Daarom. Wie het kleine niet eerst is het grote niet weerd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie weet. Mijn broer stuurde me een bericht. Ik geloof eigenlijk nooit dat soort berichten maar om er zeker van te zijn dat ik toch winst pak 1/3e stack verkochtheb er nog 290.000 over.
Heb toch al 20k profit gepakt dus ik zie wel waar het eindigt.
Dat weet ik al enkele weken. Daar komt Sunerok ook eerlijk voor uit. Maar hij werkt daar als adviseur he. Zou er van opkijken als hij zijn eigen project te grabbel gooit na jaren werk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zou het maar geloven, de developer is al bij TokenPay he
Het gaat heel hard nu, alles er uit gooien. Je verliest anders duizenden euro's met jouw stack.quote:Op maandag 25 december 2017 23:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of het nieuws waar is... maar voor de zekerheid toch maar een sell order erin geknald van 150kstuks op 1000sat.
Mocht het dan misgaan hebk altijd nog profits. De rest hold ik gewoon tot volgend jaar
Dankzij Waves dikke winst gemaakt, volgend jaar mijn hypotheek aflossenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, eerst waves. Wavesmaand.
Waves NG
1000000 TPS
Waves
Raar genoeg worden mijn Verge coins niet weergeven in mijn portfolio dus kan niks versturenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:07 schreef juiced01 het volgende:
Ik krijg de error TX rejected wanneer ik m'n Verge wil versturen, meerdere mensen last van?
Door de fee te verhogen ging 't nu wel goed.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Raar genoeg worden mijn Verge coins niet weergeven in mijn portfolio dus kan niks versturen
Kan ook weer omhoog vliegen. Zie alweer groene balken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het gaat heel hard nu, alles er uit gooien. Je verliest anders duizenden euro's met jouw stack.
Ook lekker. Echter had je na de eerste flinke gains overgestapt had je nu een lambo gehad.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dankzij Waves dikke winst gemaakt, volgend jaar mijn hypotheek aflossen
Google heeft letterlijk een heel leger aan cdnsquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Miljoenen CDN's, uhu.
Zo een infra aanleggen is helemaal niet zo moeilijk en hoeft niet duur te zijn.
Je applicatie containerizen en automatisch opschalen. Kind kan de was doen.
Ja echt perfect moment om bij de kopen terwijl hij verticaal naar onderen knaltquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:12 schreef Landgeld het volgende:
Verge stijgt alweer.
Al die panieksellerskijk nu eens niet op een paar dagen of paar uur.
Juist nu mooi punt om bij te kopen.
Ik redelijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:09 schreef Santello het volgende:
Van wie jullie actief aan het daytraden om hier en daar minimale winst te pakken?
Jij gaat nooit rijk worden met zo'n houding. Geniet maar even van je winst, daar is binnenkort weinig meer van over.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:28 schreef metallicelmo het volgende:
Ook al verlies ik aardig wat $ als je kijkt overall qua portfolio, toch bewaar ik mijn Verge. Deze coin was al langer bezig aan een opmars. Die pump van McAfee was leuk maar als hij in een week 200% stijgt en nu 30-40% daalt hoor je mij nog niet klagen.. Zolang ik geen verlies maak op Verge hou ik de boel nog ff vast. Panicsellen daar ben ik erg slecht in.
Get Rich Or Die Trying
Tot nu toe altijd stevig volgehouden. Er wordt zoveel negatief nieuws verspreid over Verge. Gaat vaak nergens over.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:28 schreef metallicelmo het volgende:
Ook al verlies ik aardig wat $ als je kijkt overall qua portfolio, toch bewaar ik mijn Verge. Deze coin was al langer bezig aan een opmars. Die pump van McAfee was leuk maar als hij in een week 200% stijgt en nu 30-40% daalt hoor je mij nog niet klagen.. Zolang ik geen verlies maak op Verge hou ik de boel nog ff vast. Panicsellen daar ben ik erg slecht in.
Get Rich Or Die Trying
ben je daar nu wel gerust op dan?quote:Op maandag 25 december 2017 23:58 schreef vigen98 het volgende:
Als ik hem was zou ik Verge maar heel snel verkopen, Het heeft gewoon letterlijk geen team meerDe developer is nu bij Tokenpay
Nee, gooi ze er uit. Het project is dood, het team heeft opgegeven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:37 schreef MGeraads het volgende:
Verge naar 900 sat pffff. Hodlen dan maar
jup. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:37 schreef MGeraads het volgende:
Credit where credit is due toch? En vind achteraf bij een gepumpte token, uit 1300+ mogelijke, een kleine stijging afwijzen van zie je wel weinig constructiefs niet waar? Helemaal omdat er bij de eerste pic direct daarna een kleine drop is en de andere pic een lichte stijging heeft wat echt niks voorstelt imo, helemaal binnen de cryptomarket.quote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Mooi constructief meegedacht. Wat is dat met al dat gezeik hier? post vooral niks mogelijk interessants, je kan meteen afgebrand worden.
joh mod tipte ik een aantal dagen geleden al :pquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:36 schreef Nattekat het volgende:
En in de categorie 'Wat heeft die Nattekat nou weer voor coin gevonden?': MOD. Klinkt interessant, is nog heel erg vers en kan zomaar over de kop gaan.
Enkel te verkrijgen op Binance overigens.
Ik heb veel domme dingen gedaan in mijn cryptocarrière, maar dat... zelfs de 17-jarige ik wist dat dat het moment om te dumpen is.quote:
Modem? Is een fijne ja. Afgelopen dagen al 1.9 naar nu 3.84$quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:36 schreef Nattekat het volgende:
En in de categorie 'Wat heeft die Nattekat nou weer voor coin gevonden?': MOD. Klinkt interessant, is nog heel erg vers en kan zomaar over de kop gaan.
Enkel te verkrijgen op Binance overigens.
Had ik moeten lezenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
joh mod tipte ik een aantal dagen geleden al :p
hij kan nog makkelijk x10quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik moeten lezen
Had lager kunnen kopen.
Bagholdenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:37 schreef MGeraads het volgende:
Ik ga geen coins adviseren als ik dat niet verwachtquote:
Is het nooit geweest.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:48 schreef Landgeld het volgende:
Was toch een van de veelbelovende coin.
Welnee. Was een Dogekloonquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:48 schreef Landgeld het volgende:
Verge gaat nu wel snoeihard omlaag. Bizar. Was toch een van de veelbelovende coin.
Maar hoe kan je dan iedere ochtend een portfolio update geven tijdens een moon.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien een leuk idee: blockfolio slechts 1x per week openen.
vergeleken met xrp is eth als western Unionquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat is ETH sturen van exchange A naar B snel en goedkoop zeg
Dat dat kan in cryptoland.
Dat zegt me dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vergeleken met xrp is eth als western Union
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |