abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175998266

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
pi_175998268
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Verium, stratis, xtrabytes, phore, electroneum en monero.
Verium ken ik niet :?
Xtrabytes, Phore en Electroneum niet op de bekende exchanges
Monero geloof ik wel dat het nog omhoog zal gaan, maar minimaal, hou ik het liever bij BTC
Stratis misschien, zo even lezen...
pi_175998274
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand ervaringen met Poliniex???

volgens mij is dat wel de top van de top

ik zag dat deze goser dat ook gebruikte....

Dezelfde exchange als die goser gebruiken is geen garantie dat je net zo rijk als hem wordt. Dat je dat even weet. :')
pi_175998319
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:15 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Verium ken ik niet :?
Xtrabytes, Phore en Electroneum niet op de bekende exchanges
Monero geloof ik wel dat het nog omhoog zal gaan, maar minimaal, hou ik het liever bij BTC
Stratis misschien, zo even lezen...
Diversificatie. Monero en stratis om waarde te houden. Restant om snelle stijging te krijgen.
pi_175998440
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:15 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Dezelfde exchange als die goser gebruiken is geen garantie dat je net zo rijk als hem wordt. Dat je dat even weet. :')
Misschien ben ik dal he....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175998486
damn wachten op snapshots voor airdrop en dividend is best vervelend.... :P
WCT op hol geslagen voor de Liquid airdrop....
pi_175998596
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien ben ik dal he....
Zou mij niks verbazen. Net zo'n grote mongool.
pi_175998638
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:34 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zou mij niks verbazen. Net zo'n grote mongool.
  maandag 25 december 2017 @ 20:39:58 #9
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175998685
Dentapp in de applestore?
pi_175998736
btc heeft zin om uit te breken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 20:45:00 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175998776
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
btc heeft zin om uit te breken.
Alles wil dat, het lukt alleen niet altijd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175998843
Raiblocks naar de maan
  maandag 25 december 2017 @ 20:50:07 #13
132191 -jos-
Money=Power
pi_175998871
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:48 schreef tralalala het volgende:
Raiblocks naar de maan
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  maandag 25 december 2017 @ 21:01:16 #14
340341 Blester
Membre très utile
pi_175999074
De koers van Jinn is ook wel zeer opmerkelijk zeg :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_175999530
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:50 schreef -jos- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*Ik zat net te zoeken naar een leuke RaiBlocks gif. Vond deze niet heel interessant.

De gains zijn trouwens niet verrassend. Het is een van de beste techs. Kopen die zooi riep ik hier 2 weken geleden. Gefeliciteerd aan degene die erin zitten, morgen lid van de 1miljard club? zou leuk zijn :)
pi_175999636
Zo shillde ik ook IOTA eind november hier. toen van ¤0.50 naar ¤4 gegaan en gecashed. Nu RaiBlocks ingestapt op ¤1.

Mijn goede voornemen voor 2018 is meer goede calls doen *)
pi_175999657
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:28 schreef Roellie80 het volgende:
Zo shillde ik ook IOTA eind november hier. toen van ¤0.50 naar ¤4 gegaan en gecashed. Nu RaiBlocks ingestapt op ¤1.

Mijn goede voornemen voor 2018 is meer goede calls doen *)
Volgens mij moet je echt moeite doen om geen x20 te doen in deze tijden. En iota nu al cashen :') dan heb je het niet begrepen.l
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175999748
Al die zogenaamde pros hier met hun "calls" in een bullrun. :') Komop zeg, ALLES gaat omhoog (zoals zelfs een Geertcoin) dus zo bijzonder zijn de calls niet hoor.

Als er even rode cijfers geschreven wordt dan zijn ze stil :') :')

Universa :') :') :')
Tokenscam :')
al die shitcoins die xminator noemt :') :') :') :') (en dan Waves een shitcoin noemen.. teh irony)

p. s. niet weten dat 13 jantober de WVes maand wordt :') :') :')

[ Bericht 4% gewijzigd door kthxbye op 25-12-2017 21:41:22 ]
pi_175999818
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Volgens mij moet je echt moeite doen om geen x20 te doen in deze tijden. En iota nu al cashen :') dan heb je het niet begrepen.l
Heb een gedeelte omgezet naar Raiblocks nog ruim 5k miota aan de hodl
pi_175999891
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:32 schreef kthxbye het volgende:
Al die zogenaamde pros hier met hun "calls" in een bullrun. :') Komop zeg, ALLES gaat omhoog (zoals zelfs een Geertcoin) dus zo bijzonder zijn de jalls niet hoor.

Kthxbyegod _O_
pi_175999910
Waar krijg je XRB eigenlijk?
Ga weg
pi_175999930
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kthxbyegod _O_
Deze god heeft weer wat in de Bloom ICO gestoken en is aan het kijken naar Telcoin en Kairos _O_
pi_176000025
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Deze god heeft weer wat in de Bloom ICO gestoken en is aan het kijken naar Telcoin en Kairos _O_
hmm waarom kies jij voor een ico? Duurt zolang voor het op een redelijke exchange komt..en in een bullmarkt zoals je zegt, stijgt alles waardoor het al x keer moet toenemen om uberhaupt vergelijkbaar te zijn met andere coins
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 25 december 2017 @ 21:42:36 #24
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176000050
Ik wil ook wel wat RaiBlocks (XRB) maar vertrouw die vage exchanges niet.
Had me aangemeld bij BitGrail maar lees daar in de chatbox al issues met het niet kunnen withdrawen van BTC ofzo :')

M'n portfolio is vandaag weer lekker bijgetrokken en gestegen ook, zeg maar van 1K vanochtend na een dipje naar 1,5K net bij een piek. pffff
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_176000064
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:32 schreef kthxbye het volgende:
Al die zogenaamde pros hier met hun "calls" in een bullrun. :') Komop zeg, ALLES gaat omhoog (zoals zelfs een Geertcoin) dus zo bijzonder zijn de calls niet hoor.

Tokenscam :')
al die shitcoins die xminator noemt :') :') :') :') (en dan Waves een shitcoin noemen.. teh irony)

p. s. niet weten dat 13 jantober de WVes maand wordt :') :') :')
Was het een kutmaaltijd deze eerste kerstdag?
pi_176000083
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Was even flink slikken al die gainz :W
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 21:46:03 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176000160
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Geef hem eens ongelijk _O-
Letterlijk alles op een paar prutpumpcoins, Bitcoin en Waves is gestegen. Dan maak je per definitie winst.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176000224
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Letterlijk alles op een paar prutpumpcoins, Bitcoin en Waves is gestegen. Dan maak je per definitie winst.
En jezelf dan kapot hard op de borst slaan dat je zoveel winst hebt gemaakt, laffin out lout.
pi_176000366
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

True, toch kan ik genieten van het feit dat ik nu 2x in een korte periode op de juiste trein zat. Genoeg coins die "slechts" 10-20% stegen de afgelopen week.

Heeft ook niks met pro te maken. In de huidige markt is het naar mijn idee vooral veel geluk hebben. De meerderheid heeft geen idee waar ze geld in gooien.

Dus ja, fuck jullie ik zit lekker en geniet ervan. Er komen vast nog weer mindere tijden aan :)
pi_176000431
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:54 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

True, toch kan ik genieten van het feit dat ik nu 2x in een korte periode op de juiste trein zat. Genoeg coins die "slechts" 10-20% stegen de afgelopen week.

Heeft ook niks met pro te maken. In de huidige markt is het naar mijn idee vooral veel geluk hebben. De meerderheid heeft geen idee waar ze geld in gooien.

Dus ja, fuck jullie ik zit lekker en geniet ervan. Er komen vast nog weer mindere tijden aan :)
Je zegt zelf dat het een kwestie van geluk hebben is en vervolgens ben je er bizar trots op. Rare shit makker, rare shit.
pi_176000565
quote:
10s.gif Op maandag 25 december 2017 21:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat het een kwestie van geluk hebben is en vervolgens ben je er bizar trots op. Rare shit makker, rare shit.
Waar lees je dat ik bizar trots ben? Ik ben enkel blij goede keuzes gemaakt te hebben.
pi_176000644
Ow Verge. Wat doe je me aan!
pi_176000690
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:05 schreef Simplythebest85 het volgende:
Niet alleen jou :')
pi_176000769
Jammer dat crypto nog niet zo gereguleerd is, dan had McAfee allang achter slot en grendel gezeten.

Wat een smerige pump n dumper is dat zeg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 22:12:41 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176000782
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:12 schreef kthxbye het volgende:
Jammer dat crypto nog niet zo gereguleerd is, dan had McAfee allang achter slot en grendel gezeten.

Wat een smerige pump n dumper is dat zeg.
Even alle coins op Bittrex langs om te kijken of er ergens al een presale bezig is ;)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176000805
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Even alle coins op Bittrex langs om te kijken of er ergens al een presale bezig is ;)
Sorteren op High volume
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 22:14:16 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176000817
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Sorteren op High volume
Nee, want die coins hebben amper volume.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176000836
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:05 schreef Simplythebest85 het volgende:
Gefeliciteerd u bent nu officieel een bagholder.
pi_176000848
Je kunt het ook niet altijd aan de volumes zien, die vorige coins hadden nauwelijks een hoger volume.
pi_176000855
Hallo, is hier iemand? Hier spreekt God.
pi_176000863

Mogelijk dat je pre-pumps vind door te kijken naar het tijdstip. Over een paar dagen hebben we het vast ontcijferd en kunnen we mee in de pre-pump :9
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 22:17:26 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176000888
quote:
7s.gif Op maandag 25 december 2017 22:15 schreef Waterdrinker het volgende:
Je kunt het ook niet altijd aan de volumes zien, die vorige coins hadden nauwelijks een hoger volume.
Uhuh... in het vorige topic staat een prachtig plaatje ;)
De presale is echt gigantisch.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176001014
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 22:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Uhuh... in het vorige topic staat een prachtig plaatje ;)
De presale is echt gigantisch.
Ja de laatste wel, daarvoor was het niet zo obvious.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 22:23:29 #44
18653 crew  D.
pi_176001051
Wat een haat en nijd hier steeds -O-
  maandag 25 december 2017 @ 22:24:14 #45
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176001066
Zo, de gok genomen 5k op neo
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 22:25:20 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176001094
quote:
7s.gif Op maandag 25 december 2017 22:22 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja de laatste wel, daarvoor was het niet zo obvious.
Ach, als je niks beters te doen hebt is het een leuk gokje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176001124
Heeft iemand hier een idee waar ik geld om kan zetten in ethereum?
pi_176001137
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:16 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijk dat je pre-pumps vind door te kijken naar het tijdstip. Over een paar dagen hebben we het vast ontcijferd en kunnen we mee in de pre-pump :9
_O_ We moeten dit soort dingen goed onderzoeken _O_
  maandag 25 december 2017 @ 22:28:33 #49
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176001155
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:16 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent een baas.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 22:28:57 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176001164
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:26 schreef Vinylrulez het volgende:
Ik zou bij God geen exchange meer kunnen opnoemen die nog nieuwe aanmeldingen accepteert.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176001170
quote:
:')
Stop er zelf eens wat tijd in.
pi_176001188
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 22:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zou bij God geen exchange meer kunnen opnoemen die nog nieuwe aanmeldingen accepteert.
binance? edit: oh euro's..ja nvm dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176001197
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 22:29 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Stop er zelf eens wat tijd in.
Ben de hele avond bezig geweest, ten einde raad keer ik me tot jullie
  maandag 25 december 2017 @ 22:31:19 #54
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176001216
quote:
Ik wil het wel doen, pm me maar, neem ik de eth van je over.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176001223
quote:
Kraken
pi_176001234
quote:
10s.gif Op maandag 25 december 2017 22:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd u bent nu officieel een bagholder.
Nope.. niet raar na zo'n stijging van afgelopen week. Over 6 maanden staat Verge op 1 euro.
  maandag 25 december 2017 @ 22:32:40 #57
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176001259
quote:
9s.gif Op maandag 25 december 2017 22:30 schreef Vinylrulez het volgende:

[..]

Ben de hele avond bezig geweest, ten einde raad keer ik me tot jullie
De hele avond? Heb je wel ervaring met Google en logisch beredeneren?

Nee grapje. Je kan mij 1000 euro overmaken en dan stuur ik je 1 Ether via de post, inclusief PostNL Track & Trace. Dat is makkelijk en vertrouwd!
pi_176001272
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 22:31 schreef Simplythebest85 het volgende:

[..]

Nope.. niet raar na zo'n stijging van afgelopen week. Over 6 maanden staat Verge op 1 euro.
zou mij niks verbazen als XVG weer de duikboot neemt tot 100 sats oid. Maar het is je gegund
pi_176001365
Rare vraag misschien maar aangezien Verge een fork is van Dogecoin (dacht ik) kun je dan je private key van Dogecoin van destijds inlezen in Electrum net zoals dat tegenwoordig gaat met Bitcoin forks (denk aan BitcoinCash)?
pi_176001398
Ik wacht nog even op een laatste XVG pump als wraith wordt gereleased en dan gooi ik alles eruit

Denken dat XVG beter is dan coins als XMR :')
pi_176001437
Wraith zou deze week nog moeten komen. "Buy the rumor, sell the news" zou ik zeggen
pi_176001483
Vanmorgen uit Verge gestapt op 1550sat. Goed moment? Kan ff niet naar de koers kijken.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176001496
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:44 schreef Patroon het volgende:
Vanmorgen uit Verge gestapt op 1550sat. Goed moment? Kan ff niet naar de koers kijken.
1475 nu
pi_176001524
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 22:32 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

De hele avond? Heb je wel ervaring met Google en logisch beredeneren?

Nee grapje. Je kan mij 1000 euro overmaken en dan stuur ik je 1 Ether via de post, inclusief PostNL Track & Trace. Dat is makkelijk en vertrouwd!
Dankjewel Topper! Karma's gonna get you ;-)
pi_176001667
Lekker anoniem Verge, alleen mijn exchange waar ik mijn rijbewijs en NAW gegevens heb achtergelaten weet dat ik duizenden Verges heb gekocht, voor de rest ben ik anoniem jongen.

Heb weer vele honderden euro's in XRP gepompt. Binnen nu en 1 januari gaan we naar de maan.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176001774
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 22:28 schreef betyar het volgende:

[..]

Jij bent een baas.
Hee mooi van reddit overgenomen zeg

Tevens shitpost, random groene candle, predump geidentificeerd!1!1
pi_176001871
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:00 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Hee mooi van reddit overgenomen zeg

Tevens shitpost, random groene candle, predump geidentificeerd!1!1
Mooi constructief meegedacht. Wat is dat met al dat gezeik hier? post vooral niks mogelijk interessants, je kan meteen afgebrand worden.
pi_176002010
Bizar eigenlijk dat de grootste exchange ter wereld (bron: https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/), plat gaat door 1 tweet van McAfee. ;)
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 23:20:13 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176002123
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Mooi constructief meegedacht. Wat is dat met al dat gezeik hier? post vooral niks mogelijk interessants, je kan meteen afgebrand worden.
Crypto is niet meer exclusief voor louter nerds die elkaar respecteren, helaas.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games maandag 25 december 2017 @ 23:22:36 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176002172
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Bizar eigenlijk dat de grootste exchange ter wereld (bron: https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/), plat gaat door 1 tweet van McAfee. ;)
wat heeft ie nu weer getweet
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 25 december 2017 @ 23:22:54 #71
132191 -jos-
Money=Power
pi_176002179
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik wil ook wel wat RaiBlocks (XRB) maar vertrouw die vage exchanges niet.
Had me aangemeld bij BitGrail maar lees daar in de chatbox al issues met het niet kunnen withdrawen van BTC ofzo :')

M'n portfolio is vandaag weer lekker bijgetrokken en gestegen ook, zeg maar van 1K vanochtend na een dipje naar 1,5K net bij een piek. pffff
Straks ook te koop op kucoin exchange:
kucoincom twitterde op maandag 25-12-2017 om 22:15:37 Our retweet to vote is now over. @raiblocks will be coming to KuCoin. Follow @kucoincom and find out exactly when t… https://t.co/8covvR5fma reageer retweet
En waarschijnlijk ook op Bit-Z: https://www.bit-z.com/vote2/XRB
pi_176002236
quote:
4s.gif Op maandag 25 december 2017 23:22 schreef Oscar. het volgende:

[..]

wat heeft ie nu weer getweet
Ik bedoelde van vanmiddag, over die coin of the day.

Iedere dag ligt Bittrex dus even plat, na zo'n tweet.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 23:35:54 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176002406
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik bedoelde van vanmiddag, over die coin of the day.

Iedere dag ligt Bittrex dus even plat, na zo'n tweet.
Geen enkele site is imuum tegen zo veel verkeer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176002427
Verge onder de 0.00001300 -O-
pi_176002472
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geen enkele site is imuum tegen zo veel verkeer.
Google doet het anders vrij goed ;)
pi_176002615
Ik vraag me af wat Maikuuul met zijn Verge gedaan heeft :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 23:49:17 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176002674
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Google doet het anders vrij goed ;)
En jij denkt dat jouw Google uit het datacentrum in Groningen komt? Google heeft miljoenen cdn's om al het verkeer wat ze standaard krijgen te verwerken.

Waarom zou Bittrex infrastructuur aanleggen voor een piek?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176002684
Ik heb ook nog een aantal Verge op de plank, ik hou ze nog ff vast aangezien ik ze een jaar geleden gekocht heb.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 23:51:04 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176002710
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:49 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb ook nog een aantal Verge op de plank, ik hou ze nog ff vast aangezien ik ze een jaar geleden gekocht heb.
Doe jezelf een lol en gooi ze er uit.
Je mag ze ook aan mij doneren als je zo graag van je geld af wil.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176002744
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef kthxbye het volgende:

[..]

waarom post je dit nou niet ff in het ICO draadje....? ;)
de sc wordt gedomineerd door fast money traders :D
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 23:53:04 #82
18653 crew  D.
pi_176002757
Het gaat wel heel hard :o
pi_176002784
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:53 schreef D. het volgende:
Het gaat wel heel hard :o
?
  maandag 25 december 2017 @ 23:56:16 #84
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176002831
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:46 schreef RobinaHoed het volgende:
Ik vraag me af wat Maikuuul met zijn Verge gedaan heeft :P
Ik weet natuurlijk niet of het nieuws waar is... maar voor de zekerheid toch maar een sell order erin geknald van 150kstuks op 1000sat.

Mocht het dan misgaan hebk altijd nog profits. De rest hold ik gewoon tot volgend jaar
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 23:56:35 #85
18653 crew  D.
pi_176002840
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

?
Verge, naar beneden. Toch even wat winst gepakt, werd me iets te heet onder de voeten :Y
pi_176002843
Hoe laat is het in Azie? Maikuuul wordt zo wakker.. :')
pi_176002850
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:56 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet of het nieuws waar is... maar voor de zekerheid toch maar een sell order erin geknald van 150kstuks op 1000sat.

Mocht het dan misgaan hebk altijd nog profits. De rest hold ik gewoon tot volgend jaar
Cheap gains, ik neem ze even over *O*
pi_176002876
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:56 schreef xminator het volgende:

[..]

Geintje :'). Verge is sowieso een shitcoin. Fork van dogecoin :'). Blockchain + tor :').

Echter chapeau voor de gains maikul.
pi_176002880
Heb ook maar al mijn verge eruit geknald, TPay tokens er mee aangeschaft nu de sale nog bezig is hoop op een goede investment _O-
pi_176002897
Craaassh
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176002899
Als ik hem was zou ik Verge maar heel snel verkopen, Het heeft gewoon letterlijk geen team meer _O- De developer is nu bij Tokenpay _O-
pi_176002910
quote:
99s.gif Op maandag 25 december 2017 23:58 schreef Sala-adin het volgende:
Heb ook maar al mijn verge eruit geknald, TPay tokens er mee aangeschaft nu de sale nog bezig is hoop op een goede investment _O-
Waarom zei je niks, dan kon ik je referral doen jij 50% en ik 50% :(
pi_176002927
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zei je niks, dan kon ik je referral doen jij 50% en ik 50% :(
heb het al via een maat gedaan
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:00:18 #94
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176002932
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:56 schreef xminator het volgende:

[..]

Wie weet. Mijn broer stuurde me een bericht. Ik geloof eigenlijk nooit dat soort berichten maar om er zeker van te zijn dat ik toch winst pak 1/3e stack verkocht ;) heb er nog 290.000 over.

Heb toch al 20k profit gepakt dus ik zie wel waar het eindigt.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:00:32 #95
132191 -jos-
Money=Power
pi_176002937
quote:
Dus er is deze maand 2+ miljard in een waardeloze coin gepumpt. :')
pi_176002951
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:00 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Wie weet. Mijn broer stuurde me een bericht. Ik geloof eigenlijk nooit dat soort berichten maar om er zeker van te zijn dat ik toch winst pak 1/3e stack verkocht ;) heb er nog 290.000 over.
^O^ Goed bezig.
pi_176002956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:00 schreef -jos- het volgende:

[..]

Dus er is deze maand 2+ miljard in een waardeloze coin gepumpt. :')
McAfee effect _O-

Maar van Universa kan hij niet wegblijven want zijn eigen coin is op de blockchain van Universa gebouwd _O_ Lambo in 1 jaar _O_
pi_176002966
quote:

[..]

Ik zou het maar geloven, de developer is al bij TokenPay he :P
pi_176002969
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En jij denkt dat jouw Google uit het datacentrum in Groningen komt? Google heeft miljoenen cdn's om al het verkeer wat ze standaard krijgen te verwerken.

Waarom zou Bittrex infrastructuur aanleggen voor een piek?
Miljoenen CDN's, uhu.

Zo een infra aanleggen is helemaal niet zo moeilijk en hoeft niet duur te zijn.

Je applicatie containerizen en automatisch opschalen. Kind kan de was doen.
pi_176002986
Verge is aan het moonen.. :B
pi_176002995
ICON gaat morgen knallen.
pi_176002996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:02 schreef RobinaHoed het volgende:
Verge is aan het moonen.. :B
Als hij zojuist van mars kwam wel ja...
pi_176003003
quote:

[..]

Heb toch al 20k profit gepakt dus ik zie wel waar het eindigt.
Daarom. Wie het kleine niet eerst is het grote niet weerd.

Nu heb je sowieso winst en dan kun je altijd nog afwachten.
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:04:19 #104
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176003005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik zou het maar geloven, de developer is al bij TokenPay he :P
Dat weet ik al enkele weken. Daar komt Sunerok ook eerlijk voor uit. Maar hij werkt daar als adviseur he. Zou er van opkijken als hij zijn eigen project te grabbel gooit na jaren werk.

Achja we zien het wel. Profits zijn genomen. De rest hold. Ben niet afhankelijk van dit geld.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_176003010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:03 schreef xaban06 het volgende:
ICON gaat morgen knallen.
Nee, eerst waves. Wavesmaand.

Waves NG

1000000 TPS

Waves *O*
pi_176003028
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:56 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Het gaat heel hard nu, alles er uit gooien. Je verliest anders duizenden euro's met jouw stack.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176003032
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:04 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee, eerst waves. Wavesmaand.

Waves NG

1000000 TPS

Waves *O*
Dankzij Waves dikke winst gemaakt, volgend jaar mijn hypotheek aflossen *O*
pi_176003044
Ik krijg de error TX rejected wanneer ik m'n Verge wil versturen, meerdere mensen last van?
pi_176003072
Van wie jullie actief aan het daytraden om hier en daar minimale winst te pakken?
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:10:07 #110
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176003089
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:07 schreef juiced01 het volgende:
Ik krijg de error TX rejected wanneer ik m'n Verge wil versturen, meerdere mensen last van?
Raar genoeg worden mijn Verge coins niet weergeven in mijn portfolio dus kan niks versturen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_176003112
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:10 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Raar genoeg worden mijn Verge coins niet weergeven in mijn portfolio dus kan niks versturen
Door de fee te verhogen ging 't nu wel goed. :)
pi_176003135
Verge stijgt alweer.

Al die panieksellers :') kijk nu eens niet op een paar dagen of paar uur.

Juist nu mooi punt om bij te kopen.
Love is in the air!
pi_176003139
Er wordt nu nog aardig wat Verge ingeslagen op Bittrex
pi_176003148
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:06 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het gaat heel hard nu, alles er uit gooien. Je verliest anders duizenden euro's met jouw stack.
Kan ook weer omhoog vliegen. Zie alweer groene balken.
Love is in the air!
pi_176003164
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dankzij Waves dikke winst gemaakt, volgend jaar mijn hypotheek aflossen *O*
Ook lekker. Echter had je na de eerste flinke gains overgestapt had je nu een lambo gehad.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:14:38 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003175
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:01 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Miljoenen CDN's, uhu.

Zo een infra aanleggen is helemaal niet zo moeilijk en hoeft niet duur te zijn.

Je applicatie containerizen en automatisch opschalen. Kind kan de was doen.
Google heeft letterlijk een heel leger aan cdns :P
Elk bedrijf met een eigen netwerk kan er één aanvragen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:14:51 #117
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176003179
Ik laat gewoon mijn stack zoals hij is nu. Verge is altijd een long term hold geweest.

Mocht het misgaan dan hebk toch mooi 25k gepakt.

Stijgt het verder dan heb ik alsnog 230.000 stuks over en ga vrolijk verder. Ik kan niet verliezen, enkel minder winst maken

[ Bericht 9% gewijzigd door Maikuuul op 26-12-2017 00:23:52 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:14:54 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003180
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176003216
Hoeveel geld stopt naga eigenlijk in marketing? Vast een miljoen euro per maand? Gezien waves 100k per maand aan marketing heeft en daar niets van terugzien _O-
pi_176003217
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:12 schreef Landgeld het volgende:
Verge stijgt alweer.

Al die panieksellers :') kijk nu eens niet op een paar dagen of paar uur.

Juist nu mooi punt om bij te kopen.
Ja echt perfect moment om bij de kopen terwijl hij verticaal naar onderen knalt :')

succes met buy de dip!
٩๏̯͡๏)۶
pi_176003238
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:09 schreef Santello het volgende:
Van wie jullie actief aan het daytraden om hier en daar minimale winst te pakken?
Ik redelijk :P Vandaag niks gewoon maar gisteren en eergisteren iets van 0,23 BTC gepakt :P
pi_176003380
pi_176003436
Verge is dead :D

Op tijd uitgestapt en lekkere cashmoney gepakt erop vooralsnog :9
pi_176003439
Ook al verlies ik aardig wat $ als je kijkt overall qua portfolio, toch bewaar ik mijn Verge. Deze coin was al langer bezig aan een opmars. Die pump van McAfee was leuk maar als hij in een week 200% stijgt en nu 30-40% daalt hoor je mij nog niet klagen.. Zolang ik geen verlies maak op Verge hou ik de boel nog ff vast. Panicsellen daar ben ik erg slecht in.
Get Rich Or Die Trying
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:32:09 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003520
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:28 schreef metallicelmo het volgende:
Ook al verlies ik aardig wat $ als je kijkt overall qua portfolio, toch bewaar ik mijn Verge. Deze coin was al langer bezig aan een opmars. Die pump van McAfee was leuk maar als hij in een week 200% stijgt en nu 30-40% daalt hoor je mij nog niet klagen.. Zolang ik geen verlies maak op Verge hou ik de boel nog ff vast. Panicsellen daar ben ik erg slecht in.
Get Rich Or Die Trying
Jij gaat nooit rijk worden met zo'n houding. Geniet maar even van je winst, daar is binnenkort weinig meer van over.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176003562
Wat een FUD :D

Zelfs op Eerste Kerstdag werken ze door.
https://github.com/vergecurrency/VERGE/commits/master
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:35:35 #127
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176003592
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:28 schreef metallicelmo het volgende:
Get Rich Or Die Trying
Tot nu toe altijd stevig volgehouden. Er wordt zoveel negatief nieuws verspreid over Verge. Gaat vaak nergens over.

Heb er nog genoeg over, mochtie de 1$ halen volgend jaar dan is dat genieten. Mocht het instorten dan heb ik mijn winst gepakt, al kon het een stuk meer zijn dan dan dat ;)

Maar dat is altijd achteraf

Maar 20k+ pakken met 58 euro is toch iets om trots op te zijn
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:36:41 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003615
En in de categorie 'Wat heeft die Nattekat nou weer voor coin gevonden?': MOD. Klinkt interessant, is nog heel erg vers en kan zomaar over de kop gaan.

Enkel te verkrijgen op Binance overigens.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176003643
Verge naar 900 sat pffff. Hodlen dan maar :P
pi_176003647
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:58 schreef vigen98 het volgende:
Als ik hem was zou ik Verge maar heel snel verkopen, Het heeft gewoon letterlijk geen team meer _O- De developer is nu bij Tokenpay _O-
ben je daar nu wel gerust op dan? :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:38:59 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:37 schreef MGeraads het volgende:
Nee, gooi ze er uit. Het project is dood, het team heeft opgegeven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176003661
quote:
jup. Doe ik ook.
pi_176003668
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Credit where credit is due toch? En vind achteraf bij een gepumpte token, uit 1300+ mogelijke, een kleine stijging afwijzen van zie je wel weinig constructiefs niet waar? Helemaal omdat er bij de eerste pic direct daarna een kleine drop is en de andere pic een lichte stijging heeft wat echt niks voorstelt imo, helemaal binnen de cryptomarket.

Hoe wil je dit voorspellen dan? Ik kan er nog honderden aanwijzen die mogelijk getipt gaan worden op basis van dit.

Constructief genoeg nu? Mod, voldoe ik aan je 'vroeger nerds dit, dat' criterium?

En Verge is een bende. De enige dev is al 2 maanden radio stil. Tegens groetjes van reddit et al.
pi_176003672
Een dooie coin hodlen. :')
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:41:28 #135
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176003724
Misschien een leuk idee: blockfolio slechts 1x per week openen.

En vooral niet op Reddit kijken :')
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_176003726
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:36 schreef Nattekat het volgende:
En in de categorie 'Wat heeft die Nattekat nou weer voor coin gevonden?': MOD. Klinkt interessant, is nog heel erg vers en kan zomaar over de kop gaan.

joh mod tipte ik een aantal dagen geleden al :p
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:42:25 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:39 schreef Typisch het volgende:
Een dooie coin hodlen. :')
Ik heb veel domme dingen gedaan in mijn cryptocarrière, maar dat... zelfs de 17-jarige ik wist dat dat het moment om te dumpen is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176003775
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:36 schreef Nattekat het volgende:

Modem? Is een fijne ja. Afgelopen dagen al 1.9 naar nu 3.84$

Wtc, ven, req, icx, mod, eng
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:43:06 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003777
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

joh mod tipte ik een aantal dagen geleden al :p
Had ik moeten lezen }:|
Had lager kunnen kopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176003800
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Had ik moeten lezen }:|
Had lager kunnen kopen.
hij kan nog makkelijk x10
pi_176003815
quote:
Bagholden _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:45:08 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003821
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hij kan nog makkelijk x10
Ik ga geen coins adviseren als ik dat niet verwacht :P

ETH naar 3000$ trouwens.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:46:02 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003836
Wat is ETH sturen van exchange A naar B snel en goedkoop zeg :o
Dat dat kan in cryptoland.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176003887
Verge gaat nu wel snoeihard omlaag. Bizar. Was toch een van de veelbelovende coin.
Love is in the air!
pi_176003893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:48 schreef Landgeld het volgende:
Was toch een van de veelbelovende coin.
Is het nooit geweest.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:49:08 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176003897
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:48 schreef Landgeld het volgende:
Verge gaat nu wel snoeihard omlaag. Bizar. Was toch een van de veelbelovende coin.
Welnee. Was een Dogekloon :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176003953
Ik krijg allemaal ads voor nieuwbouw woningen.

Tijd voor een moon
pi_176003984
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien een leuk idee: blockfolio slechts 1x per week openen.
Maar hoe kan je dan iedere ochtend een portfolio update geven tijdens een moon.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 00:53:31 ]
pi_176004015
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
vergeleken met xrp is eth als western Union
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:58:30 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176004058
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

vergeleken met xrp is eth als western Union
Dat zegt me dus helemaal niks.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:58:46 #151
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176004063
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Maar hoe kan je dan iedere ochtend een portfolio update geven tijdens een moon.
Gewoon lekker blijven slapen :D
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 00:59:43 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176004074
De modjes zijn binnen (pun intended) w/

We zullen over een maand zien of deze risicovolle stap positief uitpakt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 december 2017 @ 01:06:06 #153
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176004151
Bij deze mijn laatste post van dit jaar in dit topic..

In 2018 kom ik weer eens kijken. Tevens zet ik mijn blockfolio icoontje in een ander mapje in de tel. Denk dat het meer rust zal geven tijdens mijn reizen.

Met nog 260k aan Verge zullen we zien wat het in 2018 nog waard is ;)
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 01:09:48 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176004195
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Bij deze mijn laatste post van dit jaar in dit topic..

In 2018 kom ik weer eens kijken. Tevens zet ik mijn blockfolio icoontje in een ander mapje in de tel. Denk dat het meer rust zal geven tijdens mijn reizen.

Met nog 260k aan Verge zullen we zien wat het in 2018 nog waard is ;)
0,000001 met wat mazzel.

Gooi ze er uit nu het nog kan :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176004273
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

0,000001 met wat mazzel.
Tegen de tijd dat hij terug is en de prijs zover is gedaald, koop ik 58 miljoen Verges voor 58 euro.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 01:16:24 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176004292
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:14 schreef alilami het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat hij terug is en de prijs zover is gedaald, koop ik 58 miljoen Verges voor 58 euro.
Lees je eerst even in voor je dat soort hele domme beslissingen maakt :s)

Die coin is dood, ende, schlüss.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176004313
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat zegt me dus helemaal niks.
Een wereldbekend betaal en wisselkoerskantoor. Maar nogal shady want gebruikt voor vele Nigeriaanse fraude.
mag het weten
pi_176004358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
Daarom zei ik al: waarom bitcoin niet omzetten in ether? Goedkoper en sneller ^O^
mag het weten
pi_176004484
Maar waar krijg je nu XRB? Welke shady exchange gaat er dalijk met mijn info vandoor? :')
Ga weg
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 01:29:58 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176004493
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daarom zei ik al: waarom bitcoin niet omzetten in ether? Goedkoper en sneller ^O^
Hoef je mij niet te vertellen, ik zat all-in voor mijn investering van net :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176004629
Omg? Verge leeft weer, bleek fake news te zijn??

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 01:44:49 ]
pi_176004660
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:44 schreef Dimachaerus het volgende:
dit gaat inderdaad behoorlijk snel!
pi_176004669
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja volgens twitter was het fake, geen idee wat nou de waarheid is haha
٩๏̯͡๏)۶
pi_176004771
Volledig fake, dev van verge heeft bevestigd dat het bullshit was
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
  dinsdag 26 december 2017 @ 02:00:42 #165
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176004775
Al die panic sellers :')
pi_176004776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 02:00 schreef SugeLucky het volgende:
Al die panic sellers :')
Lambo of Rekt
pi_176004780
Nieuw hier,

Tijdena dip van verge gekocht, bleek bullshit te zijn? :D
Zie!
  dinsdag 26 december 2017 @ 03:40:41 #168
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176005514
Terug van werk en ETH breekt zo misschien door de sell wall op 750$ heen op Binance. Staat op 735 nu. Toch maar slapen. Ben benieuwd morgen welke kant het op is gegaan. :9
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176005666
Wat is een mrai? 1 XRB = een mrai?

quote:
Don't send less than 100 Mrai!

Due to antispam policy, XRB deposits less than 100 Mrai won't be accepted by our wallet and therefore they won't be added on your acount

Furthermore, those deposits won't return back on the old wallet, becoming unavoidably lost

All deposits less than 1000 Mrai will have 5 Mrai fee charged on the deposit.
Those greater than 1000 Mrai will be free of charges
Dit vind ik nogal steil als dat zo is namelijk
Ga weg
pi_176005755
we have lift off
pi_176005759
Haha Verge bagholders. Een klassieke pump n dump.
pi_176005776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 05:41 schreef kthxbye het volgende:
Haha Verge bagholders. Een klassieke pump n dump.
nog niet voorbij de vorige top
pi_176006162
Mijn Siscoin wat doe je?
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 08:08:49 #174
42184 crew  DaMart
pi_176006172
Kerstdipje voor de alts zo te zien.
pi_176006191
Lekker veel eten vandaag. Volgende week maar weer eens zien.
  dinsdag 26 december 2017 @ 08:11:46 #176
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_176006194
Waves. :')

Gooi jezelf weg man.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_176006221
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 08:11 schreef VeX- het volgende:

Gooi jezelf weg man.
Gaat alweer omhoog.
pi_176006359
Even wat verge dip kopen.
pi_176006378
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 08:11 schreef VeX- het volgende:

Gooi jezelf weg man.
Waves shitcoin
pi_176006380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 08:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Even wat verge dip kopen.
_O-

dat zou ik niet doen als ik jou was
pi_176006417
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 08:38 schreef kthxbye het volgende:

[..]

_O-

dat zou ik niet doen als ik jou was
Het nieuws was onzin.
pi_176006573
Waarom stijgt Bitcoin ineens als een gek? Heb ik iets gemist?
pi_176006611
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:00 schreef TourOfData het volgende:
Waarom stijgt Bitcoin ineens als een gek? Heb ik iets gemist?
Omdat iedereen zijn kerstcadeautjes al gekocht heeft en nu wat geld over heeft.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_176006713
Lisk stond vannacht op ¤25 :D
pi_176006728
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Omdat iedereen zijn kerstcadeautjes al gekocht heeft en nu wat geld over heeft.....
Je was overtuigd dat Bitcoin $15.000 nooit meer zou halen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Jongens ik had jullie gewaarschuwd he deze week

en kijk wat er gebeurd als je niet naar mij wil luisteren

[ afbeelding ]

Volgende tip

ik zie een bodem van 2000-5000 aankomen volgende week. :W
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 @ 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

[..]

stop die handel niet tijdens de kerstdagen dan.....

oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten
En 12 uur later na bovenstaande post noteerde Bitcoin $15283.00 op Bitstamp.

Klaas, waarom blijf je hier posten ondanks wat je eerder beweerde in je posts?
pi_176006795
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 08:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het nieuws was onzin.
Het was inderdaad allemaal onzin. Momenteel is het weer aan het stijgen. Klein investering erin gooien en we zien wel waar deze achtbaan naartoe gaat :D
pi_176006803
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:14 schreef TourOfData het volgende:

[..]

[..]

[..]

mijn tellertje werkt van bitcoin naar euro
  dinsdag 26 december 2017 @ 09:20:32 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176006812
quote:

[..]

[..]

[..]

Omdat klaas. Die act ken je ondertussen toch wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176006839
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Omdat klaas. Die act ken je ondertussen toch wel.
Die ‘act’ moet maar eens ophouden, dat getroll willen de meesten hier niet.

Crypto is ongelofelijk volatiel en er zijn nieuwkomers die nav berichten in dit topic een munt zullen kopen (dom, maar het zijn nieuwkomers). Dan vind ik het belangrijk dat er niet een troll tussen zit die alleen maar verkeerde uitspraken en aannames doet.
pi_176006874
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:22 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

misschien moet jij lekker zelf opdonderen met je inhoudsloze post hier :)
  dinsdag 26 december 2017 @ 09:24:37 #191
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176006881
quote:

[..]

[..]

[..]

Klaas is baas. Die beste man is gewoon wat bijgedraaid en ziet zijn kansen. Ik geef hem groot gelijk.
pi_176006927
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Het was inderdaad allemaal onzin. Momenteel is het weer aan het stijgen. Klein investering erin gooien en we zien wel waar deze achtbaan naartoe gaat :D
Ik heb ook wat bijgekocht inderdaad.
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 09:28:52 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176006951
quote:

[..]

Crypto is ongelofelijk volatiel en er zijn nieuwkomers die nav berichten in dit topic een munt zullen kopen (dom, maar het zijn nieuwkomers). Dan vind ik het belangrijk dat er niet een troll tussen zit die alleen maar verkeerde uitspraken en aannames doet.
Misschien moet je als nieuwkomer je ophouden in de kwalitatief betere topics en niet een slowchat. Hier kan van alles besproken worden, het weer, het voetbal, het buurmeisje wat je gisteren gedaan hebt etc, het is immers een slowchat.

Laat onverlet natuurlijk dat nieuwkomers dat wellicht niet weten. Geen idee of het in de OP staat maar wellicht handig om dat daar dan toe te voegen :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176006966
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

misschien moet jij lekker zelf opdonderen met je inhoudsloze post hier :)
Mag ik je wijzen op je post van 09:04, en kom dan graag even met een relevantere opmerking waarom die Bitcoin zo stijgt. ;)
pi_176007028
quote:

[..]

sodemieter even lekker op man met je domme bijdehande gedoe

IK zat al op de beurs toen was jij nog een eicelletje

Crypto is ongelofelijk volatiel? Ja en wat wil je daarmee zeggen dan? Alles kan volatiel zijn ook aandelen kunnen ook ongelofelijk volatiel zijn

Is dat weer zo een interresanten uitspraak over crypto?

Ik vind het allemaal wel meevallen en of dat volatiele gedoe nou iets uitmaakt over de kennis van handelen?

Het blijft allemaal handel of je nou in cryptoos handelt of in sprinters of in turbooos...

Dus ga is even ergens dom interessant doen clown :Z

bovendien wordt dit topic nou echt serieus genomen

ik lees namelijk 90 procent onzin die niemand waarschijnlijk serieus neemt.....

hebben mensen nou echt geld verdient dankzij dit topic?

[ Bericht 6% gewijzigd door klaasweetalles op 26-12-2017 09:39:31 ]
pi_176007115
Geen gezeik allemaal rijk!
pi_176007134
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Crypto is ongelofelijk volatiel? Ja en wat wil je daarmee zeggen dan? Alles kan volatiel zijn ook aandelen kunnen ook ongelofelijk volatiel zijn

Ik vind het allemaal wel meevallen en of dat volatiele gedoe nou iets uitmaakt over de kennis van handelen?

Het blijft allemaal handel of je nou in cryptoos handelt of in sprinters of in turbooos...

Ik heb net te horen gekregen dat dit slowchat is en er meer besproken mag worden.
Ik wil even aangeven dat mijn beroep niet clown is in ieder geval. Ik ben nu aan het happen op een troll, negeren lukte mij niet, dus ga ik even meer happen.

Ik vind jou een troll die liegt (Harvard, meerdere eredoctoraten), die aannames doet en verkeerde uitspraken.
Ik vind dat idioot en kan daar niet zo best tegen, dus ik (jep, ik ben heel erg ik, ik, ik bezig :D ) ben je liever kwijt dan rijk.

Negeren is mij niet gelukt, dan maar extra happen.
pi_176007163
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb net te horen gekregen dat dit slowchat is en er meer besproken mag worden.
Ik wil even aangeven dat mijn beroep niet clown is in ieder geval. Ik ben nu aan het happen op een troll, negeren lukte mij niet, dus ga ik even meer happen.

Ik vind jou een troll die liegt (Harvard, meerdere eredoctoraten), die aannames doet en verkeerde uitspraken.
Ik vind dat idioot en kan daar niet zo best tegen, dus ik (jep, ik ben heel erg ik, ik, ik bezig :D ) ben je liever kwijt dan rijk.

Negeren is mij niet gelukt, dan maar extra happen.
niet alleen harvard eredocteraten enzovoorts maar ook 2 standbeelden.

succes met je happen!
  dinsdag 26 december 2017 @ 09:44:09 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176007181
Klaas pleur op met je gezeik, je bent niet grappig, niemand neemt je serieus en niemand gelooft dat je een volwassen vent met enig intellect bent.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176007187
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

succes met je happen!
Thanks, en ik wens jou een 2e kerstdag. :)
pi_176007191
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

bovendien wordt dit topic nou echt serieus genomen

ik lees namelijk 90 procent onzin die niemand waarschijnlijk serieus neemt.....

hebben mensen nou echt geld verdient dankzij dit topic?
Je visie wordt echt wel gewaardeerd hoor, ik heb al veel geld verdiend door je advies compleet te negeren.
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 09:45:37 #202
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176007198
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je visie wordt echt wel gewaardeerd hoor, ik heb al veel geld verdiend door je advies compleet te negeren.
4045
onlogisch
pi_176007205
ik heb zo een vermoeden dat heel wat cryptoboys heel boos zijn dat ze sinds vorige week heel wat geld verloren hebben.....

En nu boos reageren op mij

IK HAD JULLIE GEWAARSCHUWD :W
pi_176007354
Klaas je zou toch weggaan
  dinsdag 26 december 2017 @ 10:01:31 #205
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176007484
Klaas, tyf eens op. Je vernuekt de sfeer door alle aandacht naar je toe te trekken met je getroll.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176007524
Als iedereen steeds op Klaas blijft reageren gaat ie heus niet weg. Dan blijft ie nog wat langer.
pi_176007563
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dan blijft ie nog wat langer
Klaas Vaak.
pi_176007571
100% uit Verge en 100% in Icon. To the moon koreaantjes van me!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_176007645
Verge gaat naar de MOOOOOONNNNN :B
pi_176007672
Ik moet wel lachen om Klaas.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 10:13:30 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176007705
Grappig; de enige die zegt dat er niks aan de hand is met Verge, is de persoon die juist onder vuur ligt van het complete (ex-)team. En iedereen slikt het als zoete koek _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176007748
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, gooi ze er uit. Het project is dood, het team heeft opgegeven.
Krijgen we dit weer :D Jij hebt zelfs BTC doodverklaart man _O-

Maar ga wel wat verkopen als het een beetje terugklimt, staat simpelweg veel te hoog
  dinsdag 26 december 2017 @ 10:17:38 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176007812
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Grappig; de enige die zegt dat er niks aan de hand is met Verge, is de persoon die juist onder vuur ligt van het complete (ex-)team. En iedereen slikt het als zoete koek _O-
Ik snap ook niet waarom dit nu nieuws is, deze geruchten zijn er al weken. Flinke bonje tussen de devs. Wraith lijkt een segwit2xje te worden.

Geen idee waarom de prijs zo gestegen is, rare hype.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 10:18:46 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176007841
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:15 schreef Majkool het volgende:

[..]

Krijgen we dit weer :D Jij hebt zelfs BTC doodverklaart man _O-

Maar ga wel wat verkopen als het een beetje terugklimt, staat simpelweg veel te hoog
50$ fees :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176007853
Ik heb nog informatie uit betrouwbare bron voor jullie

Bedrijven zoals bitonic enzovoorts hebben gigantische verliezen gemaakt sinds vorige week.

Ze beweren zogenaamd dat de voorraden minder zijn hahaha je me reet.

Er is nu gewoon een grote overschot aan bitcoins op de markt door de uitverkoop vorige week. Al die bedrijven hebben zelf ook veel bitcoins ingekocht om in te spelen om winst te maken. Helaas ging dat feest vorige week niet door. Waardoor ze nu met al die bitcoins opgescheept zitten en de klant proberen te naaien met hogere fees en dwingen om grotere aantallen te kopen.Om hun verliezen weer goed te maken.

kortom JULLIE WORDEN GENAAID :W

Zo ik ga fifa spelen. :W
pi_176007867
Wat een topshow deze thread. Klaasje doe mij ook wat van wat jij rookt _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 10:20:18 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176007870
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom dit nu nieuws is, deze geruchten zijn er al weken. Flinke bonje tussen de devs. Wraith lijkt een segwit2xje te worden.

Geen idee waarom de prijs zo gestegen is, rare hype.
'Devs'
Er is er maar één :P

En die ene mist deadline na deadline na deadline en heeft weken geen enkele commit gedaan. Als er nog geen alarm klonk voor dit gedoe, dan zeker nu wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176007899
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 09:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Misschien moet je als nieuwkomer je ophouden in de kwalitatief betere topics en niet een slowchat. Hier kan van alles besproken worden, het weer, het voetbal, het buurmeisje wat je gisteren gedaan hebt etc, het is immers een slowchat.

Laat onverlet natuurlijk dat nieuwkomers dat wellicht niet weten. Geen idee of het in de OP staat maar wellicht handig om dat daar dan toe te voegen :+
Je snapt toch wel dat zo'n figuur als Klaas de hele sfeer in een topic verkankerd?

Je kan aan dit soort dingen wel echt merken dat fok aan het einde van zn latijn is als dit soort users niet geweerd worden. Alles om de userbase/posts hoog te houden.

Ik erger me ontzettend aan Klaas, en en misschien wel meer aan de users die er steeds maar op blijven reageren. Het is schijt irritant om telkens door die diarree heen te scrollen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 10:22:18 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176007919
Er is een FB...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 december 2017 @ 10:23:06 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176007932
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

'Devs'
Er is er maar één :P

En die ene mist deadline na deadline na deadline en heeft weken geen enkele commit gedaan. Als er nog geen alarm klonk voor dit gedoe, dan zeker nu wel.
Waarom zou hij nog wat doen, als hij gecasht heeft is die al lang binnen :P
pi_176007956
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat zo'n figuur als Klaas de hele sfeer in een topic verkankerd?

Je kan aan dit soort dingen wel echt merken dat fok aan het einde van zn latijn is als dit soort users niet geweerd worden. Alles om de userbase/posts hoog te houden.

Ik erger me ontzettend aan Klaas, en en misschien wel meer aan de users die er steeds maar op blijven reageren. Het is schijt irritant om telkens door die diarree heen te scrollen.
Ja dit was een hele serieuze topic voordat ik hier kwam _O-
pi_176007993
Nog Verge aankopers hier?
Love is in the air!
pi_176008095
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat stel jij dan voor?
pi_176008098
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:25 schreef Landgeld het volgende:
Wel verge hodler hier
pi_176008109
quote:
Ik ken een gozer die belachelijk veel moeite heeft gedaan om eergisteren in te kopen _O-
Bagholder deluxe
pi_176008111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja dit was een hele serieuze topic voordat ik hier kwam _O-
Ook hier heeft Klaas gelijk :P
pi_176008120
Je aan iemand ergeren is geen criterium om iemand te weren van FOK!.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 10:37:59 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176008280
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom zou hij nog wat doen, als hij gecasht heeft is die al lang binnen :P
Ik was/ben net zo.

Vol goede moed aan iets beginnen, maar het uiteindelijk meer en meer zien als iets dat moet ipv iets wat je wil en het project doen versloffen. De git zegt ook wel genoeg; sinds oktober is er bijna niks meer bij gekomen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176008304
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat stel jij dan voor?
Als hij nu niet ophoudt simpelweg bannen. Genoeg users die inmiddels hebben aangegeven Klaas niet te waarderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 10:39:43 ]
pi_176008335
Gisteren toch lichtelijk te vroeg mijn Verge verkocht.

Maar gekocht op 95 sats en nu verkocht op 1230 sats is een hele mooie winst. Ik twijfelde te zeer over het nieuws dat het Verge project klaar is. Tuurlijk zou het jammer zijn als die nog gaat verdubbelen, verdriedubbelen etc. Maar voor mijn eigen rust vond ik dit al een hele mooie winst waar ik nu even moet gaan kijken waarin we het nu gaan stoppen.

Ook al is het geld dat ik gemakkelijk kan verliezen. Als je op een winst van 18x de inzet hebt gestaan dan is 13x toch jammer. Maar had echt het gevoel dat ik hem nu nog maar kwijt zou komen voor 6-8x mijn inleg.
Of saté?
pi_176008369
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Als hij nu niet ophoudt simpelweg bannen. Genoeg users die inmiddels hebben aangegeven Klaas niet te waarderen.
Dat is niet hoe bans werken op fok.
pi_176008393
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:40 schreef Schnitzels het volgende:

Maar gekocht op 95 sats en nu verkocht op 1230 sats is een hele mooie winst. Ik twijfelde te zeer over het nieuws dat het Verge project klaar is. Tuurlijk zou het jammer zijn als die nog gaat verdubbelen, verdriedubbelen etc. Maar voor mijn eigen rust vond ik dit al een hele mooie winst waar ik nu even moet gaan kijken waarin we het nu gaan stoppen.

Ook al is het geld dat ik gemakkelijk kan verliezen. Als je op een winst van 18x de inzet hebt gestaan dan is 13x toch jammer. Maar had echt het gevoel dat ik hem nu nog maar kwijt zou komen voor 6-8x mijn inleg.
x13 winst 'toch jammer' en met een slecht gevoel zitten. Only in crypto. :')
pi_176008396
Morgen eens even kijken hoe Verge er voor staat en anders misschien toch maar verkopen en vol op Lisk.
Koning.
pi_176008397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:40 schreef Schnitzels het volgende:

Je hebt nooit op winst van 18x gestaan. Je hebt pas winst als je uitstapt.
pi_176008401
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Misschien kunnen we ook wel een paar mensen ronselen die jouw geband willen hebben...

meeste stemmen gelden...wat een kleuter ben jij en die dr snuggle.....

dit is volgens mij een forum waar iederen zijn mening mag uiten

en als je het niet bevalt dan rot je lekker op naar een andere forum ^O^
pi_176008424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien kunnen we ook wel een paar mensen ronselen die jouw geband willen hebben...

Lekker Klaas. Ga zo door met je analyses
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 10:44:04 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176008429
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

To finish first you first have to finish :Y)

En negeer die trollen lekker
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176008432
quote:

[..]

Maar jij weet ook dat de banhamer langs kan komen als je te lang alleen maar vervelend bent.

Heb je inmiddels al wat gekocht?
pi_176008466
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

x13 winst 'toch jammer' en met een slecht gevoel zitten. Only in crypto. :')
Klinkt inderdaad heel apart haha. 8)7

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja, oke dat is waar.
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

To finish first you first have to finish :Y)
Haha true!
Of saté?
pi_176008501
quote:

[..]

Ik moet hier wederom aangeven dat je een aanname doet aangezien ik geen kleuter ben. Je spreekt jezelf zelfs tegen aangezien je mij een clown noemt. Een clown is een beroep dat een kleuter niet mag uitoefenen.

Ik ga nu even in een hoekje huilen omdat ik maar zo weinig winsten heb... :’(

Edit: serieuze reactie, ik ga het toch proberen om een tijdje niet meer op je berichten in te gaan. Doe je mee? :)
pi_176008536
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar jij weet ook dat de banhamer langs kan komen als je te lang alleen maar vervelend bent.

Heb je inmiddels al wat gekocht?
Laat maar een post zien dat ik vervelend bent :)

ik begin hier te posten en het eerste wat er gebeurd is die gek van een dr snuggle maar een post doet dat ik hier post...juist dat soor mongolen moeten geband worden .....die gasten die maar een ban vragen voor andere

ja ik heb verge gekocht voor 0.00000675 en het is al verdubbeld. :Y)
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 10:49:34 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176008578
Is Maikuuul nog ergens gesignaleerd of zit ie inmiddels op de Bahama's?
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 10:50:25 #244
18653 crew  D.
pi_176008594
pi_176008601
xo ik 24 uur hier niet meer posten en alleen maar lezen

ben benieuwd wat ik voor hoogwaardige post ik ga tegenkomen hier van de cryptoboys.
pi_176008664
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:

ben benieuwd wat ik voor hoogwaardige post ik ga tegenkomen hier van de cryptoboys.
DECEMBER WAVESMAAND _O_
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 10:54:17 #247
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176008670
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:53 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

DECEMBER WAVESMAAND _O_
Hoppa. De eerste post is meteen een daalder waard _O_
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 10:54:32 #248
18653 crew  D.
pi_176008673
Persoonlijk stoor ik me meer aan de 'WAVES shitcoin' en 'Verge, bagholders haha' posts :Y

Maar goed, ik lees ze, en lees weer verder :Y
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 10:54:46 #249
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176008676
Ik weet zeker dat Klaas die post classificeert als de toppost van de afgelopen 24h.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 10:55:02 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176008680
Waves shitcoin :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176008703
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar is IOTA een grotere shitcoin? That's the question.
pi_176008706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Ga anders je 1000$ bitcoins panicsellen _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 10:56:26 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176008714
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

:Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 10:57:41 #254
18653 crew  D.
pi_176008736
Shitcoins FTW :Y
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 10:58:14 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176008746
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:56 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Ga anders je 1000$ bitcoins panicsellen _O-
Was een weloverwogen keuze.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176008751
quote:
Vannochtend weer wat gekocht. Hiervoor ook holder geweest en op top het verkocht, nu weer in de dip gekocht.
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 11:00:23 #257
18653 crew  D.
pi_176008780
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Vannochtend weer wat gekocht. Hiervoor ook holder geweest en op top het verkocht, nu weer in de dip gekocht.
Hodler tot je verkoopt? :P
pi_176008808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:00 schreef D. het volgende:

[..]

Hodler tot je verkoopt? :P
Ja net als een roker die steeds stopt tussen de sigaretten in :')
pi_176008953
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Iota moon
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:09:44 #260
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176008962
RaiBlocks 1 miljard market cap _O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176009010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:09 schreef TimKuik het volgende:
Ik ben het spoor even bijster, waarom gaan die als een trein?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 11:11:47 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176009016
quote:
As a doctor in academia, I would say that modum project is very well focused. It is not like other projects that fly around and claim to do everything. Modum seems to set realistic aims which are really great. Do not think Modum as a token or do not only focus on price. Think like you bought a share of a company with a future. Their location, their focus and the team are great. Btw, it is not only coin that I have invested. Walton, enjin, wetrust, icx are some of them I had invested way before but I only write in Modum's subreddit because I care about the project.
Ja, ik heb een goede keus gemaakt vannacht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176009070
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:09 schreef TimKuik het volgende:
Wat een run hè. Ik had er een goed gevoel over, maar dit? Awesome :D
pi_176009083
Zeg, is het normaal dat ik zes uur op een ETH transfer naar bitgrail moet wachten?

0xab8584759cc70b59bb04055d2d867d411d63c81e3dae107e28f3573f02856047

1639 confirmations
Ga weg
pi_176009092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Kortgezegd IOTA, een DAG coin, maar dan af. De tech is er, ze hebben alleen nooit iets aan marketing gedaan
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 11:16:02 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176009102
quote:

[..]

➢ RaiBlocks is a trustless, low-latency cryptocurrency that utilizes a novel block-lattice architecture,
where each account has its own blockchain and achieves consensus via delegated Proof of
Stake voting.
➢ Offers feeless, instantaneous transactions, as well as unlimited scalability, making RaiBlocks
ideal for peer-to-peer transactions.

Omdat tweede IOTA :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:17:10 #267
236839 TimKuik
pi_176009131
quote:

[..]

Omdat het echt een geniale coin is zonder fee's. Daarbij zelfde soort tech als IOTA maar dan zonder problemen met tangle en alles werkt gewoon.

Verder is alles tot nu toe zowat door de community geboost. Coins zijn schaars en erg gewild. Chinese exchange listing komt er aan. De maker van de coin heeft net pas z'n baan opgezegd om volledig voor XRB aan de slag te gaan. Daarbij zijn de devs dagelijks bezig met nieuwe developments en nemen de community zeer serieus.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 december 2017 @ 11:17:58 #268
163650 Greys
pi_176009147
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 11:18:20 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176009155
Kijk, dat klinkt al een stuk beter dan IOTA.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:19:24 #270
132191 -jos-
Money=Power
pi_176009183
quote:

[..]

RaiBlocks is de (eerste goedwerkende) nieuwe generatie/3e generatie/DAG crypto, omdat ze het systeem simpel hebben gehouden. Het enige probleem is/was nog de gebruikersonvriendelijkheid, maar dat is meer een GUI probleem dan een technisch probleem. En de eerste grote exchanges zijn nu bezig RaiBlocks te ondersteunen... :)
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:20:00 #271
236839 TimKuik
pi_176009201
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:14 schreef Nikmans het volgende:
Zeg, is het normaal dat ik zes uur op een ETH transfer naar bitgrail moet wachten?

0xab8584759cc70b59bb04055d2d867d411d63c81e3dae107e28f3573f02856047

1639 confirmations
volgens mij heeft birgrail issues met hun ETH wallet. Kijk even in hun telegram channel.
pi_176009306
Toch iets te vroeg uit Raiblocks gestapt zo te zien. De trein heeft het station nu wel verlaten :D Lekker hoor.
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:27:10 #273
236839 TimKuik
pi_176009413
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:15 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Kortgezegd IOTA, een DAG coin, maar dan af. De tech is er, ze hebben alleen nooit iets aan marketing gedaan
Weekje geleden na goed analyseren en het bekijken van de community besloten met 25% van m'n assets in te stappen. Is nu 70% van m'n assets. ^O^
pi_176009415
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:19 schreef -jos- het volgende:

[..]

RaiBlocks is de (eerste goedwerkende) nieuwe generatie/3e generatie/DAG crypto, omdat ze het systeem simpel hebben gehouden. Het enige probleem is/was nog de gebruikersonvriendelijkheid, maar dat is meer een GUI probleem dan een technisch probleem. En de eerste grote exchanges zijn nu bezig RaiBlocks te ondersteunen... :)
Wat houdt 3e generatie dan precies in?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 11:27:18 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176009419
Denk dat ik alles wat ik op Binance heb staan in MOD hou. De raiblocks trein is wel langs het station geweest inmiddels, MOD heeft nog veel meer potentieel over.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176009565
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:27 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Weekje geleden na goed analyseren en het bekijken van de community besloten met 25% van m'n assets in te stappen. Is nu 70% van m'n assets. ^O^
Ik ben ingestapt op 3000sats, en continu bijgekocht als laatste voor 25000sats en dat we dan nu tegen de sellwall beuken op 50000sats. Lekker hoor :)
Ook hier heeft deze coin momenteel het grootste aandeel in mn portofuille
pi_176009876
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:20 schreef TimKuik het volgende:

[..]

volgens mij heeft birgrail issues met hun ETH wallet. Kijk even in hun telegram channel.
Thanks! Ik hoop dat ik nog een paar stationnetjes trein mee kan pakken, stel je voor dat dit op een echte exchange terecht komt
Ga weg
pi_176009907
Op eerste kerstdag mezelf maar even getrakteerd op 2 nieuwe aanwinsten voor in de verzameling.

https://coinmarketcap.com/currencies/spectrecoin/

https://coinmarketcap.com/currencies/deeponion/

De ‘privacy’ coins (wallet met tor connectie ingebouwd blijkt vaak al genoeg) lijken ook allemaal als een trein te gaan... Dash, Pivx, Monero, en met de jackpot van Verge laatst, lijkt mij DeepOnion en/of Spectrecoin geen slechte investering.
pi_176009926
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:11 schreef Nattekat het volgende:
As a doctor in academia,
Mensen die dit soort dingen zeggen/schrijven verliezen meteen flink wat geloofwaardigheid.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176009954
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:27 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Wat, IOTA?
Lambo of Rekt
pi_176009971
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat, IOTA?
Nee Raiblocks.
pi_176010070
Sell ordertje geplaatst, laat die XRB maar komen _O_
Ga weg
  Eindredactie Games dinsdag 26 december 2017 @ 11:55:14 #283
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176010078
quote:

[..]

blijf het vooral tegen jezelf zeggen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176010120
pi_176010123
quote:

[..]

ja

Volume neemt ook mooi toe

30e komt er dacht ik ceo update

En begin januari staan ze op een las vegas electronic beurs

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 11:58:14 ]
pi_176010129
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Nikmans het volgende:
Sell ordertje geplaatst, laat die XRB maar komen _O_
Je gaat nu XRB kopen?
Lambo of Rekt
pi_176010178
Iemand al eens verdiept in Next.Exchange? Is een Nederlands gestart concept waarbij met fiat, crypto/altcoins en aandelen met elkaar wil laten verhandelen op een community-based beurs. Zit een Nederlands team achter en men wil ook echt geregistreerd worden op EuroNEXT.

https://next.exchange/whitepaper

Klinkt voor mij als veelbelovend!
Of saté?
pi_176010181
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Was een weloverwogen keuze.
Oftewel je kon het geld eigenlijk niet missen en hebt het toch maar weer met verlies aan bitonic gegeven
٩๏̯͡๏)۶
pi_176010230
Topsite cryptopia.

pi_176010238
quote:
Erg late reactie..
pi_176010239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:02 schreef nelisb het volgende:
Topsite cryptopia.

[ afbeelding ]
Een mac :')
Lambo of Rekt
pi_176010248
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Een mac :')
Boeit dat voor een website.
pi_176010264
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef nelisb het volgende:

[..]

Nee, maar gewoon.. een mac :')
Lambo of Rekt
pi_176010270
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De haat is groot.
pi_176010274
quote:

[..]

pi_176010280
quote:

[..]

Haha serieus. Wat boeit een computer.
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:06:32 #297
132191 -jos-
Money=Power
pi_176010293
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat houdt 3e generatie dan precies in?
3e generatie = DAG = Directed Acyclic Graph crypto's.
https://www.reddit.com/r/(...)_iota_raiblocks_etc/
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:08:28 #298
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176010321
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef nelisb het volgende:

[..]

Een foto van je beeldscherm maken.... :')
pi_176010376
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:08 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Een foto van je beeldscherm maken.... :')
Ja onwijs vervelend voor je.
Sorry.
Nu weer naar je zolderkamer.
pi_176010390
Ja
Lambo of Rekt
pi_176010396
dicht....
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: