Geen glazenbol voor nodig, teveel negatieve berichten laatste tijd. Dat heeft gewoon impact. Heb alles net op tijd terug naar eurootjes gezet. Kijk even aan hoe het loopt en kan altijd weer instappen in het cryptospelletjequote:
Blijft koffiedik kijken. Ik dacht bij het kopen ook dat alles nog wel even verder door zou stijgen, maar niet dus. Zul je zien dat als ik nu verkoop het met dat verder dalen ook niet klopt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:42 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Hij blijft nog wel even doorzakken dus verkopen is sowieso nog slim
Nee, maar dat klink enigszins hoopgevendquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:54 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om naar de 'depth chart' op Gdax te kijken. Als je dat te lang doet ga je het echt als een strijd zien tussen het Groene en het Rode leger, die beurtelings terrein winnen, met af en toen een forse (tegen)aanval. Wie de meeste soldaten inzet wint het meeste grond. Hold your positions.
Andere mensen die dit ook zo zien??
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:57 schreef BadVlad het volgende:
* BadVlad opent Blockfolio.
[ afbeelding ]
Boot ligt weer aan de kade, over een paar dagen vaart ie weer uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:36 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hij heeft de boot gemist, snap dat dan
Ik heb fiat klaarstaan maar durf nog niet in te stappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef ITrade het volgende:
Be fearful when others are greedy and be greedy only when others are fearful.
Dit! Maar er is nog niet genoeg angst om greedy te zijn. Holdquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef ITrade het volgende:
klinkt als een goeie scamcoinquote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die announcement in de BEE token telegram wtf.
Als je gisteren hebt geinvesteerd kan je vandaag nogmaals investeren.
Bijvoorbeeld gisteren 0.2ETH, dan is vandaag nogmaals 0.2 ETH mogelijk
Je zou het kunnen verdelen in meerdere stukjes en steeds lager orders open zetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb fiat klaarstaan maar durf nog niet in te stappen.
twitter:ProfesorCrypto twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 06:42:14Here you have it. Within $700 of the current price, on all exchanges combined, there are 30,000BTC in the order books to be bought, and 5,000 to be sold. Interpret as you will. Believe what you want. But, when you panic sell, remember this. 📉📈Spread the word. https://t.co/1F1XWY8QGG reageer retweet
Ja dat heb ik nu ook geleerd. Hoop dat het niet te laat is en dat er een enorme bull staat te wachten in de nabije periode.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef ITrade het volgende:
Dat was van tevoren al bekend toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:05 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Die announcement in de BEE token telegram wtf.
Als je gisteren hebt geinvesteerd kan je vandaag nogmaals investeren.
Bijvoorbeeld gisteren 0.2ETH, dan is vandaag nogmaals 0.2 ETH mogelijk
quote:1/31 12:00 PM PST: Token Sale Contribution Period begins. Participants will have 24 hours to send their contributions up to their guaranteed contribution limit.
2/1 12:00 PM PST: Contribution limits for all participants double until tokens sell out.
2/2 12:00 PM PST: Contribution limits for all participants are unlimited until tokens sell out.
2/28 11:59 PM PST: Token Sale Contribution Period ends.
Wil erg greedy zijn, maar geen fiat om het mee te doenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:58 schreef ITrade het volgende:
Dit zegt toch wel heel erg veel, of niet? Weinig mensen die dan nog gaan verkopen en een buy wall waar je u tegen zegt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:03 schreef Greys het volgende:
twitter:ProfesorCrypto twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 06:42:14Here you have it. Within $700 of the current price, on all exchanges combined, there are 30,000BTC in the order books to be bought, and 5,000 to be sold. Interpret as you will. Believe what you want. But, when you panic sell, remember this. 📉📈Spread the word. https://t.co/1F1XWY8QGG reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |