Tot nu toe altijd stevig volgehouden. Er wordt zoveel negatief nieuws verspreid over Verge. Gaat vaak nergens over.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:28 schreef metallicelmo het volgende:
Ook al verlies ik aardig wat $ als je kijkt overall qua portfolio, toch bewaar ik mijn Verge. Deze coin was al langer bezig aan een opmars. Die pump van McAfee was leuk maar als hij in een week 200% stijgt en nu 30-40% daalt hoor je mij nog niet klagen.. Zolang ik geen verlies maak op Verge hou ik de boel nog ff vast. Panicsellen daar ben ik erg slecht in.
Get Rich Or Die Trying
ben je daar nu wel gerust op dan?quote:Op maandag 25 december 2017 23:58 schreef vigen98 het volgende:
Als ik hem was zou ik Verge maar heel snel verkopen, Het heeft gewoon letterlijk geen team meerDe developer is nu bij Tokenpay
Nee, gooi ze er uit. Het project is dood, het team heeft opgegeven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:37 schreef MGeraads het volgende:
Verge naar 900 sat pffff. Hodlen dan maar
jup. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:37 schreef MGeraads het volgende:
Credit where credit is due toch? En vind achteraf bij een gepumpte token, uit 1300+ mogelijke, een kleine stijging afwijzen van zie je wel weinig constructiefs niet waar? Helemaal omdat er bij de eerste pic direct daarna een kleine drop is en de andere pic een lichte stijging heeft wat echt niks voorstelt imo, helemaal binnen de cryptomarket.quote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Mooi constructief meegedacht. Wat is dat met al dat gezeik hier? post vooral niks mogelijk interessants, je kan meteen afgebrand worden.
joh mod tipte ik een aantal dagen geleden al :pquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:36 schreef Nattekat het volgende:
En in de categorie 'Wat heeft die Nattekat nou weer voor coin gevonden?': MOD. Klinkt interessant, is nog heel erg vers en kan zomaar over de kop gaan.
Enkel te verkrijgen op Binance overigens.
Ik heb veel domme dingen gedaan in mijn cryptocarrière, maar dat... zelfs de 17-jarige ik wist dat dat het moment om te dumpen is.quote:
Modem? Is een fijne ja. Afgelopen dagen al 1.9 naar nu 3.84$quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:36 schreef Nattekat het volgende:
En in de categorie 'Wat heeft die Nattekat nou weer voor coin gevonden?': MOD. Klinkt interessant, is nog heel erg vers en kan zomaar over de kop gaan.
Enkel te verkrijgen op Binance overigens.
Had ik moeten lezenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
joh mod tipte ik een aantal dagen geleden al :p
hij kan nog makkelijk x10quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik moeten lezen
Had lager kunnen kopen.
Bagholdenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:37 schreef MGeraads het volgende:
Ik ga geen coins adviseren als ik dat niet verwachtquote:
Is het nooit geweest.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:48 schreef Landgeld het volgende:
Was toch een van de veelbelovende coin.
Welnee. Was een Dogekloonquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:48 schreef Landgeld het volgende:
Verge gaat nu wel snoeihard omlaag. Bizar. Was toch een van de veelbelovende coin.
Maar hoe kan je dan iedere ochtend een portfolio update geven tijdens een moon.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien een leuk idee: blockfolio slechts 1x per week openen.
vergeleken met xrp is eth als western Unionquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat is ETH sturen van exchange A naar B snel en goedkoop zeg
Dat dat kan in cryptoland.
Dat zegt me dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vergeleken met xrp is eth als western Union
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |