Want het is XRB MAAND NET ALS DAT HET WEER WAVES MAAND IS!!!11111!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waar het hoort.......????
waarom dat dan ?
Een koper is pas een koper als hij koopt, idem voor de verkoper. Het zijn hooguit aanbieders.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan blijven de sellorders in het orderbook staan... aan niemand dus.
Ja ok. Op die manier welquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een koper is pas een koper als hij koopt, idem voor de verkoper. Het zijn hooguit aanbieders.
Dit is dan ook nog maar het begin van de bear market. Die capitulatiefase gaat nog wel komen maar dat duurt nog wel een paar maandjes denk ik zoquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:20 schreef LXIV het volgende:
Wat de markt nodig heeft is een capitulatiefase. Dat zie je altijd op het einde van een bearmarket/downtrend. Dat is een korte periode van totale paniek, waarom de koers een forse dip naar beneden maakt. Daarna krijg je dan langzaam het herstel.
Die capitulatie hebben we nog niet gezien, nog teveel mensen die hoopvol zijn.
het staat er achter... Used my last fiat and buy 1.5BTCquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
?
Hoe ik het lees is dat hij na alles nog 152 dollar op zijn rekening heeft staan...
Achja, het maakt ook niet uit. zal me niks verbazen als het een troll is
Wat lees ik verkeerd?quote:
hmm jaquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het aantal kopers en het aantal verkopers is altijd gelijk (per coin gezien). Aan wie wordt er anders verkocht bij een gebrek aan kopers?
Goede Waves maand om in te slaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Want het is XRB MAAND NET ALS DAT HET WEER WAVES MAAND IS!!!11111!
het is geen DOW en Nasdaq hoor .....quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Dit is dan ook nog maar het begin van de bear market. Die capitulatiefase gaat nog wel komen maar dat duurt nog wel een paar maandjes denk ik zo
Bij BTC gaat alles wel veel sneller. Er is nu in ieder geval nog best wel veel vraag in de boeken. Bij de capitulatiefase valt die vraag weg.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Dit is dan ook nog maar het begin van de bear market. Die capitulatiefase gaat nog wel komen maar dat duurt nog wel een paar maandjes denk ik zo
Ja, daarom.. ik hodl tot alles op 0 usd staat.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij BTC gaat alles wel veel sneller. Er is nu in ieder geval nog best wel veel vraag in de boeken. Bij de capitulatiefase valt die vraag weg.
Nu zijn er nog best veel believers, ook in dit topic. Straks krijg je een periode waarin steeds meer mensen zich negatief gaan uitlaten. Dan gaan er meer openlijk hun twijfel uiten. Ten slotte volgt een -hele korte- fase waarin er echt paniek is en 'iedereen' denkt dat het gewoon naar de nul klapt.
Als je het over 'strong hands' hebt, juist dán komt iemand met stalen ballen en veegt het helemaal op.
Nu heb je het nog over een winst van honderden procenten over afgelopen jaar. Waar hebben we het over?
Goed verhaal wel. Hodl dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij BTC gaat alles wel veel sneller. Er is nu in ieder geval nog best wel veel vraag in de boeken. Bij de capitulatiefase valt die vraag weg.
Nu zijn er nog best veel believers, ook in dit topic. Straks krijg je een periode waarin steeds meer mensen zich negatief gaan uitlaten. Dan gaan er meer openlijk hun twijfel uiten. Ten slotte volgt een -hele korte- fase waarin er echt paniek is en 'iedereen' denkt dat het gewoon naar de nul klapt.
Als je het over 'strong hands' hebt, juist dán komt iemand met stalen ballen en veegt het helemaal op.
Nu heb je het nog over een winst van honderden procenten over afgelopen jaar. Waar hebben we het over?
Kan. Hangt van je visie af Als de capitulatie komt dan herken je hem wel.quote:
Ik heb het geld niet perse nodig. Dus verkopen doe ik het iig nooit op of onder dit prijsniveau ook al is het nu nog winst.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kan. Hangt van je visie af Als de capitulatie komt dan herken je hem wel.
Ik sta nog 6x.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nog 300% winst tov mijn inleg.
Haha, die Teletubbies op het eind.quote:
Het is helemaal niet relevant of jij winst of verlies hebt. Voor de markt is dat totaal onzichtbaar. Wat relevant is, is wat jij denkt dat er gaat gebeuren en hoe je daarop wil anticiperen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik heb het geld niet perse nodig. Dus verkopen doe ik het iig nooit op of onder dit prijsniveau ook al is het nu nog winst.
met blockchain technologie kan men wel bijvoorbeeld op europees niveau een kadaster opzetten. Meteen een groot gedeelte van notarissen buiten spel zetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
340 miljoen wil de EU investeren. In 'onderzoek' naar blockchain. Hoe wil je in hemelsnaam zo veel geld stukslaan aan onderzoek? De heel technologie is door een individu of een klein groepje mensen ontwikkeld.
Het zal wel neerkomen op fraude en corruptie. Hoge glazen kantoren met daarin Italiaanse en Griekse 'wetenschappers' die de dag vullen met het aanpappen met de secretaresses en het rijden in veel te dure auto's.
EU, blijf aub weg van blockchain. Zonder jullie al uitdagingen genoeg.
dat is ook niet relevant.....het komt nml ooit wel een keer goed, dat zie je met de beurzen ook en ook in de cryptomarkt is het elke keer goed gekomen zelfs na een crash van 80%.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is helemaal niet relevant of jij winst of verlies hebt. Voor de markt is dat totaal onzichtbaar. Wat relevant is, is wat jij denkt dat er gaat gebeuren en hoe je daarop wil anticiperen.
Ik zeg ook juist dat het niet relevant is. Ik verkoop niet, ongeacht of dat ik winst of verlies sta.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is helemaal niet relevant of jij winst of verlies hebt. Voor de markt is dat totaal onzichtbaar. Wat relevant is, is wat jij denkt dat er gaat gebeuren en hoe je daarop wil anticiperen.
Hmm. Wel interessant inderdaad. En lager transactievolume, dus goed schaalbaar. Maar de EU heeft hier niks te zoeken vind ikquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
met blockchain technologie kan men wel bijvoorbeeld op europees niveau een kadaster opzetten. Meteen een groot gedeelte van notarissen buiten spel zetten.
helaas word fraude en corruptie aardig buitenspel gezet met blockchain technologie dus de oude garde die daar zit zal ook wel gaan tegensputterenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hmm. Wel interessant inderdaad. En lager transactievolume, dus goed schaalbaar. Maar de EU heeft hier niks te zoeken vind ik
Wow mooie lijntjes zegquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:35 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wordt het spannend, komend weekend wordt erg bepalend gok ik zo
Indd, Al die TA's van afgelopen twee maanden voorspelden de ene na de andere bounch omhoog, BTC was preloading en weet ik allemaal wat voor bullish bullshit.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:39 schreef Twitterpolitie het volgende:
[..]
Wow mooie lijntjes zeg
Wat een onzin
quote:
begrijp je wat ze doen, net als de vorige die ik postte?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:39 schreef Twitterpolitie het volgende:
[..]
Wow mooie lijntjes zeg
Wat een onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of roep je maar wat?Lambo of Rekt
Komt tevens weer overeen met:quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verwacht groen of oranje. Hangt af of de onderkant van 8k breekt (ziet er op dit moment wel zo uit, dus dan oranje).
Ja denk ook oranje. Dan weer richting de 11k om mensen het gevoel te geven dat het allemaal nog goed komt om vervolgens richting de 4k te gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verwacht groen of oranje. Hangt af of de onderkant van 8k breekt (ziet er op dit moment wel zo uit, dus dan oranje).
We zitten nu inderdaad bij de First Sell off.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Komt tevens weer overeen met:
[ afbeelding ]
ook maar even hier dan:quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Komt tevens weer overeen met:
[ afbeelding ]
met de grote coins komt t wel goed, de kleine coins hoor je nix meer van na een grote crash. dat zag je ook met de coins uit 2013.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat is ook niet relevant.....het komt nml ooit wel een keer goed, dat zie je met de beurzen ook en ook in de cryptomarkt is het elke keer goed gekomen zelfs na een crash van 80%.
gewoon vasthouden ook al duurt het 5 jaar...of langer
crypto staat nog in de kinderschoenen
Eerder bij despair. We beginnen weer aan een nieuwe cyclus.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:47 schreef BadVlad het volgende:
[..]
We zitten nu inderdaad bij de First Sell off.
mijn vrouw begint elke maand aan een nieuwe cyclusquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eerder bij despair. We beginnen weer aan een nieuwe cyclus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |