quote:Op maandag 25 december 2017 22:26 schreef Vinylrulez het volgende:
Heeft iemand hier een idee waar ik geld om kan zetten in ethereum?
binance? edit: oh euro's..ja nvm danquote:Op maandag 25 december 2017 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou bij God geen exchange meer kunnen opnoemen die nog nieuwe aanmeldingen accepteert.
Ik wil het wel doen, pm me maar, neem ik de eth van je over.quote:Op maandag 25 december 2017 22:26 schreef Vinylrulez het volgende:
Krakenquote:Op maandag 25 december 2017 22:26 schreef Vinylrulez het volgende:
Nope.. niet raar na zo'n stijging van afgelopen week. Over 6 maanden staat Verge op 1 euro.quote:Op maandag 25 december 2017 22:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd u bent nu officieel een bagholder.
De hele avond? Heb je wel ervaring met Google en logisch beredeneren?quote:Op maandag 25 december 2017 22:30 schreef Vinylrulez het volgende:
[..]
Ben de hele avond bezig geweest, ten einde raad keer ik me tot jullie
zou mij niks verbazen als XVG weer de duikboot neemt tot 100 sats oid. Maar het is je gegundquote:Op maandag 25 december 2017 22:31 schreef Simplythebest85 het volgende:
[..]
Nope.. niet raar na zo'n stijging van afgelopen week. Over 6 maanden staat Verge op 1 euro.
1475 nuquote:Op maandag 25 december 2017 22:44 schreef Patroon het volgende:
Vanmorgen uit Verge gestapt op 1550sat. Goed moment? Kan ff niet naar de koers kijken.
Dankjewel Topper! Karma's gonna get you ;-)quote:Op maandag 25 december 2017 22:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De hele avond? Heb je wel ervaring met Google en logisch beredeneren?
Nee grapje. Je kan mij 1000 euro overmaken en dan stuur ik je 1 Ether via de post, inclusief PostNL Track & Trace. Dat is makkelijk en vertrouwd!
Hee mooi van reddit overgenomen zegquote:
Mooi constructief meegedacht. Wat is dat met al dat gezeik hier? post vooral niks mogelijk interessants, je kan meteen afgebrand worden.quote:Op maandag 25 december 2017 23:00 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hee mooi van reddit overgenomen zeg
Tevens shitpost, random groene candle, predump geidentificeerd!1!1
Crypto is niet meer exclusief voor louter nerds die elkaar respecteren, helaas.quote:Op maandag 25 december 2017 23:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Mooi constructief meegedacht. Wat is dat met al dat gezeik hier? post vooral niks mogelijk interessants, je kan meteen afgebrand worden.
wat heeft ie nu weer getweetquote:Op maandag 25 december 2017 23:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Bizar eigenlijk dat de grootste exchange ter wereld (bron: https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/), plat gaat door 1 tweet van McAfee.
Straks ook te koop op kucoin exchange:quote:Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik wil ook wel wat RaiBlocks (XRB) maar vertrouw die vage exchanges niet.
Had me aangemeld bij BitGrail maar lees daar in de chatbox al issues met het niet kunnen withdrawen van BTC ofzo
M'n portfolio is vandaag weer lekker bijgetrokken en gestegen ook, zeg maar van 1K vanochtend na een dipje naar 1,5K net bij een piek. pffff
En waarschijnlijk ook op Bit-Z: https://www.bit-z.com/vote2/XRBtwitter:kucoincom twitterde op maandag 25-12-2017 om 22:15:37Our retweet to vote is now over. @raiblocks will be coming to KuCoin. Follow @kucoincom and find out exactly when t… https://t.co/8covvR5fma reageer retweet
Ik bedoelde van vanmiddag, over die coin of the day.quote:
Geen enkele site is imuum tegen zo veel verkeer.quote:Op maandag 25 december 2017 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik bedoelde van vanmiddag, over die coin of the day.
Iedere dag ligt Bittrex dus even plat, na zo'n tweet.
Google doet het anders vrij goedquote:Op maandag 25 december 2017 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkele site is imuum tegen zo veel verkeer.
En jij denkt dat jouw Google uit het datacentrum in Groningen komt? Google heeft miljoenen cdn's om al het verkeer wat ze standaard krijgen te verwerken.quote:
Doe jezelf een lol en gooi ze er uit.quote:Op maandag 25 december 2017 23:49 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb ook nog een aantal Verge op de plank, ik hou ze nog ff vast aangezien ik ze een jaar geleden gekocht heb.
waarom post je dit nou niet ff in het ICO draadje....?quote:Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Deze god heeft weer wat in de Bloom ICO gestoken en is aan het kijken naar Telcoin en Kairos
Ik weet natuurlijk niet of het nieuws waar is... maar voor de zekerheid toch maar een sell order erin geknald van 150kstuks op 1000sat.quote:Op maandag 25 december 2017 23:46 schreef RobinaHoed het volgende:
Ik vraag me af wat Maikuuul met zijn Verge gedaan heeft![]()
Cheap gains, ik neem ze even overquote:Op maandag 25 december 2017 23:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of het nieuws waar is... maar voor de zekerheid toch maar een sell order erin geknald van 150kstuks op 1000sat.
Mocht het dan misgaan hebk altijd nog profits. De rest hold ik gewoon tot volgend jaar
Geintjequote:Op maandag 25 december 2017 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Cheap gains, ik neem ze even over
Waarom zei je niks, dan kon ik je referral doen jij 50% en ik 50%quote:Op maandag 25 december 2017 23:58 schreef Sala-adin het volgende:
Heb ook maar al mijn verge eruit geknald, TPay tokens er mee aangeschaft nu de sale nog bezig is hoop op een goede investment
heb het al via een maat gedaanquote:Op maandag 25 december 2017 23:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom zei je niks, dan kon ik je referral doen jij 50% en ik 50%
Wie weet. Mijn broer stuurde me een bericht. Ik geloof eigenlijk nooit dat soort berichten maar om er zeker van te zijn dat ik toch winst pak 1/3e stack verkochtquote:Op maandag 25 december 2017 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Cheap gains, ik neem ze even over
Dus er is deze maand 2+ miljard in een waardeloze coin gepumpt.quote:Op maandag 25 december 2017 23:39 schreef 1299 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)n_verge_get_out_now/
En zakken maar
quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie weet. Mijn broer stuurde me een bericht. Ik geloof eigenlijk nooit dat soort berichten maar om er zeker van te zijn dat ik toch winst pak 1/3e stack verkochtheb er nog 290.000 over.
McAfee effectquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:00 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dus er is deze maand 2+ miljard in een waardeloze coin gepumpt.
Ik zou het maar geloven, de developer is al bij TokenPay hequote:Op dinsdag 26 december 2017 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie weet. Mijn broer stuurde me een bericht. Ik geloof eigenlijk nooit dat soort berichten maar om er zeker van te zijn dat ik toch winst pak 1/3e stack verkochtheb er nog 290.000 over.
Miljoenen CDN's, uhu.quote:Op maandag 25 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En jij denkt dat jouw Google uit het datacentrum in Groningen komt? Google heeft miljoenen cdn's om al het verkeer wat ze standaard krijgen te verwerken.
Waarom zou Bittrex infrastructuur aanleggen voor een piek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |