SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
een hondje of een paal?quote:Op maandag 8 januari 2018 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Is er hier trouwens iemand met een obelix profielfoto op Facebook die mij een friend request heeft gestuurd?
De enige link die ik kon leggen waren namelijk een paar users uit dit topic
Dat is zeker fijn!quote:Op maandag 8 januari 2018 13:52 schreef Pinuts het volgende:
Krijg trouwens al complimenten van mijn omgeving dat ze kunnen zien dat ik ben afgevallen. Goede motivatie
he! we zitten hier in het uithonger topic hoor!quote:Op maandag 8 januari 2018 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Pekingeend hoeft niet perse.
Gewoon veel eten, chocolade en chips en chinees en ga maar door!
duizend miljoen vrees ik.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een hondje of een paal?
ik heb fb verwijdert van mijn telefoon.. wat een rust geeft dat zeg!
L werd hier peking eend met pannenkoekjes en hoisin saus.. geen idee hoeveel kcals dat zijn eigenlijk en dat is ook de reden dat ik het niet bijhoud die kcal's.. teveel onbekenden
quote:
3 choco koekjes kwamen net voorbijquote:Op maandag 8 januari 2018 14:24 schreef Barreltje het volgende:
he! we zitten hier in het uithonger topic hoor!
van zo'n wereldgerecht? En dan precies volgens de voorschriften bereid? Daar eet ik echt met 2 man van. Gedeeld door 4 heb je wel een extreem karige portie.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jeetje dit is wennen, ik heb dus 3 bakjes gemaakt, voor in te vriezen, en wat daarna over bleef op mijn bord gedaan. Jullie zouden het denk ik een goede 1pers. portie vinden, maar ik ben gewend om nog een van de bakjes die ik gevuld had erbij te doen. Maar dat doe ik dus niet, ook al zit ik me nu in te houden want ze staan nog op het aanrecht om af te koelen.
Vanavond maar een stuk komkommer of een appel als ik nog honger heb.
Ja werelderecht, wel wat meer kip gepakt, maar ook meer champignons en courgette.quote:Op maandag 8 januari 2018 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van zo'n wereldgerecht? En dan precies volgens de voorschriften bereid? Daar eet ik echt met 2 man van. Gedeeld door 4 heb je wel een extreem karige portie.
Netjes!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 06:58 schreef Stormqueen het volgende:
Gewicht net: 85,2. Ik ga nu bijna twijfelen aan mijn weegschaal. Dat zou een afname van 2.7 kilo in 7 dagen betekenen.
Toch blijft ie daar keer op keer op uitkomen.
Nee hoor, volgens de verpakking ben ik ook een familie van 4.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jullie zouden het denk ik een goede 1pers. portie vinden,
Dat zou best kunnen toch? Vocht en dergelijke? Wel lekker hoor!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 06:58 schreef Stormqueen het volgende:
Gewicht net: 85,2. Ik ga nu bijna twijfelen aan mijn weegschaal. Dat zou een afname van 2.7 kilo in 7 dagen betekenen.
Toch blijft ie daar keer op keer op uitkomen.
Ik zou veeeel meer groenten erin mikken. Een courgette erbij, een bak 250 gram champignons.. Wat je lekker vindt.quote:Op maandag 8 januari 2018 19:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja werelderecht, wel wat meer kip gepakt, maar ook meer champignons en courgette.
Dit was het geworden:
[ afbeelding ]
Voor mijn doen echt zoooo weinig, maargoed, straks een appel.
Mijn avond eten is sowieso altijd een te grote portie, dat moet maar eens afgelopen zijn.
Serieus zoveel? Damn.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook BE, precies zo. Al was het mij voornamelijk om de onmenselijke hoeveelheden zout te doen. Als je met 2 man van zo'n pak eet krijg je dus 10 gram zout p.p. binnen
De pakken van de AH zelf zijn vernieuwd. Daar zit het zout nu los in een zakje. Kun je dus zelf toevoegen hoeveel je wilt. Ik gooi er dus inderdaad veel minder in dan in dat zakje zit!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het verschilt wel per wereldgerecht hoor. Maar het is wel serieus veel ja.
Zo doe ik het inderdaad ook vaak. Ik vind 350 gram vlees voor 2 mensen ook echt te veel. Ik pak meestal 200 gram en dan eten we er met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen van.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:38 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
De pakken van de AH zelf zijn vernieuwd. Daar zit het zout nu los in een zakje. Kun je dus zelf toevoegen hoeveel je wilt. Ik gooi er dus inderdaad veel minder in dan in dat zakje zit!
En ik zou inderdaad al die gerechten wel zonder pakjes en zakjes willen maken. Nu nog de tijd en energie vinden om me er in te verdiepen.
Ik gebruik nu wel de pakjes, maar gooi er vaak minder olie in (gehakt rullen kan heel goed zonder olie, mijn ovenschaal vet ik ook nooit in), minder vlees en meer groente.
Wauw. Moet ik zeggen dat ik mijn zoutinname niet heel erg duidelijk voor me heb, maar er gaat weinig zout bij mijn eten en ook weinig prefab kruidenmixen. De vega-onzin zal daarentegen wel zat zout hebben, zo eens kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het verschilt wel per wereldgerecht hoor. Maar het is wel serieus veel ja.
Dank je, dan ga ik daar eens kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo doe ik het inderdaad ook vaak. Ik vind 350 gram vlees voor 2 mensen ook echt te veel. Ik pak meestal 200 gram en dan eten we er met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen van.
Maar meestal maak ik geen wereldgerechten. Het is namelijk echt afschuwelijk simpel om zelf snel, lekker en gezond te koken. Gewoon een paar receptjes opzoeken op bijvoorbeeld lekkerensimpel.nl en je kunt al snel een goede kookbasis aanleggen
Liggen ze veel dwars ja?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:28 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dank je, dan ga ik daar eens kijken.
Hier eten we van een pak ook met 2 volwassenen en 2 kinderen (als die eigenwijze peuters al wat eten 😉)
wat doe je dan uit een zakje?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:32 schreef Cue_ het volgende:
Voor pastas doe ik een combi. Klein beetje uit zakje en verder vers.
Ja, al doen ze niet moeilijk (ik maak me er ook niet druk om). Ze eten gewoon soms niks. Ze vragen dan om yoghurt, maar dat krijgen ze pas als J en ik klaar zijn. Dus blijven ze netjes zitten. En wat ze de ene keer eten, eten ze de keer er op weer niet. Vlees zijn ze sowieso niet zo’n fan van. Ja, zo’n saucijs.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Liggen ze veel dwars ja?
Dat lijkt me echt lastig. Ik ben wel gezegend wat dat betreft, ze vreten echt alles. Liefst pittig ook
Het is ook geen misdaad verder toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:59 schreef DeLuna het volgende:
Wij eten soms nog wel uit pakjes en zakjes, dat is dan maar zo. Ik vind het al heel wat dat ik paar keer per week zonder kook, aangezien ik echt uit een pakjes en zakjes familie kom
122 kcal volgens deze site: http://foodness.nl/vanavo(...)ankjes-en-cocktails/quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:08 schreef Barreltje het volgende:
Hoeveel kcal is een gin-tonic eigenlijk?
4 kerstkilo boks.quote:Op woensdag 10 januari 2018 08:44 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ga t ook maar weer eens bijhouden. Moest 3 kerstkilo's kwijt, en er zijn er nu nog 4 te gaan zeg maar.
Ik weet niet de exacte waarden (en die zijn ook heel lastig te bepalen) maar ga maar uit van het dubbele. Betere optie is die tjap tjoy met kip en een schep nasi erbij. Al ga je dan ook wel richting die 600+ kcal.quote:Op woensdag 10 januari 2018 08:50 schreef TheSwan het volgende:
[..]
122 kcal volgens deze site: http://foodness.nl/vanavo(...)ankjes-en-cocktails/
Ik heb zelf ook een vraag. Morgen eet mijn vrouw niet mee, dus wilde ik graag zo'n grote loempia van de Chinees halen. Maar als ik op internet en MFP kijk, staan daar allemaal kcal-waarden van onder de 300kcal (niet per 100gr, maar per loempia).
Nu bestaat zo'n loempia voor 80% uit taugé, maar ik kan het maar moeilijk geloven, vooral omdat ze gefrituurd worden. Moet ik nou echt 2 van die dingen gaan wegwerken?(Nee, niks moet, maar een avondeten van <300kcal lijkt me echt te weinig)
Ik ben ook gek op tjap tjoy met kip, maar vind het zonde om zo'n halve bak rijst weg te moeten mikken. Bovendien vraag ik me af, of de rijst niet net zo vet is als de nasi/bami daar?
Beetje de struggles van het slecht-eten (Chinees) zonder-het-echt-slecht-te-doen
mij wel.quote:Op woensdag 10 januari 2018 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Kerst? Of December?
+4kg in 2,5dag lijkt zelfs mij niet haalbaar. :’)
Toegegeven; kerstvakantie.quote:Op woensdag 10 januari 2018 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Kerst? Of December?
+4kg in 2,5dag lijkt zelfs mij niet haalbaar. :’)
Ik had ze van de kraam deze keer, maar ik vind "zelf"gebakken toch echt 10x lekkerder.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2018 08:56 schreef Rauw. het volgende:
Ik weet niet de exacte waarden (en die zijn ook heel lastig te bepalen) maar ga maar uit van het dubbele. Betere optie is die tjap tjoy met kip en een schep nasi erbij. Al ga je dan ook wel richting die 600+ kcal.
Ik maak in het weekend wel eens zo'n Mora ham-kip loempia klaar in de airfryer. Dat is 175 gram en 245 kcal. Dus x3 lijkt me overdreven, maar als ik grootte/gewicht vergelijk, zal het inderdaad wel zeker het dubbele zijn zoals Rauw zegt. (als ik hem bestel morgen, zal ik hem eens wegen)quote:Op woensdag 10 januari 2018 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
De caloriewaarde van een loempia in een app gaat altijd uit van zo'n kleine Vietnamese. Doe dus maar keer 3
Volume en macro's zijn inderdaad veel aantrekkelijker.quote:Op woensdag 10 januari 2018 09:09 schreef TheSwan het volgende:
De tjap-tjoy klinkt dan inderdaad beter, vooral omdat het voor het gevoel meer is, denk ik.
En dat chinezen het "chinees" wat wij kennen niet als hun voedsel herkennen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
calorie - arm chinezen is erg moeilijk.
Het grote verschil tussen Chinezen en ons is dat wij er gemiddeld drie keer zoveel van in ons hoofd proppen
true.quote:Op woensdag 10 januari 2018 09:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En dat chinezen het "chinees" wat wij kennen niet als hun voedsel herkennen.
Sowieso is het verschil tussen dieet en geografie heel bijzonder en vind ik er niet echt een goed of slecht aan te hangen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true.
Ik had vorig jaar een Chinese collega die zo'n beetje al onze eetgewoonten verguisde
heb je serieus die feedback wel eens gehad? Dat het ongezond is?quote:Op woensdag 10 januari 2018 09:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso is het verschil tussen dieet en geografie heel bijzonder en vind ik er niet echt een goed of slecht aan te hangen.
Ik heb collega's van een aantal plaatsen op de wereld, zo kunnen de zuid-Europeanen zich vaak helemaal vinden in mijn lunch, maar zijn west-Europeanen onder de indruk dat 2-maal daags "warm" eten ongezond is.
Ja, een Nederlandse collega van mij die zegt dat ik misschien eens gewoon brood en AGV moet eten want van alle andere voedsel wordt je dik. Sowieso 2x warm eten per dag (want temperatuur maakt extra Caloriën blijkbaar) is heel slecht voor je.quote:Op woensdag 10 januari 2018 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je serieus die feedback wel eens gehad? Dat het ongezond is?
Ongebruikelijk okee, maar ongezond...
Inderdaad. Maar echtecht Chinees eten is zo heerlijk. Verse visjes enzo,quote:Op woensdag 10 januari 2018 09:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En dat chinezen het "chinees" wat wij kennen niet als hun voedsel herkennen.
nog nooit gehad, maar een Aziatische relatie van mij zijn verhalen over wát ze allemaal aten vroeger klinkt niet zo appetijtelijk. Zo'n beetje alles wat je maar kan vinden met een hartslag. En anders zo lang zonder hartslag dat het gefermenteerd is.quote:Op woensdag 10 januari 2018 09:33 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar echtecht Chinees eten is zo heerlijk. Verse visjes enzo,![]()
sowieso stomenquote:Op woensdag 10 januari 2018 09:35 schreef Daargaatze het volgende:
Overigens echt een tip: zalm stomen in een stoommandje. Gewoon helemaal niks of wat bieslook, peper etc erop. Dat is zoveel lekkerder dan bakken in olie of vet of wat dan ook. Of dat wisten jullie al, dat kan ook.
nah, ik merk het vooral in smaak. Veel lekkerder, minder waterigquote:Op woensdag 10 januari 2018 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Ze zeggen dat je dan meer vitaminen ervan overhoudt. omdat je het anders weggiet met het water.
Geen idee of dat ook echt zo is.
Oh wauw.quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:05 schreef Rauw. het volgende:
Wel koken in Raw water dan.
https://www.forbes.com/si(...)buy-it/#6d60b87e278c
Smaak inderdaad, het zijn aardig verschillende typen kazen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil met parmezaanse kaas en gewone (light) geraspte kaas? Had eens op lekkerensimpel gekeken, zag veel leuke gerechten, maar met parmezaanse kaas, mag toch ook die light geraspte kaas van de lidl zijn toch?
Smoothie čn champignons op toastquote:Op woensdag 10 januari 2018 12:36 schreef Lonaa het volgende:
-0,7.
O: wit broodje met gebraden gehakt
L: Of smoothie, of champignons op toast
D: Rijst, speklap, kool in zwarte bonen saus
T: Druiven. En uh, misschien dipstokes met heksenkaas.
Smoothie op toast?quote:
ik moet een geode blender kopen.. iemand tips?quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Smoothie op toast?
Ik moet mijn blender eens uit de verhuisdoos halen.
Niet die die ik heb.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet een geode blender kopen.. iemand tips?
het liefst wil ik eigenlijk een alles in 1 machine die ik ook kan gebruiken voor deeg etc..
Geen idee, ik heb er alleen één omdat 'ie over was.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet een geode blender kopen.. iemand tips?
het liefst wil ik eigenlijk een alles in 1 machine die ik ook kan gebruiken voor deeg etc..
Wat is bloemkoolpizza? Klinkt wel.. healthy.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
O: gebakken eitje met ui en champignons
S: uurtje fitness en cardio
L: slamix, avocado, lente-ui, tomaat, kipfilet
D: Bloemkoolpizza, denk ik. Al heb ik geen zin om die bodem te maken
Een pizzabodem gemaakt van bloemkoolquote:Op woensdag 10 januari 2018 13:15 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Wat is bloemkoolpizza? Klinkt wel.. healthy.
Die zijn er toch ook kant en klaar?quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een pizzabodem gemaakt van bloemkool
Dit recept bijvoorbeeld.
Ja klopt, je hebt ze ook bij de AH iig.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn er toch ook kant en klaar?
Geen idee of ze te eten zijn, overigens. Als ik pizza eet, eet ik gewoon bende.
Deze?quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:40 schreef MutedFaith het volgende:
die kant en klare bloemkoolbodems hebben wel meer kcal dan ik verwacht had.
Er zitten er 2 in een pak, dus de helft aan kcal!quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze?
https://www.ah.nl/product(...)bloemkool-pizzabodem
Ding weegt 360 gram en er zit 70 gram groente in. Weinig bloemkool dus. Helaas.
Ik schrik wel van de calorieen: deze pizzabodem, zonder beleg, is 750 kcals.
Kun je dan niet beter gewoon van dat Lebanese platbrood gebruiken voor de pizza's.. Ieder zijn eigen keuze, natuurlijk.
Lol.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:35 schreef summer2bird het volgende:
Over die bloemkoolpizza trouwens, normale pizzadeeg heeft maar een kcal meer per 100 gram.
https://www.ah.nl/product(...)maat#voedingswaarden
Beetje raar wel
En 70% minder smaak.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:59 schreef agter het volgende:
[..]
Lol.
En dan ook nog schrijven “37% minder calorieën & 70% minder vet”.
quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:04 schreef agter het volgende:
[..]
Doe mij maar een ‘echte’ pizzabodem.
Klopt en ze zijn bepaald niet koolhydraatarm.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:35 schreef summer2bird het volgende:
Over die bloemkoolpizza trouwens, normale pizzadeeg heeft maar een kcal meer per 100 gram.
https://www.ah.nl/product(...)maat#voedingswaarden
Beetje raar wel
Werd:quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
O: Havermoutpap m banaan en rozijnen
T: 2 rijstewafels
L: 2 bh met gebakkeneitjes en een lik yoghonaise, zoete puntpaprika en een stuk of 15 snoeptomaatjes
T: appel
D: geenideewatikgeplandhad
Aangepast. Rond onderhoud. Ik vin t prima.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:36 schreef Lonaa het volgende:
-0,7.
O: wit broodje met gebraden gehakt
L: smoothie met boerenkool, bessen, havermout, kwark.
D: champignons speklap, kool in zwarte bonen saus
T: Druiven. En dipstokes met heksenkaas.
het is meh. Ik heb al 8 weken niet gesport wegens depressie en ziek. Komt wel weer.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:47 schreef Rauw. het volgende:
Lonaaa, hoe is het, en hoe is het Crossfitten momenteel?
Oh bah, get well soon.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
het is meh. Ik heb al 8 weken niet gesport wegens depressie en ziek. Komt wel weer.
Ik beweeg nog wel en ik werd niet dikker, dat was voor nu f voldoende.
I will. Ik eet iig al weer beter, dat was de eerste stap.quote:
Het staat gek genoeg allemaal in verbinding met elkaarquote:Op woensdag 10 januari 2018 20:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I will. Ik eet iig al weer beter, dat was de eerste stap.![]()
Maar alles goed doen was wat veel en toen ging behalve mn hoofd ook mijn lijf kwakkelen. Lijf gaat al wel weer wat beter.
quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
het is meh. Ik heb al 8 weken niet gesport wegens depressie en ziek. Komt wel weer.
Ik beweeg nog wel en ik werd niet dikker, dat was voor nu f voldoende.
dat is altijd zo, ja, alles is verbonden.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het staat gek genoeg allemaal in verbinding met elkaar.
Ik ben m'n winterdip weer een beetje te boven, maar die donkere dagen vallen altijd zo zwaar.
jammergenoeg wel in mijn huisquote:Op woensdag 10 januari 2018 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Werd:
O: Havermoutpap m banaan en rozijnen
T: 2 rijstewafels
L: 2 bh met gebakkeneitje en een lik yoghonaise, zoete puntpaprika en een stuk of 15 snoeptomaatjes, 2 rijstewafels
T: appel, bakje edamame
D: ravioli/pastadinges m parmesan en pesto, blokje 81% chocola
I’m craving koekjes en shit, nu crunchy stuff
Maar goed, niet in huis, prima dus!
Ik bedoelde ook zeker niet dat mijn winterdipje ook maar iets te maken heeft met een serieuze depressie. Ik heb gelukkig nog nooit met een dergelijk bijltje hoeven hakken en kan mij dus alleen proberen in te beelden, en zelfs dan zou ik het wel ongelofelijk onderschatten.quote:Op woensdag 10 januari 2018 21:04 schreef Lonaa het volgende:
Gewoon blijven proberen goed voor mezelf te zijn en te zorgen en uiteindelijk wordt het dan vanzelf weer makkelijker.
lief.quote:Op woensdag 10 januari 2018 21:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook zeker niet dat mijn winterdipje ook maar iets te maken heeft met een serieuze depressie. Ik heb gelukkig nog nooit met een dergelijk bijltje hoeven hakken en kan mij dus alleen proberen in te beelden, en zelfs dan zou ik het wel ongelofelijk onderschatten.
Ik hoop echt dat het je snel beter gaat.
goed zo!quote:Op donderdag 11 januari 2018 07:29 schreef Sjeen het volgende:
Na een bakje karamelvla ben ik maar gestopt en naar bed gegaan
Ja, dat is het gevaar van niet fatsoenlijk eten, balen is dat he?quote:Op donderdag 11 januari 2018 09:21 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg gesnaaid, want had niet echt avondeten gehad (2 peren en een sinaasappel)
Dus choco gehad, kaas/worst en van die zoute stengels en thui snog perzikken uit blik.
Was nergens voor nodig dit allemaal, maar puur het idee van niet gegeten en haasten, deed ik het toch.. stom.
Hier ook al zo bizar veel gebak en borrels.quote:Op donderdag 11 januari 2018 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Heb net een taartinvite afgeslagenIk heb sinds 2 januari al 2 taartuitnodigingen en 2 borreluitnodigingen gehad hier
ik ben er ook nog mee aan het stoeien, nu vooral vanwege inkoop en tijd 's ochtends.. maar mijn schema is om iedere week 2 keer een goed gevulde WRAP te hebben ( sla, tomaat, komkommer, en dan met gerookte makreel/zalm of gerookte kipreepjes oid), 2 keer per week een salade ( Meestal met kaas of eieren of kikkererwten of linzen) en dan 1 keer per week crackers met tartaar en gekookt eitje eropquote:Op donderdag 11 januari 2018 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet echt even iets verzinnen voor de lunch, daar heb ik weinig inspiratie voor steeds.
ach.. ik laat het gewoon in het midden.. en als ze een goed voornemen stom vinden, dan zeg ik dat ik er wel gewoon mee moet beginnen.. ( gelukkig is me dat ook aan te zien..quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier ook al zo bizar veel gebak en borrels.
En dan elke keer weer uitleggen dat je eigenlijk altijd al wel wat gezond probeert te eten en dat het geen "goed voornemen" is
Ik laat ze ook altijd maar gewoon lullen, vaak van die goedbedoelde dingen ook dus kun je er nog niet kwaad om worden ook.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach.. ik laat het gewoon in het midden.. en als ze een goed voornemen stom vinden, dan zeg ik dat ik er wel gewoon mee moet beginnen.. ( gelukkig is me dat ook aan te zien..![]()
)
Bij wat voor bedrijf werk jij eigenlijk?quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik laat ze ook altijd maar gewoon lullen, vaak van die goedbedoelde dingen ook dus kun je er nog niet kwaad om worden ook.
Collega heeft mij al verteld hoe ik moet squatten toen ik maandag zei dat er Squats op het schema stonden, en een ander zei dat ik per dag gewoon 800kcal moet eten (DUS 3X PER DAG RIJST EN KIP WANT BIJNA GEEN CALORIEREN!!!111!)
Ik weet dat ik er niet uit zie als Arnie, maar serieus, sommige collega's kennen mij zo slecht dat ze echt de meest waardeloze adviezen geven.
Oh ja, een wrap, dat is nog wel een idee. Die heb ik helemaal niet in mijn hoofd als lunch-ding.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben er ook nog mee aan het stoeien, nu vooral vanwege inkoop en tijd 's ochtends.. maar mijn schema is om iedere week 2 keer een goed gevulde WRAP te hebben ( sla, tomaat, komkommer, en dan met gerookte makreel/zalm of gerookte kipreepjes oid), 2 keer per week een salade ( Meestal met kaas of eieren of kikkererwten of linzen) en dan 1 keer per week crackers met tartaar en gekookt eitje erop
omdat er genoeg in te varieren is , is het iedere week wel anders... maar toch niet te lasting om iedere keer te bedenken WAT dan..
Echt he, ik heb in mijn leven misschien 3 afleveringen van Goeie Tijden gezien en toch dacht ik dat je het over Arnie Alberts had.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:27 schreef Rauw. het volgende:
Ik weet dat ik er niet uit zie als Arnie, maar serieus, sommige collega's kennen mij zo slecht dat ze echt de meest waardeloze adviezen geven.
Dat is ook wel een idee ja. Ik heb best een shortlist met diner-inspiratie, maar niet met lunchsuggesties.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, een wrap, dat is nog wel een idee. Die heb ik helemaal niet in mijn hoofd als lunch-ding.
Misschien moet ik voor mezelf eens een lijstje maken met lunch-opties waar ik dan uit kan kiezen als ik 's ochtends geen inspiratie heb.
Ik ben veelzijdig technisch tekenaar voor eigenlijk iedereen die het nodig heeft (voornamelijk overheden).quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij wat voor bedrijf werk jij eigenlijk?
quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er nog meer arnies op Albert's na dan?
quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er nog meer arnies op Albert's na dan?
Ik hoef maar eens in de twee weken de lunch te verzorgen, de rest van de tijd mag ik aanschuiven. En ik heb deze keer bij het lunchschema een aantal links van gezonde dingen meegestuurd. Want we willen allemaal gelukkig wel gezond eten, maar de inspiratie is inderdaad even zoek somsquote:Op donderdag 11 januari 2018 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet echt even iets verzinnen voor de lunch, daar heb ik weinig inspiratie voor steeds.
L werd 2 wortelwraps met gerookte zalm, light roomkaas, komkommer en slaquote:Op donderdag 11 januari 2018 09:42 schreef Sarabi het volgende:
-0,4 (totaal -1,6) twijfel nog tussen elke dag wegen en 1x pw
O: 2 boterhammen met roomboter en hagelslag
L: ??? Eet bij iemand anders
T: mueslireep
D: paella
T: kiwi
Verder minimaal 2 liter water en minimaal 10.000 stappen
Haal je die falafel dan kant en klaar ergens?quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind falafel met salade en geitenkaas ook altijd wel een prima lunch.
Of inderdaad wraps. (met kikkererwten en geitenkaas)
Of uhh dingen met kip
Toch ben ik wel blij dat ik geen meeneemlunch hoef.
De falafel? Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haal je die dan kant en klaar ergens?
Die is prima maar mwoah inderdaad. Die van de Aldi is vet smerig.quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
Tx! Ik had laatst die van de lidl en daar werd ik niet heel blij van, gewon zozo. Ik ga die andere eens proberen.
nouja.. je kan de ingredienten al snijden natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2018 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
En barrel, zo'n wrap voor de lunch is inderdaad wel een goed idee.
Kun je dat een beetje fatsoenlijk de avond van tevoren klaarmaken? Mijn ochtendminuten zijn schaars en mijn slaap heilig
Klinkt als het SHE dieetquote:Op donderdag 11 januari 2018 11:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
en een ander zei dat ik per dag gewoon 800kcal moet eten (DUS 3X PER DAG RIJST EN KIP WANT BIJNA GEEN CALORIEREN!!!111!)
whut? van spruitjes?? figures...quote:
Ook want vies.quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
whut? van spruitjes?? figures...
ik zou er dood van gaanquote:Op donderdag 11 januari 2018 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook want vies.
Maar ook van 800 kcal per dag.
Ik vind het vooral knap om 3x per dag rijst en kip te eten en op 800kcal te komen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook want vies.
Maar ook van 800 kcal per dag.
Drie korrels rijst, jeweetz.quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het vooral knap om 3x per dag rijst en kip te eten en op 800kcal te komen.
Dan eet je hele kleine porties.
Zero rijst en gekookte kipfilet....quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het vooral knap om 3x per dag rijst en kip te eten en op 800kcal te komen.
Dan eet je hele kleine porties.
Win!quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga altijd gigantisch schijten van spruitjes.
En iedereen weet dat je van poepen afvalt.
1+1=2
Maarreh, dan alleen groente of ga je dan ook nog smeren met roomkaas ofzo?quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nouja.. je kan de ingredienten al snijden natuurlijk
ik heb de wraps ingevroren rauw per stuk in de diepvries liggen.. per stuk in aluminimiminimum .. die haal ik er 's ochtends uit.. ga alle snacks en ontbijt klaarmaken en dan ontdooit dat ding alvast..gooi de sla, tomaat, komkommer, etc er op en draai em in het aluminimmium.. hoppa klaar in 5 minute, helemaal als je de groenten al voorgesneden hebt..
ik zou het niet een avond van te voren doen.. omdat de sappen van de groenten dan evt in de wrap trekken en dat kan wat sompig worden.. voor mij werkt het (op het tijd voor het snijden na) prima
langer van tevoren zou ik niet aanraden
ligt er aan wat je lekker vind en of je het de kcals de moeite waard vindquote:Op donderdag 11 januari 2018 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maarreh, dan alleen groente of ga je dan ook nog smeren met roomkaas ofzo?Of is dat dan nou juist niet de bedoeling?
*wrapnewb
quote:Op donderdag 11 januari 2018 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
is dat te nassen?
Niet dat ik er voor naar de lidl zou gaan maar ok
Naja, dat heb ik dus met kwark. Dat wil ik niet 'zo' eten, daar moet iets doorheen en shizzle, maar de naturel skyr van de lidl dus niet. Die eet ik wel zoquote:Op donderdag 11 januari 2018 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat is het dus, ik vind vetvrije dingen dus niet lekkerSkyr, wat een gruwel, stroeve meuk
Ik eet liever wat minder van de volvette varianten dan veel van de uitgewrongen versie
Lidlquote:Op donderdag 11 januari 2018 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Smeer het onder rosbief en zalm en ik flikker het in dingen.
Sowieso LidlDe Skyr is ook goddelijk
ik eet liever gewoon geroosterde amandelen, eigenlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2018 16:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lidl
Net allerlei strooivoer en pinda's voor de vogels gehaald.
Bij intratuin was het voor een zak pinda's voor vogels 3.99 voor 500 gram
Lidl gewoon 1 kg voor 2.99
Vogels mogen geen bewerkte notenquote:Op donderdag 11 januari 2018 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik eet liever gewoon geroosterde amandelen, eigenlijk.
twiet.quote:Op donderdag 11 januari 2018 16:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vogels mogen geen bewerkte noten
Zeker!quote:Op donderdag 11 januari 2018 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Smeer het onder rosbief en zalm en ik flikker het in dingen.
Sowieso LidlDe Skyr is ook goddelijk
Ah, de welbekende roggebroodabominatie van 2 jaar terugquote:
Ja! Ik gooide m ook altijd in de taartquote:Op donderdag 11 januari 2018 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeker!De Lidl Skyr is heerlijk, van andere merken vind ik het echt veel minder lekker. Stroef is het woord ja!
![]()
En die roomkaas is prima inderdaad. (Ik gebruikte hem ook in de Vezelrijke kwarktaart)
Oh, en voor kwark met niks: met appel en een beetje kaneel is het zooooo onwijs lekker!![]()
Echt, ik zou mezelf van een brug gooien, geloof ik...quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zero rijst en gekookte kipfilet....
Bestaat dat?quote:Op donderdag 11 januari 2018 17:37 schreef MutedFaith het volgende:
Die taart moet ik nodig weer gaan maken. Zodra ik bedacht heb welk diepvriesfruit past bij de optimel griekse stijl met koffiesmaak.
En anders gewoon met de kersenvariant.
http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/quote:Op donderdag 11 januari 2018 20:00 schreef Hupje het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar die taart!
Ja, das de winter-smaak. En het gerucht gaat dat ie dit jaar na de winter vast in t assortiment komt. Hier in de buurt heeft alleen de AH 'm.quote:Op donderdag 11 januari 2018 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bestaat dat?
Met banaan misschien?
Meetlint gebruiken?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 10:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wegen is momenteel een beetje lastig
Oh ja eens kijken of dat spul al in een verhuisdoos ligt en anders naar de Hema.quote:
wat is er zo jammer dan? Ik zie het probleem niet, keurig lijstje toch!quote:Op donderdag 11 januari 2018 17:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik ging vanochtend los want ik had geen zin in kwark dus nam ik maar 2 dubbele bth met hagelslag. Daarom moet ik dus geen dingen in huis hebben zoals hagelslag
O: 2 dubbele bth hagelslag
L: sla, kidneybonen, gekookt eitje, paprika, fetakaas, komkommer
T: banaan
D: bami, groenten, kipfilet, satesaus
Echt verpest heb ik het niet maar jammer is het wel.
Dankjewel! We hebben gelukkig gewoon onderdak voor als alles rond is voor ons huis. Is alleen een verhuizing extra maarja so be it.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is er zo jammer dan? Ik zie het probleem niet, keurig lijstje toch!
Think, welkom terug en succes, met alleshopelijk vind je iets, de huizenmarkt is enorm overspannen momenteel!
Jij wilde ergens in noord toch? Daar ken ik eigenlijk niemand. Maar ik zal m'n radar openzetten. Wat is je budget?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel! We hebben gelukkig gewoon onderdak voor als alles rond is voor ons huis. Is alleen een verhuizing extra maarja so be it.
Ben benieuwd waar we terecht gaan komen.
Mocht je iets tegenkomen Uh
Als ons droomhuis is Tongelre staat vinden wij dat ook prima.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wilde ergens in noord toch? Daar ken ik eigenlijk niemand. Maar ik zal m'n radar openzetten. Wat is je budget?
Lekker offtopic, maar ik heb nu serieuze verhuiskriebels. Probleem: dat wat wij willen kunnen we alleen betalen in dorpen rondom de stad. Ik word echt verscheurd van binnendus voorlopig blijven we toch maar even zitten waar we zitten
Al die hagelslagquote:Op vrijdag 12 januari 2018 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is er zo jammer dan? Ik zie het probleem niet, keurig lijstje toch!
Think, welkom terug en succes, met alleshopelijk vind je iets, de huizenmarkt is enorm overspannen momenteel!
tsja, nou, ja. Het is maar hagelslag. Het waren maar 2 boterhammen. Wees niet zo streng voor jezelfquote:
Maand geleden kwam er best wat leuks voorbij. Maarja toen zaten we zelf met een huis wat nog in de verkoop moest haha. En januari is altijd een slappe maand.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
vrijstaande huizen met veel grond voor 250k? Vandaag de dag?
Want waar ik op zoek hier in de omgeving (dus buiten de stad) zit je dan echt al minimaal aan 400k...
En een instapklaar hoekhuis voor 250k in de stad? Dat zal een beste kluif worden. Hopelijk vinden jullie iets!
ik heb nog hoop op het thalys voedsel ...quote:Op vrijdag 12 januari 2018 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gut barrel, al je eten is beige/ bruin vandaag
whehehequote:Op vrijdag 12 januari 2018 13:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb nog hoop op het thalys voedsel ...![]()
Daar ga ik altijd de mist in.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, nou, ja. Het is maar hagelslag. Het waren maar 2 boterhammen. Wees niet zo streng voor jezelf
Heuj Veldhoven! Ik hoop Zsm naar Valkenswaard te gaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ons droomhuis is Tongelre staat vinden wij dat ook prima.
Wij hebben het gedaan naar zo'n dorp en kanonne wat een spijt..Al is Veldhoven wel prima daar kennen we ook veel mensen en is nog redelijk aan te fietsen naar de stad.
Ons budget is 250k bij een huis waar weinig tot niks meer aan hoeft te gebeuren. Maar een goede opknapper voor minder is ook helemaal prima. En om het moeilijk te maken bij voorkeur een hoekwoning![]()
Wat voor iets zoeken jullie? Ik ken dat gevoel wel. Mijn ouders wonen in West Brabant. Daar staan vrijstaande huizen met veel grond te koop voor 250-275.. Maarja ik denk niet dat ik daar terug naartoe wil.
Om het een beetje ontopic te houden
O- 2 waldkorn boterhammen met pure hagelslag
T- peer
L- 2 waldkorn met 2 gebakken eitjes.. Geen vet nodig in de pan
T-? Sowieso een halve appel.. Andere helft is voor het paard. Rest nog verzinnen
D- volkoren pasta met zelfgemaakte pasta saus.. Dus tomaten, ui, paprika enz.. Beetje kaas, rundergehakt
T- weet ik nog niet gaan spelletjes doen bij vrienden.
S- 16 km fietsen samen heen en terug naar manege
S- uur paardrijden
Ook een leuk dorp!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 15:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heuj Veldhoven! Ik hoop Zsm naar Valkenswaard te gaan.
kusje d’r opquote:Op vrijdag 12 januari 2018 17:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo lekker door kunnen trappen pp de fiets. Gigantisch gebeten door paardheel fijn.. Lijf is goed moe verder dus goed mijn best gedaan.
ik ga hooguit de vrijdag na werk de stad in en dan drink ik een stuk of wat sjoes. En als het weer mee zit naar de optocht op zondag, dan een stuk of drie/vier sjoes. En op maandag vlucht ik naar Londenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met carnaval?
Ik ben vorig jaar maar 1 dag gegaan en doe dat dit jaar ook. Echter had ik vorig jaar zo'n 30 flugel, 3 tequila en 5 jillz op 1 avond. Wil niet weten wat daar de calorieën van zijn... Dus met mezelf afgesproken voor dit jaar: 5 alcoholische drankjes.
Netjes!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ga hooguit de vrijdag na werk de stad in en dan drink ik een stuk of wat sjoes. En als het weer mee zit naar de optocht op zondag, dan een stuk of drie/vier sjoes. En op maandag vlucht ik naar Londen
Waarom ontbijt jij met Liga eigenlijk?
Haha ja dat kan natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga gewoon geen carnaval vieren. Carnaval
goed dat je het zelf ziet, nu nog veranderenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Netjes!
Dat met liga ontbijten is meer voor een vluggertje, omdat ik daarna even kan roken en naar de wc kan. Wat een bullshit eigenlijk als ik het zo lees, ik kan ook gewoon yoghurt pakken maar dat vind ik dan teveel moeite
Ja 't is maar dat er wat in m'n maag zit voor m'n sigaretje. Dus ja, eigenlijk gewoon yoghurt of desnoods appel of cracker pakken, heel veel meer werk is het niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
goed dat je het zelf ziet, nu nog veranderen
Flügel is toch ook gewoon niet te zuipen... ik vind het serieus ranzig. En hoezeer een drankorgel ik ben, ik drink niks dat ik niet lekker vind puur omdat er alcohol in zit.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even geteld in de app, vorig jaar voor 1825 kcal gedronken, eten niet meegerekend. Dat vind ik dus heel zonde daarom dit jaar liever niet.
of stoppen met roken...quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja 't is maar dat er wat in m'n maag zit voor m'n sigaretje. Dus ja, eigenlijk gewoon yoghurt of desnoods appel of cracker pakken, heel veel meer werk is het niet.
Ik vind tequila en flugel en jillz eigenlijk het enige wat lekker is. Bier, wijn, baco enz. is niet m'n ding.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Flügel is toch ook gewoon niet te zuipen... ik vind het serieus ranzig. En hoezeer een drankorgel ik ben, ik drink niks dat ik niet lekker vind puur omdat er alcohol in zit.
Staat nog wel op de planning!quote:
dus ga je eerst afvallen zodat je daarna weer dik kan worden als je stopt met roken?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Staat nog wel op de planning!
Maar ben bang dat als ik het nu doe, ik meer naar het eten ga grijpen, niet zo'n hele sterke ruggengraat.
Pringles verkiezen boven chocolade?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:12 schreef Sjeen het volgende:
Ok, het stukje chocola werd een halve bus pringles![]()
Ja, dat is idd een beetje krom. Eigenlijk moet ik of gewoon nu stoppen, of voorlopig niet stoppen. Bovendien heb je het ook wel zelf in de hand, want je kan je ook vol eten met worteltjes bijv.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus ga je eerst afvallen zodat je daarna weer dik kan worden als je stopt met roken?
Klinkt wat flauw, maar als dát de enige reden is, is dat niet zo'n steekhoudend argument(en ik kan het weten
)
blijkbaar behoefte aan zoutquote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Pringles verkiezen boven chocolade?
’t is allemaal niks bijzonders, maar het was het enige chipsachtige in de kast. Op de Hema rookworstchips van dochterlief naquote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had laatst pringles naturel... Ik snap niet zo goed waarom het zo speciaal is. Ik vond ze flauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn probleem blijft dat ik geen ruggengraat heb op minder dan zes uur slaap. Wat doe ik eigenlijk nog op?
Hema rookworst chips. Wtf, smaakt dat?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
’t is allemaal niks bijzonders, maar het was het enige chipsachtige in de kast. Op de Hema rookworstchips van dochterlief na
Amateur.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even geteld in de app, vorig jaar voor 1825 kcal gedronken, eten niet meegerekend. Dat vind ik dus heel zonde daarom dit jaar liever niet.
Nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 23:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hema rookworst chips. Wtf, smaakt dat?
Flauw? Die dingen zijn toch zouter dan de dode zee?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had laatst pringles naturel... Ik snap niet zo goed waarom het zo speciaal is. Ik vond ze flauw.
Nee echt vreselijk flauw. Zout was ver te zoeken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 00:01 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Flauw? Die dingen zijn toch zouter dan de dode zee?
Haha wauw, die kende ik nog niet. Klinkt als een prima motto.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 00:00 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Amateur.
Ik vier geen carnaval meer, want:
- mijn vrouw houdt daar niet van
- het valt precies voor de playoffs
- ik word oud
Maar toen ik dat wel nog deed was t motto: "calorieën waarvan je de dag erna niet meer weet dat je ze binnen gekregen hebt tellen niet mee".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |