crypto komende weken op een laag pitje zetten.....quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is kiezen tussen weak-hands of een lege chest. Moeilijk!!
Hoezo... weakhands verkopen... een lege chest is ook verkopen... dus in beide gevallen ga je verkopen? Beter spaar je nog wat dukaten op die tantoelauwe chest van je. Geef me de power, hold strong, bradder.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is kiezen tussen weak-hands of een lege chest. Moeilijk!!!
En zeker voor gast zoals ik dat alleen maar hebben verloren.²
Vond het plaatje met de schildpad toch mooier.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Volgende maand onder de 5k.
[ afbeelding ]
Jah want anders had je over een paar weken winst, dat moet je niet hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef drollenvanger het volgende:
Tijd om verlies te nemen nu het nog kan.
Jammer maar helaas.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef drollenvanger het volgende:
Tijd om verlies te nemen nu het nog kan.
Jammer maar helaas.
quote:
Zo simpel is het. Maar zo simpel is het ook weer niet, want je kunt beiden beweren niet staven met argumenten. Het is écht gokken. Soort van child-molest.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef Kyran het volgende:
Als je denk dat dit einde van crypto is of BTC nog veel en veel verder gaat crashen en het maanden gaat duren voordat het weer op zelfde niveau is > uitstappen en je winst / verlies nemen.
Als je denkt dat dit een dip is en straks BTC gewoon binnen een paar weken weer op normaal niveau zit en je alts ATHs gaan aantikken > hodlen
Zo simpel is het eigenlijk in mijn ogen.
En daarom ga ik nu niet nog een keer van plan veranderen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo simpel is het. Maar zo simpel is het ook weer niet, want je kunt beiden beweren niet staven met argumenten. Het is écht gokken. Soort van child-molest.²
Ah KLAAS!! eindeljkk ben je der weer, iemand anders heeft je #1 positie over genomen, meet Bansheeboy !quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had het voorspeld he![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook vaak iets goed gegokt. Dus wat is vanaf nu de verwachting?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
He klaas! Ouwe harvard gediende! Alles kits achter de rits?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ⓒ TELEGRAAF
Volgens handelaren stappen veel beleggers uit, vanwege de hoogtevrees en zorgen om fraude.
„De prijs was te hoog”, volgens Andrew Se van marktonderzoeker Cryptoprofile. Hij voorziet de komende tijd een nog grotere correctie. Bitcoin verloor over de maand januari volgens de veel gebruikte marktplaats Coinmarketcap $44,2 miljard aan beurswaarde. Op 18 december noteerde de munt zijn piek bij $19.511 per stuk.\
Tik ECB
Boosdoeners zijn volgens experts vooral de verdere beperkingen die beurzen en overheden invoeren om de munten als alternatief voor het bankensysteem te mogen handelen.
Donderdagavond kwam een volgende tik. De econoom Ewald Nowotny, lid van de raad van bestuur van de Europese Centrale Bank en president van de Nationale Bank van Oostenrijk, meldde zich te hebben bedacht. Lange tijd beschouwde hij het de uitdrukkelijke verantwoordelijkheid van particuliere beleggers zelf of ze met de munten kunnen omgaan. Bij groot verlies zouden ze nooit hun overheid kunnen aanspreken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:19 schreef Kyran het volgende:
Gaan we nog ooit boven de 10k komen Klaas of is het nu echt over? Verlos ons.
quote:„De prijs was te hoog”, volgens Andrew Se van marktonderzoeker Cryptoprofile. Hij voorziet de komende tijd een nog grotere correctie. Bitcoin verloor over de maand januari volgens de veel gebruikte marktplaats Coinmarketcap $44,2 miljard aan beurswaarde. Op 18 december noteerde de munt zijn piek bij $19.511 per stuk.\
Ik kan je ook quotes geven van mensen die zeggen dat het $100.000 gaat worden, dus ja ...quote:
Pik, daar is klaas, die heeft goeie adviezen voor je dukaten, trust me.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo simpel is het. Maar zo simpel is het ook weer niet, want je kunt beiden beweren niet staven met argumenten. Het is écht gokken. Soort van child-molest.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |