abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176898247

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176898264
Wie gaat er nog bijkopen?

Ik denk dat ik het zelf niet aandurf.
pi_176898265
https://www.telegraaf.nl/(...)lockchaintechnologie

quote:
Via onderzoeksprogramma’s steekt de EU tot 2020 340 miljoen euro in blockchaingerelateerde projecten.
De EU, waar trouwens nog nooit iets bijzonders goeds vandaan gekomen is, wil zelf ook investeren. Is wel artikel van paar dagen oud.

Waar ik gisteren nog op +35¤ inleg stond, sta ik vandaag -135¤; inleg :')
Eerste keer onder water _O-
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:19:26 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176898266
Ik ben niet vies van een beetje pompen. Maar nog meer geld er in pompen, dat krijg ik mijn vrouw niet verkocht.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176898269
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet vies van een beetje pompen. Maar nog meer geld er in pompen, dat krijg ik mijn vrouw niet verkocht.

Je moet het ook niet aan je vrouw verkopen, maar je vrouw verkopen voor meer fiat om erin te steken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 08:23:48 #6
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176898290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:20 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Je moet het ook niet aan je vrouw verkopen, maar je vrouw verkopen voor meer fiat om erin te steken.
_O-
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:24:26 #7
13462 BansheeBoy
pi_176898298
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef Luppie0110 het volgende:
Wie gaat er nog bijkopen?

Ik denk dat ik het zelf niet aandurf.
Ik denk niet dat het verstandig is. De prijs wordt volledig gedreven door vraag en aanbod. Iedereen is nu aan het lozen. Ik houd het nog wel op mijn chest en (talkpoeder)achterwerk. Maar ben zelf ook al wat geld kwijt man.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:24:52 #8
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176898301
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:20 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik zou gewoon een Fiat Punto kopen om een punt te maken.
pi_176898302
Goedemorgen! :D
Helaas geen extra fiat beschikbaar vanwege wintersport komende week. :+
Koning.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:30:35 #10
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176898344
Omg bitcoin sterft :'( :'(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:31:43 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176898358
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, er wordt maar een klein deel van de totale cap verhandeld in een uur.
Maar wat bepaalt dan de koers? 🤔
De koers wordt bepaald door de laatste transactie!

Ik denk dat in de hele geschiedenis van BTC de hele marketcap nog niet verhandeld is.
The End Times are wild
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:34:08 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176898384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

De EU, waar trouwens nog nooit iets bijzonders goeds vandaan gekomen is, wil zelf ook investeren. Is wel artikel van paar dagen oud.

340 miljoen wil de EU investeren. In 'onderzoek' naar blockchain. Hoe wil je in hemelsnaam zo veel geld stukslaan aan onderzoek? De heel technologie is door een individu of een klein groepje mensen ontwikkeld.
Het zal wel neerkomen op fraude en corruptie. Hoge glazen kantoren met daarin Italiaanse en Griekse 'wetenschappers' die de dag vullen met het aanpappen met de secretaresses en het rijden in veel te dure auto's.

EU, blijf aub weg van blockchain. Zonder jullie al uitdagingen genoeg.
The End Times are wild
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 08:49:20 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176898556
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

De EU, waar trouwens nog nooit iets bijzonders goeds vandaan gekomen is
, wil zelf ook investeren. Is wel artikel van paar dagen oud.

Schengen, de Euro om zo maar even 2 dingen te noemen :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:54:17 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176898603
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Werken allebei niet. Schengen is al de facto niet meer in werking en de Euro moet met 60 miljard per maand aan lapmiddel-fiatgeld overeind worden gehouden.
The End Times are wild
pi_176898611
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Schengen stamt al uit de tijd voor de EU (1995), en de euro, tja daar zijn de meningen over verdeeld (wordt momenteel door extreem bijdrukken overeind gehouden). De EEG (Europese Gemeenschap, zonder gedeelde munt), was voor mij persoonlijk afdoende geweest.

Edit: Ik vind dit ook een hele zorgwekkende ontwikkeling:
NWS / EU interbancaire betaalsysteem Target2 (Ticking Bomb)
Het target 2 betaal systeem. Het heeft dan wel niks met crypto te maken. Maar zorgwekkend.blijft europa wel.

Het is niet meer mogelijk om te devalueren wanneer de economie van een land slecht gaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door ArnoldG0342 op 02-02-2018 09:13:41 ]
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:55:47 #16
13462 BansheeBoy
pi_176898622
Stel je voor, cash blijft binnenstromen, van gekkigheid smeer je je body in met Nutella. Met deze koersen kan het gewoon weer op je brood. Doe maar normaal.

pi_176898651
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor, cash blijft binnenstromen, van gekkigheid smeer je je body in met Nutella. Met deze koersen kan het gewoon weer op je brood. Doe maar normaal.

lol :D
pi_176898653
quote:

Verder gaat het goed? 😂
pi_176898660
Waar is kygan oid?
pi_176898685
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:19 schreef BansheeBoy het volgende:

Vergeving vragen is makkelijker als toestemming :7
pi_176898688
quote:

Stel je voor, je koopt een bounty en een mars en je steekt ze in je plasbuis. Kun je daarna nog zeiken?
pi_176898713
quote:

Je moet eens lekker gaan figgen jonguh... https://en.wikipedia.org/wiki/Figging

Knap je vast van op o|O *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:04:42 #23
416575 crew  Evenstar
pi_176898723
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 08:58 schreef xminator het volgende:
Waar is kygan oid?
Ben hier hoor als je lekker op de man wil spelen :')

Zeker omdat ik zei dat je weak hand bent om nu uit te stappen? Ga lekker je gang als je niks beters te doen hebt :P
pi_176898730
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:00 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Stel je voor, je koopt een bounty en een mars en je steekt ze in je plasbuis. Kun je daarna nog zeiken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:03 schreef descon het volgende:

[..]

Je moet eens lekker gaan figgen jonguh... https://en.wikipedia.org/wiki/Figging

Knap je vast van op o|O *O*
_O- _O- _O- _O- _O- _O- DANK VOOR DE GLIMLACH _O_
FUCK hoe komen jullie erop?!?!? :D
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:08:08 #25
13462 BansheeBoy
pi_176898769
Het is kiezen tussen weak-hands of een lege chest. Moeilijk!!!

En zeker voor gasten zoals ik die alleen maar hebben verloren.

pi_176898801
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is kiezen tussen weak-hands of een lege chest. Moeilijk!!
crypto komende weken op een laag pitje zetten.....
niet naar blockfolio of op coinmarketcap kijken...
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 09:10:45 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176898809
Volgende maand onder de 5k.

4045
onlogisch
pi_176898818
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is kiezen tussen weak-hands of een lege chest. Moeilijk!!!

En zeker voor gast zoals ik dat alleen maar hebben verloren.

Hoezo... weakhands verkopen... een lege chest is ook verkopen... dus in beide gevallen ga je verkopen? Beter spaar je nog wat dukaten op die tantoelauwe chest van je. Geef me de power, hold strong, bradder.

Anders word ik helemaal para bradder.
Lambo of Rekt
pi_176898830
Tijd om verlies te nemen nu het nog kan.

Jammer maar helaas.
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:12:04 #30
416575 crew  Evenstar
pi_176898831
Als je denk dat dit einde van crypto is of BTC nog veel en veel verder gaat crashen en het maanden gaat duren voordat het weer op zelfde niveau is > uitstappen en je winst / verlies nemen.

Als je denkt dat dit een dip is en straks BTC gewoon binnen een paar weken weer op normaal niveau zit en je alts ATHs gaan aantikken > hodlen

Zo simpel is het eigenlijk in mijn ogen.
pi_176898841
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Volgende maand onder de 5k.

[ afbeelding ]
Vond het plaatje met de schildpad toch mooier.
Koning.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:12:47 #32
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176898843
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef drollenvanger het volgende:

Jammer maar helaas.
Jah want anders had je over een paar weken winst, dat moet je niet hebben _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176898845
IEDEREEN PANIC SELLEN!!!~!1

:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176898851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef drollenvanger het volgende:

Jammer maar helaas.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef dimmak het volgende:
IEDEREEN PANIC SELLEN!!!~!1

:')
Lambo of Rekt
pi_176898856
Sell sell sell.
Koning.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:13:48 #36
13462 BansheeBoy
pi_176898859
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef Kyran het volgende:
Als je denk dat dit einde van crypto is of BTC nog veel en veel verder gaat crashen en het maanden gaat duren voordat het weer op zelfde niveau is > uitstappen en je winst / verlies nemen.

Als je denkt dat dit een dip is en straks BTC gewoon binnen een paar weken weer op normaal niveau zit en je alts ATHs gaan aantikken > hodlen

Zo simpel is het eigenlijk in mijn ogen.
Zo simpel is het. Maar zo simpel is het ook weer niet, want je kunt beiden beweren niet staven met argumenten. Het is écht gokken. Soort van child-molest.

pi_176898904
SELLL OMGGGGGGGGGGGGGG BITCOIN IS DYINGGGGGGGGG SELL SELL SELL, THE SHIP IS SINKINGGGGGGGGGGGG HELL IS COMING...... RUNNNNNNNNNNN FOR YOU RLIFEEEEEEEEE RUN FOR THE FIREEEEEEEEEEE THE SKIEZ ARE FALLLINGGGGGG YOU WILL LOSE YOUR MONEY, YOUR HOUSE AND YOUR WIFEEEEEEEEE SELL YOUR WIFE TO COMPENSATE TEH LOSSESSSSSSSS OMGGGGGGGGGGGGG OMFGG SELLLLLLLLLLLLLL RED WAT ER TE FUCKING REDDEN VALTTTTTTTTT, ABANDON SHIPPPPPPPPPPPP SELL SELL SELLL

Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:16:24 #38
416575 crew  Evenstar
pi_176898912
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo simpel is het. Maar zo simpel is het ook weer niet, want je kunt beiden beweren niet staven met argumenten. Het is écht gokken. Soort van child-molest.

En daarom ga ik nu niet nog een keer van plan veranderen.

Ben ingestapt met een reden. Ik denk namelijk dat crypto nog in de kinderschoenen staan en het allemaal nog veel hoger gaat komen. Dat het nu even minder gaat, so be it. Ik ga niet doen alsof ik kan inschatten wanneer de daling stopt en de stijging begint.

Je kan nu lekker gaan swing traden. Als je niks beters te doen hebt, goed tegen stress kan en denkt beter te zijn dan de markt. Ik blijf erbij dat het meer geluk dan wijsheid is op dit moment als je winst maakt met daytraden. Tuurlijk zijn er uitzonderingen.
pi_176898922
Ik had het voorspeld he :)

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176898939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[ afbeelding ]
Ah KLAAS!! eindeljkk ben je der weer, iemand anders heeft je #1 positie over genomen, meet Bansheeboy !
Lambo of Rekt
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:18:29 #41
236839 TimKuik
pi_176898945
pi_176898947
quote:

[ afbeelding ]
Ik heb ook vaak iets goed gegokt. Dus wat is vanaf nu de verwachting?
pi_176898948
quote:

[ afbeelding ]
He klaas! Ouwe harvard gediende! Alles kits achter de rits?
pi_176898953
quote:
Ⓒ TELEGRAAF
Volgens handelaren stappen veel beleggers uit, vanwege de hoogtevrees en zorgen om fraude.

„De prijs was te hoog”, volgens Andrew Se van marktonderzoeker Cryptoprofile. Hij voorziet de komende tijd een nog grotere correctie. Bitcoin verloor over de maand januari volgens de veel gebruikte marktplaats Coinmarketcap $44,2 miljard aan beurswaarde. Op 18 december noteerde de munt zijn piek bij $19.511 per stuk.\

Tik ECB
Boosdoeners zijn volgens experts vooral de verdere beperkingen die beurzen en overheden invoeren om de munten als alternatief voor het bankensysteem te mogen handelen.

Donderdagavond kwam een volgende tik. De econoom Ewald Nowotny, lid van de raad van bestuur van de Europese Centrale Bank en president van de Nationale Bank van Oostenrijk, meldde zich te hebben bedacht. Lange tijd beschouwde hij het de uitdrukkelijke verantwoordelijkheid van particuliere beleggers zelf of ze met de munten kunnen omgaan. Bij groot verlies zouden ze nooit hun overheid kunnen aanspreken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_176898954
Ik heb liever Klaas dan die andere mongool
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:19:23 #46
416575 crew  Evenstar
pi_176898957
Gaan we nog ooit boven de 10k komen Klaas of is het nu echt over? Verlos ons.
pi_176898967
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:19 schreef Kyran het volgende:
quote:
„De prijs was te hoog”, volgens Andrew Se van marktonderzoeker Cryptoprofile. Hij voorziet de komende tijd een nog grotere correctie. Bitcoin verloor over de maand januari volgens de veel gebruikte marktplaats Coinmarketcap $44,2 miljard aan beurswaarde. Op 18 december noteerde de munt zijn piek bij $19.511 per stuk.\
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:20:53 #48
416575 crew  Evenstar
pi_176898984
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Ik kan je ook quotes geven van mensen die zeggen dat het $100.000 gaat worden, dus ja ...
pi_176898997
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Pik, daar is klaas, die heeft goeie adviezen voor je dukaten, trust me.
Lambo of Rekt
pi_176899000
Ik verwacht nog wel dat het 10000 gaat handelen de komende tijd

maar het is steeds bergje omhoog bergje omlaag

het probleem is alleen dat het bergje omhoog iedere keer kleiner wordt naar beneden....
pi_176899009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:22 schreef klaasweetalles het volgende:

het probleem is alleen dat het bergje omhoog iedere keer kleiner wordt naar beneden....
WANNEER KOMEN ER HOGERE BERGJES DAN LAGERE OW WIJZE KLAAS?!
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:23:58 #52
236839 TimKuik
pi_176899018
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:22 schreef klaasweetalles het volgende:

Klaas komt uit de financiële markt. Dit is het bewijs. _O_
pi_176899024
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:23 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Klaas komt uit de financiële markt. Dit is het bewijs. _O_
Klaas is net terug gevlogen... die was op wallstreet bezig met de futures.
Lambo of Rekt
pi_176899040
Klaas heeft crypto verzonnen.
Zonder hem was het er niet.
Don't mess with Klaas.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:25:39 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176899041
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:12 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Vond het plaatje met de schildpad toch mooier.

Alles komt goed ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176899043
Klaas en BSB, wat een topic. _O_
Koning.
pi_176899052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:19 schreef Kyran het volgende:
Bitcoin is altijd sterker teruggekomen

Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 09:26:51 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176899056
quote:

[ afbeelding ]
Jij hebt voorspeld dat BTC binnen 2 maanden onder de 5k staat.

Wát een visonair _O_

#KLAASGOD
4045
onlogisch
pi_176899063
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:23 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

WANNEER KOMEN ER HOGERE BERGJES DAN LAGERE OW WIJZE KLAAS?!
quote:
,Maar bitcoins zijn niet transparant ontworpen, ze zijn daarmee geschikt voor witwaspraktijken”, verklaarde hij zijn steun voor een verbod in Europa. Hij scherpte hiermee zijn waarschuwing van half december aan. De Europese Unie begon vorig jaar al met het aantrekken van de regels voor online marktplaatsen die niet onder toezicht werken en is fel op witwassen. „Mij bevalt wat de president van de Chinese centrale bank zei: bitcoins zijn niet gemaakt voor monetair beleid in China, maar voor de politie.”
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 09:28:04 #60
416575 crew  Evenstar
pi_176899072
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

[ [url=https://steemitimages.com/0x0/https://steemitimages.com(...)image.png]afbeelding[/url] ]
Geloof ik ook wel hoor, maar er waren hier wat knappe koppen die BTC voor dood verklaarden vorige dip :P
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:29:43 #61
13462 BansheeBoy
pi_176899091
Klaas, ik heb veel over je gehoord. Werk jij ook met streekproducten als talkpoeder, Zwitsal en Nutella? Want ik zie dat je je betoog best wel vaak fundeert met bronnen.

Ik hoop meer van je te zien.

pi_176899104
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij hebt voorspeld dat BTC binnen 2 maanden onder de 5k staat.

Wát een visonair _O_

#KLAASGOD
:)
pi_176899105
quote:

[..]

[ [url=https://steemitimages.com/0x0/https://steemitimages.com(...)image.png]afbeelding[/url] ]
we zitten al op -60%. laatste x dat dat gebeurde was heel lang geleden.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176899114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:30 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

we zitten al op -60%. laatste x dat dat gebeurde was heel lang geleden.
We gaan naar de klote he :'(
pi_176899116
quote:
Rechtszaken
In Nederland werd deze week tegen twee verdachten wegens het omwisselen van bitcoins, afkomstig uit drugshandel, zes jaar gevangenisstraf geëist, eveneens wegens witwassen.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:31:18 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176899117
quote:

[..]

Dat geldt onvermijdelijk voor iedere asset die ooit gepiekt heeft en is geen garantie dat daarom nu er weer een nieuw ATH gezet gaat worden. Dan zou iedere asset uiteindlelijk altijd weer naar een ATH moeten toegaan.
The End Times are wild
pi_176899127
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hmm, ja dat zegt veel. AL 2 MENSEN IN DE RECHTBANK. WAUW.
pi_176899134
Volgens mij betaal je bij 100% van de straatdealers nog gewoon met euro's. :')
pi_176899135
Nog steeds in de plus.
No worries, be happy.
pi_176899137
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat geldt onvermijdelijk voor iedere asset die ooit gepiekt heeft en is geen garantie dat daarom nu er weer een nieuw ATH gezet gaat worden. Dan zou iedere asset uiteindlelijk altijd weer naar een ATH moeten toegaan.
de vraag is alleen wat t geld dan nog waard is.
pi_176899142
quote:
India voegde zich donderdag al bij China, dat in december vorig jaar feitelijk een totaalverbod voor de bitcoinhandel en financiële derivaten hierop heeft afgekondigd. De regering van India beschouwt cryptomunten als illegaal en zegt alle maatregelen te nemen om betalingen daarmee uit te bannen.
pi_176899147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Fake news, dit is ontkracht.
pi_176899152
Goddomme, hoe meer geld ik erin duw hoe minder mijn porto waard wordt.

Zit inmiddels al tegen de -50% en heb nog geen enkel moment in de plus gestaan.

:(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:33:49 #74
13462 BansheeBoy
pi_176899156
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:32 schreef dimmak het volgende:
Daarom, drogredenen joh.

pi_176899168
ah alles gaat omlaag....en klaas is er weer
pi_176899172
quote:
Zuid-Korea legt de crypto’s eveneens aan banden: het blokkeert alle anonieme transacties, waarmee het overgrote deel van de digitale munten op de exchanges, de marktplaatsen, worden bedoeld. Ook de Filippijnen kwamen in het geweer. Facebook zette donderdag een stop op alle promotie en verkopen van cryptomunten. Die zouden te vaak in verband worden gebracht met illegale praktijken, aldus topman Mark Zuckerberg.
pi_176899177
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:33 schreef Geralt het volgende:

hoort erbij, there is nothing such as free money
en je bent zeker niet de enige :D
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:35:18 #78
236839 TimKuik
pi_176899178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:32 schreef dimmak het volgende:
Anders zijn het internet dealers natuurlijk...
pi_176899185
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dus ??????
pi_176899196
8)7
quote:
De vraag is in hoeverre de prijzen van de munten zullen vallen. De teruggang van bitcoin krijgt aandacht, maar een kern van doorgewinterde kopers en verkopen van cryptomunten ziet ze als alternatief voor het ’oude’ bankensysteem. Zij stappen niet snel over.
pi_176899197
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dus ??????
Hij heeft de boot gemist, snap dat dan :D
pi_176899207
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:35 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Anders zijn het internet dealers natuurlijk...
Een dealer met een Coinomi wallet zou wel cool zijn. Ja dat wordt dan 0.25 LTC hier heb je mijn QR code.
pi_176899230
Iemand ervaring met Idex? Wil wel wat cpc aanschaffen voor een klein bedrag.
pi_176899251
Market cap onder de 400 miljard koekoek
pi_176899258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:
8)7

[..]

Je mag het ook in één post zetten hoor.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 09:40:32 #86
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176899267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:38 schreef Klaphark het volgende:
Iemand ervaring met Idex? Wil wel wat cpc aanschaffen voor een klein bedrag.
Net wat cxo op gekocht, werkte prima.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176899287
quote:

falling knife
pi_176899337
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:36 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hij heeft de boot gemist, snap dat dan :D
pi_176899388
quote:
Karma komt vanzelf een keertje voor jou klaasje
pi_176899393
Het is helemaal geen weer om onder de brug te slapen nu.
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 09:49:46 #91
18653 crew  D.
pi_176899405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:25 schreef tha_dark het volgende:
Klaas en BSB, wat een topic. _O_
Nou jippie :')
pi_176899409
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is helemaal geen weer om onder de brug te slapen nu.
Misschien heeft die gast op de camping nog een slaapplek over.
pi_176899417
Klaas kan jij jezelf niet gewoon vermaken in dat kakkerlakken topic? We hebben je hier niet nodig :)
pi_176899422
heeft Clif High deze daling ook voorspeld?
pi_176899445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:50 schreef ColeJ het volgende:
Klaas kan jij jezelf niet gewoon vermaken in dat kakkerlakken topic? We hebben je hier niet nodig :)
daar valt weinig te melden _O- _O-
pi_176899446
quote:

Ja, wacht maar... Laten we met zn allen helpen hopen dat fib61,8 stand houdt...

Even snel gemaakt;

De blauwe box is het kritieke punt, hij gaat bouncen op groen, zoniet, dan valt BTC terug naar ~4,5k op rood
Lambo of Rekt
pi_176899461
Ik weet niet wat harder omlaag gaat, mijn blockfolio of het niveau hier.
pi_176899463
Buy orders rond de 6600 staan. Volgende week op vakantie dus hoop dat ze gevuld zijn als ik terug ben :9
pi_176899471
Hij zal nog even zakken tot 8k, hierna to the moon!
Zo, dat was mijn glazenbol.
pi_176899473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:54 schreef brombeer_ het volgende:
Buy orders rond de 6600 staan. Volgende week op vakantie dus hoop dat ze gevuld zijn als ik terug ben :9
Ik zou ze op 5100 zetten :P
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')