ik denk geen moon maar wel een grote stijging (dead cat bounce) rond de 8000.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:55 schreef pnxsinned het volgende:
Hij zal nog even zakken tot 8k, hierna to the moon!
Zo, dat was mijn glazenbol.
Vanaf jouw 3k gemeten wel, de ekte fib 78,6 ligt op 4,5quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:55 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
6600 is 78.6 fib. sws dat ie vanaf daar gaat bouncen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Snap werkelijk waar niet waar deze daling vandaan komt
Ja zoals ik het zie: bounce vanaf 6600 naar 10k+ en dan weer down naar de ekte fib rond 4500quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vanaf jouw 3k gemeten wel, de ekte fib 78,6 ligt op 4,5
Jij denkt dat de 3k foundation stand houdt tegen deze neerstortende building?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:57 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja zoals ik het zie: bounce vanaf 6600 naar 10k+ en dan weer down naar de ekte fib rond 4500
Jup. Vergelijk maar met de crash van 2014. Daar gebeurde precies hetzelfde namelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij denkt dat de supportlevels stand houden tegen deze neerstortende building?
Gewaagd, en lef, dat mag gezegd worden
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:01 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Jup. Vergelijk maar met de crash van 2014. Daar gebeurde precies hetzelfde namelijk
2014 all over again. Duurde 2 jaar voordat we weer wat actie zagen. Dus in 2020 weer het subforum openquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Overigens lijkt deze crash wel vergelijkbaar te gaan worden ja, in magnitude.
Neuh dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
2014 all over again. Duurde 2 jaar voordat we weer wat actie zagen. Dus in 2020 weer het subforum open
Ja zo te zien gelukkig iets sneller zelfs. Meer vergelijkbaar met 2011quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Denk je niet dat een herstel wel sneller zou zijn nu?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Jawel, dit gaat geen 2 jaar duren. Er zijn een paar heren die cashen, wachten op de panicsells, en onderaan weer staan te wachten met buyorders... en het hele verhaal begint weer overnieuw.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk je niet dat een herstel wel sneller zou zijn nu?
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Regulatie, FUD, etc etc.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nee maar in 2018 gaan we geen ath meer zien. Dat kun je beter nu alvast accepteren
ik hoop de crash zoals in t 1e deel van 2013. die correctie duurde maar 3 maanden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:01 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Jup. Vergelijk maar met de crash van 2014. Daar gebeurde precies hetzelfde namelijk
Zou al blij zijn als BTC stabiel komt op 10k en we de flippening gaan zien zodat ETH nummer 1 wordt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nee maar in 2018 gaan we geen ath meer zien. Dat kun je beter nu alvast accepteren
Scam ICOquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die announcement in de BEE token telegram wtf.
Als je gisteren hebt geinvesteerd kan je vandaag nogmaals investeren.
Bijvoorbeeld gisteren 0.2ETH, dan is vandaag nogmaals 0.2 ETH mogelijk
Die willen nu in de crash even goedkoop eth binnenharken?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die announcement in de BEE token telegram wtf.
Als je gisteren hebt geinvesteerd kan je vandaag nogmaals investeren.
Bijvoorbeeld gisteren 0.2ETH, dan is vandaag nogmaals 0.2 ETH mogelijk
Jij met je flippeningquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zou al blij zijn als BTC stabiel komt op 10k en we de flippening gaan zien zodat ETH nummer 1 wordt.
Daar gaat het niet om, er zitten veel meer mensen in deze markt nu, de producten worden released die ze aan het bouwen zijn. De alts hebben veel meer recht van spreken op het moment dan back then... de markt is niet vergelijkbaar. Of vind jij van wel? Toen was het voornamelijk BTC, en niets anders.quote:
2 jaar ja? dat is like 200 jaar in cryptoland he..quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Regulatie, FUD, etc etc.
Dat geloof ik ook niet nee, of er moet wat heel bijzonders gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
in de grondstoffenmarkt zit nog meer geld en daar heb je bear markets van 10 jaar. dus de hoeveelheid mensen die er in zit doet er weinig toe.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, er zitten veel meer mensen in deze markt nu, de producten worden released die ze aan het bouwen zijn. De alts hebben veel meer recht van spreken op het moment dan back then... de markt is niet vergelijkbaar. Of vind jij van wel? Toen was het voornamelijk BTC, en niets anders.
[..]
2 jaar ja? dat is like 200 jaar in cryptoland he..
[..]
Dat geloof ik ook niet nee, of er moet wat heel bijzonders gaan gebeuren.
Volgens mij moet jij gewoon cryptofud hetenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:09 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
in de grondstoffenmarkt zit nog meer geld en daar heb je bear markets van 10 jaar. dus de hoeveelheid mensen die er in zit doet er weinig toe.
Het is wel van belang de correcte argumenten te blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon cryptofud heten
Dat is niet vergelijkbaar met crypto, wat net begint en waar dikke platformen net released gaan worden. Hier telt wel hoeveel mensen erin zitten, als er 0 mensen iets bouwen op een platform als Ethereum zal ETH ook niet zoveel waard zijn... zijn er een paar miljoen mensen die wat op ethereum doen, is dat een ander verhaal.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:09 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
in de grondstoffenmarkt zit nog meer geld en daar heb je bear markets van 10 jaar. dus de hoeveelheid mensen die er in zit doet er weinig toe.
toch zijn er genoeg mensen die hun coins verkopen, meer dan dat er kopers zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is niet vergelijkbaar met crypto, wat net begint en waar dikke platformen net released gaan worden. Hier telt wel hoeveel mensen erin zitten, als er 0 mensen iets bouwen op een platform als Ethereum zal ETH ook niet zoveel waard zijn... zijn er een paar miljoen mensen die wat op ethereum doen, is dat een ander verhaal.
Kwestie van vraag en aanbod; als de vraag naar grondstoffen ineens huge wordt, is die bearmarket zo over... maargoed, nogmaals; appels met peren vergelijken dit.
Jep, panicsells, het omslagpunt gaan we zien op 7700 usd. Dan is de bounce, of de val naar 4k.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:16 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
toch zijn er genoeg mensen die hun coins verkopen, meer dan dat er kopers zijn.
Het aantal kopers en het aantal verkopers is altijd gelijk (per coin gezien). Aan wie wordt er anders verkocht bij een gebrek aan kopers?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:16 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
toch zijn er genoeg mensen die hun coins verkopen, meer dan dat er kopers zijn.
Geen resistance op 6k?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, panicsells, het omslagpunt gaan we zien op 7700 usd. Dan is de bounce, of de val naar 4k.
Dan blijven de sellorders in het orderbook staan... aan niemand dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het aantal kopers en het aantal verkopers is altijd gelijk (per coin gezien). Aan wie wordt er anders verkocht bij een gebrek aan kopers?
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
troll of echt? in ieder geval
https://www.reddit.com/r/(...)ack_on_a_short_play/
$100 = 1BTCquote:I have $152 in my bank. Used my last fiat holding to buy 1.5 BTC to save myself WHICH I COULD HAVE if I closed my short and held but instead I got cocky after making 10s of thousands in a couple hours and thought I could play both sides of price action.
Ook niet een heel verkeerd punt nee. Zet ik ook maar een paar buysquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, panicsells, het omslagpunt gaan we zien op 7700 usd. Dan is de bounce, of de val naar 4k.
Misschien door die 3K foundation wel, maar die muren schuiven op. ik zou mn geld zetten op 4,5K.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |