Het is wel handig om te weten waar de oorzaak ligt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:25 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Het doet er uiteindelijk niet toe waar de oorzaak ligt. Het is gewoon de conjuctuur van een crypto / economie. Alles heeft gouden tijden en minder goede tijden.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zal het maar toegeven. Ik heb de trend gezet met m'n portfolio liquideren. Sorry.
Niet. De whales winnen en jij verliest als je hier aan mee doet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:26 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dit van te voren weten en er gold van maken?
Niet zeker?
Zijn van die whales?
Klopt, maar die is vaak niet te achterhalen als een markt zo labiel is als het maar kan. Iemand hoeft maar een scheet te laten en het daalt ...quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:28 schreef DSVM het volgende:
[..]
Het is wel handig om te weten waar de oorzaak ligt.
I see.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Niet. De whales winnen en jij verliest als je hier aan mee doet.
Die gaan ze zo meteen inzetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:29 schreef crpytoshill het volgende:
als die eikels van wall street gewoon hun bonussen hadden uitgegeven aan crypto's was dit niet gebeurd
Door figuren als jij klapt de boelquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zal het maar toegeven. Ik heb de trend gezet met m'n portfolio liquideren. Sorry.
Financiėle onafhankelijkheid genotquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Door figuren als jij klapt de boel
FTFY.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Door figuren als jij kan ik weer goedkoop inkopen![]()
Tot hoe ver valt er te shorten, 1 euro?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat het echt zo zou zijn dat grote instellingen de prijs omlaag drukken om er aan te verdienen met shorts enzo. Er komt een moment dat de boel weer flink omhoog moet als ze er nog meer aan willen verdienen toch
Tot zo diep je kan gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tot hoe ver valt er te shorten, 1 euro?
En als BTC dan weer stijgt naar 16k dan ben jij je huis kwijtquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Fijn. Ik verkoop mijn huis en ga shorten. Ik ga rijk worden gek
Je kunt meer verliezen dan je hebt ingelegd. Dat is ook de reden dat niet durfde te shorten op 14Kquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:39 schreef TimKuik het volgende:
[..]
En als BTC dan weer stijgt naar 16k dan ben jij je huis kwijt
Gewoon goede stop-losses zetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt meer verliezen dan je hebt ingelegd. Dat is ook de reden dat niet durfde te shorten op 14K
Hij blijft nog wel even doorzakken dus verkopen is sowieso nog slimquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:40 schreef Igen het volgende:
Whieee ik sta nu precies op 50% verlies. Buy high kan ik afstrepen, zal ik dan nu sell low gaan doen?
Doe mij die glazenbol eensquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:42 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Hij blijft nog wel even doorzakken dus verkopen is sowieso nog slim
Dan stapt men tijdig over op weer long gaan natuurlijk. Ze gaan short voor de meute erachter komt, long voordat de meute denkt oh nu moet ik eigenlijk gaan instappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:32 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat het echt zo zou zijn dat grote instellingen de prijs omlaag drukken om er aan te verdienen met shorts enzo. Er komt een moment dat de boel weer flink omhoog moet als ze er nog meer aan willen verdienen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |