Gewoon lekker blijven slapenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan iedere ochtend een portfolio update geven tijdens een moon.
0,000001 met wat mazzel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Bij deze mijn laatste post van dit jaar in dit topic..
In 2018 kom ik weer eens kijken. Tevens zet ik mijn blockfolio icoontje in een ander mapje in de tel. Denk dat het meer rust zal geven tijdens mijn reizen.
Met nog 260k aan Verge zullen we zien wat het in 2018 nog waard is
Tegen de tijd dat hij terug is en de prijs zover is gedaald, koop ik 58 miljoen Verges voor 58 euro.quote:
Lees je eerst even in voor je dat soort hele domme beslissingen maaktquote:Op dinsdag 26 december 2017 01:14 schreef alilami het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij terug is en de prijs zover is gedaald, koop ik 58 miljoen Verges voor 58 euro.
Een wereldbekend betaal en wisselkoerskantoor. Maar nogal shady want gebruikt voor vele Nigeriaanse fraude.quote:
Daarom zei ik al: waarom bitcoin niet omzetten in ether? Goedkoper en snellerquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat is ETH sturen van exchange A naar B snel en goedkoop zeg
Dat dat kan in cryptoland.
Hoef je mij niet te vertellen, ik zat all-in voor mijn investering van netquote:Op dinsdag 26 december 2017 01:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom zei ik al: waarom bitcoin niet omzetten in ether? Goedkoper en sneller
dit gaat inderdaad behoorlijk snel!quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg? Verge leeft weer, bleek fake news te zijn??
Ja volgens twitter was het fake, geen idee wat nou de waarheid is hahaquote:Op dinsdag 26 december 2017 01:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg? Verge leeft weer, bleek fake news te zijn??
Dit vind ik nogal steil als dat zo is namelijkquote:Don't send less than 100 Mrai!
Due to antispam policy, XRB deposits less than 100 Mrai won't be accepted by our wallet and therefore they won't be added on your acount
Furthermore, those deposits won't return back on the old wallet, becoming unavoidably lost
All deposits less than 1000 Mrai will have 5 Mrai fee charged on the deposit.
Those greater than 1000 Mrai will be free of charges
nog niet voorbij de vorige topquote:Op dinsdag 26 december 2017 05:41 schreef kthxbye het volgende:
Haha Verge bagholders. Een klassieke pump n dump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |