Ik ben ingestapt op 3000sats, en continu bijgekocht als laatste voor 25000sats en dat we dan nu tegen de sellwall beuken op 50000sats. Lekker hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Weekje geleden na goed analyseren en het bekijken van de community besloten met 25% van m'n assets in te stappen. Is nu 70% van m'n assets.
Thanks! Ik hoop dat ik nog een paar stationnetjes trein mee kan pakken, stel je voor dat dit op een echte exchange terecht komtquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
volgens mij heeft birgrail issues met hun ETH wallet. Kijk even in hun telegram channel.
Mensen die dit soort dingen zeggen/schrijven verliezen meteen flink wat geloofwaardigheid.quote:
Wat, IOTA?quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Weekje geleden na goed analyseren en het bekijken van de community besloten met 25% van m'n assets in te stappen. Is nu 70% van m'n assets.
Nee Raiblocks.quote:
blijf het vooral tegen jezelf zeggenquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goede keus gemaakt vannacht.
jaquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goede keus gemaakt vannacht.
Je gaat nu XRB kopen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Nikmans het volgende:
Sell ordertje geplaatst, laat die XRB maar komen
Oftewel je kon het geld eigenlijk niet missen en hebt het toch maar weer met verlies aan bitonic gegevenquote:
De haat is groot.quote:
3e generatie = DAG = Directed Acyclic Graph crypto's.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat houdt 3e generatie dan precies in?
Ja onwijs vervelend voor je.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Een foto van je beeldscherm maken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |