abonnement Unibet Coolblue
pi_176898247


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176898264
Wie gaat er nog bijkopen?

Ik denk dat ik het zelf niet aandurf.
pi_176898265
https://www.telegraaf.nl/(...)lockchaintechnologie

quote:
Via onderzoeksprogramma’s steekt de EU tot 2020 340 miljoen euro in blockchaingerelateerde projecten.
De EU, waar trouwens nog nooit iets bijzonders goeds vandaan gekomen is, wil zelf ook investeren. Is wel artikel van paar dagen oud.

Waar ik gisteren nog op +35¤ inleg stond, sta ik vandaag -135¤; inleg :')
Eerste keer onder water _O-
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:19:26 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176898266
Ik ben niet vies van een beetje pompen. Maar nog meer geld er in pompen, dat krijg ik mijn vrouw niet verkocht.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176898269
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet vies van een beetje pompen. Maar nog meer geld er in pompen, dat krijg ik mijn vrouw niet verkocht.

:{²
Je moet het ook niet aan je vrouw verkopen, maar je vrouw verkopen voor meer fiat om erin te steken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 08:23:48 #6
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176898290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:20 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Je moet het ook niet aan je vrouw verkopen, maar je vrouw verkopen voor meer fiat om erin te steken.
_O-
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:24:26 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176898298
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef Luppie0110 het volgende:
Wie gaat er nog bijkopen?

Ik denk dat ik het zelf niet aandurf.
Ik denk niet dat het verstandig is. De prijs wordt volledig gedreven door vraag en aanbod. Iedereen is nu aan het lozen. Ik houd het nog wel op mijn chest en (talkpoeder)achterwerk. Maar ben zelf ook al wat geld kwijt man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:24:52 #8
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176898301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:20 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Je moet het ook niet aan je vrouw verkopen, maar je vrouw verkopen voor meer fiat om erin te steken.
Ik zou gewoon een Fiat Punto kopen om een punt te maken.
pi_176898302
Goedemorgen! :D
Helaas geen extra fiat beschikbaar vanwege wintersport komende week. :+
Koning.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:30:35 #10
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176898344
Omg bitcoin sterft :'( :'(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:31:43 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176898358
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, er wordt maar een klein deel van de totale cap verhandeld in een uur.
Maar wat bepaalt dan de koers? 🤔
De koers wordt bepaald door de laatste transactie!

Ik denk dat in de hele geschiedenis van BTC de hele marketcap nog niet verhandeld is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:34:08 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176898384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lockchaintechnologie

[..]

De EU, waar trouwens nog nooit iets bijzonders goeds vandaan gekomen is, wil zelf ook investeren. Is wel artikel van paar dagen oud.

Waar ik gisteren nog op +35¤ inleg stond, sta ik vandaag -135¤; inleg :')
Eerste keer onder water _O-
340 miljoen wil de EU investeren. In 'onderzoek' naar blockchain. Hoe wil je in hemelsnaam zo veel geld stukslaan aan onderzoek? De heel technologie is door een individu of een klein groepje mensen ontwikkeld.
Het zal wel neerkomen op fraude en corruptie. Hoge glazen kantoren met daarin Italiaanse en Griekse 'wetenschappers' die de dag vullen met het aanpappen met de secretaresses en het rijden in veel te dure auto's.

EU, blijf aub weg van blockchain. Zonder jullie al uitdagingen genoeg.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 08:49:20 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176898556
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lockchaintechnologie

[..]

De EU, waar trouwens nog nooit iets bijzonders goeds vandaan gekomen is
, wil zelf ook investeren. Is wel artikel van paar dagen oud.

Waar ik gisteren nog op +35¤ inleg stond, sta ik vandaag -135¤; inleg :')
Eerste keer onder water _O-
Schengen, de Euro om zo maar even 2 dingen te noemen :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:54:17 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176898603
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Schengen, de Euro om zo maar even 2 dingen te noemen :?
Werken allebei niet. Schengen is al de facto niet meer in werking en de Euro moet met 60 miljard per maand aan lapmiddel-fiatgeld overeind worden gehouden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176898611
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Schengen, de Euro om zo maar even 2 dingen te noemen :?
Schengen stamt al uit de tijd voor de EU (1995), en de euro, tja daar zijn de meningen over verdeeld (wordt momenteel door extreem bijdrukken overeind gehouden). De EEG (Europese Gemeenschap, zonder gedeelde munt), was voor mij persoonlijk afdoende geweest.

Edit: Ik vind dit ook een hele zorgwekkende ontwikkeling:
NWS / EU interbancaire betaalsysteem Target2 (Ticking Bomb)
Het target 2 betaal systeem. Het heeft dan wel niks met crypto te maken. Maar zorgwekkend.blijft europa wel.

Het is niet meer mogelijk om te devalueren wanneer de economie van een land slecht gaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door ArnoldG0342 op 02-02-2018 09:13:41 ]
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:55:47 #16
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176898622
Stel je voor, cash blijft binnenstromen, van gekkigheid smeer je je body in met Nutella. Met deze koersen kan het gewoon weer op je brood. Doe maar normaal.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176898651
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor, cash blijft binnenstromen, van gekkigheid smeer je je body in met Nutella. Met deze koersen kan het gewoon weer op je brood. Doe maar normaal.

:{²
lol :D
pi_176898653
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor, cash blijft binnenstromen, van gekkigheid smeer je je body in met Nutella. Met deze koersen kan het gewoon weer op je brood. Doe maar normaal.

:{²
Verder gaat het goed? 😂
pi_176898660
Waar is kygan oid?
pi_176898685
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet vies van een beetje pompen. Maar nog meer geld er in pompen, dat krijg ik mijn vrouw niet verkocht.

:{²
Vergeving vragen is makkelijker als toestemming :7
pi_176898688
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor, cash blijft binnenstromen, van gekkigheid smeer je je body in met Nutella. Met deze koersen kan het gewoon weer op je brood. Doe maar normaal.

:{²
Stel je voor, je koopt een bounty en een mars en je steekt ze in je plasbuis. Kun je daarna nog zeiken?
pi_176898713
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor, cash blijft binnenstromen, van gekkigheid smeer je je body in met Nutella. Met deze koersen kan het gewoon weer op je brood. Doe maar normaal.

:{²
Je moet eens lekker gaan figgen jonguh... https://en.wikipedia.org/wiki/Figging

Knap je vast van op o|O *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:04:42 #23
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176898723
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:58 schreef xminator het volgende:
Waar is kygan oid?
Ben hier hoor als je lekker op de man wil spelen :')

Zeker omdat ik zei dat je weak hand bent om nu uit te stappen? Ga lekker je gang als je niks beters te doen hebt :P
pi_176898730
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:00 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Stel je voor, je koopt een bounty en een mars en je steekt ze in je plasbuis. Kun je daarna nog zeiken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:03 schreef descon het volgende:

[..]

Je moet eens lekker gaan figgen jonguh... https://en.wikipedia.org/wiki/Figging

Knap je vast van op o|O *O*
_O- _O- _O- _O- _O- _O- DANK VOOR DE GLIMLACH _O_
FUCK hoe komen jullie erop?!?!? :D
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:08:08 #25
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176898769
Het is kiezen tussen weak-hands of een lege chest. Moeilijk!!!

En zeker voor gasten zoals ik die alleen maar hebben verloren.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176898801
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is kiezen tussen weak-hands of een lege chest. Moeilijk!!
crypto komende weken op een laag pitje zetten.....
niet naar blockfolio of op coinmarketcap kijken...
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 09:10:45 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176898809
Volgende maand onder de 5k.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176898818
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is kiezen tussen weak-hands of een lege chest. Moeilijk!!!

En zeker voor gast zoals ik dat alleen maar hebben verloren.

:{²
Hoezo... weakhands verkopen... een lege chest is ook verkopen... dus in beide gevallen ga je verkopen? Beter spaar je nog wat dukaten op die tantoelauwe chest van je. Geef me de power, hold strong, bradder.

Anders word ik helemaal para bradder.
Lambo of Rekt
pi_176898830
Tijd om verlies te nemen nu het nog kan.

Jammer maar helaas.
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:12:04 #30
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176898831
Als je denk dat dit einde van crypto is of BTC nog veel en veel verder gaat crashen en het maanden gaat duren voordat het weer op zelfde niveau is > uitstappen en je winst / verlies nemen.

Als je denkt dat dit een dip is en straks BTC gewoon binnen een paar weken weer op normaal niveau zit en je alts ATHs gaan aantikken > hodlen

Zo simpel is het eigenlijk in mijn ogen.
pi_176898841
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Volgende maand onder de 5k.

[ afbeelding ]
Vond het plaatje met de schildpad toch mooier.
Koning.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:12:47 #32
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176898843
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef drollenvanger het volgende:
Tijd om verlies te nemen nu het nog kan.

Jammer maar helaas.
Jah want anders had je over een paar weken winst, dat moet je niet hebben _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176898845
IEDEREEN PANIC SELLEN!!!~!1

:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176898851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef drollenvanger het volgende:
Tijd om verlies te nemen nu het nog kan.

Jammer maar helaas.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef dimmak het volgende:
IEDEREEN PANIC SELLEN!!!~!1

:')
Lambo of Rekt
pi_176898856
Sell sell sell.
Koning.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:13:48 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176898859
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef Kyran het volgende:
Als je denk dat dit einde van crypto is of BTC nog veel en veel verder gaat crashen en het maanden gaat duren voordat het weer op zelfde niveau is > uitstappen en je winst / verlies nemen.

Als je denkt dat dit een dip is en straks BTC gewoon binnen een paar weken weer op normaal niveau zit en je alts ATHs gaan aantikken > hodlen

Zo simpel is het eigenlijk in mijn ogen.
Zo simpel is het. Maar zo simpel is het ook weer niet, want je kunt beiden beweren niet staven met argumenten. Het is écht gokken. Soort van child-molest.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176898904
SELLL OMGGGGGGGGGGGGGG BITCOIN IS DYINGGGGGGGGG SELL SELL SELL, THE SHIP IS SINKINGGGGGGGGGGGG HELL IS COMING...... RUNNNNNNNNNNN FOR YOU RLIFEEEEEEEEE RUN FOR THE FIREEEEEEEEEEE THE SKIEZ ARE FALLLINGGGGGG YOU WILL LOSE YOUR MONEY, YOUR HOUSE AND YOUR WIFEEEEEEEEE SELL YOUR WIFE TO COMPENSATE TEH LOSSESSSSSSSS OMGGGGGGGGGGGGG OMFGG SELLLLLLLLLLLLLL RED WAT ER TE FUCKING REDDEN VALTTTTTTTTT, ABANDON SHIPPPPPPPPPPPP SELL SELL SELLL

Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:16:24 #38
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176898912
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo simpel is het. Maar zo simpel is het ook weer niet, want je kunt beiden beweren niet staven met argumenten. Het is écht gokken. Soort van child-molest.

:{²
En daarom ga ik nu niet nog een keer van plan veranderen.

Ben ingestapt met een reden. Ik denk namelijk dat crypto nog in de kinderschoenen staan en het allemaal nog veel hoger gaat komen. Dat het nu even minder gaat, so be it. Ik ga niet doen alsof ik kan inschatten wanneer de daling stopt en de stijging begint.

Je kan nu lekker gaan swing traden. Als je niks beters te doen hebt, goed tegen stress kan en denkt beter te zijn dan de markt. Ik blijf erbij dat het meer geluk dan wijsheid is op dit moment als je winst maakt met daytraden. Tuurlijk zijn er uitzonderingen.
pi_176898922
Ik had het voorspeld he :)

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176898939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had het voorspeld he :)

[ afbeelding ]
Ah KLAAS!! eindeljkk ben je der weer, iemand anders heeft je #1 positie over genomen, meet Bansheeboy !
Lambo of Rekt
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:18:29 #41
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176898945
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176898947
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had het voorspeld he :)

[ afbeelding ]
Ik heb ook vaak iets goed gegokt. Dus wat is vanaf nu de verwachting?
pi_176898948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had het voorspeld he :)

[ afbeelding ]
He klaas! Ouwe harvard gediende! Alles kits achter de rits?
pi_176898953
quote:
Ⓒ TELEGRAAF
Volgens handelaren stappen veel beleggers uit, vanwege de hoogtevrees en zorgen om fraude.

„De prijs was te hoog”, volgens Andrew Se van marktonderzoeker Cryptoprofile. Hij voorziet de komende tijd een nog grotere correctie. Bitcoin verloor over de maand januari volgens de veel gebruikte marktplaats Coinmarketcap $44,2 miljard aan beurswaarde. Op 18 december noteerde de munt zijn piek bij $19.511 per stuk.\

Tik ECB
Boosdoeners zijn volgens experts vooral de verdere beperkingen die beurzen en overheden invoeren om de munten als alternatief voor het bankensysteem te mogen handelen.

Donderdagavond kwam een volgende tik. De econoom Ewald Nowotny, lid van de raad van bestuur van de Europese Centrale Bank en president van de Nationale Bank van Oostenrijk, meldde zich te hebben bedacht. Lange tijd beschouwde hij het de uitdrukkelijke verantwoordelijkheid van particuliere beleggers zelf of ze met de munten kunnen omgaan. Bij groot verlies zouden ze nooit hun overheid kunnen aanspreken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176898954
Ik heb liever Klaas dan die andere mongool
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:19:23 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176898957
Gaan we nog ooit boven de 10k komen Klaas of is het nu echt over? Verlos ons.
pi_176898967
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:19 schreef Kyran het volgende:
Gaan we nog ooit boven de 10k komen Klaas of is het nu echt over? Verlos ons.
quote:
„De prijs was te hoog”, volgens Andrew Se van marktonderzoeker Cryptoprofile. Hij voorziet de komende tijd een nog grotere correctie. Bitcoin verloor over de maand januari volgens de veel gebruikte marktplaats Coinmarketcap $44,2 miljard aan beurswaarde. Op 18 december noteerde de munt zijn piek bij $19.511 per stuk.\
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:20:53 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176898984
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Ik kan je ook quotes geven van mensen die zeggen dat het $100.000 gaat worden, dus ja ...
pi_176898997
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo simpel is het. Maar zo simpel is het ook weer niet, want je kunt beiden beweren niet staven met argumenten. Het is écht gokken. Soort van child-molest.

:{²
Pik, daar is klaas, die heeft goeie adviezen voor je dukaten, trust me.
Lambo of Rekt
pi_176899000
Ik verwacht nog wel dat het 10000 gaat handelen de komende tijd

maar het is steeds bergje omhoog bergje omlaag

het probleem is alleen dat het bergje omhoog iedere keer kleiner wordt naar beneden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176899009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht nog wel dat het 10000 gaat handelen de komende tijd

maar het is steeds bergje omhoog bergje omlaag

het probleem is alleen dat het bergje omhoog iedere keer kleiner wordt naar beneden....
WANNEER KOMEN ER HOGERE BERGJES DAN LAGERE OW WIJZE KLAAS?!
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:23:58 #52
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176899018
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht nog wel dat het 10000 gaat handelen de komende tijd

maar het is steeds bergje omhoog bergje omlaag

het probleem is alleen dat het bergje omhoog iedere keer kleiner wordt naar beneden....
Klaas komt uit de financiële markt. Dit is het bewijs. _O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176899024
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:23 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Klaas komt uit de financiële markt. Dit is het bewijs. _O_
Klaas is net terug gevlogen... die was op wallstreet bezig met de futures.
Lambo of Rekt
pi_176899040
Klaas heeft crypto verzonnen.
Zonder hem was het er niet.
Don't mess with Klaas.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:25:39 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176899041
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Vond het plaatje met de schildpad toch mooier.


Alles komt goed ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176899043
Klaas en BSB, wat een topic. _O_
Koning.
pi_176899052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:19 schreef Kyran het volgende:
Gaan we nog ooit boven de 10k komen Klaas of is het nu echt over? Verlos ons.
Bitcoin is altijd sterker teruggekomen

  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 09:26:51 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176899056
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had het voorspeld he :)

[ afbeelding ]
Jij hebt voorspeld dat BTC binnen 2 maanden onder de 5k staat.

Wát een visonair _O_

#KLAASGOD
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176899063
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:23 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

WANNEER KOMEN ER HOGERE BERGJES DAN LAGERE OW WIJZE KLAAS?!
quote:
,Maar bitcoins zijn niet transparant ontworpen, ze zijn daarmee geschikt voor witwaspraktijken”, verklaarde hij zijn steun voor een verbod in Europa. Hij scherpte hiermee zijn waarschuwing van half december aan. De Europese Unie begon vorig jaar al met het aantrekken van de regels voor online marktplaatsen die niet onder toezicht werken en is fel op witwassen. „Mij bevalt wat de president van de Chinese centrale bank zei: bitcoins zijn niet gemaakt voor monetair beleid in China, maar voor de politie.”
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:28:04 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176899072
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bitcoin is altijd sterker teruggekomen

[ [url=https://steemitimages.com/0x0/https://steemitimages.com(...)image.png]afbeelding[/url] ]
Geloof ik ook wel hoor, maar er waren hier wat knappe koppen die BTC voor dood verklaarden vorige dip :P
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:29:43 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176899091
Klaas, ik heb veel over je gehoord. Werk jij ook met streekproducten als talkpoeder, Zwitsal en Nutella? Want ik zie dat je je betoog best wel vaak fundeert met bronnen.

Ik hoop meer van je te zien.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176899104
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij hebt voorspeld dat BTC binnen 2 maanden onder de 5k staat.

Wát een visonair _O_

#KLAASGOD
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176899105
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bitcoin is altijd sterker teruggekomen

[ [url=https://steemitimages.com/0x0/https://steemitimages.com(...)image.png]afbeelding[/url] ]
we zitten al op -60%. laatste x dat dat gebeurde was heel lang geleden.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176899114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:30 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

we zitten al op -60%. laatste x dat dat gebeurde was heel lang geleden.
We gaan naar de klote he :'(
pi_176899116
quote:
Rechtszaken
In Nederland werd deze week tegen twee verdachten wegens het omwisselen van bitcoins, afkomstig uit drugshandel, zes jaar gevangenisstraf geëist, eveneens wegens witwassen.
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:31:18 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176899117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bitcoin is altijd sterker teruggekomen

[ [url=https://steemitimages.com/0x0/https://steemitimages.com(...)image.png]afbeelding[/url] ]
Dat geldt onvermijdelijk voor iedere asset die ooit gepiekt heeft en is geen garantie dat daarom nu er weer een nieuw ATH gezet gaat worden. Dan zou iedere asset uiteindlelijk altijd weer naar een ATH moeten toegaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176899127
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:)
Hmm, ja dat zegt veel. AL 2 MENSEN IN DE RECHTBANK. WAUW.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176899134
Volgens mij betaal je bij 100% van de straatdealers nog gewoon met euro's. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176899135
Nog steeds in de plus.
No worries, be happy.
pi_176899137
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat geldt onvermijdelijk voor iedere asset die ooit gepiekt heeft en is geen garantie dat daarom nu er weer een nieuw ATH gezet gaat worden. Dan zou iedere asset uiteindlelijk altijd weer naar een ATH moeten toegaan.
de vraag is alleen wat t geld dan nog waard is.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176899142
quote:
India voegde zich donderdag al bij China, dat in december vorig jaar feitelijk een totaalverbod voor de bitcoinhandel en financiële derivaten hierop heeft afgekondigd. De regering van India beschouwt cryptomunten als illegaal en zegt alle maatregelen te nemen om betalingen daarmee uit te bannen.
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176899147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:)
Fake news, dit is ontkracht.
pi_176899152
Goddomme, hoe meer geld ik erin duw hoe minder mijn porto waard wordt.

Zit inmiddels al tegen de -50% en heb nog geen enkel moment in de plus gestaan.

:(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:33:49 #74
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176899156
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:32 schreef dimmak het volgende:
Volgens mij betaal je bij 100% van de straatdealers nog gewoon met euro's. :')
Daarom, drogredenen joh.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176899168
ah alles gaat omlaag....en klaas is er weer
pi_176899172
quote:
Zuid-Korea legt de crypto’s eveneens aan banden: het blokkeert alle anonieme transacties, waarmee het overgrote deel van de digitale munten op de exchanges, de marktplaatsen, worden bedoeld. Ook de Filippijnen kwamen in het geweer. Facebook zette donderdag een stop op alle promotie en verkopen van cryptomunten. Die zouden te vaak in verband worden gebracht met illegale praktijken, aldus topman Mark Zuckerberg.
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176899177
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:33 schreef Geralt het volgende:
Goddomme, hoe meer geld ik erin duw hoe minder mijn porto waard wordt.

Zit inmiddels al tegen de -50% en heb nog geen enkel moment in de plus gestaan.

:(
hoort erbij, there is nothing such as free money
en je bent zeker niet de enige :D
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:35:18 #78
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176899178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:32 schreef dimmak het volgende:
Volgens mij betaal je bij 100% van de straatdealers nog gewoon met euro's. :')
Anders zijn het internet dealers natuurlijk...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176899185
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:)
dus ??????
pi_176899196
8)7
quote:
De vraag is in hoeverre de prijzen van de munten zullen vallen. De teruggang van bitcoin krijgt aandacht, maar een kern van doorgewinterde kopers en verkopen van cryptomunten ziet ze als alternatief voor het ’oude’ bankensysteem. Zij stappen niet snel over.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176899197
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dus ??????
Hij heeft de boot gemist, snap dat dan :D
pi_176899207
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:35 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Anders zijn het internet dealers natuurlijk...
Een dealer met een Coinomi wallet zou wel cool zijn. Ja dat wordt dan 0.25 LTC hier heb je mijn QR code.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176899230
Iemand ervaring met Idex? Wil wel wat cpc aanschaffen voor een klein bedrag.
pi_176899251
Market cap onder de 400 miljard koekoek
pi_176899258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:
8)7

[..]

Je mag het ook in één post zetten hoor.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:40:32 #86
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176899267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:38 schreef Klaphark het volgende:
Iemand ervaring met Idex? Wil wel wat cpc aanschaffen voor een klein bedrag.
Net wat cxo op gekocht, werkte prima.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176899287
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:33 schreef Geralt het volgende:
Goddomme, hoe meer geld ik erin duw hoe minder mijn porto waard wordt.

Zit inmiddels al tegen de -50% en heb nog geen enkel moment in de plus gestaan.

:(
falling knife
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176899337
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:36 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hij heeft de boot gemist, snap dat dan :D
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176899388
quote:
Karma komt vanzelf een keertje voor jou klaasje
pi_176899393
Het is helemaal geen weer om onder de brug te slapen nu.
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 09:49:46 #91
18653 crew  D.
pi_176899405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:25 schreef tha_dark het volgende:
Klaas en BSB, wat een topic. _O_
Nou jippie :')
pi_176899409
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is helemaal geen weer om onder de brug te slapen nu.
Misschien heeft die gast op de camping nog een slaapplek over.
pi_176899417
Klaas kan jij jezelf niet gewoon vermaken in dat kakkerlakken topic? We hebben je hier niet nodig :)
pi_176899422
heeft Clif High deze daling ook voorspeld?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176899445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:50 schreef ColeJ het volgende:
Klaas kan jij jezelf niet gewoon vermaken in dat kakkerlakken topic? We hebben je hier niet nodig :)
daar valt weinig te melden _O- _O-
pi_176899446
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:33 schreef Geralt het volgende:
Goddomme, hoe meer geld ik erin duw hoe minder mijn porto waard wordt.

Zit inmiddels al tegen de -50% en heb nog geen enkel moment in de plus gestaan.

:(
Ja, wacht maar... Laten we met zn allen helpen hopen dat fib61,8 stand houdt...

Even snel gemaakt;



De blauwe box is het kritieke punt, hij gaat bouncen op groen, zoniet, dan valt BTC terug naar ~4,5k op rood
Lambo of Rekt
pi_176899461
Ik weet niet wat harder omlaag gaat, mijn blockfolio of het niveau hier.
pi_176899463
Buy orders rond de 6600 staan. Volgende week op vakantie dus hoop dat ze gevuld zijn als ik terug ben :9
pi_176899471
Hij zal nog even zakken tot 8k, hierna to the moon!
Zo, dat was mijn glazenbol.
pi_176899473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:54 schreef brombeer_ het volgende:
Buy orders rond de 6600 staan. Volgende week op vakantie dus hoop dat ze gevuld zijn als ik terug ben :9
Ik zou ze op 5100 zetten :P
Lambo of Rekt
pi_176899482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zou ze op 5100 zetten :P
6600 is 78.6 fib. sws dat ie vanaf daar gaat bouncen
pi_176899485
Snap werkelijk waar niet waar deze daling vandaan komt :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176899486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:55 schreef pnxsinned het volgende:
Hij zal nog even zakken tot 8k, hierna to the moon!
Zo, dat was mijn glazenbol.
ik denk geen moon maar wel een grote stijging (dead cat bounce) rond de 8000.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176899488
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:55 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

6600 is 78.6 fib. sws dat ie vanaf daar gaat bouncen
Vanaf jouw 3k gemeten wel, de ekte fib 78,6 ligt op 4,5
Lambo of Rekt
pi_176899489
ik zou ze op 100 zetten aangezien er weer wat nieuwe experts hier zeggen dat het allemaal niks waard is _O-
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:56:47 #106
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176899493
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Snap werkelijk waar niet waar deze daling vandaan komt :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176899505
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vanaf jouw 3k gemeten wel, de ekte fib 78,6 ligt op 4,5
Ja zoals ik het zie: bounce vanaf 6600 naar 10k+ en dan weer down naar de ekte fib rond 4500
pi_176899526
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:57 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja zoals ik het zie: bounce vanaf 6600 naar 10k+ en dan weer down naar de ekte fib rond 4500
Jij denkt dat de 3k foundation stand houdt tegen deze neerstortende building? 8-)

Gewaagd, en lef, dat mag gezegd worden :P
Lambo of Rekt
pi_176899529
Wacht gewoon lekker af. kan het woord bounchen niet meer zien.
We zien vanzelf waar het schip strand.
pi_176899540
Totale paniek, maar de whales gaan hier profijt uit halen. De daling houdt een keer op, maar kan nog even doorzetten. Whales hebben liever op 5k een btc dan 8k. Dat zullen ze gaan beïnvloeden. Kopen en daarna weer op long.
pi_176899556
Wtf is dit dan? Vanochtend om 02.00 uur nog op 240 dollar.

27 DigixDAO $863.772.000 $431,89 $102.496.000 2.000.000 DGD * 74,79%

Hoe kan iets zo stijgen terwijl de rest finaal naar onderen gaat.
pi_176899561
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij denkt dat de supportlevels stand houden tegen deze neerstortende building? 8-)

Gewaagd, en lef, dat mag gezegd worden :P
Jup. Vergelijk maar met de crash van 2014. Daar gebeurde precies hetzelfde namelijk
pi_176899563
Bulls, bears, bouncen... Het komt op mij over als numerologie bij Astro TV.
pi_176899566
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:01 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Jup. Vergelijk maar met de crash van 2014. Daar gebeurde precies hetzelfde namelijk
Ik ben benieuwd.

Overigens lijkt deze crash wel vergelijkbaar te gaan worden ja, in magnitude.
Lambo of Rekt
pi_176899581
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.

Overigens lijkt deze crash wel vergelijkbaar te gaan worden ja, in magnitude.
2014 all over again. Duurde 2 jaar voordat we weer wat actie zagen. Dus in 2020 weer het subforum open :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176899585
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

2014 all over again. Duurde 2 jaar voordat we weer wat actie zagen. Dus in 2020 weer het subforum open :)
Neuh dat geloof ik niet :P
Lambo of Rekt
pi_176899586
Zolang ik in december maar weer gewoon miljonair ben.
Koning.
pi_176899590
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.

Overigens lijkt deze crash wel vergelijkbaar te gaan worden ja, in magnitude.
Ja zo te zien gelukkig iets sneller zelfs. Meer vergelijkbaar met 2011
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 10:04:18 #119
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176899594
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.

Overigens lijkt deze crash wel vergelijkbaar te gaan worden ja, in magnitude.
Denk je niet dat een herstel wel sneller zou zijn nu?
pi_176899601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk je niet dat een herstel wel sneller zou zijn nu?
Jawel, dit gaat geen 2 jaar duren. Er zijn een paar heren die cashen, wachten op de panicsells, en onderaan weer staan te wachten met buyorders... en het hele verhaal begint weer overnieuw.
Lambo of Rekt
pi_176899608
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Neuh dat geloof ik niet :P
Of wil je niet geloven
pi_176899610
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jawel, dit gaat geen 2 jaar duren.
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Regulatie, FUD, etc etc.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176899611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jawel, dit gaat geen 2 jaar duren.
Nee maar in 2018 gaan we geen ath meer zien. Dat kun je beter nu alvast accepteren
pi_176899614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Nee maar in 2018 gaan we geen ath meer zien. Dat kun je beter nu alvast accepteren
Oke.
Koning.
pi_176899617
Die announcement in de BEE token telegram wtf.

Als je gisteren hebt geinvesteerd kan je vandaag nogmaals investeren.
Bijvoorbeeld gisteren 0.2ETH, dan is vandaag nogmaals 0.2 ETH mogelijk
pi_176899619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:01 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Jup. Vergelijk maar met de crash van 2014. Daar gebeurde precies hetzelfde namelijk
ik hoop de crash zoals in t 1e deel van 2013. die correctie duurde maar 3 maanden.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176899621
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Nee maar in 2018 gaan we geen ath meer zien. Dat kun je beter nu alvast accepteren
Zou al blij zijn als BTC stabiel komt op 10k en we de flippening gaan zien zodat ETH nummer 1 wordt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176899625
VEn weer onder Nano waar het hoort.
pi_176899627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die announcement in de BEE token telegram wtf.

Als je gisteren hebt geinvesteerd kan je vandaag nogmaals investeren.
Bijvoorbeeld gisteren 0.2ETH, dan is vandaag nogmaals 0.2 ETH mogelijk
Scam ICO
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176899636
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die announcement in de BEE token telegram wtf.

Als je gisteren hebt geinvesteerd kan je vandaag nogmaals investeren.
Bijvoorbeeld gisteren 0.2ETH, dan is vandaag nogmaals 0.2 ETH mogelijk
Die willen nu in de crash even goedkoop eth binnenharken?
Koning.
pi_176899639
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zou al blij zijn als BTC stabiel komt op 10k en we de flippening gaan zien zodat ETH nummer 1 wordt.
Jij met je flippening :P

Eth gaat gewoon gezellig mee door het putje
pi_176899646
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Of wil je niet geloven
Daar gaat het niet om, er zitten veel meer mensen in deze markt nu, de producten worden released die ze aan het bouwen zijn. De alts hebben veel meer recht van spreken op het moment dan back then... de markt is niet vergelijkbaar. Of vind jij van wel? Toen was het voornamelijk BTC, en niets anders.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik denk het eerlijk gezegd wel. Regulatie, FUD, etc etc.
2 jaar ja? dat is like 200 jaar in cryptoland he..

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Nee maar in 2018 gaan we geen ath meer zien. Dat kun je beter nu alvast accepteren
Dat geloof ik ook niet nee, of er moet wat heel bijzonders gaan gebeuren.
Lambo of Rekt
pi_176899674
Het moet nu nog een keer halveren en ik ben weer terug op mijn inleg. :+
Koning.
pi_176899676
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, er zitten veel meer mensen in deze markt nu, de producten worden released die ze aan het bouwen zijn. De alts hebben veel meer recht van spreken op het moment dan back then... de markt is niet vergelijkbaar. Of vind jij van wel? Toen was het voornamelijk BTC, en niets anders.

[..]

2 jaar ja? dat is like 200 jaar in cryptoland he..

[..]

Dat geloof ik ook niet nee, of er moet wat heel bijzonders gaan gebeuren.
in de grondstoffenmarkt zit nog meer geld en daar heb je bear markets van 10 jaar. dus de hoeveelheid mensen die er in zit doet er weinig toe.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 10:10:20 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176899682
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:09 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

in de grondstoffenmarkt zit nog meer geld en daar heb je bear markets van 10 jaar. dus de hoeveelheid mensen die er in zit doet er weinig toe.
Volgens mij moet jij gewoon cryptofud heten :D
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:10:55 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176899691
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij gewoon cryptofud heten :D
Het is wel van belang de correcte argumenten te blijven gebruiken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 10:12:17 #137
18653 crew  D.
pi_176899713
Laat ik gezellig meedoen met alle voorspellingen: het komt wel weer goed :Y
pi_176899719
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:09 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

in de grondstoffenmarkt zit nog meer geld en daar heb je bear markets van 10 jaar. dus de hoeveelheid mensen die er in zit doet er weinig toe.
Dat is niet vergelijkbaar met crypto, wat net begint en waar dikke platformen net released gaan worden. Hier telt wel hoeveel mensen erin zitten, als er 0 mensen iets bouwen op een platform als Ethereum zal ETH ook niet zoveel waard zijn... zijn er een paar miljoen mensen die wat op ethereum doen, is dat een ander verhaal.

Kwestie van vraag en aanbod; als de vraag naar grondstoffen ineens huge wordt, is die bearmarket zo over... maargoed, nogmaals; appels met peren vergelijken dit.
Lambo of Rekt
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:14:54 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176899753
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176899776
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat is niet vergelijkbaar met crypto, wat net begint en waar dikke platformen net released gaan worden. Hier telt wel hoeveel mensen erin zitten, als er 0 mensen iets bouwen op een platform als Ethereum zal ETH ook niet zoveel waard zijn... zijn er een paar miljoen mensen die wat op ethereum doen, is dat een ander verhaal.

Kwestie van vraag en aanbod; als de vraag naar grondstoffen ineens huge wordt, is die bearmarket zo over... maargoed, nogmaals; appels met peren vergelijken dit.
toch zijn er genoeg mensen die hun coins verkopen, meer dan dat er kopers zijn.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176899786
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:16 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

toch zijn er genoeg mensen die hun coins verkopen, meer dan dat er kopers zijn.
Jep, panicsells, het omslagpunt gaan we zien op 7700 usd. Dan is de bounce, of de val naar 4k.
Lambo of Rekt
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:18:19 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176899791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:16 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

toch zijn er genoeg mensen die hun coins verkopen, meer dan dat er kopers zijn.
Het aantal kopers en het aantal verkopers is altijd gelijk (per coin gezien). Aan wie wordt er anders verkocht bij een gebrek aan kopers?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176899797
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:06 schreef tralalala het volgende:
VEn weer onder Nano waar het hoort.
waar het hoort.......????
waarom dat dan ?
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:18:46 #144
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176899800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, panicsells, het omslagpunt gaan we zien op 7700 usd. Dan is de bounce, of de val naar 4k.
Geen resistance op 6k?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176899801
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het aantal kopers en het aantal verkopers is altijd gelijk (per coin gezien). Aan wie wordt er anders verkocht bij een gebrek aan kopers?
Dan blijven de sellorders in het orderbook staan... aan niemand dus.
Lambo of Rekt
pi_176899804
quote:
quote:
I have $152 in my bank. Used my last fiat holding to buy 1.5 BTC to save myself WHICH I COULD HAVE if I closed my short and held but instead I got cocky after making 10s of thousands in a couple hours and thought I could play both sides of price action.
$100 = 1BTC
pi_176899805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, panicsells, het omslagpunt gaan we zien op 7700 usd. Dan is de bounce, of de val naar 4k.
Ook niet een heel verkeerd punt nee. Zet ik ook maar een paar buys :P
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:20:00 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176899824
Wat de markt nodig heeft is een capitulatiefase. Dat zie je altijd op het einde van een bearmarket/downtrend. Dat is een korte periode van totale paniek, waarom de koers een forse dip naar beneden maakt. Daarna krijg je dan langzaam het herstel.

Die capitulatie hebben we nog niet gezien, nog teveel mensen die hoopvol zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176899826
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Geen resistance op 6k?
Misschien door die 3K foundation wel, maar die muren schuiven op. ik zou mn geld zetten op 4,5K.

Maar ik HODL totdat alles doodgebloed is en ik bagholder ben van tig zooi.
Lambo of Rekt
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:20:19 #150
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176899832
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef SMS303 het volgende:

[..]

[..]

$100 = 1BTC
?

Hoe ik het lees is dat hij na alles nog 152 dollar op zijn rekening heeft staan...

Achja, het maakt ook niet uit. zal me niks verbazen als het een troll is :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176899839
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef Predator38 het volgende:

[..]

waar het hoort.......????
waarom dat dan ?
Want het is XRB MAAND NET ALS DAT HET WEER WAVES MAAND IS!!!11111!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:20:42 #152
286575 Roces18
Chef de party
pi_176899843
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef SMS303 het volgende:

[..]

[..]

$100 = 1BTC
leer lezen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:20:49 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176899847
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan blijven de sellorders in het orderbook staan... aan niemand dus.
Een koper is pas een koper als hij koopt, idem voor de verkoper. Het zijn hooguit aanbieders.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176899854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een koper is pas een koper als hij koopt, idem voor de verkoper. Het zijn hooguit aanbieders.
Ja ok. Op die manier wel
Lambo of Rekt
pi_176899858
LTC, au au au. :')
pi_176899860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:20 schreef LXIV het volgende:
Wat de markt nodig heeft is een capitulatiefase. Dat zie je altijd op het einde van een bearmarket/downtrend. Dat is een korte periode van totale paniek, waarom de koers een forse dip naar beneden maakt. Daarna krijg je dan langzaam het herstel.

Die capitulatie hebben we nog niet gezien, nog teveel mensen die hoopvol zijn.
Dit is dan ook nog maar het begin van de bear market. Die capitulatiefase gaat nog wel komen maar dat duurt nog wel een paar maandjes denk ik zo
pi_176899874
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

?

Hoe ik het lees is dat hij na alles nog 152 dollar op zijn rekening heeft staan...

Achja, het maakt ook niet uit. zal me niks verbazen als het een troll is :P
het staat er achter... Used my last fiat and buy 1.5BTC :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:20 schreef Roces18 het volgende:

[..]

leer lezen
Wat lees ik verkeerd?
pi_176899881
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het aantal kopers en het aantal verkopers is altijd gelijk (per coin gezien). Aan wie wordt er anders verkocht bij een gebrek aan kopers?
hmm ja
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:22:17 #159
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176899882
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Want het is XRB MAAND NET ALS DAT HET WEER WAVES MAAND IS!!!11111!
Goede Waves maand om in te slaan.
pi_176899902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:21 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Dit is dan ook nog maar het begin van de bear market. Die capitulatiefase gaat nog wel komen maar dat duurt nog wel een paar maandjes denk ik zo
het is geen DOW en Nasdaq hoor .....
pi_176899904
Dt markt is wel typerend voor wavesmaand ja _O-
Lambo of Rekt
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:24:25 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176899916
holy moly wat een rood opeens
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:24:39 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176899920
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:21 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Dit is dan ook nog maar het begin van de bear market. Die capitulatiefase gaat nog wel komen maar dat duurt nog wel een paar maandjes denk ik zo
Bij BTC gaat alles wel veel sneller. Er is nu in ieder geval nog best wel veel vraag in de boeken. Bij de capitulatiefase valt die vraag weg.

Nu zijn er nog best veel believers, ook in dit topic. Straks krijg je een periode waarin steeds meer mensen zich negatief gaan uitlaten. Dan gaan er meer openlijk hun twijfel uiten. Ten slotte volgt een -hele korte- fase waarin er echt paniek is en 'iedereen' denkt dat het gewoon naar de nul klapt.

Als je het over 'strong hands' hebt, juist dán komt iemand met stalen ballen en veegt het helemaal op.

Nu heb je het nog over een winst van honderden procenten over afgelopen jaar. Waar hebben we het over?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:26:14 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176899939
Nu weer heel, heel hard omhoog ineens
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176899945
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bij BTC gaat alles wel veel sneller. Er is nu in ieder geval nog best wel veel vraag in de boeken. Bij de capitulatiefase valt die vraag weg.

Nu zijn er nog best veel believers, ook in dit topic. Straks krijg je een periode waarin steeds meer mensen zich negatief gaan uitlaten. Dan gaan er meer openlijk hun twijfel uiten. Ten slotte volgt een -hele korte- fase waarin er echt paniek is en 'iedereen' denkt dat het gewoon naar de nul klapt.

Als je het over 'strong hands' hebt, juist dán komt iemand met stalen ballen en veegt het helemaal op.

Nu heb je het nog over een winst van honderden procenten over afgelopen jaar. Waar hebben we het over?
Ja, daarom.. ik hodl tot alles op 0 usd staat.
Lambo of Rekt
pi_176899958
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bij BTC gaat alles wel veel sneller. Er is nu in ieder geval nog best wel veel vraag in de boeken. Bij de capitulatiefase valt die vraag weg.

Nu zijn er nog best veel believers, ook in dit topic. Straks krijg je een periode waarin steeds meer mensen zich negatief gaan uitlaten. Dan gaan er meer openlijk hun twijfel uiten. Ten slotte volgt een -hele korte- fase waarin er echt paniek is en 'iedereen' denkt dat het gewoon naar de nul klapt.

Als je het over 'strong hands' hebt, juist dán komt iemand met stalen ballen en veegt het helemaal op.

Nu heb je het nog over een winst van honderden procenten over afgelopen jaar. Waar hebben we het over?
Goed verhaal wel. Hodl dus.
Koning.
pi_176899960
Ik heb nog 36% van mijn ATH in dollar. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176899966
hoog volume
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:28:16 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176899977
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:27 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Goed verhaal wel. Hodl dus.
Kan. Hangt van je visie af Als de capitulatie komt dan herken je hem wel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2018 @ 10:28:46 #170
230491 Zith
pls tip
pi_176899984
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:29:33 #171
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176899997
dit is echt een rollercoaster lol :D

Is er trouwens geen website die een rollercoaster maakt van een bepaalde koers :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176900009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kan. Hangt van je visie af Als de capitulatie komt dan herken je hem wel.
Ik heb het geld niet perse nodig. Dus verkopen doe ik het iig nooit op of onder dit prijsniveau ook al is het nu nog winst.
Koning.
pi_176900012
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:27 schreef dimmak het volgende:
Ik heb nog 36% van mijn ATH in dollar. _O-
Aan de andere kant, nog 300% winst tov mijn inleg. :+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176900013
de normale beurzen vergelijken met crypto, ja dat werkt echt ^O^
pi_176900015
Lambo of Rekt
pi_176900022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:30 schreef dimmak het volgende:

[..]

Aan de andere kant, nog 300% winst tov mijn inleg. :+
Ik sta nog 6x.
Lambo of Rekt
pi_176900039
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik sta nog 6x.
No sweat. 8-)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176900042
quote:
Haha, die Teletubbies op het eind. :D
pi_176900055
Sta nog maar x10 gaat hard zo :(
pi_176900068
ik sta 0.5x _O- :D
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:34:04 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176900073
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:30 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik heb het geld niet perse nodig. Dus verkopen doe ik het iig nooit op of onder dit prijsniveau ook al is het nu nog winst.
Het is helemaal niet relevant of jij winst of verlies hebt. Voor de markt is dat totaal onzichtbaar. Wat relevant is, is wat jij denkt dat er gaat gebeuren en hoe je daarop wil anticiperen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176900104


Nu wordt het spannend, komend weekend wordt erg bepalend gok ik zo :)
Lambo of Rekt
pi_176900112
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

340 miljoen wil de EU investeren. In 'onderzoek' naar blockchain. Hoe wil je in hemelsnaam zo veel geld stukslaan aan onderzoek? De heel technologie is door een individu of een klein groepje mensen ontwikkeld.
Het zal wel neerkomen op fraude en corruptie. Hoge glazen kantoren met daarin Italiaanse en Griekse 'wetenschappers' die de dag vullen met het aanpappen met de secretaresses en het rijden in veel te dure auto's.

EU, blijf aub weg van blockchain. Zonder jullie al uitdagingen genoeg.
met blockchain technologie kan men wel bijvoorbeeld op europees niveau een kadaster opzetten. Meteen een groot gedeelte van notarissen buiten spel zetten.
pi_176900114
Het enige positieve wat ik vandaag zie is als ik kijk naar de waarde van Bitcoin nu en mijn portfolio op dit moment vergeleken met vorige jaar toen Bitcoin ook op 8k zat (vorig jaar) dat alle andere coins nog steeds stukken hoger staan dan toen.
pi_176900123
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is helemaal niet relevant of jij winst of verlies hebt. Voor de markt is dat totaal onzichtbaar. Wat relevant is, is wat jij denkt dat er gaat gebeuren en hoe je daarop wil anticiperen.
dat is ook niet relevant.....het komt nml ooit wel een keer goed, dat zie je met de beurzen ook en ook in de cryptomarkt is het elke keer goed gekomen zelfs na een crash van 80%.
gewoon vasthouden ook al duurt het 5 jaar...of langer

crypto staat nog in de kinderschoenen
pi_176900130


Verwacht zoiets :)
pi_176900134
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is helemaal niet relevant of jij winst of verlies hebt. Voor de markt is dat totaal onzichtbaar. Wat relevant is, is wat jij denkt dat er gaat gebeuren en hoe je daarop wil anticiperen.
Ik zeg ook juist dat het niet relevant is. Ik verkoop niet, ongeacht of dat ik winst of verlies sta.
Koning.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:37:46 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176900136
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

met blockchain technologie kan men wel bijvoorbeeld op europees niveau een kadaster opzetten. Meteen een groot gedeelte van notarissen buiten spel zetten.
Hmm. Wel interessant inderdaad. En lager transactievolume, dus goed schaalbaar. Maar de EU heeft hier niks te zoeken vind ik
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176900148
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hmm. Wel interessant inderdaad. En lager transactievolume, dus goed schaalbaar. Maar de EU heeft hier niks te zoeken vind ik
helaas word fraude en corruptie aardig buitenspel gezet met blockchain technologie dus de oude garde die daar zit zal ook wel gaan tegensputteren
pi_176900158
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:35 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

Nu wordt het spannend, komend weekend wordt erg bepalend gok ik zo :)
Wow mooie lijntjes zeg

Wat een onzin :')
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:41:33 #191
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176900186
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:39 schreef Twitterpolitie het volgende:

[..]

Wow mooie lijntjes zeg

Wat een onzin :')
Indd, Al die TA's van afgelopen twee maanden voorspelden de ene na de andere bounch omhoog, BTC was preloading en weet ik allemaal wat voor bullish bullshit.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:42:57 #192
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176900209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:37 schreef brombeer_ het volgende:
[ afbeelding ]

Verwacht zoiets :)


Ik verwacht groen of oranje. Hangt af of de onderkant van 8k breekt (ziet er op dit moment wel zo uit, dus dan oranje).
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176900219
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:39 schreef Twitterpolitie het volgende:

[..]

Wow mooie lijntjes zeg

Wat een onzin :')
begrijp je wat ze doen, net als de vorige die ik postte?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of roep je maar wat?
Lambo of Rekt
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:44:17 #194
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176900234
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:42 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik verwacht groen of oranje. Hangt af of de onderkant van 8k breekt (ziet er op dit moment wel zo uit, dus dan oranje).
Komt tevens weer overeen met:

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176900298
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:42 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik verwacht groen of oranje. Hangt af of de onderkant van 8k breekt (ziet er op dit moment wel zo uit, dus dan oranje).
Ja denk ook oranje. Dan weer richting de 11k om mensen het gevoel te geven dat het allemaal nog goed komt om vervolgens richting de 4k te gaan.
pi_176900303
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:44 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Komt tevens weer overeen met:

[ afbeelding ]
We zitten nu inderdaad bij de First Sell off. :)
pi_176900307
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:44 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Komt tevens weer overeen met:

[ afbeelding ]
ook maar even hier dan:

pi_176900315
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:36 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat is ook niet relevant.....het komt nml ooit wel een keer goed, dat zie je met de beurzen ook en ook in de cryptomarkt is het elke keer goed gekomen zelfs na een crash van 80%.
gewoon vasthouden ook al duurt het 5 jaar...of langer

crypto staat nog in de kinderschoenen
met de grote coins komt t wel goed, de kleine coins hoor je nix meer van na een grote crash. dat zag je ook met de coins uit 2013.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176900318
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:47 schreef BadVlad het volgende:

[..]

We zitten nu inderdaad bij de First Sell off. :)
Eerder bij despair. We beginnen weer aan een nieuwe cyclus. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176900344
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:48 schreef dimmak het volgende:

[..]

Eerder bij despair. We beginnen weer aan een nieuwe cyclus. :P
mijn vrouw begint elke maand aan een nieuwe cyclus
pi_176900351


hopelijk komen ze snel met een update van de grafiek.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176900361
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:41 schreef t-8one het volgende:

[..]

Indd, Al die TA's van afgelopen twee maanden voorspelden de ene na de andere bounch omhoog, BTC was preloading en weet ik allemaal wat voor bullish bullshit.
Er worden scenario's uitgerekend, geen solide grafieken, voor als je niet begrijpt hoe TA werkt.
Lambo of Rekt
pi_176900372
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:44 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Komt tevens weer overeen met:

[ afbeelding ]
Dat plaatje is wel een beetje overdreven als je het vergelijkt met een daadwerkelijke beurscrash. Hier bijv. de Shanghai-beurs:
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:53:25 #204
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176900384
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er worden scenario's uitgerekend, geen solide grafieken, voor als je niet begrijpt hoe TA werkt.
Ik begrijp dat de TA's welke ik afgelopen twee maanden heb gezien niet kloppen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176900396
Kunnen we alweer lachen jongens? Het is wat het is, ik kijk uit naar nieuwe kansen en verder HODL
pi_176900410
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:53 schreef t-8one het volgende:

[..]

Ik begrijp dat de TA's welke ik afgelopen twee maanden heb gezien niet kloppen.
Dan volg je de verkeerde personen denk ik, ik heb op basis van TA's van bepaalde mensen duizenden euro's winst gemaakt.

En nee, die personen hadden ook geen 100% gelijk. Snappie
Lambo of Rekt
pi_176900418
had Ed dit voorzien?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176900422
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:51 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

hopelijk komen ze snel met een update van de grafiek.
log-schaalgoden
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:56:03 #209
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176900427
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan volg je de verkeerde personen denk ik, ik heb op basis van TA's van bepaalde mensen duizenden euro's winst gemaakt.
Laat mij één TA gemaakt in januari zien welke de huidige downtrend voorspelde en ik ben om.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176900441
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat plaatje is wel een beetje overdreven als je het vergelijkt met een daadwerkelijke beurscrash. Hier bijv. de Shanghai-beurs:
[ afbeelding ]
Over die shanghai correctie:



Noem het allemaal maar onzin die fib. retracements. Maar als je er een beetje op let zie je dat ze toch redelijk vaak als support dienen.
pi_176900461
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:55 schreef crpytoshill het volgende:
had Ed dit voorzien?
Ed zegt dat we over een paar maandjes op 30k zitten geloof ik. :P
  vrijdag 2 februari 2018 @ 10:58:01 #212
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176900462
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:54 schreef metallicelmo het volgende:
Kunnen we alweer lachen jongens? Het is wat het is, ik kijk uit naar nieuwe kansen en verder HODL
Ik ben volgens mij niet van emotie veranderd de laatste 6 maanden. :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176900474
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

Laat mij één TA gemaakt in januari zien welke de huidige downtrend voorspelde en ik ben om.
BTC / [SC] Cryptocurrencies #671 All aboard the VeChain-Train choo chooooook

:W
Lambo of Rekt
pi_176900497
Tijd voor een poll vrinden:

Poll: Ik sta sinds deze supermega crash op verlies
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Ik vind Technische analyse
Onzin
Geen onzin
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:00:30 #215
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176900501
quote:
Jah, lol. Dat plaatje heb ik al 1000x langs zien komen, maar is alles behalve een TA.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176900522
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:55 schreef crpytoshill het volgende:
had Ed dit voorzien?
Crypto Ed heeft het over dat hij kaarsjes gaat aansteken in de kerk en of iemand hem wil waarschuwen wanneer hij weer z'n blockfolio kan openen....

Klinkt erg hoopvol
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 11:02:53 #217
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176900536
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:30 schreef dimmak het volgende:

[..]

Aan de andere kant, nog 300% winst tov mijn inleg. :+
Rollercoaster is het wel ja ...

1 januari begonnen, ATH op bijna x4 mijn inzet, paar dagen geleden nog net onder ATH en nu nog krap aan x2.5. Eigenlijk nog niks te klagen dus .... erg veel geluk gehad in begin dat ik die maffe eerste week van januari maximaal heb benut. Beginnersgeluk....
pi_176900544
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:00 schreef t-8one het volgende:

[..]

Jah, lol. Dat plaatje heb ik al 1000x langs zien komen, maar is alles behalve een TA.
Moet je nagaan, het is niet eens een TA, en het werd in december al geroepen.

En daarnaast, een TA "voorspelt" geen crashes, het ziet wanneer het trends breekt en rekent op basis van verschillende methodieken, bepaalde scenario's uit.... Als jij denkt dat een TA een toekomstvoorspellend iets zou moeten zijn, zit je ernaast.

Iedereen wist dat deze crash eraan zat te komen na zulke extreme stijgingen, maar geen enkele TA kan zeggen wanneer, ze kunnen alleen een brekende trend zien, en aan de hand daarvan kan gehandeld worden. Een TA is geen glazen bol.
Lambo of Rekt
pi_176900551
Nu het minder gaat is iedereen druk op zoek naar grafieken of trendlines waarbij het uiteindelijk allemaal goed komt😂

Wel zuur dit zeg.. van ath 5.2k winst naar 1k winst.
pi_176900565
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:03 schreef Harry_Turtle het volgende:
Nu het minder gaat is iedereen druk op zoek naar grafieken of trendlines waarbij het uiteindelijk allemaal goed komt😂

Wel zuur dit zeg.. van ath 5.2k winst naar 1k winst.
hoef je geen plaatjes voor te zoeken, uiteindelijk komt het goed.....ook al moeten we daar 5 jaar op wachten :D
pi_176900580
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:39 schreef Twitterpolitie het volgende:

[..]

Wow mooie lijntjes zeg

Wat een onzin :')
Bende gij een mongool of wat?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 11:07:40 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176900589
quote:
Eigenlijk zitten we nu in capitulation gedeelte dus .. nog even doorbijten.

Over een paar maanden weer dikke bubbel.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 11:08:45 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176900596
Blockfolio gaat niet open vandaag :Y)

Het enige wat ik weet is dat ik heel veel ga kopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176900611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Blockfolio gaat niet open vandaag :Y)

Het enige wat ik weet is dat ik heel veel ga kopen.
Ik heb maar 400 euro beschikbaar ;(
Lambo of Rekt
pi_176900618
Heel veel alts dalen nu harder dan Bitcoin. Het idee dat Bitcoin de anderen naar beneden trekt wil ik niet meer horen, het is eerder andersom :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176900637
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heel veel alts dalen nu harder dan Bitcoin. Het idee dat Bitcoin de anderen naar beneden trekt wil ik niet meer horen, het is eerder andersom :P
Ja want alle alts hebben toevallig nu een slechte periode 8)7
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 11:12:25 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176900639
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb maar 400 euro beschikbaar ;(
600 ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176900650
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

600 ;(
50k :(
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:13:03 #229
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176900651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:03 schreef Harry_Turtle het volgende:
Nu het minder gaat is iedereen druk op zoek naar grafieken of trendlines waarbij het uiteindelijk allemaal goed komt😂

Wel zuur dit zeg.. van ath 5.2k winst naar 1k winst.
Nou nee. Maanden geleden heb ik me flink verdiept in whitepapers, adviezen van hier en elders. Driekwart van de waarde is inmiddels verdampt. Het zegt allemaal niets, maar heeft alles te maken met het moment waarop je instapte. Stapte je eerder in dan ik deed, dan kan je ook langer hodlen voordat je op verlies staat.

Het is aan ieder voor zich om te bepalen of je er verstandig aan doet om het te verkopen, of toch voor de lange termijn te gaan in de hoop dat het flink aantrekt. Die grafieken zeggen me verder niets, hoewel er een duidelijke lijn was in voorgaande jaren, waarbij het in februari weer aantrok. De markt is nu anders, met veel meer altcoins en verse groepen kopers.

Wat er gaat gebeuren weet geen hond.
pi_176900659
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

Laat mij één TA gemaakt in januari zien welke de huidige downtrend voorspelde en ik ben om.
zie gekleurde plaatje een paar posts terug.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176900668
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:12 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Ja want alle alts hebben toevallig nu een slechte periode 8)7
De hele markt heeft een slechte periode uiteraard. Was meer een grapje/reactie op mensen die Bitcoin beschuldigen :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:15:08 #232
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176900676
Als ETH op ¤ 666 uitkomt, koop ik een hele.
pi_176900721
Haha, dat was ook mijn limit order, maar ik heb 'm toch maar gecancelled, dropt verder.
pi_176900729
pi_176900748
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:19 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze week maar eens die docu bekeken op Netflix. Wat een debiel zeg, dat deze gozer nog vrij rond loopt. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176900750
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

Laat mij één TA gemaakt in januari zien welke de huidige downtrend voorspelde en ik ben om.
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/953370078627745793

Je kan veel zeggen over Edje, maar deze was spot on hoor. Hoewel het pijn doet voelden we em al aankomen. Maar leuk is het niet nee dit bloedbad. :(
pi_176900778
quote:
Er is geen boosdoener. Het is vanalles en nog wat en een te harde groei in december. Daarmee klaar.
Waarom een schuldige aanwijzen, ik snap dat nooit.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:23:10 #239
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176900794
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:19 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Die had zo te zien sowieso geen drie jaar meer.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:23:39 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176900801
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

600 ;(
Helemaal niets ;(

Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik "speel" met het geld dat ik er nu in heb zitten en verder niet meer bij koop door fiat er in te stoppen. Alleen coins ruilen voor andere coins.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176900802
Aluhoedje op: Het lijkt erop dat bij de eerdere correctie in januari de grote jongens en insiders al zijn uitgestapt. Wisten dat dit ging komen etc. Heel opvallend hoe altijd de slechte nieuwsberichten precies in tandem zijn met de correcties.

Die grote jongens helpen nu ook weer een stukje mee om de prijs omlaag te werken.
pi_176900806
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:22 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Het is vanalles en nog wat en een te harde groei in december.
Er is dus wel een schuldige. Het is vanalles!
pi_176900830
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:23 schreef kthxbye het volgende:
Aluhoedje op: Het lijkt erop dat bij de eerdere correctie in januari de grote jongens en insiders al zijn uitgestapt. Wisten dat dit ging komen etc. Heel opvallend hoe altijd de slechte nieuwsberichten precies in tandem zijn met de correcties.

Die grote jongens helpen nu ook weer een stukje mee om de prijs omlaag te werken.
Ze vegen straks alles op en gaan long. Hier is zo veel geld te verdienen over de ruggen van de rest :{
pi_176900832
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:23 schreef DSVM het volgende:

[..]

Er is dus wel een schuldige. Het is vanalles!
Het doet er uiteindelijk niet toe waar de oorzaak ligt. Het is gewoon de conjuctuur van een crypto / economie. Alles heeft gouden tijden en minder goede tijden.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:26:02 #246
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176900837
quote:
Pump en dump.

Geen volume en maar 2 exchanges dus vrij simpel te realiseren.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176900850
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:26 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Pump en dump.

Geen volume en maar 2 exchanges dus vrij simpel te realiseren.
Hoe kunnen we dit van te voren weten en er gold van maken?
Niet zeker? :D
Zijn van die whales?
pi_176900868
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:25 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Het doet er uiteindelijk niet toe waar de oorzaak ligt. Het is gewoon de conjuctuur van een crypto / economie. Alles heeft gouden tijden en minder goede tijden.
Nee het is het Chinees nieuw jaar, iedereen koopt daar een strandbal voor haar of zijn oom en tante.
pi_176900882
Ik zal het maar toegeven. Ik heb de trend gezet met m'n portfolio liquideren. Sorry.
pi_176900884
En we zijn ook door de 2e steun doorgebroken zoals ik had voorspeld.
De volgende word op de 5300 waar we spoedig heen zullen gaan.
De weg is vrij!
pi_176900890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:25 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Het doet er uiteindelijk niet toe waar de oorzaak ligt. Het is gewoon de conjuctuur van een crypto / economie. Alles heeft gouden tijden en minder goede tijden.
Het is wel handig om te weten waar de oorzaak ligt.
pi_176900901
Enige positieve van vandaag is dat het bijna pauze is op mijn stage. Vrijdag = gehaktbal op brood.
pi_176900902
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zal het maar toegeven. Ik heb de trend gezet met m'n portfolio liquideren. Sorry.
:(
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:29:00 #254
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176900906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:26 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hoe kunnen we dit van te voren weten en er gold van maken?
Niet zeker? :D
Zijn van die whales?
Niet. De whales winnen en jij verliest als je hier aan mee doet.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 11:29:14 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176900910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:28 schreef DSVM het volgende:

[..]

Het is wel handig om te weten waar de oorzaak ligt.
Klopt, maar die is vaak niet te achterhalen als een markt zo labiel is als het maar kan. Iemand hoeft maar een scheet te laten en het daalt ...
pi_176900912
als die eikels van wall street gewoon hun bonussen hadden uitgegeven aan crypto's was dit niet gebeurd }:|
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176900934
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:29 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Niet. De whales winnen en jij verliest als je hier aan mee doet.
I see.
Ik ga nu zoeken: HOWTO BECOME A WHALE.
Thanks for the info.
pi_176900956
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:29 schreef crpytoshill het volgende:
als die eikels van wall street gewoon hun bonussen hadden uitgegeven aan crypto's was dit niet gebeurd }:|
Die gaan ze zo meteen inzetten.
pi_176900966
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zal het maar toegeven. Ik heb de trend gezet met m'n portfolio liquideren. Sorry.
Door figuren als jij klapt de boel _O_
pi_176900980
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Door figuren als jij klapt de boel _O_
Financiële onafhankelijkheid genot
pi_176900989
Stel dat het echt zo zou zijn dat grote instellingen de prijs omlaag drukken om er aan te verdienen met shorts enzo. Er komt een moment dat de boel weer flink omhoog moet als ze er nog meer aan willen verdienen toch
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:32:40 #262
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176900992
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Door figuren als jij kan ik weer goedkoop inkopen _O_
FTFY.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176901007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat het echt zo zou zijn dat grote instellingen de prijs omlaag drukken om er aan te verdienen met shorts enzo. Er komt een moment dat de boel weer flink omhoog moet als ze er nog meer aan willen verdienen toch
Tot hoe ver valt er te shorten, 1 euro?
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:34:16 #264
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176901022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:33 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tot hoe ver valt er te shorten, 1 euro?
Tot zo diep je kan gaan.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176901047
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:34 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Tot zo diep je kan gaan.
Fijn. Ik verkoop mijn huis en ga shorten. Ik ga rijk worden gek
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:39:06 #266
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176901094
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:36 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Fijn. Ik verkoop mijn huis en ga shorten. Ik ga rijk worden gek
En als BTC dan weer stijgt naar 16k dan ben jij je huis kwijt :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:40:07 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176901107
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:39 schreef TimKuik het volgende:

[..]

En als BTC dan weer stijgt naar 16k dan ben jij je huis kwijt :)
Je kunt meer verliezen dan je hebt ingelegd. Dat is ook de reden dat niet durfde te shorten op 14K
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176901112
Whieee ik sta nu precies op 50% verlies. Buy high kan ik afstrepen, zal ik dan nu sell low gaan doen? :P
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:40:46 #269
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176901117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je kunt meer verliezen dan je hebt ingelegd. Dat is ook de reden dat niet durfde te shorten op 14K
Gewoon goede stop-losses zetten.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176901139
Gewoon shorten met 100x leverage toch. yolo
Heb je dat huis zo weer terug verdient
pi_176901141
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:40 schreef Igen het volgende:
Whieee ik sta nu precies op 50% verlies. Buy high kan ik afstrepen, zal ik dan nu sell low gaan doen? :P
Hij blijft nog wel even doorzakken dus verkopen is sowieso nog slim :7
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 11:42:57 #272
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176901152
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:42 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Hij blijft nog wel even doorzakken dus verkopen is sowieso nog slim :7
Doe mij die glazenbol eens :D
pi_176901153
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat het echt zo zou zijn dat grote instellingen de prijs omlaag drukken om er aan te verdienen met shorts enzo. Er komt een moment dat de boel weer flink omhoog moet als ze er nog meer aan willen verdienen toch
Dan stapt men tijdig over op weer long gaan natuurlijk. Ze gaan short voor de meute erachter komt, long voordat de meute denkt oh nu moet ik eigenlijk gaan instappen.

Voordeel aan deze daling.. bij zowel Bl3p en Litebit maar accounts aangemaakt. Kan ik goedkoper dan Bitonic bitcoins halen en wat ETH als de koersen nog wat lager liggen ^O^
mag het weten
pi_176901164
< 8k in zicht op bitstamp
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:44:13 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176901169
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:43 schreef crpytoshill het volgende:
< 8k in zicht op bitstamp
Gdax ook. Met dit tempo 2 uurtjes hooguit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176901187
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Doe mij die glazenbol eens :D
Geen glazenbol voor nodig, teveel negatieve berichten laatste tijd. Dat heeft gewoon impact. Heb alles net op tijd terug naar eurootjes gezet. Kijk even aan hoe het loopt en kan altijd weer instappen in het cryptospelletje
pi_176901193
Op bitfinex wil er nog even een dikke whale gevuld worden voor 1500btc
pi_176901209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:42 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Hij blijft nog wel even doorzakken dus verkopen is sowieso nog slim :7
Blijft koffiedik kijken. Ik dacht bij het kopen ook dat alles nog wel even verder door zou stijgen, maar niet dus. Zul je zien dat als ik nu verkoop het met dat verder dalen ook niet klopt. :P
pi_176901231
pi_176901258
Als die zogenaamde support levels verdwijnen ook als sneeuw voor de zon ;)
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:54:14 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176901354
Ik vind het altijd wel leuk om naar de 'depth chart' op Gdax te kijken. Als je dat te lang doet ga je het echt als een strijd zien tussen het Groene en het Rode leger, die beurtelings terrein winnen, met af en toen een forse (tegen)aanval. Wie de meeste soldaten inzet wint het meeste grond. Hold your positions.

Andere mensen die dit ook zo zien?? :P
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176901378
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:54 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om naar de 'depth chart' op Gdax te kijken. Als je dat te lang doet ga je het echt als een strijd zien tussen het Groene en het Rode leger, die beurtelings terrein winnen, met af en toen een forse (tegen)aanval. Wie de meeste soldaten inzet wint het meeste grond. Hold your positions.

Andere mensen die dit ook zo zien?? :P
Nee, maar dat klink enigszins hoopgevend :')
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:56:19 #283
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176901395
Zullen er ook "gekken" zijn die die grote verliezen niet kunnen handelen?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:56:55 #284
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176901416
2,5 weken blockfolio niet geopend, dacht dat we wel hersteld zouden zijn. Dus niet :')
pi_176901424
* BadVlad opent Blockfolio.

  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:58:23 #286
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176901449
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:57 schreef BadVlad het volgende:
* BadVlad opent Blockfolio.

[ afbeelding ]
_O-
pi_176901450
Be fearful when others are greedy and be greedy only when others are fearful.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:59:31 #288
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176901473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:36 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hij heeft de boot gemist, snap dat dan :D
Boot ligt weer aan de kade, over een paar dagen vaart ie weer uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176901474
Ik zie kansen, je moet het alleen wel aandurven that's all, geen geld uitgeven dat je niet kan missen
pi_176901483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef ITrade het volgende:
Be fearful when others are greedy and be greedy only when others are fearful.
Ik heb fiat klaarstaan maar durf nog niet in te stappen.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:00:34 #291
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176901493
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef ITrade het volgende:
Be fearful when others are greedy and be greedy only when others are fearful.
Dit! Maar er is nog niet genoeg angst om greedy te zijn. Hold
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:00:58 #292
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176901502
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die announcement in de BEE token telegram wtf.

Als je gisteren hebt geinvesteerd kan je vandaag nogmaals investeren.
Bijvoorbeeld gisteren 0.2ETH, dan is vandaag nogmaals 0.2 ETH mogelijk
klinkt als een goeie scamcoin
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176901551
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:59 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik heb fiat klaarstaan maar durf nog niet in te stappen.
Je zou het kunnen verdelen in meerdere stukjes en steeds lager orders open zetten.

6k, 5.5k etc.

Als je er vertrouwen in hebt en je wilt nog meer fiat erin moet je toch een keer instappen, lager kan altijd nog. Het beste koopmoment weet je natuurlijk alleen achteraf.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 februari 2018 @ 12:03:55 #294
163650 Greys
pi_176901572
ProfesorCrypto twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 06:42:14 Here you have it. Within $700 of the current price, on all exchanges combined, there are 30,000BTC in the order books to be bought, and 5,000 to be sold. Interpret as you will. Believe what you want. But, when you panic sell, remember this. 📉📈Spread the word. https://t.co/1F1XWY8QGG reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:03:55 #295
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176901573
Bij 0.001k ga ik bitcoin kopen. Buy order gezet.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176901583
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef ITrade het volgende:
Be fearful when others are greedy and be greedy only when others are fearful.
Ja dat heb ik nu ook geleerd. Hoop dat het niet te laat is en dat er een enorme bull staat te wachten in de nabije periode.
pi_176901585
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die announcement in de BEE token telegram wtf.

Als je gisteren hebt geinvesteerd kan je vandaag nogmaals investeren.
Bijvoorbeeld gisteren 0.2ETH, dan is vandaag nogmaals 0.2 ETH mogelijk
Dat was van tevoren al bekend toch?
quote:
1/31 12:00 PM PST: Token Sale Contribution Period begins. Participants will have 24 hours to send their contributions up to their guaranteed contribution limit.
2/1 12:00 PM PST: Contribution limits for all participants double until tokens sell out.
2/2 12:00 PM PST: Contribution limits for all participants are unlimited until tokens sell out.
2/28 11:59 PM PST: Token Sale Contribution Period ends.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 12:05:31 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176901616
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef ITrade het volgende:
Be fearful when others are greedy and be greedy only when others are fearful.
Wil erg greedy zijn, maar geen fiat om het mee te doen :P
pi_176901632
Ik mag van mezelf geen extra geld aan crypto uitgeven :P klote he
pi_176901638
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:03 schreef Greys het volgende:
ProfesorCrypto twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 06:42:14 Here you have it. Within $700 of the current price, on all exchanges combined, there are 30,000BTC in the order books to be bought, and 5,000 to be sold. Interpret as you will. Believe what you want. But, when you panic sell, remember this. 📉📈Spread the word. https://t.co/1F1XWY8QGG reageer retweet
Dit zegt toch wel heel erg veel, of niet? Weinig mensen die dan nog gaan verkopen en een buy wall waar je u tegen zegt.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:06:45 #301
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176901641
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:03 schreef Greys het volgende:
ProfesorCrypto twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 06:42:14 Here you have it. Within $700 of the current price, on all exchanges combined, there are 30,000BTC in the order books to be bought, and 5,000 to be sold. Interpret as you will. Believe what you want. But, when you panic sell, remember this. 📉📈Spread the word. https://t.co/1F1XWY8QGG reageer retweet
Klopt. Als er echt paniek is dan valt de vraag gewoon compleet weg. Dat is nu nog niet het geval.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')