij niets moet hebben van moslims.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177291151
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:13 schreef vigen98 het volgende:
Hij heeft gelijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177291226
Viktor Orbán, zodra ze de geschiedenisboeken schrijven zal deze man gezien worden als iemand die zijn tijd ver vooruit was. _O_
pi_177291258
Dit topic :')

Ga dan lekker daar wonen als het allemaal een walhalla is zonder al die buitenlanders.

Autoritarisme opnemen maar wel lekker blijven genieten van de vruchten van vrijheid en openheid in Nederland.


Je kunt gewoon naar Hongarije verhuizen!
Met extra vezels!
  maandag 19 februari 2018 @ 08:23:49 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177291299
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:20 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dit topic :')

Ga dan lekker daar wonen als het allemaal een walhalla is zonder al die buitenlanders.

Autoritarisme opnemen maar wel lekker blijven genieten van de vruchten van vrijheid en openheid in Nederland.

Je kunt gewoon naar Hongarije verhuizen!
Niemand hier in dit topic zegt dat het daar een paradijs is.

Ze vinden dat de man op dit gebied gewoon een goed punt heeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177291301
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:20 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dit topic :')

Ga dan lekker daar wonen als het allemaal een walhalla is zonder al die buitenlanders.

Autoritarisme opnemen maar wel lekker blijven genieten van de vruchten van vrijheid en openheid in Nederland.


Je kunt gewoon naar Hongarije verhuizen!
Dat hoeft van mij nou ook weer niet. Ik ben wel blij dat er nog mensen zijn die nadenken, zouden ze hier ook eens moeten doen.
pi_177291354
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niemand hier in dit topic zegt dat het daar een paradijs is.

Ze vinden dat de man op dit gebied gewoon een goed punt heeft.
Spreek gewoon voor jezelf.

Ik zie vele reacties waarvan het grootste deel gewoon van hun stoel glibberen.
Met extra vezels!
  maandag 19 februari 2018 @ 08:27:08 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177291358
Hongarije is wel een prachtvoorbeeld van het concept 'laten we onze eigen vrijheden beperken, om te voorkomen dat een ander dat doet'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_177291383
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:27 schreef Janneke141 het volgende:
Hongarije is wel een prachtvoorbeeld van het concept 'laten we onze eigen vrijheden beperken, om te voorkomen dat een ander dat doet'.
Het is gewoon een populistische afleiding.

Zolang je de hele tijd naar de externe vijand wijst kom je overal mee weg.

Orban weet ook wel dat die paar vluchtelingen verder totaal geen serieuze bedreiging zijn.

Maar je scoort er wel lekker mee en kunt stevig in het zadel blijven door rond verkiezingstijd dit soort dingen te roepen.
Met extra vezels!
pi_177291431
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:28 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]


Orban weet ook wel dat die paar vluchtelingen verder totaal geen serieuze bedreiging zijn.

Heb je het over Zweden of Duitsland?
pi_177291445
Frankrijk misschien?
pi_177291447
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:31 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Heb je het over Zweden of Duitsland?
Zou je liever in Zweden, Duitsland of Hongarije wonen?
Met extra vezels!
pi_177291457
Duitsland.

[ Bericht 100% gewijzigd door rareman1 op 19-02-2018 08:36:16 (Las verkeerd) ]
pi_177291469
Doet niets af aan het feit dat ze dom bezig zijn.
  maandag 19 februari 2018 @ 08:33:02 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177291470
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
Orban weet ook wel dat die paar vluchtelingen verder totaal geen serieuze bedreiging zijn.
Een paar zeg je ook nog.
Zelfs als er maar een paar zijn, denk je ook dat het er een paar zullen blijven?

De open grenzen en islamisering worden de ondergang van Europa.
Een leider die zich daar tegen probeert te weren verdient een lintje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177291517
OrbánGOD _O_
  maandag 19 februari 2018 @ 08:39:35 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177291559
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:39 schreef Pirtdator het volgende:
Het ophemelen van een autoritaire leider is weer begonnen :')

Ga zelf eens in Hongarije wonen. Dan kun je ervaren dat de welvaart, onderwijs, gezondheidszorg, infrastructuur en algemene levenskwaliteit toch fors minder is dan in Nederland.
over 15 jaar is dat andersom
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177291599
Eeuwig zonde wat landen zichzelf aan kunnen doen.
pi_177291628
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

over 15 jaar is dat andersom
Dit wordt ook al 20 jaar gezegd.
Met extra vezels!
  maandag 19 februari 2018 @ 08:44:33 #37
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177291633
Mensen die dictatoriale trekjes goedpraten. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 19 februari 2018 @ 08:51:31 #38
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177291759
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:13 schreef vigen98 het volgende:
Hij heeft gelijk.
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:10 schreef Geerd het volgende:
Wat een baas _O_
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:59 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

Dit.
De man heeft volledig gelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 02:01 schreef the-eye het volgende:
Goed bezig die Orban _O_

Kurz (Oostenrijk) steunt Orban in de strijd tegen de EU migratie politiek


quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 05:50 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Eens. Die NGO's zijn facilitators voor mensenhandelaren en kinderuitbuiters.
Dus mensen: geef je geld alleen aan goede doelen die op Nederland gericht zijn.
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 06:10 schreef superniger het volgende:
OrbanGOD.
Jullie realiseren je wel dat je een rechts-extremistische gast steunt die dictatoriale trekjes heeft en altijd een andere volk aanwijst als schuldige? Dit doet mij een welbekende man herinneren. Jullie niet?

Sommige mensen snap ik echt niet. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177292009
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Rechts-extremist? Dictator? :')

Voor iemand die al snel roept dat de EU een dictatoriale staat is stap je hier wel heel makkelijk over Orbáns politiek heen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177292171
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:20 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dit topic :')

Ga dan lekker daar wonen als het allemaal een walhalla is zonder al die buitenlanders.

Autoritarisme opnemen maar wel lekker blijven genieten van de vruchten van vrijheid en openheid in Nederland.

Je kunt gewoon naar Hongarije verhuizen!
Dit is natuurlijk beetje hetzelfde niveau als roepen naar alle klagers in Nederland dat ze dan maar lekker naar t buitenland moeten verhuizen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_177292284
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 06:12 schreef Lunatiek het volgende:
Situatie in Hongarije is anders dan hier. In veel plaatsen zijn nog restantanten van de Turkse (islam) overheersing te vinden. Kerken die tijdelijk moskee waren en zo. Die geschiedenis is daar zo levend als hier die van de VOC.
Iets als leren van het verleden.
Hier zit men nog steeds in de Tweede Wereldoorlog-kramp om "die fouten niet te maken", maar naar Churchill luisteren is er niet bij.

Daarbij heeft Hongarije al genoeg te kampen met andere bevolkingsgroepen die zorgintensief zijn (Roma oa) en een lappendeken van verschillende min of meer inheemse culturen, plus hun eigen volk in buurlanden waarover steeds gesteggel is (met name de Hongaren in Slowakije). Daar moet je niet nog meer ellende binnenhalen.

Wat meer cultureel besef on Nederland, hoe honderdduizenden in het verleden zijn gesneuveld om de islam uit Europa te weren, zou wel op zijn plaats zijn. Hongarije en Oostenrijk hebben dat wel, Spanje ook, maar anders. De Balkan, ex-Joegoslavië is al verloren en de oorlog daar is ons voorland.
Portugal idem, een witte raaf in West-Europa. Nauwelijks islam, geen massa-immigratie. Maken geen lawaai hierover. Ik denk dat Portugal een mooie toekomst tegemoet gaat, het land wordt steeds meer ontdekt door Noord-Europeanen als een heel prettig islamvrij land voor vakantie of business en je bent er zo.
pi_177292296
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:48 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Verschil is dat die mensen Turkse of Marokkaanse roots hebben. Die NWS-lui hebben verder geen Hongaarse roots of andere banden met Hongarije. Een groot deel van die NWS-lui is nog nooit in Hongarije geweest, op het centrum van Budapest na dan (maar dat vind ik weer niet meetellen, want het centrum van een hoofdstad geeft geen representatief beeld weer van een compleet land. Hetzelfde dat je wat van Nederland kan zeggen als je alleen binnen de grachtengordel bent geweest). Ze hemelen een autoritaire leider op, puur omdat die autoritaire leider niets moest hebben van moslims. Ze weten verder niets wat hij verder doet en of het volk tevreden is met zo'n figuur.
Wat moeten ze dan met de islam? Dan kachelt het land nog verder achteruit.
  maandag 19 februari 2018 @ 09:24:31 #43
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292324
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:23 schreef Homey het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan met de islam? Dan kachelt het land nog verder achteruit.
Kachelt achteruit? :')

Bnp van frankrijk Nederland Duitsland samen is meer dan hele balkan. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177292332
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:28 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Het is gewoon een populistische afleiding.

Zolang je de hele tijd naar de externe vijand wijst kom je overal mee weg.

Orban weet ook wel dat die paar vluchtelingen verder totaal geen serieuze bedreiging zijn.

Maar je scoort er wel lekker mee en kunt stevig in het zadel blijven door rond verkiezingstijd dit soort dingen te roepen.
Ergens wel natuurlijk, maar Orban heeft een punt. Kijk naar Zweden, en je ziet wat islamisering doet met je land. Polen en Hongarije kennen het interne gevaar van autoritair leiderschap, maar dat is nog altijd beter dan islamisering. Singapore is ook autoritair, maar toch economisch hard gegroeid. Het kan hand in hand.
pi_177292357
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:24 schreef _--_ het volgende:

[..]

Kachelt achteruit? :')

Bnp van frankrijk Nederland Duitsland samen is meer dan hele balkan. :')
Ja en? Dat is nog steeds geen argument voor Hongarije om te islamiseren.
pi_177292418
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:13 schreef vigen98 het volgende:
Hij heeft gelijk.
  maandag 19 februari 2018 @ 09:30:31 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177292431
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:24 schreef _--_ het volgende:

[..]

Kachelt achteruit? :')

Bnp van frankrijk Nederland Duitsland samen is meer dan hele balkan. :')

Oh.... nee tuurlijk dan is alles goed :')
pi_177292458
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:28 schreef _--_ het volgende:

[..]

Dat is wel een argument dat veel zegt over de bijdrage van immigranten na de 2e wereldoorlog en tegenwoordig.

[ afbeelding ]
Nee hoor. Orban neemt een wijs besluit en daar doe jij niets aan af.
  maandag 19 februari 2018 @ 09:32:47 #49
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292471
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:32 schreef Homey het volgende:

[..]

Nee hoor. Orban neemt een wijs besluit en daar doe jij niets aan af.
Ontkenningsfase. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177292475
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:30 schreef the-eye het volgende:

[..]

Oh.... nee tuurlijk dan is alles goed :')
BNP is ook veel groter dan Turkije, maar daar hoor je hem niet over. Moet Turkije nu de-islamiseren?
pi_177292479
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:32 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ontkenningsfase. :')
Triggered.
  maandag 19 februari 2018 @ 09:33:26 #52
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292484
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:32 schreef Homey het volgende:

[..]

BNP is ook veel groter dan Turkije, maar daar hoor je hem niet over. Moet Turkije nu de-islamiseren?
Waar de fuck heb jij het over. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 19 februari 2018 @ 09:33:48 #53
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292489
Raap me op :') __
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 19 februari 2018 @ 09:34:17 #54
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177292499
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:25 schreef Homey het volgende:

[..]

Ergens wel natuurlijk, maar Orban heeft een punt. Kijk naar Zweden, en je ziet wat islamisering doet met je land. Polen en Hongarije kennen het interne gevaar van autoritair leiderschap, maar dat is nog altijd beter dan islamisering. Singapore is ook autoritair, maar toch economisch hard gegroeid. Het kan hand in hand.
Polen en Hongarije zijn nou niet echt economische wonders te noemen, zelfs niet in de regio. Landen die in de karen '90 een vergelijkbare uitgangspositie hadden zoals de Baltische Staten, Tsjechië en Slowakije staan er nu economisch beter voor en dan heb ik het niet eens over de DDR (maar dat kwam meer doir West-Duitse hulp). Dat heeft gewoon te maken met beleid. Orban is gewoon een egoïstisch figuur en de anti-Islamretoriek is puur om stemmers te trekken en zijn eigen slechte beleid te overschaduwen.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177292555
Ik word altijd droevig van dit soort nieuws. Ik heb nooit iemand iets misdaan en toch word ik keer op keer afgeschilderd als het kwaad zelve.
Sisco Certified
pi_177292571


voor degenen die het hongaars niet goed machtig zijn, de vertaling van de bordjes luid:

"HIJ LIEGT"

(Bij een speech van een van de woordvoerders van Orbans partij die een riedel ophield over een groot complot van buiten tegen de hongaarse regering waarom er nieuwe wetten ingevoerd moesten worden, die de vrijheid van meningsuiting en pers verder moesten beperken)

Helaas mogen zelfs parlementariers daar deze waarheid in het parlement al niet hardop uitspreken, aangezien ze dan in een van de ergste authoritaire en meningen-onderdrukkende staten van europa, wat Hongarije onder Orban geworden is, vervolgd worden.

Orban als voorbeeld nemen is het de meest rare en idiote houding van de rechtse slachtoffertjes hier...
In Hongarije staat _alle_ media onder staatscontrole en is de Overheid zwaar frauduleus en corrupt, en is bovenal eigenlijk vooral een voortzetting van het communistische regime (Orban zelf is ex-communist, die hooguit van kamp gewisselt is om zn macht te consolideren)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 19 februari 2018 @ 09:39:24 #57
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292575
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik word altijd droevig van dit soort nieuws. Ik heb nooit iemand iets misdaan en toch word ik keer op keer afgeschilderd als het kwaad zelve.
Je hebt zo erg gelijk.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177292604
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Voor iemand die al snel roept dat de EU een dictatoriale staat is stap je hier wel heel makkelijk over Orbáns politiek heen.
Orban heeft daadwerkelijk de persvrijheid en onafhankelijke rechtspraak ingeperkt, maar zolang hij foetert tegen buut'nlanders is hij een held.

Vervolgens komt Ollongren met een halfbakken oproep om nepnieuws te bestrijden - wat in de verste verte niet in de buurt komt van het beperken van de persvrijheid - en zij wordt door figuren als Jarvis neergezet als evil incarnate.

Rara politiepetje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 19 februari 2018 @ 09:41:14 #59
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177292613
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:24 schreef _--_ het volgende:

[..]

Kachelt achteruit? :')

Bnp van frankrijk Nederland Duitsland samen is meer dan hele balkan. :')
Hongarije behoort niet eens tot de Balkan. Balken omvat Kroatië, Bosnië, Montenegro, Albanië, Griekenland, Servië, Kosovo, Noord-Macedonië, Bulgarije en het Europese deel van Turkije.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  maandag 19 februari 2018 @ 09:42:12 #60
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292623
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:41 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Hongarije behoort niet eens tot de Balkan. Balken omvat Kroatië, Bosnië, Montenegro, Albanië, Griekenland, Servië, Kosovo, Noord-Macedonië, Bulgarije en het Europese deel van Turkije.
So what? Dat maakt Hongarije geen wereldeconomie?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 19 februari 2018 @ 09:43:18 #61
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177292638
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:42 schreef _--_ het volgende:

[..]

So what? Dat maakt Hongarije geen wereldeconomie?
Nee dat klopt, is het ook niet
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177292672
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:34 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Polen en Hongarije zijn nou niet echt economische wonders te noemen, zelfs niet in de regio. Landen die in de karen '90 een vergelijkbare uitgangspositie hadden zoals de Baltische Staten, Tsjechië en Slowakije staan er nu economisch beter voor en dan heb ik het niet eens over de DDR (maar dat kwam meer doir West-Duitse hulp). Dat heeft gewoon te maken met beleid. Orban is gewoon een egoïstisch figuur en de anti-Islamretoriek is puur om stemmers te trekken en zijn eigen slechte beleid te overschaduwen.
Dat zal allemaal wel, maar met islamisering wordt het helemaal een ramp. Dan glij je af naar het niveau Turkije. Wat Hongarije beter kan doen is economisch/fiscaal aantrekkelijk worden voor bedrijven, dan trekt de economie aan. Economisch protectionisme is niet handig. Massa-immigratie is het laatste wat Hongarije nodig heeft. En NGO's ook niet, dat zijn parasieten op je economie en culturele zelfbehoud, zie Haiti.
pi_177292692
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:39 schreef RM-rf het volgende:
[ afbeelding ]

voor degenen die het hongaars niet goed machtig zijn, de vertaling van de bordjes luid:

"HIJ LIEGT"

(Bij een speech van een van de woordvoerders van Orbans partij die een riedel ophield over een groot complot van buiten tegen de hongaarse regering waarom er nieuwe wetten ingevoerd moesten worden, die de vrijheid van meningsuiting en pers verder moesten beperken)

Helaas mogen zelfs parlementariers daar deze waarheid in het parlement al niet hardop uitspreken, aangezien ze dan in een van de ergste authoritaire en meningen-onderdrukkende staten van europa, wat Hongarije onder Orban geworden is, vervolgd worden.

Orban als voorbeeld nemen is het de meest rare en idiote houding van de rechtse slachtoffertjes hier...
In Hongarije staat _alle_ media onder staatscontrole en is de Overheid zwaar frauduleus en corrupt, en is bovenal eigenlijk vooral een voortzetting van het communistische regime (Orban zelf is ex-communist, die hooguit van kamp gewisselt is om zn macht te consolideren)
Dat zal allemaal wel, maar nog geen argument voor NGO's en islamisering en daar ging het om. Orban kan jou ook weinig schelen, er zijn zoveel autoritaire landen in de wereld, maak jij je ook druk om Kenia bijvoorbeeld?
  maandag 19 februari 2018 @ 09:47:13 #64
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292704
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:45 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar met islamisering wordt het helemaal een ramp. Dan glij je af naar het niveau Turkije. Wat Hongarije beter kan doen is economisch/fiscaal aantrekkelijk worden voor bedrijven, dan trekt de economie aan. Economisch protectionisme is niet handig. Massa-immigratie is het laatste wat Hongarije nodig heeft. En NGO's ook niet, dat zijn parasieten op je economie en culturele zelfbehoud, zie Haiti.
Bedoel je het republiek Turkije dat een supermacht is en in de top 20 economie over de hele wereld staat? Wat is er met het niveau van dat land dan?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 19 februari 2018 @ 09:47:50 #65
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292714
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:46 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar nog geen argument voor NGO's en islamisering en daar ging het om. Orban kan jou ook weinig schelen, er zijn zoveel autoritaire landen in de wereld, maak jij je ook druk om Kenia bijvoorbeeld?
Je komt irrationeel over.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177292720
Ik snap niet wat het probleem is. Nog nooit is een gebied er op vooruit gegaan door islamisering. In tegendeel, elk gebied waar de islam oprukt gaat keihard achteruit. Je moet wel gek zijn om je omgeving te willen laten islamiseren.
pi_177292726
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:45 schreef Homey het volgende:
En NGO's ook niet, dat zijn parasieten op je economie en culturele zelfbehoud, zie Haiti.
Zeker, weg met de ANWB. Parasiet van onze economie en ons cultureel zelfbehoud.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 19 februari 2018 @ 09:49:08 #68
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177292737
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:47 schreef _--_ het volgende:

[..]

Je komt irrationeel over.
Xenofobie is dan ook een irrationele angst voor alles wat van buiten komt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 19 februari 2018 @ 09:49:30 #69
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292746
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is. Nog nooit is een gebied er op vooruit gegaan door islamisering. In tegendeel, elk gebied waar de islam oprukt gaat keihard achteruit. Je moet wel gek zijn om je omgeving te willen laten islamiseren.
Want heel west-Europa vol met moslims gaat achteruit. Aub hou op. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177292756
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:46 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar nog geen argument voor NGO's en islamisering en daar ging het om. Orban kan jou ook weinig schelen, er zijn zoveel autoritaire landen in de wereld, maak jij je ook druk om Kenia bijvoorbeeld?
Er is helemaal geen islamisering in Hongarije...
dat is een opervlakkige leugen die de overheid daar oplepelt om het inperken van de vrijheid van meningsuiting, vrije pers en andere burgerrechten opeens goed te gaan praten...

Het is een aloud trucje om te roepen over een complot van buiten en daarvoor dan een authoritaire onderdrukkende wetgeving tegen in te voeren die de macht van de zittende regering steeds sterker maakt...

Orbans politiek in HOngarije is daarvan gewoon een perfect vorbeeld.

Raar dat juist mensen die anderes daar graag dingen over roepen, bv beweren dat dat in nederland het geval zou zijn (waar de vrijheid van meningsuiting en vrije pers en ook burgerrechten vele malen beter geregeld zijn en ook de burgerrechten veel beter zijn) opeens bij Orban een plaatselijke blindheid ervaren en dat niet _willen_ inzien.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177292778
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:49 schreef _--_ het volgende:

[..]

Want heel west-Europa vol met moslims gaat achteruit. Aub hou op. :')
Noem mij 1 dorp in Europa dat leuker, gezelliger, veiliger, mooier, rijker geworden is door de komst van moslims. Eentje maar.
  maandag 19 februari 2018 @ 09:52:08 #72
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292798
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:51 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Noem mij 1 dorp in Europa dat leuker, gezelliger, mooier, rijker geworden is door de komst van moslims. Eentje maar.
Waarom dorp? Heel west-Europa heeft zijn wederopbouw te danken aan immigranten uit het Midden-Oosten.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177292811
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Waarom dorp? Heel west-Europa heeft zijn wederopbouw te danken aan immigranten uit het Midden-Oosten.
:')
pi_177292835
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:47 schreef _--_ het volgende:

[..]

Bedoel je het republiek Turkije dat een supermacht is en in de top 20 economie over de hele wereld staat? Wat is er met het niveau van dat land dan?
Turkije is geen supermacht, omdat het onwijs laag scoort op het gebied van mensenrechten. Heel laag niveau dus. Erdogan is meer een dictator dan Orban, dus politiek is het een zooitje. Plus Turkije voert een oorlog tegen minderheden, Orban niet.
pi_177292873
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Er is helemaal geen islamisering in Hongarije...
dat is een opervlakkige leugen die de overheid daar oplepelt om het inperken van de vrijheid van meningsuiting, vrije pers en andere burgerrechten opeens goed te gaan praten...

Het is een aloud trucje om te roepen over een complot van buiten en daarvoor dan een authoritaire onderdrukkende wetgeving tegen in te voeren die de macht van de zittende regering steeds sterker maakt...

Orbans politiek in HOngarije is daarvan gewoon een perfect vorbeeld.

Raar dat juist mensen die anderes daar graag dingen over roepen, bv beweren dat dat in nederland het geval zou zijn (waar de vrijheid van meningsuiting en vrije pers en ook burgerrechten vele malen beter geregeld zijn en ook de burgerrechten veel beter zijn) opeens bij Orban een plaatselijke blindheid ervaren en dat niet _willen_ inzien.
Je snapt het niet. Orban neemt juist een besluit om islamisering tegen te gaan. Er is idd geen islamisering in Hongarije en dat is maar goed ook.
  maandag 19 februari 2018 @ 09:59:08 #76
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177292937
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:53 schreef Homey het volgende:

[..]

Turkije is geen supermacht, omdat het onwijs laag scoort op het gebied van mensenrechten. Heel laag niveau dus. Erdogan is meer een dictator dan Orban, dus politiek is het een zooitje. Plus Turkije voert een oorlog tegen minderheden, Orban niet.
Ja, dan is Rusland ook geen supermacht. De factoren die je benoemt hebben geen invloed op de mate van macht van een land.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177292946
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:55 schreef Homey het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Orban neemt juist een besluit om islamisering tegen te gaan. Er is idd geen islamisering in Hongarije en dat is maar goed ook.
Nee, jij trapt in een doorzichtig autoritair trucje

De regering Orban perkt gewoon hel duidelijk burgerrechten in, gaat vooral tekeer tegen non-gouvermentele organiaties omdat die niet door de staat te sturen en controleren zijn en legt hen beperken op om hun eigen macht te vergroten...

De uitvlucht van 'gevaar van islamisten' of 'bedreiging door buitenlanders' is hooguit een slap en doorzichtig leugentje als excuus...
Wat gewoon een herhaling is van hoe auttoritaire onderdrukkende overheden altijd een onderdrukkingsstaat vestigen, wat Hongarije allang weer geworden is...

Slechts een korte tijd van vrijheid nadat ze zich van communistsische onderdrukking bevrijden zijn diezelfde communisten wer aan de macht;;; Orban zelf is gewoon een politici die voortkomt van de communisten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177292963
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:51 schreef _--_ het volgende:
Jullie realiseren je wel dat je een rechts-extremistische gast steunt die dictatoriale trekjes heeft en altijd een andere volk aanwijst als schuldige? Dit doet mij een welbekende man herinneren. Jullie niet ?
Wat is er extremistisch aan Orban ?
En welke welbekende man bedoel je ? Erdogan misschien ?
  maandag 19 februari 2018 @ 10:00:50 #79
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_177292968
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:39 schreef Pirtdator het volgende:
Het ophemelen van een autoritaire leider is weer begonnen :')

Ga zelf eens in Hongarije wonen. Dan kun je ervaren dat de welvaart, onderwijs, gezondheidszorg, infrastructuur en algemene levenskwaliteit toch fors minder is dan in Nederland.
Goed argument man _O-
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 19 februari 2018 @ 10:01:07 #80
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177292973
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:45 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar met islamisering wordt het helemaal een ramp. Dan glij je af naar het niveau Turkije. Wat Hongarije beter kan doen is economisch/fiscaal aantrekkelijk worden voor bedrijven, dan trekt de economie aan. Economisch protectionisme is niet handig. Massa-immigratie is het laatste wat Hongarije nodig heeft. En NGO's ook niet, dat zijn parasieten op je economie en culturele zelfbehoud, zie Haiti.
Volgens mij worden in Hongarije en andere Oostbloklanden veel auto's en ander rollend materieel als bussen en treinen geproduceerd voor de West-Europese markt. Lagere loonkosten en korte afstanden tot West-Europa maken Oostbloklanden aantrekkelijk om bepaalde producten te produceren die moeilijk verplaatsbaar zijn op grote afstanden. Producten die makkelijk verplaatsbaar zijn worden in Azië geproduceerd omdat de loonkosten daar nog lager zijn, maar voor auto's en treinen is dat lastiger.

Tevens heft Hongarije en andere Oostbloklanden geen dividendbelasting.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  maandag 19 februari 2018 @ 10:02:33 #81
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177293000
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Wat is er extremistisch aan Orban ?
En welke welbekende man bedoel je ? Erdogan misschien ?
Orban heeft schijt aan de democratische rechtsstaat en wil deze het liefste afschaffen. Dat is in mijn ogen behoorlijk extremistisch. Orban is nog geen Erdogan, maar hij komt aardig in de buurt.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177293056
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:13 schreef vigen98 het volgende:
Hij heeft gelijk.
.
  maandag 19 februari 2018 @ 10:07:45 #83
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177293075
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Wat is er extremistisch aan Orban ?
En welke welbekende man bedoel je ? Erdogan misschien ?
Lees eens voor de lol het hele topic door. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177293161
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Wat is er extremistisch aan Orban ?
En welke welbekende man bedoel je ? Erdogan misschien ?
Hongaarse democratie en rechtsstaat onder druk

quote:
Op 11 maart 2013 heeft het Hongaarse parlement ingestemd met een grondwetswijziging die de rechterlijke macht inperkt en eerdere uitspraken van het Constitutionele Hof negeert.

Andere wijzigingen hebben te maken met het beperken van politieke campagnes via de media, het uitsluitend mogen afsluiten van een huwelijk tussen man en vrouw, en het opsluiten van rondzwervende daklozen. Daarnaast werden afgestudeerden verplicht om in de eerste jaren na het afstuderen in Hongarije te blijven werken.

Het parlement, waar de partij van premier Viktor Orbán toen ook een twee derde meerderheid had, stemde met 265 tegen 11 stemmen in met de grondwetswijziging. De uitslag was mede zo eenzijdig doordat de stemming werd geboycot door de oppositie, bestaande uit socialisten en radicale nationalisten.
En terwijl hier wordt geklaagd dat Ollongren de persvrijheid aan banden probeert te leggen, is Hongarije daar allang mee bezig:"

quote:
De mediawaakhond controleert de Hongaarse media en legt hoge boetes op als de media niet 'objectief' berichten. Deze wet zou in strijd zijn met Europese regelgeving, waarin wordt bepaald dat nieuws zonder censuur verspreid moet worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 19 februari 2018 @ 10:12:52 #85
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177293162
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Viktor Orbán, zodra ze de geschiedenisboeken schrijven zal deze man gezien worden als iemand die zijn tijd ver vooruit was. _O_
Hij heeft echt gelijk. Het is een wilde horde die onze samenleving zal islamiseren. De steden zijn al zo veranderd. De politiek in NL wil het gewoon niet zien. Deze kanslozen veranderen NL in een arm, onvrij, islamitisch land.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_177293177
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:28 schreef _--_ het volgende:
Dat is wel een argument dat veel zegt over de bijdrage van immigranten na de 2e wereldoorlog en tegenwoordig.
En bedoel je dan de negatieve bijdrage van die immigranten of de positieve ?
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:39 schreef RM-rf het volgende:
Orban als voorbeeld nemen is het de meest rare en idiote houding van de rechtse slachtoffertjes hier...
In Hongarije staat _alle_ media onder staatscontrole en is de Overheid zwaar frauduleus en corrupt,
Nou, zoveel verschil is er dus niet met Nederland, al hoewel hier slechts een deel van de media onder staatscontrole is.
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:49 schreef Janneke141 het volgende:
Xenofobie is dan ook een irrationele angst voor alles wat van buiten komt.
Alleen is er in het geval van de islam en de massaimmigratie niet irrationeels aan.
We weten namelijk dat daar niets positiefs uitkomt.
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:49 schreef _--_ het volgende:
Want heel west-Europa vol met moslims gaat achteruit. Aub hou op. :')
Jij wilt beweren dat west-Europa er op vooruit gaat als het vol moslims zit ?
Waar baseer je dat op ?

quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:52 schreef _--_ het volgende:
Waarom dorp? Heel west-Europa heeft zijn wederopbouw te danken aan immigranten uit het Midden-Oosten.
|:( 8)7
Krijg je die onzin bij de moskee ingepeperd ofzo ?
De wederopbouw na WO2 was al lang gereed toen de horde,s uit het Midden-Oosten eind jaren 60 binnen kwamen.
pi_177293191
Als tegen islamisering zijn zo fout, zo idioot, zo'n gemiste kans is betekent dat dan dat dat we er alles aan moeten doen om elk dorp in dit land zo snel mogelijk moeten islamiseren :?
  maandag 19 februari 2018 @ 10:14:34 #88
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177293198
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:13 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En bedoel je dan de negatieve bijdrage van die immigranten of de positieve ?

[..]

Nou, zoveel verschil is er dus niet met Nederland, al hoewel hier slechts een deel van de media onder staatscontrole is.

[..]

Alleen is er in het geval van de islam en de massaimmigratie niet irrationeels aan.
We weten namelijk dat daar niets positiefs uitkomt.

[..]

Jij wilt beweren dat west-Europa er op vooruit gaat als het vol moslims zit ?
Waar baseer je dat op ?

[..]

|:( 8)7
Krijg je die onzin bij de moskee ingepeperd ofzo ?
De wederopbouw na WO2 was al lang gereed toen de horde,s uit het Midden-Oosten eind jaren 60 binnen kwamen.
Nee, van een Gymnasium waar ze wel goeie argumenten hebben.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177293205
Dat Orban autoritaire trekken vertoont, wil niet zeggen dat Hongarije gebaat is bij islamisering. Integendeel juist, dat bewijst Zweden wel. Ook een autoritaire leider kan hele wijze besluiten nemen.
  maandag 19 februari 2018 @ 10:15:01 #90
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177293209
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Als tegen islamisering zijn zo fout, zo idioot, zo'n gemiste kans is betekent dat dan dat dat we er alles aan moeten doen om elk dorp in dit land zo snel mogelijk moeten islamiseren :?
Want dat zeggen. Godsamme. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177293264
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:15 schreef _--_ het volgende:

[..]

Want dat zeggen. Godsamme. :')
Ik zie hier nogal wat mensen die het onbegrijpelijk vinden dat er landen zijn die niet de geneugten van islamering waarderen. Mijn vraag is dan: Wat kunnen wij doen om Nederland zo snel mogelijk te islamiseren?
pi_177293275
Op zich heeft hij gelijk dat immigranten uit de Arabische wereld een gevaar vormen en weinig toevoegen aan een ontwikkelde economie maar dat geldt net zo zeer voor de social dumping van Oostblok-werknemers(waaronder Hongaren) die hier voor een dubbeltje werken. En Hongarije staat altijd vooraan om voorstellen te blokkeren die dit tegengaan.

Nederland zou niets te maken moeten willen hebben met zowel Hongaren als Arabieren.
  maandag 19 februari 2018 @ 10:22:38 #93
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177293317
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:24 schreef _--_ het volgende:

[..]

Kachelt achteruit? :')

Bnp van frankrijk Nederland Duitsland samen is meer dan hele balkan. :')
Ten koste van de islam en niet dankzij. Met andere woorden, het bnp van deze landen is zo hoog door de sterk ontwikkelde economie. Noch de aanwezigheid van de islam noch de afwezigheid hiervan is van invloed hierop.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177293370
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En jullie hemelen op puur omdat je opa en oma er vandaan komen. Of de leider een corrupte dictator of volslagen idioot is maakt niet uit. Standpunten lijken er ook niet toe te doen.

Ophemelen omdat je roots er liggen vind ik dommer dan ophemelen omdat je het daadwerkelijk met iemands eens bent.

Maar ik zal wel wat minder tribaal aangelegd zijn.
Turkse maat van me hemelt niks op aan de situatie van nu in zijn land.

Laat staan de invloed en toename van de macht van Erdogan en zijn schootpoedels.

Ook over de invloed en toename van de macht van moslims daar, in de wereld en ook hier in dit land is hij zeer kritisch.

Dus ze zijn er wel de allochtone critici die wel nadenken i.p.v. met de kudde mee te blaten.

Ze zijn alleen in de minderheid, dat helaas weer wel.
pi_177293404
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:22 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Ten koste van de islam en niet dankzij. Met andere woorden, het bnp van deze landen is zo hoog door de sterk ontwikkelde economie. Noch de aanwezigheid van de islam noch de afwezigheid hiervan is van invloed hierop.
Zonder die kansloze massa-immigratie zou Nederland veel rijker zijn. Jan van Beek heeft eens berekend wat massa-immigratie netto oplevert: een jaarlijkse kostenpost in de miljarden. Plus je houdt polariserende etnische clubjes als DENK en NIDA er aan over. In Portugal hebben ze dit probleem niet.
pi_177293426
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:25 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Turkse maat van me hemelt niks op aan de situatie van nu in zijn land.

Laat staan de invloed en toename van de macht van Erdogan en zijn schootpoedels.

Ook over de invloed en toename van de macht van moslims daar, in de wereld en ook hier in dit land is hij zeer kritisch.

Dus ze zijn er wel de allochtone critici die wel nadenken i.p.v. met de kudde mee te blaten.

Ze zijn alleen in de minderheid, dat helaas weer wel.
Dat moet ook gezegd worden. In Turkije is er nu een klopjacht op seculiere intellectuelen. Gebeurde in Iran ook. Iraniers in Nederland zijn vaak seculier en daadwerkelijk hoogopgeleid.
pi_177293473
Ik heb ooit eens speech beluisterd van Hitler waarin hij zegt dat de mensen de de toekomst van een land, stad of dorp zijn. Ik ben geen fan van die man maar er zit wel wat in.

Is alweer een tijd terug dus kan hem zo niet vinden
pi_177293495
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:30 schreef rareman1 het volgende:
Ik heb ooit eens speech beluisterd van Hitler waarin hij zegt dat de mensen de de toekomst van een land, stad of dorp zijn. Ik ben geen fan van die man maar er zit wel wat in.

Is alweer een tijd terug dus kan hem zo niet vinden
Dat was Himmler:

quote:
"Cowards are born in towns. Heroes in the country."
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 19 februari 2018 @ 10:32:16 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177293502
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:28 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat moet ook gezegd worden. In Turkije is er nu een klopjacht op seculiere intellectuelen. Gebeurde in Iran ook. Iraniers in Nederland zijn vaak seculier en daadwerkelijk hoogopgeleid.
Als het asielrecht voor dat soort mensen zou zijn (waar het ook voor bedoeld is) en niet voor honderdduizenden kansarme fundamentalistische islamisten, dan zou er ook helemaal geen weerstand tegen zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177293505
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat was Himmler:

[..]

Nee.
Misschien zeg ik het nu wat anders dan hij, maar dit was wat ik ervan begreep.
pi_177293531
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:32 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Nee
Las je post ook verkeerd, zie ik net.

Heb bij nader inzien geen idee waar je het in godsnaam over hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177293559
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Las je post ook verkeerd, zie ik net.

Heb bij nader inzien geen idee waar je het in godsnaam over hebt.
Ik heb een periode gehad waarin ik allemaal filmmateriaal van WW2 keek.
  maandag 19 februari 2018 @ 10:38:53 #103
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177293610
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:25 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Turkse maat van me hemelt niks op aan de situatie van nu in zijn land.

Laat staan de invloed en toename van de macht van Erdogan en zijn schootpoedels.

Ook over de invloed en toename van de macht van moslims daar, in de wereld en ook hier in dit land is hij zeer kritisch.

Dus ze zijn er wel de allochtone critici die wel nadenken i.p.v. met de kudde mee te blaten.


Ze zijn alleen in de minderheid, dat helaas weer wel.
Een minderheid in een minderheid. :{
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 10:43:40 #104
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177293688
Beetje zoals alle weldenkende blanke mannen die zich hier verzamelen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177293762
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als het asielrecht voor dat soort mensen zou zijn (waar het ook voor bedoeld is) en niet voor honderdduizenden kansarme fundamentalistische islamisten, dan zou er ook helemaal geen weerstand tegen zijn.
Nog steeds krijgen kansarme asiezoekers met voorrang sociale huurwoningen, gratis inrichting, uitkering, etc. 0 verantwoordelijkheden, 0 verplichtingen. Dat is de magneet die al die klaplopers aantrekt en die magneet staat gewoon nog aan. In Amsterdam wordt de helft van sociale huurwoningen in het centrum aan asielzoekers gegeven die jarenlang in de bijstand zitten. De gemeente had die woningen ook kunnen geven aan verloskundigen waar een schrijnend tekort aan is. Maar nee.
  maandag 19 februari 2018 @ 10:47:15 #106
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177293770
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:14 schreef Homey het volgende:
Dat Orban autoritaire trekken vertoont, wil niet zeggen dat Hongarije gebaat is bij islamisering. Integendeel juist, dat bewijst Zweden wel. Ook een autoritaire leider kan hele wijze besluiten nemen.
Eigen cultuur beschermen en de democratische rechtsstaat in stand houden kunnen prima hand in hand gaan, alleen een aantal leiders van voormalige Oostbloklanden snapt dat niet en/of hebben een te groot ego.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  maandag 19 februari 2018 @ 10:51:56 #107
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177293864
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:46 schreef Homey het volgende:

[..]

Nog steeds krijgen kansarme asiezoekers met voorrang sociale huurwoningen, gratis inrichting, uitkering, etc. 0 verantwoordelijkheden, 0 verplichtingen. Dat is de magneet die al die klaplopers aantrekt en die magneet staat gewoon nog aan. In Amsterdam wordt de helft van sociale huurwoningen in het centrum aan asielzoekers gegeven die jarenlang in de bijstand zitten. De gemeente had die woningen ook kunnen geven aan verloskundigen waar een schrijnend tekort aan is. Maar nee.
Je zou verwachten dat een dergelijk destructief, tot ondergang voerend beleid, tot veel weerstand zou gaan lijden onder de bevolking. Helaas heeft de geschiedenis aangetoond dat politici een volk tot de ondergang kunnen leiden zonder -veel- weerstand. Kijk naar de Grote Sprong Voorwaarts, de landhervormingen in de Soviet-Unie etc. Kwam eigenlijk nauwelijks verzet tegen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177293999
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat een dergelijk destructief, tot ondergang voerend beleid, tot veel weerstand zou gaan lijden onder de bevolking. Helaas heeft de geschiedenis aangetoond dat politici een volk tot de ondergang kunnen leiden zonder -veel- weerstand. Kijk naar de Grote Sprong Voorwaarts, de landhervormingen in de Soviet-Unie etc. Kwam eigenlijk nauwelijks verzet tegen.
Komt omdat die beleidsmedewerkers de informatievoorziening in handen hebben. De NPO, dat 800 miljoen euro (!!) krijgt, bericht hier niet over. De grote kranten evenmin. De bekende talkshows ook niet. Dat Geenstijl dit meldt is leuk en aardig, maar Geenstijl heeft geen invloed op de publieke opinie.

Ik durf te beweren dat het gros van de Nederlanders niet eens weet dat de helft van alle sociale huurwoningen met voorrang aan asielzoekers worden gegeven plus een leuke cheque voor de inrichting (maar vaak gebruikt voor vliegreizen naar land van herkomst). En als je het niet weet, kom je ook niet in actie.

Bij hoge uitzondering las ik een keer in het Parool een interview met een asielzoeker die een mooie woning kreeg in de Pijp met gratis inrichting. Die asielzoeker zei er nog bij dat ze nogal verbaasde reacties van iedereen krijgt van hoe kom je in hemelsnaam aan die woning? Een stortvloed aan boze (en jaloerse) brieven volgde aan het Parool, toch een blad met nogal een links lezerspubliek. Dat gaf al aan dat die mensen helemaal niet wisten dat dit gewoon standaard beleid is. En als ze er weet van krijgen, meteen woedend worden.
  maandag 19 februari 2018 @ 11:05:24 #109
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177294107
Ik hoop dat de Europese leiders luisteren naar Orban en die vreselijke islam hier gaan verbieden.

Liever geen godsdienstvrijheid dan langzaam te worden veroverd door een gewelddadige ideologie die onze totale vrijheid om zeep wil helpen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 11:06:17 #110
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177294118
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:05 schreef Old_Pal het volgende:
Ik hoop dat de Europese leiders luisteren naar Orban en die vreselijke islam hier gaan verbieden.

Liever geen godsdienstvrijheid dan langzaam te worden veroverd door een gewelddadige ideologie die onze totale vrijheid om zeep wil helpen.
Jij bent ook wel een schattig radicaaltje hè? O+

Dat je de ironie in je post waarschijnlijk niet ziet. O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177294181
Net of de islam verbieden iets uithaalt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177294384
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Nee, jij trapt in een doorzichtig autoritair trucje

De regering Orban perkt gewoon hel duidelijk burgerrechten in, gaat vooral tekeer tegen non-gouvermentele organiaties omdat die niet door de staat te sturen en controleren zijn en legt hen beperken op om hun eigen macht te vergroten...

Wat een onzin, NGO moeten zich registreren zodat er controle op is. Door wie en wat ze gefinancierd worden om transparantie te waarborgen.
pi_177294460
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Net of de islam verbieden iets uithaalt.
Voorkomen is beter dan genezen.
pi_177294516
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:24 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Voorkomen is beter dan genezen.
Denk je nou werkelijk dat verbieden ertoe leidt tot de islam verdwijnt?

Zelfs na de fucking inquisitie en het nazisme bleef het jodendom bestaan. Want religieuzen houden vast aan hun geloof, zelfs als ze worden onderdrukt. Daarom haalt een verbod op de islam ook niets uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177294546
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat verbieden ertoe leidt tot de islam verdwijnt?

Zelfs na de fucking inquisitie en het nazisme bleef het jodendom bestaan. Want religieuzen houden vast aan hun geloof, zelfs als ze worden onderdrukt. Daarom haalt een verbod op de islam ook niets uit.
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:24 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Voorkomen is beter dan genezen.
pi_177294552
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Slechts een korte tijd van vrijheid nadat ze zich van communistsische onderdrukking bevrijden zijn diezelfde communisten wer aan de macht;;; Orban zelf is gewoon een politici die voortkomt van de communisten
Wat een onzin, al de 2e keer dat jij hem een (ex) communist noemt. Dit is een pertinente leugen, dit is hij nooit geweest. Werk je voor een ngo? Of kom je uit een trollenfabriek?

Er bestaat tegenwoordig zoiets als internet, waar je dingen op kunt googlen. (Al werkt deze met algoritmes die de ranking van iets bepaalt, maar dit is een andere discussie).

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Viktor_Orbán

Born in Székesfehérvár, Orbán studied law at Eötvös Loránd University, graduating in 1987. He briefly studied political science at Pembroke College, Oxford before entering politics in the wake of the Autumn of Nations at the head of the reformist Alliance of Young Democrats (Fiatal Demokraták Szövetsége) student movement—the nascent Fidesz. He became a nationally known politician after giving an address at the 1989 reburial of Imre Nagy and other martyrs of the 1956 revolution, in which he openly demanded that Soviet troops withdraw from the country. Following the transition to democracy in 1990, he was elected to the National Assembly and served as leader of Fidesz's parliamentary caucus until 1994. Under his leadership, Orbán shifted Fidesz away from its original classical liberal, pro-European integration platform toward centre-right national conservatism.
pi_177294570
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

[..]

Je voorkomt er dus niets mee. Maar bedankt voor je bijdrage.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177294571
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat verbieden ertoe leidt tot de islam verdwijnt?

Zelfs na de fucking inquisitie en het nazisme bleef het jodendom bestaan. Want religieuzen houden vast aan hun geloof, zelfs als ze worden onderdrukt.
Het nazisme richtte zich niet tegen de religie.

quote:
Daarom haalt een verbod op de islam ook niets uit.
Beter ze dan maar zoveel mogelijk buiten houden dan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177294650
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat verbieden ertoe leidt tot de islam verdwijnt?

Zelfs na de fucking inquisitie en het nazisme bleef het jodendom bestaan. Want religieuzen houden vast aan hun geloof, zelfs als ze worden onderdrukt. Daarom haalt een verbod op de islam ook niets uit.
Een religie verbieden is onnozel en ongrondwettelijk.

Beter is geen gratis sociale voorzieningen op dag 1 aanbieden, daarvoor komen al die kansloze asielzoekers. En stop de funding uit landen als Turkije voor de bouw van moskeeen en zo. Portugal hanteert een dergelijk beleid. Is gewoon een vrij land, de islam is niet verboden, geen dichte grenzen maar toch geen massa-immigratie en geen islamisering. Het kan gewoon.
pi_177294660
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

De uitvlucht van 'gevaar van islamisten' of 'bedreiging door buitenlanders' is hooguit een slap en doorzichtig leugentje als excuus...
Wat gewoon een herhaling is van hoe auttoritaire onderdrukkende overheden altijd een onderdrukkingsstaat vestigen, wat Hongarije allang weer geworden is...

3e onzinverhaal in 1 post van jouw.

Constitutie van Hongarije voldoet aan de regels van de EU. Heeft netjes meerdere verkiezingen gewonnen met overgrote meerderheid.

Nu, dat zijn politiek niet overeenkomt met de neoliberale agenda van Clinton, Junker, Merkel en consorten maakt hem geen authoritaire leider met dictatoriale neigingen. Dit zijn alleen worden van de neoliberale media.

Tja, en de ngo's die zich moeten verantwoorden voor hun geldstromen. Dit maakt het voir de partijen die samenlevingen willen sturen naar eigen agendas niet makkelijker op.
pi_177294678
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn nog steeds linkse en liberalen die niet heulen met reiligiueze macht.
Niemand heult met 'religieuze macht'.

Alleen vinden de meeste liberalen het niet zo'n goed idee om religie te verbieden of allerlei beperkingen op te leggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 11:37:56 #122
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177294702
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niemand heult met 'religieuze macht'.

Alleen vinden de meeste liberalen het niet zo'n goed idee om religie te verbieden of allerlei beperkingen op te leggen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 11:38:47 #123
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177294719
Vrijheid willen behouden door vrijheden (geloof) te beperken is natuurlijk het stomste argument dat je kunt bedenken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177294752
Het blijft natuurlijk ook een lastig begrip, dat mensen hun vrijheid gunnen niet hetzelfde is als staan achter de invulling van die vrijheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 11:40:19 ]
pi_177294855
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:40 schreef gelly het volgende:
Het blijft natuurlijk ook een lastig begrip, dat mensen hun vrijheid gunnen niet hetzelfde is als staan achter de invulling van die vrijheid.
Nee, het is de Popper paradox. Hoe tolerant ben jij ten opzichte van intolerantie?
pi_177294905
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:40 schreef gelly het volgende:
Het blijft natuurlijk ook een lastig begrip, dat mensen hun vrijheid gunnen niet hetzelfde is als staan achter de invulling van die vrijheid.
De vrijheid van een islamiet betekent onvrijheid voor anderen, maar dat interesseert je geen reet dus doe nou niet alsof je voor vrijheid voor de mens bent.
pi_177295003
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De vrijheid van een islamiet betekent onvrijheid voor anderen, maar dat interesseert je geen reet dus doe nou niet alsof je voor vrijheid voor de mens bent.
Ik snap die orban wel, het zijn geen syriers die daar naar binnen willen.
Dat blijkt van begin af aan al, hordes uit Pakistan, Afghanistan, (bepaaldde delen van) India en zo'n beetje elke moslim regio behalve Syrië.

Allemaal moslim, allemaal jonge mannen, 80% gelukszoekers.

Waarom zou je dat willens en wetens in je land willen laten?
Er zijn hele naties, koninkrijken en keizerrijken, voor veel minder ten onder gegaan door de geschiedenis heen.

Het mengen van culturen wat elkaars tegenpool is, heeft nog nooit gewerkt en zal ook nooit werken.
In Nederland merk je het de laatste jaren ook steeds meer en meer, naar mate die oh zo 'kleine' minderheid van moslims een steeds grotere bek beginnen te krijgen en dan zal uiteindelijk naar wantoestanden leiden omdat de overheid doet alsof de handen gebonden zijn.
pi_177295014
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De vrijheid van een islamiet betekent onvrijheid voor anderen
Hoe dan precies? Op welke wijze word jij in je vrijheid beperkt als een moslim zijn geloof mag belijden in ons land? En welke vrijheden denk je te winnen als de islam wordt verboden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 11:52:00 #129
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177295041
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:39 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

8)7
Nee, niks geen 8)7 , als je ook maar iets begrijpt van het begrip Liberaal snap je dat Koos zijn argument hout snijdt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177295071
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niemand heult met 'religieuze macht'.
Jawel hoor.

quote:
Alleen vinden de meeste liberalen het niet zo'n goed idee om religie te verbieden of allerlei beperkingen op te leggen.
Ik ook niet, daarom moet je zo min mogelijk probleemreligies importeren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 11:53:25 #131
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177295094
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:45 schreef Homey het volgende:

[..]

Nee, het is de Popper paradox. Hoe tolerant ben jij ten opzichte van intolerantie?
Ja inderdaad die intolerantie in dit topic maakt het moeilijk om tolerant op te blijven.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177295133
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Nee hoor.

quote:
Ik ook niet, daarom moet je zo min mogelijk probleemreligies importeren.
Dat komt goed uit, want er worden geen 'probleemreligies' geïmporteerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177295189
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe dan precies? Op welke wijze word jij in je vrijheid beperkt als een moslim zijn geloof mag belijden in ons land? En welke vrijheden denk je te winnen als de islam wordt verboden?
De vooral vrouwelijke moslims die een beetje minder moslim willen zijn of helemaal geen moslim willen zijn in islamitische buurten; Hoe denk je hoe vrij die zich voelen? Maar daar heb jij natuurlijk weer schijt aan als "liberaal" want islam is vrijheid en alleen een echte moslim is vrede en vrijheid voor jou.
pi_177295238
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:30 schreef KommandantMark het volgende:
Wat een onzin, al de 2e keer dat jij hem een (ex) communist noemt. Dit is een pertinente leugen
Dan kon Orban dat vast bewijzen toen dat in 2015 onderzocht werd door een commissie van het hongaarse parlement, om te reageren op beschuldigingen van zijn oude financiers en mede-gronder van zijn Fidesz-partij Lajos Simicska...

Echter, in plaats van erop in te gaan verbood Orban die commissie voor nationale veiligheid verder onderzoek en liet ook Lajos Simicska het land uitzetten....

Punt is gewoon dat Orban in al zijn beleid een typische communist is, het nationaliseren van bedrijven en onder staatscontrole brengen van de media is typisch voor communisten die nu eenmaal geloven dat de Overheid ook het bedrijfsleven sterk moeten sturen en controleren

https://www.ft.com/content/50488256-60af-11e6-ae3f-77baadeb1c93

Je moet wel een grote mongool zijn om het systeem Orban als voorbeeld te nemen en in hem een grote redder te zien...
Juist types als Orban zijn het grootste gevaar voor europa, autocraten, onderdrukkers van vrijheid
en vooral types die geloven n een machtige Big Government die ok direkt het bedrijfsleven controleert (en waarbij politici ook financieel ongekend groot profiteren van corruptie en fraude die ze zelf legitiemeren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177295241
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:57 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De (vooral vrouwelijke moslims) die een beetje minder moslim willen zijn of helemaal geen moslim willen zijn in islamitische buurten; Hoe denk je hoe vrij die zich voelen? Maar daar heb jij natuurlijk weer schijt aan als "liberaal" want islam is vrijheid en alleen een echte moslim is vrede en vrijheid voor jou.
In oost-Europa is islam of christendom lood om oud ijzer, maar dat lijk je ook niet helemaal te begrijpen.
pi_177295251
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:57 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De (vooral vrouwelijke moslims) die een beetje minder moslim willen zijn of helemaal geen moslim willen zijn in islamitische buurten; Hoe denk je hoe vrij die zich voelen? Maar daar heb jij natuurlijk weer schijt aan als "liberaal" want islam is vrijheid en alleen een echte moslim is vrede en vrijheid voor jou.
En hoe gaat de situatie voor die personen precies veranderen? Want een verbod op de islam zal de religie niet doen verdwijnen en de attitude van de aanhangers niet veranderen. De islam verdwijnt achter de voordeur waar moslims sneller radicaliseren en twijfelaars nauwelijks kans krijgen om zich aan hun geloof te onttrekken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 19 februari 2018 @ 12:03:31 #137
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177295331
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat verbieden ertoe leidt tot de islam verdwijnt?

Zelfs na de fucking inquisitie en het nazisme bleef het jodendom bestaan. Want religieuzen houden vast aan hun geloof, zelfs als ze worden onderdrukt. Daarom haalt een verbod op de islam ook niets uit.
Eens. Een verbod op de islam is een belachelijk slecht en eng idee. Een ideologie verbieden is niet alleen fascisme maar het zorgt er ook voor dat de overtuigingen 'ondergronds' gaan waardoor het voorkomen van radicalisering bij islamitische jongeren vrijwel onmogelijk wordt. Het is niet alsof het geheel aan levensbeschouwelijke opvattingen zou verdwijnen als men een verbod instelt.

Degenen die serieus denken dat een verbod helpt zijn echt heel naïef. Ze hebben ook niet eens nagedacht over de implicaties van een dergelijk verbod. Waarom zouden soortgelijke religies (lees christendom en jodendom) legaal mogen blijven? Immers, de ideologische opvattingen zijn vaak identiek aan elkaar.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  maandag 19 februari 2018 @ 12:09:59 #138
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177295484
Los van een eventueel verbod ben ik wel degelijk van mening dat veel immigranten met een islamitisch achtergrond toelaten niet bepaald verstandig is. En dat geef ik gewoon toe als liberaal en tweede generatie ''Nederlander met een migratieachtergrond'' (een rare term aangezien ik hier ben geboren maar goed). De intentie is goed bedoeld maar de praktijk wijst uit dat zulke initiatieven vaak niets meer zijn dan wensdenken waarbij men als het ware een utopie probeert te realiseren.

Feit blijft dat we te maken hebben met immigranten die er vaak volledig andere normen en waarden op nahouden die problematisch kunnen zijn voor de toekomstige integratie (voor zover dit al realistisch is). En dan heb ik het financiële aspect niet eens meegenomen. We moeten wel realistisch blijven. En nee, het feit dat ik dit soort gegevens erbij haal maakt me noch een racist noch xenofobisch noch ''islamofobisch'' (wat een belachelijke term is naar mijn mening).
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177295487
Het blijft natuurlijk een verdeel en heers spelletje net als in Nederland.Dat is politiek denk ik.
  maandag 19 februari 2018 @ 12:10:08 #140
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177295491
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:03 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Eens. Een verbod op de islam is een belachelijk slecht en eng idee. Een ideologie verbieden is niet alleen fascisme maar het zorgt er ook voor dat de overtuigingen 'ondergronds' gaan waardoor het voorkomen van radicalisering bij islamitische jongeren vrijwel onmogelijk wordt. Het is niet alsof het geheel aan levensbeschouwelijke opvattingen zou verdwijnen als men een verbod instelt.

Degenen die serieus denken dat een verbod helpt zijn echt heel naïef. Ze hebben ook niet eens nagedacht over de implicaties van een dergelijk verbod. Waarom zouden soortgelijke religies (lees christendom en jodendom) legaal mogen blijven? Immers, de ideologische opvattingen zijn vaak identiek aan elkaar.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177295500
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:03 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Eens. Een verbod op de islam is een belachelijk slecht en eng idee. Een ideologie verbieden is niet alleen fascisme maar het zorgt er ook voor dat de overtuigingen 'ondergronds' gaan waardoor het voorkomen van radicalisering bij islamitische jongeren vrijwel onmogelijk wordt. Het is niet alsof het geheel aan levensbeschouwelijke opvattingen zou verdwijnen als men een verbod instelt.

Degenen die serieus denken dat een verbod helpt zijn echt heel naïef. Ze hebben ook niet eens nagedacht over de implicaties van een dergelijk verbod. Waarom zouden soortgelijke religies (lees christendom en jodendom) legaal mogen blijven? Immers, de ideologische opvattingen zijn vaak identiek aan elkaar.
Dit inderdaad.

Nu heb je nog enigszins zicht op wat er in de moskee gebeurt. Bovendien onderhouden leden uit de islamitische gemeenschap vaak nauwe banden met gemeente en politie in een poging problemen te voorkomen. In mijn woonplaats is dat wel het geval. Turkse moskee is heel open richting de wijk en de rest van de stad. Organiseert ook allerlei open dagen waar iedereen welkom is.

Heb dat liever dan dat religieuzen ondergronds gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177295571
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dan kon Orban dat vast bewijzen toen dat in 2015 onderzocht werd door een commissie van het hongaarse parlement, om te reageren op beschuldigingen van zijn oude financiers en mede-gronder van zijn Fidesz-partij Lajos Simicska...

Echter, in plaats van erop in te gaan verbood Orban die commissie voor nationale veiligheid verder onderzoek en liet ook Lajos Simicska het land uitzetten....

Punt is gewoon dat Orban in al zijn beleid een typische communist is, het nationaliseren van bedrijven en onder staatscontrole brengen van de media is typisch voor communisten die nu eenmaal geloven dat de Overheid ook het bedrijfsleven sterk moeten sturen en controleren

https://www.ft.com/content/50488256-60af-11e6-ae3f-77baadeb1c93

Je moet wel een grote mongool zijn om het systeem Orban als voorbeeld te nemen en in hem een grote redder te zien...
Juist types als Orban zijn het grootste gevaar voor europa, autocraten, onderdrukkers van vrijheid
en vooral types die geloven n een machtige Big Government die ok direkt het bedrijfsleven controleert (en waarbij politici ook financieel ongekend groot profiteren van corruptie en fraude die ze zelf legitiemeren.
Communisme is alang voorbij, koude oorlog dinosaurussen zijn dood. Sommigen trappen nog na, maar dat zijn de laatste stuiptrekkingen.

Jouw Orban retoriek is kwaadaardig, rechtstreeks uit de trollenfabriek, pertinente leugens en onzin. Hongaren bepalen wie hun president wordt, geen NGO's, hun tijdperk in het oosten is voorbij.
pi_177295584
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]


Indien er sprake is van dwang en huiselijk geweld binnen de islamitische gemeenschap, dan moet de politie ingrijpen op het moment dat er strafbare feiten worden gepleegd.

Maar dergelijke problemen voorkom je niet door de islam te dwingen ondergronds te gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 19-02-2018 12:16:06 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177295618
Blanken, witten, hoogopgeleid, laagopgeleid en bedenk het maar.
  maandag 19 februari 2018 @ 12:16:24 #145
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177295656
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:12 schreef KommandantMark het volgende:

[..]

Communisme is alang voorbij, koude oorlog dinosaurussen zijn dood. Sommigen trappen nog na, maar dat zijn de laatste stuiptrekkingen.

Jouw Orban retoriek is kwaadaardig, rechtstreeks uit de trollenfabriek, pertinente leugens en onzin. Hongaren bepalen wie hun president wordt, geen NGO's, hun tijdperk in het oosten is voorbij.
Vind je Erdogan ook vet?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177295696
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:55 schreef Homey het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Orban neemt juist een besluit om islamisering tegen te gaan. Er is idd geen islamisering in Hongarije en dat is maar goed ook.
Ah, dan ben je vast ook voor het inperken van burgerrechten en vrijheden om het gevaar van boze kaboutertjes die de samenleving bedreigen te bestrijden .....

ze bestaan wel niet, maar dat is des te meer een bewijs dat deze maaregelen erg goed werken 8)7
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 19 februari 2018 @ 12:20:53 #147
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177295777
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De vrijheid van een islamiet betekent onvrijheid voor anderen,
Klopt, en de islamiet is niet te vertrouwen.

Dus ....
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_177295795
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ah, dan ben je vast ook voor het inperken van burgerrechten en vrijheden om het gevaar van boze kaboutertjes die de samenleving bedreigen te bestrijden .....
Wanneer kan iedereen hier weer gewoon overal grappen, films en cartoons over maken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177295810
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:16 schreef richolio het volgende:

[..]

Vind je Erdogan ook vet?
Wil jij Orban met Erdogan vergelijken? Politicus uit een EU land met een 3e wereldland met totaal ander sociaal-economisch achtergrond? Serieus.

Wat een kinderlijke, niet nadenkende, ik zou haast zeggen gebrainwashde vraag.

De enige reden waarom Orban negatief in de media wordt neergezet is dat hij steeds meer van de Neoliberale koers afwijkt.
pi_177295842
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Indien er sprake is van dwang en huiselijk geweld binnen de islamitische gemeenschap, dan moet de politie ingrijpen op het moment dat er strafbare feiten worden gepleegd.

Maar dergelijke problemen voorkom je niet door de islam te dwingen ondergronds te gaan.
Het is zo nutteloos om dit probleem met jou te bespreken. Jij bent iemand die op het hoogtepunt van de vluchtelingencrisis eiste dat zelfs steden met 80% niet-westerse allochtonen, waar het al decennia ellende is, 1000 islamitische vluchtelingen op moesten nemen en als bewoners daar tegen protesteerden had je een vernietigend oordeel over hun. Wij zullen elkaar nooit begrijpen. Voor jou geldt: hoe meer islam hoe beter. Niks wat ik zeg zal jou overtuigen.
pi_177295874
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is zo nutteloos om dit probleem met jou te bespreken. Jij bent iemand die op het hoogtepunt van de vluchtelingencrisis eiste dat zelfs steden met 80% niet-westerse allochtonen, waar het al decennia ellende is, 1000 islamitische vluchtelingen op moesten nemen en als bewoners daar tegen protesteerden had je een vernietigend oordeel over hun. Wij zullen elkaar nooit begrijpen. Voor jou geldt: hoe meer islam hoe beter. Niks wat ik zeg zal jou overtuigen.
Het is inderdaad lastig discussiëren als jij telkens over iets heel anders begint.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177295898
Wat een optimist. Hongarije is de eerste bastion van de islam.
pi_177296026
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:39 schreef Pirtdator het volgende:
Het ophemelen van een autoritaire leider is weer begonnen :')
Walgelijk hypocriet ben je, Erdogan-lover.

quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:44 schreef _--_ het volgende:
Mensen die dictatoriale trekjes goedpraten. :')
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:51 schreef _--_ het volgende:

Jullie realiseren je wel dat je een rechts-extremistische gast steunt die dictatoriale trekjes heeft en altijd een andere volk aanwijst als schuldige? Dit doet mij een welbekende man herinneren. Jullie niet?
Ja, doet me denken aan jouw Erdogan.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177296052
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Nog nooit is een gebied er op vooruit gegaan door islamisering. In tegendeel
De joden hadden hun gouden eeuw in islamitisch Spanje. Dus nooit = fake news.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 12:33:25 #155
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177296063
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is zo nutteloos om dit probleem met jou te bespreken. Jij bent iemand die op het hoogtepunt van de vluchtelingencrisis eiste dat zelfs steden met 80% niet-westerse allochtonen, waar het al decennia ellende is, 1000 islamitische vluchtelingen op moesten nemen en als bewoners daar tegen protesteerden had je een vernietigend oordeel over hun. Wij zullen elkaar nooit begrijpen. Voor jou geldt: hoe meer islam hoe beter. Niks wat ik zeg zal jou overtuigen.
Pot ketel. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177296067
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is inderdaad lastig discussiëren als jij telkens over iets heel anders begint.
Er is geen oplossing. Na decennia aan ellende met islamitische immigratie rolde de hoge heren in Den Haag de afgelopen 3 jaar gewillig de rode loper uit voor weer 100.000 nieuwe moslims. Wat heeft het dan voor nut om over oplossingen te praten?
pi_177296079
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:14 schreef _--_ het volgende:
Nee, van een Gymnasium waar ze wel goeie argumenten hebben.
Ja ?
Dus dit leerde je op het gymnasium:
quote:
Heel west-Europa heeft zijn wederopbouw te danken aan immigranten uit het Midden-Oosten.
En er was ook niemand dit dit in twijfel trok, was het tijdens de koranles ofzo ?

Marshallplan werd niet behandeld op jouw islamitische school zeker ?
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:03 schreef Logic91 het volgende:
Eens. Een verbod op de islam is een belachelijk slecht en eng idee. Een ideologie verbieden is niet alleen fascisme maar het zorgt er ook voor dat de overtuigingen 'ondergronds' gaan waardoor het voorkomen van radicalisering bij islamitische jongeren vrijwel onmogelijk wordt. Het is niet alsof het geheel aan levensbeschouwelijke opvattingen zou verdwijnen als men een verbod instelt.

Degenen die serieus denken dat een verbod helpt zijn echt heel naïef. Ze hebben ook niet eens nagedacht over de implicaties van een dergelijk verbod. Waarom zouden soortgelijke religies (lees christendom en jodendom) legaal mogen blijven? Immers, de ideologische opvattingen zijn vaak identiek aan elkaar.
Dus dat nationaal socialistische ideologien na WO2 verboden werden, dat is fascisme volgens jou ? 8)7
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 12:34:25 #158
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177296085
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:33 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er is geen oplossing. Na decennia aan ellende met islamitische immigratie rolde de hoge heren in Den Haag de afgelopen 3 jaar gewillig de rode loper uit voor weer 100.000 nieuwe moslims. Wat heeft het dan voor nut om over oplossingen te praten?
Emigreren lijkt me een goede voor je. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177296087
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:21 schreef Homey het volgende:

[..]

Portugal idem, een witte raaf in West-Europa. Nauwelijks islam, geen massa-immigratie. Maken geen lawaai hierover. Ik denk dat Portugal een mooie toekomst tegemoet gaat, het land wordt steeds meer ontdekt door Noord-Europeanen als een heel prettig islamvrij land voor vakantie of business en je bent er zo.
Domme Noord-Europese xenofoben gaan dus naar Portugal dat honderden jaren een islamitisch land was en een van de eerste landen zal zijn die geïslamiseerd zal worden mochten de islamitische legers weer gaan huishouden in Europa.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177296226
Mensen die politici als Orbán en Erdogan helden vinden :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_177296256
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Waarom dorp? Heel west-Europa heeft zijn wederopbouw te danken aan immigranten uit het Midden-Oosten.
Wat een eclatante leugen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177296274
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:34 schreef alilami het volgende:

[..]

Domme Noord-Europese xenofoben gaan dus naar Portugal dat honderden jaren een islamitisch land was en een van de eerste landen zal zijn die geïslamiseerd zal worden mochten de islamitische legers weer gaan huishouden in Europa.
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177296299
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

_O-
Ze kunnen beter naar het noorden van Scandinavië verhuizen. _O-
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177296473
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Er is helemaal geen islamisering in Hongarije...
dat is een opervlakkige leugen die de overheid daar oplepelt om het inperken van de vrijheid van meningsuiting, vrije pers en andere burgerrechten opeens goed te gaan praten...

Het is een aloud trucje om te roepen over een complot van buiten en daarvoor dan een authoritaire onderdrukkende wetgeving tegen in te voeren die de macht van de zittende regering steeds sterker maakt...

Orbans politiek in HOngarije is daarvan gewoon een perfect vorbeeld.

Precies. De EU fakenews taskforce tegen het evil Rusland is ook een heel mooi voorbeeld daarvan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177296503
Waarom niet gewoon een volk wat een is?


Waar doet jullie dit aan denken?
pi_177296591
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wanneer kan iedereen hier weer gewoon overal grappen, films en cartoons over maken?
dat kon altijd prima (wat niet iedereen altijd even leuk vond), totdat opeens bepaalde activisten daarvan een politiek item gingen maken en erover gingen vechten of gingen roepen dat alles verboden moest worden....

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_177296712
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Precies. De EU fakenews taskforce tegen het evil Rusland is ook een heel mooi voorbeeld daarvan.
Rusland is niet 'evil', maar onze belangen komen niet overeen. Dat dienen we nooit te vergeten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177296758
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rusland is niet 'evil', maar onze belangen komen niet overeen. Dat dienen we nooit te vergeten.
Het wordt wel als reden opgegeven waarom er een schimmig fakenews taskforce vanuit Brussel nodig is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177296828
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Het wordt wel als reden opgegeven waarom er een schimmig fakenews taskforce vanuit Brussel nodig is.
Beetje meegekregen wat er de afgelopen dagen allemaal is onthuld over het Russische getroll in de VS? Geen idee of zo'n taskforce iets uithaalt, maar feit is wel dat we alert moeten zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177296947
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beetje meegekregen wat er de afgelopen dagen allemaal is onthuld over het Russische getroll in de VS? Geen idee of zo'n taskforce iets uithaalt, maar feit is wel dat we alert moeten zijn.
Russen lopen 10 jaar achter op de Amerikanen. Artikel van 6 jaar geleden over Amerikaans software om fake accounts te managen. Amis doen het al jaren, Russkies zijn amateurs.

https://amp.theguardian.c(...)tion-social-networks

The US military is developing software that will let it secretly manipulate social media sites by using fake online personas to influence internet conversations and spread pro-American propaganda.

A Californian corporation has been awarded a contract with United States Central Command (Centcom), which oversees US armed operations in the Middle East and Central Asia, to develop what is described as an "online persona management service" that will allow one US serviceman or woman to control up to 10 separate identities based all over the world.

[ Bericht 13% gewijzigd door KommandantMark op 19-02-2018 13:10:58 ]
pi_177296983
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beetje meegekregen wat er de afgelopen dagen allemaal is onthuld over het Russische getroll in de VS? Geen idee of zo'n taskforce iets uithaalt, maar feit is wel dat we alert moeten zijn.
Ja meegekregen. De conclusie was dat het geen invloed had op de uitslag. En een paar plaatjes gefinancierd door Russen op facebook in Amerika is voor mij geen aanleiding om een waarheidscommissie hier op te richten waar totaal geen controle op is. Daarbij hebben die 2 landen ook een totaal andere geschiedenis.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177297121
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:05 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja meegekregen. De conclusie was dat het geen invloed had op de uitslag. En een paar plaatjes gefinancierd door Russen op facebook in Amerika is voor mij geen aanleiding om een waarheidscommissie hier op te richten waar totaal geen controle op is. Daarbij hebben die 2 landen ook een totaal andere geschiedenis.
Het gaat mij er even om dat Rusland overduidelijk niet onze bondgenoot is. Jij repte hierboven sarcastisch over 'evil Rusland'. Maar hoewel kwaadaardig misschien een wat overdreven kwalificatie is, zijn de Russen zeker niet onze vrienden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177297321
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat mij er even om dat Rusland overduidelijk niet onze bondgenoot is. Jij repte hierboven sarcastisch over 'evil Rusland'. Maar hoewel kwaadaardig misschien een wat overdreven kwalificatie is, zijn de Russen zeker niet onze vrienden.
Nee, net als dat Pakistan niet onze vriend is. Daar hoef ik ook geen schimmige waarheidscommissie voor opgericht te zien worden in Brussel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 19 februari 2018 @ 13:15:55 #174
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177297402
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:34 schreef bluemoon23 het volgende:

Dus dat nationaal socialistische ideologien na WO2 verboden werden, dat is fascisme volgens jou ? 8)7
Met het nationaalsocialisme noem je natuurlijk wel een extreme ideologie. Ik blijf van mening dat het verbieden ervan niet gunstig is voor een maatschappij. Immers, deze overtuigingen blijven (hoe jammer ook) toch bestaan. Juist door de discussie met neonazi's bijvoorbeeld aan te gaan kun je ze publiekelijk belachelijk maken door aan te tonen hoe belachelijk de overtuigingen van het nationaalsocialisme zijn en dat een positie zoals het liberalisme bijvoorbeeld intellectueel superieur is aan rechts-extremisme.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177297420
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beetje meegekregen wat er de afgelopen dagen allemaal is onthuld over het Russische getroll in de VS? Geen idee of zo'n taskforce iets uithaalt, maar feit is wel dat we alert moeten zijn.
Ja, dat het heel weinig voorstelt. Islamisme is een veel groter gevaar voor onze samenleving.
pi_177297435
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat kon altijd prima (wat niet iedereen altijd even leuk vond), totdat opeens bepaalde activisten daarvan een politiek item gingen maken en erover gingen vechten of gingen roepen dat alles verboden moest worden....
En mensen gingen afslachten op straat enzo.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177298001
Hahah grappig (en triest) om te zien dat de haat tegen moslims van velen hier hun wereldbeeld zo kapot maakt dat ze een dictatoriaal leider van een land die allerlei vrijheden inperkt voor zijn eigen bevolking als held zien. :D
pi_177298041
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:20 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dit topic :')

Ga dan lekker daar wonen als het allemaal een walhalla is zonder al die buitenlanders.

Autoritarisme opnemen maar wel lekker blijven genieten van de vruchten van vrijheid en openheid in Nederland.

Je kunt gewoon naar Hongarije verhuizen!
Als je die vrijheid en openheid wil houden hier zal er toch wel een keer wat gedaan moeten worden....
Ik zwaai naar dieren.
pi_177298102
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah grappig (en triest) om te zien dat de haat tegen moslims van velen hier hun wereldbeeld zo kapot maakt dat ze een dictatoriaal leider van een land die allerlei vrijheden inperkt voor zijn eigen bevolking als held zien. :D
Zorgwekkend ook vooral. Dat soort figuren hebben namelijk wel gewoon stemrecht. Zulke types helpen juichend een of andere (semi-)dictator aan de macht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177298412
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:15 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Met het nationaalsocialisme noem je natuurlijk wel een extreme ideologie. Ik blijf van mening dat het verbieden ervan niet gunstig is voor een maatschappij. Immers, deze overtuigingen blijven (hoe jammer ook) toch bestaan. Juist door de discussie met neonazi's bijvoorbeeld aan te gaan kun je ze publiekelijk belachelijk maken door aan te tonen hoe belachelijk de overtuigingen van het nationaalsocialisme zijn en dat een positie zoals het liberalisme bijvoorbeeld intellectueel superieur is aan rechts-extremisme.
Nederland lijkt meer op Nazi-Duitsland dan dat je zou willen.
pi_177298459
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:10 schreef Geerd het volgende:
Wat een baas _O_
De King Coopa van de EU,heerlijk man :Y
pi_177298520
quote:
15s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zorgwekkend ook vooral. Dat soort figuren hebben namelijk wel gewoon stemrecht. Zulke types helpen juichend een of andere (semi-)dictator aan de macht.
Grappig dat je t zorgwekkend vindt, want 'jij' drijft 'ze' juist naar de handen van die 'dictator' toe.
pi_177298533
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah grappig (en triest) om te zien dat de haat tegen moslims van velen hier hun wereldbeeld zo kapot maakt dat ze een dictatoriaal leider van een land die allerlei vrijheden inperkt voor zijn eigen bevolking als held zien. :D
Nee hoor. Orban is geen held. Maar neemt wat betreft massa-immigratie een wijs besluit, that's all. Meer moet je er niet achter zoeken. Dat Hongarije een semi-dictatuur is moeten ze zelf weten. Zoveel landen zijn semi-dictaturen, maar hoor je amper wat over.
pi_177298574
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:44 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Grappig dat je t zorgwekkend vindt, want 'jij' drijft 'ze' juist naar de handen van die 'dictator' toe.
Hoe dan precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177298575
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:44 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Grappig dat je t zorgwekkend vindt, want 'jij' drijft 'ze' juist naar de handen van die 'dictator' toe.
"dat soort figuren", "zulke types".

Erg vage generaliseringen. De voedingsbodem voor radicaliseren.
  maandag 19 februari 2018 @ 13:47:25 #186
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177298625
Orban is een kanjer. Nederland is een land van linkse watjes.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_177298636
Hopelijk is er een EU taskforce die mensen in dit topic in de gaten kan houden. :D
wooblabalurg
pi_177298649
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:44 schreef Homey het volgende:

[..]

Nee hoor. Orban is geen held. Maar neemt wat betreft massa-immigratie een wijs besluit, that's all. Meer moet je er niet achter zoeken. Dat Hongarije een semi-dictatuur is moeten ze zelf weten. Zoveel landen zijn semi-dictaturen, maar hoor je amper wat over.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 19 februari 2018 @ 13:48:20 #189
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177298659
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:44 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Grappig dat je t zorgwekkend vindt, want 'jij' drijft 'ze' juist naar de handen van die 'dictator' toe.
Klopt, die KoosVogels sterkt mij alleen maar meer in mijn mening dat de islam moet oprotten uit dit land.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_177298717
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:48 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Klopt, die KoosVogels sterkt mij alleen maar meer in mijn mening dat de islam moet oprotten uit dit land.
Nog andere evt invloeden die je zou willen benoemen, of is het voornamelijk KoosVogels?
wooblabalurg
pi_177298790
quote:
11s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nog andere evt invloeden die je zou willen benoemen, of is het voornamelijk KoosVogels?
Toch bijzonder dat je je politieke opvattingen zo sterk laat beïnvloeden door wat iemand die je niet kent op een forum schrijft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 19 februari 2018 @ 13:54:57 #192
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177298843
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:33 schreef alilami het volgende:

[..]

De joden hadden hun gouden eeuw in islamitisch Spanje. Dus nooit = fake news.
Was Spanje van de joden dan? Dat het met hen goed ging, betekent niet dat de hele regio ervan opknapte.
pi_177298880
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:15 schreef Logic91 het volgende:
Met het nationaalsocialisme de islam noem je natuurlijk wel een extreme ideologie. Ik blijf van mening dat het verbieden ervan niet gunstig is voor een maatschappij.
Immers, deze overtuigingen blijven (hoe jammer ook) toch bestaan. Juist door de discussie met neonazi's moslims bijvoorbeeld aan te gaan kun je ze publiekelijk belachelijk maken door aan te tonen hoe belachelijk de overtuigingen van het nationaalsocialisme de islam zijn en dat een positie zoals het liberalisme bijvoorbeeld intellectueel superieur is aan de rechts-extremisme. de islam
Ik heb je post even verbeterd :D
pi_177298906
Hongarije is een licht in de duisternis.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_177298919
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:48 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Klopt, die KoosVogels sterkt mij alleen maar meer in mijn mening dat de islam moet oprotten uit dit land.
Hahah ernstig dat jij mensen een land uit wil gooien alleen vanwege een geloofsovertuiging die wellicht beter meedoen in deze maatschappij dan jij, omdat je je ergert aan iemand die ergens wat op een forum typt.
Geeft dat heerlijk lage niveau van je wel mooi weer.
pi_177299051
Polen is ook lekker bezig.
pi_177299089
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Hahah ernstig dat jij mensen een land uit wil gooien alleen vanwege een geloofsovertuiging die wellicht beter meedoen in deze maatschappij dan jij, omdat je je ergert aan iemand die ergens wat op een forum typt.
Geeft dat heerlijk lage niveau van je wel mooi weer.
Zulke types als Koos natuurlijk. Als koos 'ze', 'zulke types', hun etc mag noemen dan mag koos natuurlijk ook wel representatief staan voor een groep.

En de groep van koos verketterd alles waardoor ze geen alternatief behalve 'extreem' rechts over laten.

En dan hebben we ook de groep waar 'henkie' toebehoort... Undercover moslims... Ook zo goed voor het debat.
pi_177299154
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:03 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

En dan hebben we ook de groep waar 'henkie' toebehoort... Undercover moslims... Ook zo goed voor het debat.
Hahaha zielige xenofoob. :r Hoe komt je er op.
pi_177299179
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:03 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Zulke types als Koos natuurlijk. Als koos 'ze', 'zulke types', hun etc mag noemen dan mag koos natuurlijk ook wel representatief staan voor een groep.

En de groep van koos verketterd alles waardoor ze geen alternatief behalve 'extreem' rechts over laten.

En dan hebben we ook de groep waar 'henkie' toebehoort... Undercover moslims... Ook zo goed voor het debat.
Met 'zulke types' bedoel ik users die van mening zijn dat Orban een held is. Dat leek mij zo klaar als een klontje. Gewoon een kwestie van lezen.

Effe lekker negeren dat Orban de rechtsstaat in een houdgreep heeft en de vrije pers feitelijk de nek om heeft gedraaid. Top.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177299224
TIL dat KoosVogels meer is dan een user. TIL dat KoosVogels een symbool is. TIL dat KoosVogels de held is die Fok! verdient.
wooblabalurg
pi_177299281
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met 'zulke types' bedoel ik users die van mening zijn dat Orban een held is. Dat leek mij zo klaar als een klontje. Gewoon een kwestie van lezen.

Effe lekker negeren dat Orban de rechtsstaat in een houdgreep heeft en de vrije pers feitelijk de nek om heeft gedraaid. Top.
Precies mijn punt.
pi_177299321
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:10 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Precies mijn punt.
Bepaalde users vinden Orban een held en noemen Hongarije een lichtend voorbeeld voor Europa.

En dan hebben we het dus over een land dat onder bewind van diezelfde Orban is verworden tot een semi-dictatuur.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177299340
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:10 schreef Geerd het volgende:
Wat een baas _O_
pi_177299341
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bepaalde users vinden Orban een held en noemen Hongarije een lichtend voorbeeld voor Europa.

En dan hebben we het dus over een land dat onder bewind van diezelfde Orban is verworden tot een semi-dictatuur.
Ja niet best. Hadden jullie de mildere bastions maar niet moeten verketteren.
pi_177299422
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:12 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Hadden jullie de mildere bastions maar niet moeten verketteren.
Wat een nare streek van die dekselse Koos.
Altijd weer die Vogels!
wooblabalurg
pi_177299511
quote:
11s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat een nare streek van die dekselse Koos.
Altijd weer die Vogels!
Ik zit er niet zo mee hoor. Want het gaat 'slechts' over de toekomst van moslims in Europa.

"Die enge dicator ruilen we daarna wel weer in..."
  maandag 19 februari 2018 @ 14:18:58 #207
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177299555
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:56 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik heb je post even verbeterd :D
Geen probleem hoor. Ook de islam is een onzinnig geloofssysteem. ;)
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177299572
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:17 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik zit er niet zo mee hoor. Het gaat over de toekomst van moslims in Europa
Je weet dat je ermee zal moeten leren leven dat moslims in Nederland leven?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177299591
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:17 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik zit er niet zo mee hoor. Het gaat over de toekomst van moslims in Europa
Van mij en mijn kinderen naar moslims in Europa. Weet je t al?

Wel naar van Koos dat hij jullie nu gedwongen heeft om zo extreem gekkie te worden enzo tho.
wooblabalurg
pi_177299607
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat je ermee zal moeten leren leven dat moslims in Nederland leven?
Nee.
pi_177299649
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:20 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee.
Chronische depressie in .. 3,2,1 ..
wooblabalurg
pi_177299673
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:20 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee.
Tsja, dan heb je een probleem, want de moslims in Europa gaan helemaal nergens heen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177299735
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, dan heb je een probleem, want de moslims in Europa gaan helemaal nergens heen.
Nou zeg nooit nooit...

1933:
"Die enge man ruilen we wel weer in als hij de rotzooi wat heeft opgeruimt ..."
pi_177299773
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:23 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nou zeg nooit nooit...

1933:
"Die enge man ruilen we wel weer in als hij de rotzooi wat heeft opgeruimt ..."
pi_177299884
Kan iemand even een seintje geven als het niet meer over genocide gaat. Spoiler-alert. Alvast bedankt. :D
wooblabalurg
pi_177299915
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:23 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nou zeg nooit nooit...

1933:
"Die enge man ruilen we wel weer in als hij de rotzooi wat heeft opgeruimt ..."
En daar zou jij niet mee zitten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177299955
Hij geeft alleen maar aan dat het niet vast staat. Dat Europa geïslamiseerd word. Er zijn krachten die dit tegen kunnen gaan.
pi_177299976
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En daar zou jij niet mee zitten?
Jawel, maar ik ben er dan niet verantwoordelijk voor.
pi_177299996
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:32 schreef HendrikV het volgende:
Hij geeft alleen maar aan dat het niet vast staat. Dat Europa geïslamiseerd word. Er zijn krachten die dit tegen kunnen gaan.
Vandaar die smiley ook.
pi_177300051
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Vandaar die smiley ook.
Ik lach regelmatig mot kunnen.
  maandag 19 februari 2018 @ 14:39:33 #221
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177300088
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Hahah ernstig dat jij mensen een land uit wil gooien alleen vanwege een geloofsovertuiging die wellicht beter meedoen in deze maatschappij dan jij, omdat je je ergert aan iemand die ergens wat op een forum typt.
Geeft dat heerlijk lage niveau van je wel mooi weer.
Dit bizarre geleuter van jou, sterkt mij in de mening dat de islam moet oprotten uit dit land.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 19 februari 2018 @ 14:41:10 #222
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177300125
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:20 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee.
2.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 19 februari 2018 @ 14:42:59 #223
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177300166
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, dan heb je een probleem, want de moslims in Europa gaan helemaal nergens heen.
Elke vertrokken moslim is een goede moslim.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_177300264
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:42 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Elke vertrokken moslim is een goede moslim.
Moslims zijn best wel een dingetje voor jou he?
wooblabalurg
  maandag 19 februari 2018 @ 14:48:07 #225
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177300290
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:48 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Klopt, die KoosVogels sterkt mij alleen maar meer in mijn mening dat de islam moet oprotten uit dit land.
Maar dit is een erg vage uitspraak. ''De islam moet oprotten uit Nederland.'' Wat bedoel je hiermee specifiek te zeggen? Dat alle moslims moeten opdonderen?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  maandag 19 februari 2018 @ 14:49:45 #226
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177300317
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:39 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Dit bizarre geleuter van jou, sterkt mij in de mening dat de islam moet oprotten uit dit land.
#hoedan?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_177300336
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:48 schreef Logic91 het volgende:
Maar dit is een erg vage uitspraak. ''De islam moet oprotten uit Nederland.'' Wat bedoel je hiermee specifiek te zeggen? Dat alle moslims moeten opdonderen?
Wat vind je raar aan die uitspraak ?
Hoeveel users hier op Fok zeggen wel niet dat een vergelijkbare ideologie als het fascisme op moet rotten uit Nederland ?
pi_177300510
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:50 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Hoeveel users hier op Fok zeggen wel niet dat een vergelijkbare ideologie als het fascisme op moet rotten uit Nederland ?
We weten nu ook waarom fascisten als Wodan, Hendrik en Old_Pal zich aangesproken voelen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177300760
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:57 schreef alilami het volgende:
We weten nu ook waarom fascisten als Wodan, Hendrik en Old_Pal zich aangesproken voelen.
Ik heb al wel een paar fascisten gespot in dit topic, maar zei horen daar zeker niet bij....
pi_177300788
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:08 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik heb al wel een paar fascisten gespot in dit topic, maar zei horen daar zeker niet bij....
Genocide plegen op moslims maakt hen geen fascist. Jou moeten we ook maar toevoegen aan het lijstje fascisten. Waarom kunnen fascisten niet normaal spellen? Zei? Really.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  maandag 19 februari 2018 @ 15:10:24 #231
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177300806
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:22 schreef KommandantMark het volgende:

[..]

Wil jij Orban met Erdogan vergelijken? Politicus uit een EU land met een 3e wereldland met totaal ander sociaal-economisch achtergrond? Serieus.

Wat een kinderlijke, niet nadenkende, ik zou haast zeggen gebrainwashde vraag.

De enige reden waarom Orban negatief in de media wordt neergezet is dat hij steeds meer van de Neoliberale koers afwijkt.
Turkije is een tweede wereldland, geen derde wereldland. Hongarije hangt tussen eerste en tweede wereldland in.

Dat Orban kritiek krijgt is omdat hij de democratische rechtsstaat niet respecteert. Orban respecteert niet de persvrijheid en de vrijheid van meningsuiting. Rechters en journalisten die kritiek hebben op Orban worden op non-actief gezet en dat natuurlijk niet. Dat heeft niets met het neoliberalisme te maken, maar puur met de schending van de democratische rechtsstaat.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177300842
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:09 schreef alilami het volgende:

[..]

Genocide plegen op moslims maakt hen geen fascist. Jou moeten we ook maar toevoegen aan het lijstje fascisten. Waarom kunnen fascisten niet normaal spellen? Zei? Really.
Hebben ze het al gepleegd? Ik zie niks op het nieuws.
pi_177300851
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:09 schreef alilami het volgende:

[..]

Genocide plegen op moslims maakt hen geen fascist. Jou moeten we ook maar toevoegen aan het lijstje fascisten. Waarom kunnen fascisten niet normaal spellen? Zei? Really.
Genocide plegen? Waarom kun jij niet lezen? Really
pi_177300859
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:50 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Wat vind je raar aan die uitspraak ?
Hoeveel users hier op Fok zeggen wel niet dat een vergelijkbare ideologie als het fascisme op moet rotten uit Nederland ?
Als moslims niet op willen rotten uit dit land, hoe moeten ze dan weg?
pi_177300887
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als moslims niet op willen rotten uit dit land, hoe moeten ze dan weg?
Met dwang vanuit justitie.
pi_177300903
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:10 schreef Pirtdator het volgende:

Dat Orban kritiek krijgt is omdat hij de democratische rechtsstaat niet respecteert. Orban respecteert niet de persvrijheid en de vrijheid van meningsuiting.
Dat doen Duitsland, Frankrijk en Nederland ook niet, dus er moet een andere reden zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177300906
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:13 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Met dwang vanuit justitie.
Gaat toch nooit gebeuren.
  maandag 19 februari 2018 @ 15:17:07 #238
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_177300968
Glaasje Stierenbloed voor die man en zijn gehele volk

http://www.wijnuithongarije.nl/1636/Info-Bikaver.html
Non possumus non loqui
pi_177300973
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat doen Duitsland, Frankrijk en Nederland ook niet, dus er moet een andere reden zijn.
Maar hullie!

Dat Orban de persvrijheid de nek om heeft gedraaid, is geen probleem want andere landen zijn geen haar beter (wat feitelijk gewoon onzin is).

Hulde WS. En tevens een tikkeltje beangstigend. Omdat je de EU zo intens haat, bedek je misstanden in Hongarije met de mantel der liefde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 19 februari 2018 @ 15:17:40 #240
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_177300974
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat doen Duitsland, Frankrijk en Nederland ook niet, dus er moet een andere reden zijn.
Verdiep je eens in de materie. In Nederland, Duitsland en Frankrijk geldt er vrijheid van meningsuiting en persvrijheid. In Hongarije worden journalisten en rechters op non-actief gezet aks ze niet achter Orban staan. Dat gebeurt niet in NL, DE en FR.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_177300989
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:22 schreef KommandantMark het volgende:
De enige reden waarom Orban negatief in de media wordt neergezet is dat hij steeds meer van de Neoliberale koers afwijkt.
Nee, omdat Orban afspraken aan z'n laars lapt en lidstaten het vuile werk op laat knappen. Dat is niet echt hoe samenwerkingsverbanden werken.
pi_177301006
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:17 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Verdiep je eens in de materie. In Nederland, Duitsland en Frankrijk geldt er vrijheid van meningsuiting en persvrijheid. In Hongarije worden journalisten en rechters op non-actief gezet aks ze niet achter Orban staan. Dat gebeurt niet in NL, DE en FR.
Nu wordt waarschijnlijk gewezen naar de EU en haar pogingen om nepnieuws te bestrijden.

Een vergelijking die kant noch wal raakt. In Hongarije is de persvrijheid letterlijk de nek omgedraaid. In Nederland krijgen de media alle ruimte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177301062
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu wordt waarschijnlijk gewezen naar de EU en haar pogingen om nepnieuws te bestrijden kritiek op EU te bestempelen als nepnieuws..

FTFY
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177301093
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar hullie!

Dat Orban de persvrijheid de nek om heeft gedraaid, is geen probleem want andere landen zijn geen haar beter (wat feitelijk gewoon onzin is).

Hulde WS. En tevens een tikkeltje beangstigend. Omdat je de EU zo intens haat, bedek je misstanden in Hongarije met de mantel der liefde.
Ik ben niet zo op de hoogte met (eventuele) misstanden in Hongarije. Ik hoor vooral de EU en EU-gezinden heel veel over Hongarije en Polen klagen. Dat zijn nou net toevallig twee landen die een nationale koers varen, wiens regeringen een groot draagvlak hebben en die niet meedoen met de georganiseerde massa-immigratie onder het mom van vluchtelingenopvang.

Duitsland heeft de censuur uitbesteed aan sociale media door met enorme boetes te dreigen, en is toch al nooit een pareltje geweest, en laat ook rechters door politici benoemen. Waarom wordt er met twee maten gemeten?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177301170
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben niet zo op de hoogte met (eventuele) misstanden in Hongarije. Ik hoor vooral de EU en EU-gezinden heel veel over Hongarije en Polen klagen. Dat zijn nou net toevallig twee landen die een nationale koers varen, wiens regeringen een groot draagvlak hebben en die niet meedoen met de georganiseerde massa-immigratie onder het mom van vluchtelingenopvang.
Aha, dus je bent niet op de hoogte van bijvoorbeeld de Hongaarse Mediawet, maar komt hier wel even doodleuk melden dat de enige reden is dat het land onder vuur wordt genomen door Brussel is omdat er onder Orban een nationalistische koers wordt gevaren?

Top.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177301226
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Duitsland heeft de censuur uitbesteed aan sociale media door met enorme boetes te dreigen, en is toch al nooit een pareltje geweest, en laat ook rechters door politici benoemen. Waarom wordt er met twee maten gemeten?
quote:
Toch raadt de Tsjechische Eurocommissaris Věra Jourová van Justitie andere EU-lidstaten af om het Duitse voorbeeld te volgen. ‘Je kunt niet 100 procent van de strafbare posts verwijderen,’ zei ze bij de presentatie van de cijfers over social media. ‘Dit leidt tot een “Chinese aanpak”. En dat is niet de manier waarop Europa met dergelijke problemen moet omgaan.”

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177301253
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:09 schreef alilami het volgende:
Genocide plegen op moslims maakt hen geen fascist.
Dat bedoelde ik dan ook niet.....
De verontwaardigde moslims die hier reageren, die zijn veel meer aanhangers van het fascisme....
quote:
Jou moeten we ook maar toevoegen aan het lijstje fascisten.
En waarom ?
quote:
Waarom kunnen fascisten niet normaal spellen? Zei? Really.
Grammar nazi :D
pi_177301276
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, dus je bent niet op de hoogte van bijvoorbeeld de Hongaarse Mediawet, maar komt hier wel even doodleuk melden dat de enige reden is dat het land onder vuur wordt genomen door Brussel is omdat er onder Orban een nationalistische koers wordt gevaren?

Top.
Polen wordt ook onder vuur genomen.

Verder vind ik het onderscheid tussen pers en andere media niet zo relevant. Ik zie niet in waarom een of andere corporate hoernalist met gezagstrouwe praatjes meer vrijheid van meningsuiting zou mogen genieten dan een willekeurige burger.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177301332
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Polen wordt ook onder vuur genomen.

Verder vind ik het onderscheid tussen pers en andere media niet zo relevant. Ik zie niet in waarom een of andere corporate hoernalist met gezagstrouwe praatjes meer vrijheid van meningsuiting zou mogen genieten dan een willekeurige burger.
Het probleem in Hongarije is nou juist dat de regering media muilkorft die niet 'gezagstrouw' zijn. Maar jij vindt dat blijkbaar geen probleem, dat mag. Weten we direct waar jij staat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177301435
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het probleem in Hongarije is nou juist dat de regering media muilkorft die niet 'gezagstrouw' zijn. Maar jij vindt dat blijkbaar geen probleem, dat mag. Weten we direct waar jij staat.
Ik vind het wel een probleem maar het goede nieuws is dat ze daar blijkbaar nog media hebben die niet gezagstrouw zijn. Ik vind de Duitse censuur, de Franse plannen en de plannen van de EU en Ollongren ook een probleem. Ik vind de inmenging van Soros minstens zo'n probleem als die van de Russen.

Ik pleit dan ook voor meten met dezelfde maat. Een selectieve aanpak verergert het probleem omdat die selectiviteit zelf sturend is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177301540
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind het wel een probleem maar het goede nieuws is dat ze daar blijkbaar nog media hebben die niet gezagstrouw zijn. Ik vind de Duitse censuur, de Franse plannen en de plannen van de EU en Ollongren ook een probleem. Ik vind de inmenging van Soros minstens zo'n probleem als die van de Russen.

Ik pleit dan ook voor meten met dezelfde maat. Een selectieve aanpak verergert het probleem omdat die selectiviteit zelf sturend is.
En maar druk doen om een mini-landje met een mini-economie Hongarije. Leuke afleidingsmanouvre om de eigen nepnieuws en verregaande censuur wetten door te voeren.
pi_177301546
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind het wel een probleem maar het goede nieuws is dat ze daar blijkbaar nog media hebben die niet gezagstrouw zijn. Ik vind de Duitse censuur, de Franse plannen en de plannen van de EU en Ollongren ook een probleem. Ik vind de inmenging van Soros minstens zo'n probleem als die van de Russen.

Ik pleit dan ook voor meten met dezelfde maat. Een selectieve aanpak verergert het probleem omdat die selectiviteit zelf sturend is.
Er is dan ook gewoon kritiek op de Duitse aanpak, ook vanuit Brussel. In Hongarije wordt echter geprobeerd kritische media monddood te maken. Dat gaat dus wel wat verder dan de Duitse censuur en het plannetje van Ollongren.

Wel typisch dat je Soros noemt. En betreurenswaardig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177301605
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:34 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dan ook niet.....
De verontwaardigde moslims die hier reageren, die zijn veel meer aanhangers van het fascisme....

[..]

Gaat dit toevallig over KoosVogels?
wooblabalurg
pi_177301633
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:39 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Dit bizarre geleuter van jou, sterkt mij in de mening dat de islam moet oprotten uit dit land.
Hahaha zielig ventje.
  maandag 19 februari 2018 @ 16:39:32 #255
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177302723
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef Homey het volgende:

[..]

En maar druk doen om een mini-landje met een mini-economie Hongarije. Leuke afleidingsmanouvre om de eigen nepnieuws en verregaande censuur wetten door te voeren.
Die Orban wordt inderdaad gepresenteerd als de nieuwe Hitler, maar wat hebben wij nou te vrezen van Hongarije. Hoe wat een gevaar!!! :')
  maandag 19 februari 2018 @ 16:40:21 #256
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177302740
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:42 schreef _--_ het volgende:

[..]

So what? Dat maakt Hongarije geen wereldeconomie?
Als ze samen zouden gaan met Oostenrijk, zouden ze dan kans van overleven hebben denk je?
pi_177302815
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is dan ook gewoon kritiek op de Duitse aanpak, ook vanuit Brussel. In Hongarije wordt echter geprobeerd kritische media monddood te maken. Dat gaat dus wel wat verder dan de Duitse censuur en het plannetje van Ollongren.
Hoezo gaat dat verder? Wat je ziet is dat die vrije pers (niet vrij van hun eigenaren) heel weinig kabaal maakt over dergelijke plannen, omdat alternatieve media worden aangepakt en zij binnen werkbare marges ruim baan krijgen. Het gaat niet om journalisten, dit gaat om vrije burgers die hun mening kunnen geven en die van andermans mening kennis kunnen nemen.

quote:
Wel typisch dat je Soros noemt. En betreurenswaardig.
Soros heeft geen invloed omdat zijn argumenten zo goed zijn maar omdat hij met miljarden strooit. Dat deugt niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 19 februari 2018 @ 16:45:28 #258
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177302831
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Die Orban wordt inderdaad gepresenteerd als de nieuwe Hitler, maar wat hebben wij nou te vrezen van Hongarije. Hoe wat een gevaar!!! :')
Die Hongaren hebben gewoon geen zin om zich door Brussel te laten knechten en dat siert ze. Die hebben nog enige trots in hun donder.
  maandag 19 februari 2018 @ 17:13:17 #259
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_177303329
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:45 schreef the-eye het volgende:

[..]

Die Hongaren hebben gewoon geen zin om zich door Brussel te laten knechten en dat siert ze. Die hebben nog enige trots in hun donder.
Brussel wil alle lidstaten zo veel mogelijk cultureel oninpasbare armoedzaaiers door de strot duwen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 19 februari 2018 @ 17:34:52 #260
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_177303701
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:30 schreef KommandantMark het volgende:

[..]

Wat een onzin, al de 2e keer dat jij hem een (ex) communist noemt. Dit is een pertinente leugen, dit is hij nooit geweest. Werk je voor een ngo? Of kom je uit een trollenfabriek?

Er bestaat tegenwoordig zoiets als internet, waar je dingen op kunt googlen. (Al werkt deze met algoritmes die de ranking van iets bepaalt, maar dit is een andere discussie).

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Viktor_Orbán

Born in Székesfehérvár, Orbán studied law at Eötvös Loránd University, graduating in 1987. He briefly studied political science at Pembroke College, Oxford before entering politics in the wake of the Autumn of Nations at the head of the reformist Alliance of Young Democrats (Fiatal Demokraták Szövetsége) student movement—the nascent Fidesz. He became a nationally known politician after giving an address at the 1989 reburial of Imre Nagy and other martyrs of the 1956 revolution, in which he openly demanded that Soviet troops withdraw from the country. Following the transition to democracy in 1990, he was elected to the National Assembly and served as leader of Fidesz's parliamentary caucus until 1994. Under his leadership, Orbán shifted Fidesz away from its original classical liberal, pro-European integration platform toward centre-right national conservatism.
_O-

Misschien moet je iets verder lezen dan de eerste alinea's. Is vast lastig om zolang je aandacht vast te houden bij een stuk tekst, maar is wel goed voor je algemene ontwikkeling.
  maandag 19 februari 2018 @ 17:36:31 #261
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_177303737
Orban > Hitler.

Quote als je het ermee eens bent!
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
pi_177303815
Beathoven waar ben je? Bewijs je!
  maandag 19 februari 2018 @ 17:45:55 #263
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_177303944
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:39 schreef rareman1 het volgende:
Beathoven waar ben je? Bewijs je!
Well I'm-a write a little letter
I'm gonna mail it to my local D.J.
Yeah and it's a jumpin' little record
I want my jockey to play
Roll over Beethoven
I gotta hear it again today
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
  maandag 19 februari 2018 @ 17:51:34 #264
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_177304060
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:40 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als ze samen zouden gaan met Oostenrijk, zouden ze dan kans van overleven hebben denk je?
Ja. dan gaan ze terug naar de glorietijden van de Donaumonarchie. :Y
pi_177305109
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:34 schreef Zelva het volgende:

[..]

_O-

Misschien moet je iets verder lezen dan de eerste alinea's. Is vast lastig om zolang je aandacht vast te houden bij een stuk tekst, maar is wel goed voor je algemene ontwikkeling.
Dat hij verplicht lid was van een jeugdbeweging tijdens studie maakt hem geen communist.

Hij wad geen partijkader in de communistische partij, dit is wezenlijk verschil.
  maandag 19 februari 2018 @ 18:55:51 #266
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_177305263
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:48 schreef KommandantMark het volgende:

[..]

Dat hij verplicht lid was van een jeugdbeweging tijdens studie maakt hem geen communist.

Hij wad geen partijkader in de communistische partij, dit is wezenlijk verschil.
Leuk geprobeerd, maar misschien moet je toch nog één keer iéts verder lezen en dan vergelijken met het door mij boldgemaakte tekstje in jouw reactie in mijn vorige reactie. Ik weet het, ik vraag het uiterste van je aandachtsspanne. Excuses daarvoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177305848
Waar ik het over heb is communist als partijkader, dus als politicus van een communistische partij. Communisme is dood, zelfs in de Chinese communistische partij ga je geen echte communisten meer vinden.

Maar als professioneel mierenneuker begrijp ik dat jij daar niet in mee wilt gaan, dus ga ik je tegemoet komen.

In het oostblok had je een pionierenbeweging waar alle kinderen lid van waren. In hun 6 of 7 jaar, moesten ze een pionierseed afleggen, waar ze zweerden trouw te zjn aan land, partij en leider. Dus alle oost-europeanen geboren voor 1990 zijn communist. Hopelijk ben je nu tevreden.
  maandag 19 februari 2018 @ 19:41:09 #268
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_177306218
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:22 schreef KommandantMark het volgende:
Waar ik het over heb is communist als partijkader, dus als politicus van een communistische partij. Communisme is dood, zelfs in de Chinese communistische partij ga je geen echte communisten meer vinden.

Maar als professioneel mierenneuker begrijp ik dat jij daar niet in mee wilt gaan, dus ga ik je tegemoet komen.

In het oostblok had je een pionierenbeweging waar alle kinderen lid van waren. In hun 6 of 7 jaar, moesten ze een pionierseed afleggen, waar ze zweerden trouw te zjn aan land, partij en leider. Dus alle oost-europeanen geboren voor 1990 zijn communist. Hopelijk ben je nu tevreden.
Nee, daar had je het niet over. Je beweerde stellig dat hij NOOIT communist is geweest en ging daarna meteen met allerlei beschuldigingen smijten. Orbán zelf daarentegen heeft gezegd dat hij met hart en nieren achter het communistische gedachtegoed/bewind stond, bewust dus, maar een andere keuze maakte in zijn militaire diensttijd.

Hij is dus wel degelijk bewust communist geweest en niet louter alleen op grond van dat ie op de peuterspeelzaal lid van een clubje werd.
pi_177306269
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:41 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nee, daar had je het niet over. Je beweerde stellig dat hij NOOIT communist is geweest. Orbán zelf daarentegen heeft gezegd dat hij met hart en nieren achter het communistische gedachtegoed/bewind stond, bewust dus, maar een andere keuze maakte in zijn militaire diensttijd.

Hij is dus wel degelijk bewust communist geweest en niet louter alleen op grond van dat ie op de peuterspeelzaal lid van een clubje werd.
Ok jij je zin, dat jullie elkaar overtuigen dat Orban no good is, bereik je niks mee.

Nu nog Hongaarse bevolking overtuigen, misschien dat hij zijn parlementaire meerderheid verliest.
  maandag 19 februari 2018 @ 19:53:23 #270
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_177306424
quote:
Op maandag 19 februari 2018 19:44 schreef KommandantMark het volgende:

[..]

Ok jij je zin, dat jullie elkaar overtuigen dat Orban no good is, bereik je niks mee.
Begrijpend lezen is ook niet je ding, zie ik.

Ik heb niets gezegd over of Orbán wel of niet goed is, en ik heb ook nergens beweerd dat hij nu communistische idealen bezigt, ik ga alleen in tegen de onzin die jij over hem loopt te spuien.
  maandag 19 februari 2018 @ 20:57:12 #271
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177310055
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, omdat Orban afspraken aan z'n laars lapt en lidstaten het vuile werk op laat knappen. Dat is niet echt hoe samenwerkingsverbanden werken.
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Merkel veroorzaakt op eigen houtje een migratiegolf en wilt vervolgens via de EU een herverdeling afdwingen. Vrij logisch dat die landen daar niet aan willen meewerken.
pi_177310098
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Merkel veroorzaakt op eigen houtje een migratiegolf en wilt vervolgens via de EU een herverdeling afdwingen. Vrij logisch dat die landen daar niet aan willen meewerken.
Bij dat herverdelingsmechanisme zouden de migranten juist uit Hongarije weg worden gehaald en over andere landen worden herverdeeld.
pi_177310173
EU is gewoon achterlijk bezig.
pi_177310287
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Merkel veroorzaakt op eigen houtje een migratiegolf en wilt vervolgens via de EU een herverdeling afdwingen. Vrij logisch dat die landen daar niet aan willen meewerken.
Nee, die migratiegolf komt omdat er zoveel mensen ontheemd raakten. Als Orban mee zou werken aan de afspraken en het plan zou dat voor iedereen beter zijn. Maar figuren die de kont in de krib gooien en daarmee per saldo zorgen voor meer asielzoekers in andere landen worden toegejuicht. Dat gaat echt alle ratio voorbij.
pi_177310311
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Bij dat herverdelingsmechanisme zouden de migranten juist uit Hongarije weg worden gehaald en over andere landen worden herverdeeld.
Er zijn geen migranten in Hongarije, die zitten in detentiecentra buiten Hongaars grondgebied. De EU probeert ze juist te dwingen om wel migranten op te nemen.
  maandag 19 februari 2018 @ 22:29:26 #278
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177310393
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, die migratiegolf komt omdat er zoveel mensen ontheemd raakten. Als Orban mee zou werken aan de afspraken en het plan zou dat voor iedereen beter zijn. Maar figuren die de kont in de krib gooien en daarmee per saldo zorgen voor meer asielzoekers in andere landen worden toegejuicht. Dat gaat echt alle ratio voorbij.
Hij wordt toegejuicht omdat hij voor zijn volk staat en niet toegeeft aan de EU eis om aan 'replacement migration' te doen. Als wij allemaal van dit soort leiders hadden in Europa dan was het nergens een probleem en was deze hele crisis niet ontstaan. Inclusief alle verdrinkingen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177310417
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, die migratiegolf komt omdat er zoveel mensen ontheemd raakten. Als Orban mee zou werken aan de afspraken en het plan zou dat voor iedereen beter zijn. Maar figuren die de kont in de krib gooien en daarmee per saldo zorgen voor meer asielzoekers in andere landen worden toegejuicht. Dat gaat echt alle ratio voorbij.
Ontheemdiers reizen geen 3000km voor opvang en veiligheid. Die zitten allemaal in de naastgelegen buurlanden en keren langzamerhand weer terug nu dat de oorlog voorbij is. De rest dat naar Europa afreist zijn allemaal kansloze gelukszoekers die misbruik maken van de thuissituatie om zich op kosten van een ander te verrijken.
pi_177310466
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hij wordt toegejuicht omdat hij voor zijn volk staat en niet toegeeft aan de EU eis om aan 'replacement migration' te doen. Als wij allemaal van dit soort leiders hadden in Europa dan was het nergens een probleem en was deze hele crisis niet ontstaan. Inclusief alle verdrinkingen.
De hele crisis is ontstaan doordat mensen ontheemd raakten.
pi_177310521
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ontheemdiers reizen geen 3000km voor opvang en veiligheid. Die zitten allemaal in de naastgelegen buurlanden en keren langzamerhand weer terug nu dat de oorlog voorbij is. De rest dat naar Europa afreist zijn allemaal kansloze gelukszoekers die misbruik maken van de thuissituatie om zich op kosten van een ander te verrijken.
Nou nee, opvang in buurlanden zit al overvol met schrijnende situaties als gevolg. Maar goed, die discussie over de definitie is al te vaak gevoerd en verder ook niet heel relevant voor het punt. Als Orban netjes meewerkte was er voor alle lidstaten ook een minder groot probleem, inclusief voor Orban. Dat je dit toejuicht slaat echt nergens op.
pi_177310548
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Er zijn geen migranten in Hongarije, die zitten in detentiecentra buiten Hongaars grondgebied. De EU probeert ze juist te dwingen om wel migranten op te nemen.
Onzin.
quote:
Crucially for Hungary, which has suffered some of the most intense influxes of migrants, it has now been designated along with Italy and Greece as a country from which migrants should be relocated.

https://www.express.co.uk(...)map-EU-refugee-quota
Orbán gaat dus niet mee in een opportunistische deal waarmee hij zijn zin krijgt en "Europa" verder niet dwars zit. Blijkbaar is het voor hem dus ook een principekwestie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 22:36:05 ]
  maandag 19 februari 2018 @ 22:35:52 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177310560
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De hele crisis is ontstaan doordat mensen ontheemd raakten.
Dat geeft ons nog niet de verplichting om voor onszelf de ondergang te accepteren. Daar wordt op termijn niemand beter van.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177310601
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat geeft ons nog niet de verplichting om voor onszelf de ondergang te accepteren. Daar wordt op termijn niemand beter van.
De ondergang. :') Op een kleine uitschieter in 2015 na is het aantal verleende vergunningen al zo'n 20 jaar redelijk stabiel. :')
pi_177310606
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat geeft ons nog niet de verplichting om voor onszelf de ondergang te accepteren. Daar wordt op termijn niemand beter van.
Er wordt altijd wel iemand beter van.
  maandag 19 februari 2018 @ 22:39:06 #286
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177310642
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De ondergang. :') Op een kleine uitschieter in 2015 na is het aantal verleende vergunningen al zo'n 20 jaar redelijk stabiel. :')
Er is gewoon een gigantische demografische verschuiving bezig in een historisch hele korte tijd. In 3 generaties de bevolking in alle grote en grotere plaatsen in Nederland grotendeels vervangen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 19 februari 2018 @ 22:39:28 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177310647
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Er wordt altijd wel iemand beter van.
True... Maar ik geloof toch eerder in lamlendigheid en naïviteit dan in een comlot.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177310679
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is gewoon een gigantische demografische verschuiving bezig in een historisch hele korte tijd. In 3 generaties de bevolking in alle grote en grotere plaatsen in Nederland grotendeels vervangen.
Vervangen. :') Heb je je schuilkelder al gebouwd? En je doneert zoveel mogelijk sperma neem ik aan?
pi_177310697
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

True... Maar ik geloof toch eerder in lamlendigheid en naïviteit dan in een comlot.
Ik vermoed een combinatie van beiden.
  maandag 19 februari 2018 @ 22:42:28 #290
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177310710
quote:
9s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vervangen. :') Heb je je schuilkelder al gebouwd? En je doneert zoveel mogelijk sperma neem ik aan?
Als je daar over straat loopt kun je het toch zelf zien? En tel daar dan nog 30 jaar bij op. Dan kun je stellen dat de autochtone bevolking grotendeels vervangen is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177310760
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je daar over straat loopt kun je het toch zelf zien? En tel daar dan nog 30 jaar bij op. Dan kun je stellen dat de autochtone bevolking grotendeels vervangen is.
Maar waar ben je nou precies bang voor? Stel dat over 30 jaar 15% van de bevolking van buitenlandse komaf is, en dan? Wat gaat er voor verschrikkelijks gebeuren?
pi_177310768
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:35 schreef Igen het volgende:

[..]

Onzin.

[..]

Orbán gaat dus niet mee in een opportunistische deal waarmee hij zijn zin krijgt en "Europa" verder niet dwars zit. Blijkbaar is het voor hem dus ook een principekwestie.
Je citeert een volkomen achterhaald artikel uit een periode dat het grenshek er nog niet eens stond. Feit is dat er momenteel geen migranten in Hongarije zijn en dat de EC onlangs nog via de Europese rechter de herverdeling probeerde af te dwingen:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)m-migranten-a1584197
pi_177310781
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:44 schreef Xa1pt het volgende:
Stel dat over 30 jaar 15% van de bevolking van buitenlandse komaf
:')
pi_177310794
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:')
Volgens mij zijn er al genoeg prognoses gemaakt en de 20% wordt niet eens in 50 jaar gepasseerd, dacht ik.
pi_177310802
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar waar ben je nou precies bang voor? Stel dat over 30 jaar 15% van de bevolking van buitenlandse komaf is, en dan? Wat gaat er voor verschrikkelijks gebeuren?
Het gaat niet om het percentage buitenlandse komaf maar om het percentage moslims.
pi_177310835
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het gaat niet om het percentage buitenlandse komaf maar om het percentage moslims.
Moslims nemen de boel over als we niet oppassen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177310852
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het gaat niet om het percentage buitenlandse komaf maar om het percentage moslims.
Die gaan een IS-regime invoeren hier, ofzo?
  maandag 19 februari 2018 @ 22:49:29 #298
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_177310884
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De ondergang. :') Op een kleine uitschieter in 2015 na is het aantal verleende vergunningen al zo'n 20 jaar redelijk stabiel. :')
Precies er komt geen end aan :')
  maandag 19 februari 2018 @ 22:49:48 #299
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177310895
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar waar ben je nou precies bang voor? Stel dat over 30 jaar 15% van de bevolking van buitenlandse komaf is, en dan? Wat gaat er voor verschrikkelijks gebeuren?
Het is nu al meer dan 20%.
Er hoeft per se nog niet eens zoveel 'verschrikkelijks' te gebeuren. Al verwacht ik wel een verminderde veiligheid en welvaart. Maar op de eerste plaats; het is gewoon het verdwijnen van onszelf. Terwijl de herkomstlanden hun oorspronkelijke bevolking, cultuur en identeit behouden moeten wij zo nodig assimileren/mengen. Waarom?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 19 februari 2018 @ 22:50:36 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177310914
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er al genoeg prognoses gemaakt en de 20% wordt niet eens in 50 jaar gepasseerd, dacht ik.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-migratieachtergrond\

En dan worden de 'derde generatie allochtonen' niet eens meegerekend!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177311024
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moslims nemen de boel over als we niet oppassen?
De maatschappelijke invloed van de islam zal steeds groter worden wat een gevaarlijke ontwikkeling is. Het is een ideologie dat veel gelijkenissen heeft met het fascisme. Zie ieder willekeurig moslimland waarbij de islam en de politiek met elkaar verweven zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')