Ja want alle alts hebben toevallig nu een slechte periodequote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heel veel alts dalen nu harder dan Bitcoin. Het idee dat Bitcoin de anderen naar beneden trekt wil ik niet meer horen, het is eerder andersom
Nou nee. Maanden geleden heb ik me flink verdiept in whitepapers, adviezen van hier en elders. Driekwart van de waarde is inmiddels verdampt. Het zegt allemaal niets, maar heeft alles te maken met het moment waarop je instapte. Stapte je eerder in dan ik deed, dan kan je ook langer hodlen voordat je op verlies staat.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:03 schreef Harry_Turtle het volgende:
Nu het minder gaat is iedereen druk op zoek naar grafieken of trendlines waarbij het uiteindelijk allemaal goed komt😂
Wel zuur dit zeg.. van ath 5.2k winst naar 1k winst.
zie gekleurde plaatje een paar posts terug.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
Laat mij één TA gemaakt in januari zien welke de huidige downtrend voorspelde en ik ben om.
De hele markt heeft een slechte periode uiteraard. Was meer een grapje/reactie op mensen die Bitcoin beschuldigenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:12 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Ja want alle alts hebben toevallig nu een slechte periode
Deze week maar eens die docu bekeken op Netflix. Wat een debiel zeg, dat deze gozer nog vrij rond loopt.quote:
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/953370078627745793quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
Laat mij één TA gemaakt in januari zien welke de huidige downtrend voorspelde en ik ben om.
Er is geen boosdoener. Het is vanalles en nog wat en een te harde groei in december. Daarmee klaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:20 schreef DSVM het volgende:
https://news.bitcoin.com/(...)-receiving-subpoena/
Zou dit de boosdoener zijn ?
Helemaal nietsquote:
Er is dus wel een schuldige. Het is vanalles!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:22 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Het is vanalles en nog wat en een te harde groei in december.
Ze vegen straks alles op en gaan long. Hier is zo veel geld te verdienen over de ruggen van de restquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:23 schreef kthxbye het volgende:
Aluhoedje op: Het lijkt erop dat bij de eerdere correctie in januari de grote jongens en insiders al zijn uitgestapt. Wisten dat dit ging komen etc. Heel opvallend hoe altijd de slechte nieuwsberichten precies in tandem zijn met de correcties.
Die grote jongens helpen nu ook weer een stukje mee om de prijs omlaag te werken.
Het doet er uiteindelijk niet toe waar de oorzaak ligt. Het is gewoon de conjuctuur van een crypto / economie. Alles heeft gouden tijden en minder goede tijden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:23 schreef DSVM het volgende:
[..]
Er is dus wel een schuldige. Het is vanalles!
Pump en dump.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:23 schreef pnxsinned het volgende:
Wtf is deze:
https://coinmarketcap.com/currencies/president-trump/
Hoe kunnen we dit van te voren weten en er gold van maken?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Pump en dump.
Geen volume en maar 2 exchanges dus vrij simpel te realiseren.
Nee het is het Chinees nieuw jaar, iedereen koopt daar een strandbal voor haar of zijn oom en tante.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:25 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Het doet er uiteindelijk niet toe waar de oorzaak ligt. Het is gewoon de conjuctuur van een crypto / economie. Alles heeft gouden tijden en minder goede tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |