Gewoon lekker blijven slapenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan iedere ochtend een portfolio update geven tijdens een moon.
0,000001 met wat mazzel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Bij deze mijn laatste post van dit jaar in dit topic..
In 2018 kom ik weer eens kijken. Tevens zet ik mijn blockfolio icoontje in een ander mapje in de tel. Denk dat het meer rust zal geven tijdens mijn reizen.
Met nog 260k aan Verge zullen we zien wat het in 2018 nog waard is
Tegen de tijd dat hij terug is en de prijs zover is gedaald, koop ik 58 miljoen Verges voor 58 euro.quote:
Lees je eerst even in voor je dat soort hele domme beslissingen maaktquote:Op dinsdag 26 december 2017 01:14 schreef alilami het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij terug is en de prijs zover is gedaald, koop ik 58 miljoen Verges voor 58 euro.
Een wereldbekend betaal en wisselkoerskantoor. Maar nogal shady want gebruikt voor vele Nigeriaanse fraude.quote:
Daarom zei ik al: waarom bitcoin niet omzetten in ether? Goedkoper en snellerquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat is ETH sturen van exchange A naar B snel en goedkoop zeg
Dat dat kan in cryptoland.
Hoef je mij niet te vertellen, ik zat all-in voor mijn investering van netquote:Op dinsdag 26 december 2017 01:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom zei ik al: waarom bitcoin niet omzetten in ether? Goedkoper en sneller
dit gaat inderdaad behoorlijk snel!quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg? Verge leeft weer, bleek fake news te zijn??
Ja volgens twitter was het fake, geen idee wat nou de waarheid is hahaquote:Op dinsdag 26 december 2017 01:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg? Verge leeft weer, bleek fake news te zijn??
Dit vind ik nogal steil als dat zo is namelijkquote:Don't send less than 100 Mrai!
Due to antispam policy, XRB deposits less than 100 Mrai won't be accepted by our wallet and therefore they won't be added on your acount
Furthermore, those deposits won't return back on the old wallet, becoming unavoidably lost
All deposits less than 1000 Mrai will have 5 Mrai fee charged on the deposit.
Those greater than 1000 Mrai will be free of charges
nog niet voorbij de vorige topquote:Op dinsdag 26 december 2017 05:41 schreef kthxbye het volgende:
Haha Verge bagholders. Een klassieke pump n dump.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Even wat verge dip kopen.
Het nieuws was onzin.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]
dat zou ik niet doen als ik jou was
Omdat iedereen zijn kerstcadeautjes al gekocht heeft en nu wat geld over heeft.....quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:00 schreef TourOfData het volgende:
Waarom stijgt Bitcoin ineens als een gek? Heb ik iets gemist?
Je was overtuigd dat Bitcoin $15.000 nooit meer zou halen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat iedereen zijn kerstcadeautjes al gekocht heeft en nu wat geld over heeft.....
quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Jongens ik had jullie gewaarschuwd he deze week
en kijk wat er gebeurd als je niet naar mij wil luisteren
[ afbeelding ]
Volgende tip
ik zie een bodem van 2000-5000 aankomen volgende week.
En 12 uur later na bovenstaande post noteerde Bitcoin $15283.00 op Bitstamp.quote:Op vrijdag 22 december 2017 @ 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
stop die handel niet tijdens de kerstdagen dan.....
oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten
Het was inderdaad allemaal onzin. Momenteel is het weer aan het stijgen. Klein investering erin gooien en we zien wel waar deze achtbaan naartoe gaatquote:
mijn tellertje werkt van bitcoin naar euroquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:14 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Je was overtuigd dat Bitcoin $15.000 nooit meer zou halen.
[..]
[..]
En 12 uur later na bovenstaande post noteerde Bitcoin $15283.00 op Bitstamp.
Klaas, waarom blijf je hier posten ondanks wat je eerder beweerde in je posts?
Omdat klaas. Die act ken je ondertussen toch wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:14 schreef TourOfData het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die ‘act’ moet maar eens ophouden, dat getroll willen de meesten hier niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat klaas. Die act ken je ondertussen toch wel.
misschien moet jij lekker zelf opdonderen met je inhoudsloze post hierquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:22 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Die ‘act’ moet maar eens ophouden, dat getroll willen de meesten hier niet.
Klaas is baas. Die beste man is gewoon wat bijgedraaid en ziet zijn kansen. Ik geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:14 schreef TourOfData het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb ook wat bijgekocht inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Het was inderdaad allemaal onzin. Momenteel is het weer aan het stijgen. Klein investering erin gooien en we zien wel waar deze achtbaan naartoe gaat
Misschien moet je als nieuwkomer je ophouden in de kwalitatief betere topics en niet een slowchat. Hier kan van alles besproken worden, het weer, het voetbal, het buurmeisje wat je gisteren gedaan hebt etc, het is immers een slowchat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:22 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Crypto is ongelofelijk volatiel en er zijn nieuwkomers die nav berichten in dit topic een munt zullen kopen (dom, maar het zijn nieuwkomers). Dan vind ik het belangrijk dat er niet een troll tussen zit die alleen maar verkeerde uitspraken en aannames doet.
Mag ik je wijzen op je post van 09:04, en kom dan graag even met een relevantere opmerking waarom die Bitcoin zo stijgt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien moet jij lekker zelf opdonderen met je inhoudsloze post hier
sodemieter even lekker op man met je domme bijdehande gedoequote:Op dinsdag 26 december 2017 09:22 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Crypto is ongelofelijk volatiel en er zijn nieuwkomers die nav berichten in dit topic een munt zullen kopen (dom, maar het zijn nieuwkomers). Dan vind ik het belangrijk dat er niet een troll tussen zit die alleen maar verkeerde uitspraken en aannames doet.
Ik heb net te horen gekregen dat dit slowchat is en er meer besproken mag worden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sodemieter even lekker op man met je domme bijdehande gedoe
IK zat al op de beurs toen was jij nog een eicelletje
Crypto is ongelofelijk volatiel? Ja en wat wil je daarmee zeggen dan? Alles kan volatiel zijn ook aandelen kunnen ook ongelofelijk volatiel zijn
Is dat weer zo een interresanten uitspraak over crypto?
Ik vind het allemaal wel meevallen en of dat volatiele gedoe nou iets uitmaakt over de kennis van handelen?
Het blijft allemaal handel of je nou in cryptoos handelt of in sprinters of in turbooos...
Dus ga is even ergens dom interessant doen clown
niet alleen harvard eredocteraten enzovoorts maar ook 2 standbeelden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:41 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb net te horen gekregen dat dit slowchat is en er meer besproken mag worden.
Ik wil even aangeven dat mijn beroep niet clown is in ieder geval. Ik ben nu aan het happen op een troll, negeren lukte mij niet, dus ga ik even meer happen.
Ik vind jou een troll die liegt (Harvard, meerdere eredoctoraten), die aannames doet en verkeerde uitspraken.
Ik vind dat idioot en kan daar niet zo best tegen, dus ik (jep, ik ben heel erg ik, ik, ik bezig) ben je liever kwijt dan rijk.
Negeren is mij niet gelukt, dan maar extra happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |