Was even flink slikken al die gainzquote:Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Was het een kutmaaltijd deze eerste kerstdag?
Geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Was het een kutmaaltijd deze eerste kerstdag?
En jezelf dan kapot hard op de borst slaan dat je zoveel winst hebt gemaakt, laffin out lout.quote:Op maandag 25 december 2017 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk
Letterlijk alles op een paar prutpumpcoins, Bitcoin en Waves is gestegen. Dan maak je per definitie winst.
True, toch kan ik genieten van het feit dat ik nu 2x in een korte periode op de juiste trein zat. Genoeg coins die "slechts" 10-20% stegen de afgelopen week.quote:Op maandag 25 december 2017 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk
Letterlijk alles op een paar prutpumpcoins, Bitcoin en Waves is gestegen. Dan maak je per definitie winst.
Je zegt zelf dat het een kwestie van geluk hebben is en vervolgens ben je er bizar trots op. Rare shit makker, rare shit.quote:Op maandag 25 december 2017 21:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
True, toch kan ik genieten van het feit dat ik nu 2x in een korte periode op de juiste trein zat. Genoeg coins die "slechts" 10-20% stegen de afgelopen week.
Heeft ook niks met pro te maken. In de huidige markt is het naar mijn idee vooral veel geluk hebben. De meerderheid heeft geen idee waar ze geld in gooien.
Dus ja, fuck jullie ik zit lekker en geniet ervan. Er komen vast nog weer mindere tijden aan
Waar lees je dat ik bizar trots ben? Ik ben enkel blij goede keuzes gemaakt te hebben.quote:Op maandag 25 december 2017 21:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat het een kwestie van geluk hebben is en vervolgens ben je er bizar trots op. Rare shit makker, rare shit.
Even alle coins op Bittrex langs om te kijken of er ergens al een presale bezig isquote:Op maandag 25 december 2017 22:12 schreef kthxbye het volgende:
Jammer dat crypto nog niet zo gereguleerd is, dan had McAfee allang achter slot en grendel gezeten.
Wat een smerige pump n dumper is dat zeg.
Sorteren op High volumequote:Op maandag 25 december 2017 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even alle coins op Bittrex langs om te kijken of er ergens al een presale bezig is
Gefeliciteerd u bent nu officieel een bagholder.quote:
Uhuh... in het vorige topic staat een prachtig plaatjequote:Op maandag 25 december 2017 22:15 schreef Waterdrinker het volgende:
Je kunt het ook niet altijd aan de volumes zien, die vorige coins hadden nauwelijks een hoger volume.
Ja de laatste wel, daarvoor was het niet zo obvious.quote:Op maandag 25 december 2017 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhuh... in het vorige topic staat een prachtig plaatje
De presale is echt gigantisch.
Ach, als je niks beters te doen hebt is het een leuk gokje.quote:Op maandag 25 december 2017 22:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja de laatste wel, daarvoor was het niet zo obvious.
quote:Op maandag 25 december 2017 22:16 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijk dat je pre-pumps vind door te kijken naar het tijdstip. Over een paar dagen hebben we het vast ontcijferd en kunnen we mee in de pre-pump
Jij bent een baas.quote:Op maandag 25 december 2017 22:16 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijk dat je pre-pumps vind door te kijken naar het tijdstip. Over een paar dagen hebben we het vast ontcijferd en kunnen we mee in de pre-pump
Ik zou bij God geen exchange meer kunnen opnoemen die nog nieuwe aanmeldingen accepteert.quote:Op maandag 25 december 2017 22:26 schreef Vinylrulez het volgende:
Heeft iemand hier een idee waar ik geld om kan zetten in ethereum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |