Er worden scenario's uitgerekend, geen solide grafieken, voor als je niet begrijpt hoe TA werkt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:41 schreef t-8one het volgende:
[..]
Indd, Al die TA's van afgelopen twee maanden voorspelden de ene na de andere bounch omhoog, BTC was preloading en weet ik allemaal wat voor bullish bullshit.
Dat plaatje is wel een beetje overdreven als je het vergelijkt met een daadwerkelijke beurscrash. Hier bijv. de Shanghai-beurs:quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Komt tevens weer overeen met:
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat de TA's welke ik afgelopen twee maanden heb gezien niet kloppen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Er worden scenario's uitgerekend, geen solide grafieken, voor als je niet begrijpt hoe TA werkt.
Dan volg je de verkeerde personen denk ik, ik heb op basis van TA's van bepaalde mensen duizenden euro's winst gemaakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:53 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de TA's welke ik afgelopen twee maanden heb gezien niet kloppen.
log-schaalgodenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:51 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk komen ze snel met een update van de grafiek.
Laat mij één TA gemaakt in januari zien welke de huidige downtrend voorspelde en ik ben om.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan volg je de verkeerde personen denk ik, ik heb op basis van TA's van bepaalde mensen duizenden euro's winst gemaakt.
Over die shanghai correctie:quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat plaatje is wel een beetje overdreven als je het vergelijkt met een daadwerkelijke beurscrash. Hier bijv. de Shanghai-beurs:
[ afbeelding ]
Ik ben volgens mij niet van emotie veranderd de laatste 6 maanden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:54 schreef metallicelmo het volgende:
Kunnen we alweer lachen jongens? Het is wat het is, ik kijk uit naar nieuwe kansen en verder HODL
BTC / [SC] Cryptocurrencies #671 All aboard the VeChain-Train choo chooooookquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
Laat mij één TA gemaakt in januari zien welke de huidige downtrend voorspelde en ik ben om.
Jah, lol. Dat plaatje heb ik al 1000x langs zien komen, maar is alles behalve een TA.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
BTC / [SC] Cryptocurrencies #671 All aboard the VeChain-Train choo chooooook
Crypto Ed heeft het over dat hij kaarsjes gaat aansteken in de kerk en of iemand hem wil waarschuwen wanneer hij weer z'n blockfolio kan openen....quote:
Rollercoaster is het wel ja ...quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nog 300% winst tov mijn inleg.
Moet je nagaan, het is niet eens een TA, en het werd in december al geroepen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:00 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jah, lol. Dat plaatje heb ik al 1000x langs zien komen, maar is alles behalve een TA.
hoef je geen plaatjes voor te zoeken, uiteindelijk komt het goed.....ook al moeten we daar 5 jaar op wachtenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:03 schreef Harry_Turtle het volgende:
Nu het minder gaat is iedereen druk op zoek naar grafieken of trendlines waarbij het uiteindelijk allemaal goed komt😂
Wel zuur dit zeg.. van ath 5.2k winst naar 1k winst.
Bende gij een mongool of wat?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:39 schreef Twitterpolitie het volgende:
[..]
Wow mooie lijntjes zeg
Wat een onzin
Eigenlijk zitten we nu in capitulation gedeelte dus .. nog even doorbijten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
BTC / [SC] Cryptocurrencies #671 All aboard the VeChain-Train choo chooooook
Ik heb maar 400 euro beschikbaarquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Blockfolio gaat niet open vandaag
Het enige wat ik weet is dat ik heel veel ga kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |