IJs is het enige eetbare uit de diepvries.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:07 schreef Federer-fan het volgende:
De TT zegt het eigenlijk al. Ik vroeg me af welke diepvriespizza's lekker zijn. Er was in het verleden al een topic over, te weten: CUL / Diepvriespizza: welk merk?, maar gezien er sindsdien alweer dertien jaar zijn verstreken zijn, leek het me een idee om een nieuw topic te openen.
Zelf vond ik de AH huismerk quattro formaggi perfect, tot ze het recept veranderden, met onder meer een dunne bodem en smaakloze kaas.
Hebben jullie tips? Die Dr. Oetker pizza's vond ik maar een beetje laf smaken.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
IJs is het enige eetbare uit de diepvries.
Al het andere is rotzooi.
Heb ik nog nooit op. Alleen maar die mozarella en quotttro formaggi.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:22 schreef MrsDuck het volgende:
Hier in huis vinden we de Oetker Ristorante in de variant Bolognese best weg te krijgen. Dus als ze in de aanbieding zijn, koop ik die. Altijd handig voor de lunch of "geen zin in koken".
Zeg, ik vind dat je Hiddendoe nu tekort doet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..].
Moet je zelf weten maar dan doe je jezelf toch echt wel tekort.
Nee hoor, diepvries is over het algemeen minder smakelijk dan vers voer.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..].
Moet je zelf weten maar dan doe je jezelf toch echt wel tekort.
Na ok, ik laat je maar in je waan. Je eet in ieder geval veel meer vriesvoer dan je denkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor, diepvries is over het algemeen minder smakelijk dan vers voer.
Qua prijs/kwaliteit zijn die Alfredo pizza's inderdaad veruit de beste. De peperoni is ook goed.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Na ok, ik laat je maar in je waan. Je eet in ieder geval veel meer vriesvoer dan je denkt.
Die Mozarella is flauw en de QF is vooral zout. Als we die eten dan met wat chilisaus... :-)quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit op. Alleen maar die mozarella en quotttro formaggi.
Nou ja, dat vindt jij natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor, diepvries is over het algemeen minder smakelijk dan vers voer.
Wou het net zeggen en dan deze smaak. Omg dit is echt de beste diepvriespizza die er is.quote:
Die vond ik ook erg lekker. Tis meer pizzabrood dan pizza, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:30 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop normaal nooit diepvriespizza maar laatst heb ik hier een stuk van gehad. Dat smaakte lekker
Nee, dat is een feit.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat vindt jij natuurlijk.
Gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit.
Test het zelf maar eens uit.
Mijn mening is nog steeds hetzelfde. En daarmee ook, net als jouw mening, louter een mening en geen feitquote:
Mijn meningen zijn wel altijd feitenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn mening is nog steeds hetzelfde. En daarmee ook, net als jouw mening, louter een mening en geen feit
We hebben hier geen Dirk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:48 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Nu bij de dirk 3 voor 5 euro![]()
Net gehaald straks eet ik de pollo variant![]()
Nope. Breda-Utrecht-Apeldoorn is zo te zien de grens.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:02 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Echt niet?
https://www.dirk.nl/winkels
De enige tonno pizza die te vreten isquote:
Om een of andere reden krijg ik die nooit goed, hij blijft altijd slap/plakkerig ookal doe ik exact wat op de verpakking staat.quote:
Nooit last van, misschien heteluchtoven eens iets hoger zetten?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Om een of andere reden krijg ik die nooit goed, hij blijft altijd slap/plakkerig ookal doe ik exact wat op de verpakking staat.
Dat valt echt wel mee hoor. Gister nog gedaan en zo heel veel beter is dat echt niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:46 schreef nattermann het volgende:
Geen enkele.
Al pak je zo'n kant-en-klaar bodem uit de koeling (incl. saus), rol uit, beleg met wat je lekker vindt. 20 minuten in de oven en je hebt al een pizza die 1000x beter is dan die diepvriesshit.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:53 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Die is wel ok wel gooi ik er een extra blikje tonijn bij en wat pepers en look![]()
Haal je die kartonnen bodem er wel af voor je m in de oven doet?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Om een of andere reden krijg ik die nooit goed, hij blijft altijd slap/plakkerig ookal doe ik exact wat op de verpakking staat.
Uiteraard. En witte papier er op. Dan nog, altijd te zacht, en het witte papier er af krijgen is een ramp (want plakkerig)quote:Op maandag 22 januari 2018 10:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Haal je die kartonnen bodem er wel af voor je m in de oven doet?
Is dat moeilijk?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:46 schreef nattermann het volgende:
Geen enkele.
Al pak je zo'n kant-en-klaar bodem uit de koeling (incl. saus), rol uit, beleg met wat je lekker vindt. [...]
Die vult mij meer dan een big american gek genoeg. Chocolade valt echt zwaar.quote:
Je hebt er inderdaad wel een goede oven voor nodig met onderwarmte.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik gebruik inderdaad een combi magnetron/heteluchtoven (dus geen onderwarmte maar verspreiding), misschien dat het daar aan ligt. Zou het helpen om hem op een hoger rek te plaatsen?quote:Op donderdag 25 januari 2018 05:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad wel een goede oven voor nodig met onderwarmte.
In m'n combimagnetron lukte ie ook nooit bij mij maar nu ik een Smeg oven heb die 280 graden kan worden gaat 't prima.
Ik ook mijn favoriete diepvriespizza maar liever bestel ik er een van de echte Italiaan.
Die Napolitaanse Mama zou je sowieso doden als je met dit soort diepvriesmeuk komt aanzetten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:39 schreef derLudolf het volgende:
Sowieso, een casa Di Mamma Hawaii. Je Napolitaanse Mama zou je (geheel terecht) doden als je d'r vraag ananas op een pizza te doen.
Op een rek moet je ze sowieso niet leggen, het verse deeg zakt er doorheen is mijn ervaringquote:Op donderdag 25 januari 2018 08:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik gebruik inderdaad een combi magnetron/heteluchtoven (dus geen onderwarmte maar verspreiding), misschien dat het daar aan ligt. Zou het helpen om hem op een hoger rek te plaatsen?
Is dat lekker? Ik heb een keer een chocoladepizza op bij een pizzeria, maar dat vond ik niet zo'n succes.quote:
Ik vind de verse pizza's van de Jumbo ook erg lekker.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet zelden of nooit diepvries pizza's, vind ze gewoon vaak niet lekker.
Koop liever bij de Jumbo van die verse bodems en dan beleg ik ze zelf wel, die smaken en hebben iig nog de structuur van een echte pizza, dat kan ik van diepvries pizza's zelden of nooit zeggen.
Iets meer moeite, maar het is het wel waard.
Klopt, ze hebben ook belegde, maar die vind ik dan weer relatief duur, en de basis kosten 2,89 euro per twee stuks, dan beleg ik ze zelf met exact wat ik erop wil.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind de verse pizza's van de Jumbo ook erg lekker.
Ja, maar ik eet alleen diepvriespizza wanneer ik lui ben.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben ook belegde, maar die vind ik dan weer relatief duur, en de basis kosten 2,89 euro per twee stuks, dan beleg ik ze zelf met exact wat ik erop wil.
Vind ik nog steeds duur voor wat deeg met tomatensaus.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben ook belegde, maar die vind ik dan weer relatief duur, en de basis kosten 2,89 euro per twee stuks, dan beleg ik ze zelf met exact wat ik erop wil.
Vaak genoeg gedaan, maar sinds ik weer alleen ben is me dat net teveel moeitequote:Op zondag 28 januari 2018 15:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds duur voor wat deeg met tomatensaus.
Als je toch al een steen opwarmt, waarom dan niet zelf deeg maken.
Dan vries je toch eentje in.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik eet alleen diepvriespizza wanneer ik lui ben.Zo lui dat ik ze ook niet zelf wil beleggen.
Los daarvan: ik eet niet zoveel pizza dat ik de 2 stuks opeet voordat ze bedorven zijn (ik woon alleen).
Ik heb maar 1 (mini) vriesvak. Daar zit mijn brood al in.quote:
Er lag toch ook al een supermarkt dv pizza in....haal je die eruit.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 (mini) vriesvak. Daar zit mijn brood al in.
Ik eet de diepvriespizza eigenlijk altijd meteen op als ik 'm koop.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er lag toch ook al een supermarkt dv pizza in....haal je die eruit.![]()
Maar goed, dan houdt het op en wordt het misschien toch tijd om een vriezer aan te schaffen, handige dingen, scheelt een hoop weggooien en bespaart uiteindelijk ook geld.
Ik eet dan gewoon twee dagen pizza, maar mijn zoon komt ook regelmatig en dan eet hij gewoon een mee, ze gaan iig altijd op.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik eet de diepvriespizza eigenlijk altijd meteen op als ik 'm koop.![]()
Ik heb weinig ruimte, maar een vriezer (of nieuwe koelvriescombinatie) is wel iets wat op de planning staat. Heb een paar jaar geleden een nieuwe koelkast gekocht en destijds geen budget voor een model met wat meer vrieslades.
Destijds ging mijn koelkast onverwachts kapot (midden in een hittegolf) en ik moest snel een nieuwe hebben. En eigenlijk had ik überhaupt geen geld om de koelkast te vervangen, dus heb ik de goedkoopste optie gekocht.quote:Op zondag 28 januari 2018 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet dan gewoon twee dagen pizza, maar mijn zoon komt ook regelmatig en dan eet hij gewoon een mee, ze gaan iig altijd op.
En ik heb juist veel vriesruimte aangeschaft vanwege mijn krappe budget, zo heb je dan ook altijd iets in huis.
Deze neem ik ook geregeld. Ik hou van de krokante bodem. Maar de topping zelf vind ik wat karig, dus voeg ik altijd uien, maiskorrels, geraspte kaas en soms stukjes ananas bij. Heel soms een sausje van ketchup en mayonaise (gemixed) er overheen...quote:
quote:
Nou ja, als ik al een diepvriespizza eet, is dat doorgaans omdat ik geen tijd/zin heb om echt met koken en eten bezig te zijn. Dan moet het dus in punten te snijden zijn die ik met één hand, aandachtsloos, vast kan houden en opeten, omdat m'n andere hand dan vaak aan het typen is of wat dan ook. Daar zijn deze ideaal voor en ze zijn prima te eten, voor diepvriespizza's.quote:Op zondag 28 januari 2018 18:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]bódém van kartonne!
Die pollo met spinazie van AH is erg goed te doen, die heeft ook niet zo'n beschuitbodem zoals bij deze Dr Oetker pizza.
'T gaat, maar ik heb dan liever gewoon een goeie reep Tony'squote:Op zondag 28 januari 2018 14:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik heb een keer een chocoladepizza op bij een pizzeria, maar dat vond ik niet zo'n succes.
Mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Poosje terug hadden ze die bij de plus voor anderhalve euro... of nog minder dat weet ik zo niet meer..quote:
Pizza Pollo van Ristorante is best goed idd! Die Doner pizza die je regelmatig in de supermarkt ziet liggen is ook lekker overigens!quote:Op zondag 28 januari 2018 16:33 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Deze neem ik ook geregeld. Ik hou van de krokante bodem. Maar de topping zelf vind ik wat karig, dus voeg ik altijd uien, maiskorrels, geraspte kaas en soms stukjes ananas bij. Heel soms een sausje van ketchup en mayonaise (gemixed) er overheen...
Voor een noodgevalletje was ie best te doen, alhoewel 325 gr best weinig is voor een hele maaltijd..quote:De zeer dunne pizzabodem is bestreken met heerlijke roomkaas en belegd met mozzarella, gehakte tomaten, verse stukjes paprika en voorgebakken reepjes Döner kebap gemaakt van heerlijk kippenvlees.
Rucola in een koelvak...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:31 schreef gooddaddy het volgende:
Geen diepvries maar wel uit het koelvak en ontzettend lekker. Dat zakje rucola kun je gewoon in de groenbak gooien. Dat is decoratie
[ afbeelding ]
Dat flammkuchendeeg heb ik niet en kan ik niet vinden, heb je een linkje?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:38 schreef govie het volgende:
Gewoon plakjes flamkuchendeeg van koopmans en echte eigengemaakte pizzasaus opslaan in kleine bakjes in de vriezer. Zo doe ik het, veel gezonder en lekkerder dan die diepvriespizzameuk en kost maar 10 minuutjes extra tijd.
Pizzadeeg koopmans á ¤1,52quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat flammkuchendeeg heb ik niet en kan ik niet vinden, heb je een linkje?
kilo bloemquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:29 schreef govie het volgende:
[..]
Pizzadeeg koopmans á ¤1,52
Deze saus (pas op met de suiker, beter per halve theelepel proeven) zelf 1x maken en dan per 3 eetlepel met kop erop invriezen (+/-4 plakjes deeg, dus volle maaltijd)
Mozzerela
Je kunt er vanalles opgooie maar de lekkerste combo vind groene paprika+ui+salami of boerenmetworst (italiaanse vlag) en dan doe ik er vaak 1 of 2 teentjes gepofte knoflook per pizza velletje uitsmeren maar dat hoeft niet perse, vind ik wel lekkerder. Zoweso is deze saus erg goed en past echt bij iedere pizzacombi, dus eigenlijk ben je met die pizzadeeg+saus+mozzerela wat allemaal ingevroven kan worden klaar voor de start.
Kan ook en wss lekkerder, maar ik vind die prefab velletjes wel makkelijk als je snel effe wat moet hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
kilo bloem
600ml warm water
beetje gist
paar eetlepels olie
wat meer eetlepels zout
halve theelepel suiker
kneden
Half uurtje bier zuipen
En je maakt tig pizzabodems die je direct afbakt, laat afkoelen en in de vriezer mikt..
(of je belegd ze direct en bakt ze geheel af)
Baktijd en temp? Zo heet en snel mogelijk, afhankelijk van je oven/grill
tomatensaus: gewoon een blikkie puree.. maar heel even door een hete (niet koud en dan op het vuur) pan halen verwijderd die zurige smaak.. 2 x de inhoud van het blikkie aan water erbij roeren en klaar voor op de pizza..
Kruiden zou ik er niet door doen (kun je altijd achteraf toevoegen)
En met beleg: less is more..
Ik maak meestal direct van 2 kilo bloem.. (jumbo heeft geloof ik wel dubbel nul bloem die wat meer geschikt is voor pizzabodems) maar die van de aldi gaat ook prima
Kosten? Nihil..
Gemak? Doodsimpel
Smaak? Als op een straathoek in Genua
Daarom maak ik het ook in het groot.. Maar goed niet maken kost helemaal geen tijd idd..quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef govie het volgende:
[..]
Kan ook en wss lekkerder, maar ik vind die prefab velletjes wel makkelijk als je snel effe wat moet hebben.
ik ga jouw recept proberen. ik zal het laten weten tzt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daarom maak ik het ook in het groot.. Maar goed niet maken kost helemaal geen tijd idd..
Ik lees ff terug maar het moet dus een halve eetlepel (ipv theelepel) suiker zijn..quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:25 schreef govie het volgende:
[..]
ik ga jouw recept proberen. ik zal het laten weten tzt.
Is dit de truc voor een goede pizzasaus? Ik doe altijd veel te moeilijk voor te weinig resultaatquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
kilo bloem
600ml warm water
beetje gist
paar eetlepels olie
wat meer eetlepels zout
halve theeeetlepel suiker
kneden
losjes afdekken
Half uurtje bier zuipen
tomatensaus: gewoon een blikkie puree.. maar heel even door een hete (niet koud en dan op het vuur) pan halen verwijderd die zurige smaak.. 2 x de inhoud van het blikkie aan water erbij roeren en klaar voor op de pizza..
Geen idee.. gewoon proberen.. deed ik ook.. Pizza is eenvoud op een italiaanse straathoek.. (armelui's voer)quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:35 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is dit de truc voor een goede pizzasaus? Ik doe altijd veel te moeilijk voor te weinig resultaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg gierend de groene vlekken in m'n nek van aanstellers die bloedserieus "het leven is genieten" op een pak diepvriespizza printen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:45 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
QFT
Echt liefde voor deze pizza
Ik wou het net zeggen.. die zin is echt anderhalfmiljard keer hergebruikt.. en nog slikken mensen hem..quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik krijg gierend de groene vlekken in m'n nek van aanstellers die bloedserieus "het leven is genieten" op een pak [u]diepvriespizza [/u]printen.
Nouja het is niet te vergelijken, maar dr. Oetker is een baas.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:53 schreef Monomeism het volgende:
Alle pizza in supermarkten is horror
Ook Aldi toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader. Smaakt net als een verse pizza. Alle diepvriespizza's die ik geprobeerd heb hadden altijd een diepvriessmaak maar deze lijkt net vers. De paprika's smaken naar verse paprika's, het vlees ziet er niet uit maar smaakt naar echt vlees en zelfs de bodem is lekker.
Ah nee deze is van Aldi, maar ik durf hem niet te proberen.. de lahmacuns zijn wel goed daar..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Hij lag al een tijdje in de vriezer.
Die is kapotlekker jaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:15 schreef heywoodu het volgende:
Als ik zo'n pizza eet is het echt altijd Dr Oetker Big American Hawaii
Die vind ik dan ook echt lekker, maar goed, smaken verschillen natuurlijk.
Ah altijd goed om te weten..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:03 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Jumbo.... https://www.jumbo.com/lekkeranders!-doner-pizza-325g/83393DS/
Je hebt het steeds over lahmacuns, wat is het?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah nee deze is van Aldi, maar ik durf hem niet te proberen.. de lahmacuns zijn wel goed daar..
[ afbeelding ]
Ja Turks.. Armeense pizza ook wel..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je hebt het steeds over lahmacuns, wat is het?
Turkse pizza lees ik...
En Hoogvlietquote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:03 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Jumbo.... https://www.jumbo.com/lekkeranders!-doner-pizza-325g/83393DS/
quote:Op zondag 4 februari 2018 18:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Haal gewoon een "verse" pizza bij de supermark, die van de Jumbo en de AH zijn best goed
Gore diepvries meuk
quote:Op zondag 4 februari 2018 18:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
DiepvriespizzaKijk gewoon eens bij de versafdeling, is vaak een stuk beter.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:48 schreef FlipjeHolland het volgende:
Waarom zijn er altijd een paar randdebielen die gaan klagen over diepvriesproducten in een diepvriespizzatopic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |