Fees zijn fees. De schoorsteen moet roken.quote:Op maandag 25 december 2017 15:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zou als ik zo'n site heb daar graag aan meewerken. Handel = handel.
Dit ja, ik had met die fucking ico mee moeten doen, maar omdat je een ID moest uploaden was ik er snel klaar mee, .... 2500 per ETH... wtf.quote:Op maandag 25 december 2017 19:10 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme had meer ICX moeten kopenNu durf ik het niet meer aan.
Hopelijk gaat INS binnenkort hetzelfde doen. Dan ga ik daarna ff m'n gegevens naar Tesla sturen voor m'n waggie.quote:Op maandag 25 december 2017 19:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja, ik had met die fucking ico mee moeten doen, maar omdat je een ID moest uploaden was ik er snel klaar mee, .... 2500 per ETH... wtf.
wat is INS?quote:Op maandag 25 december 2017 19:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hopelijk gaat INS binnenkort hetzelfde doen. Dan ga ik daarna ff m'n gegevens naar Tesla sturen voor m'n waggie.
https://ins.world/quote:
Jammer man. 15 jan hit ie de exchanges. Samen met Universa naar de maan.quote:
Boeit niet want van alle coins die er toe doen daalt alleen Bitcoinquote:Op maandag 25 december 2017 19:21 schreef spierbal het volgende:
Als je in verkoop van tijd nog aardig wat geld wil verdienen kan je toch het beste in een dip aardig wat geld wat je kan missen in Bitcoin pompen. Andere coins kan je vaak toch niet met EUR/usd kopen.
ok ik weet het alquote:Op maandag 25 december 2017 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke broker is dit?
iemand die dit herkent?
[ afbeelding ]
wat een incest kopquote:Op maandag 25 december 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand ervaringen met Poliniex???
volgens mij is dat wel de top van de top
ik zag dat deze goser dat ook gebruikte....
Jezus klaas, kap ff met trollen.quote:Op maandag 25 december 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand ervaringen met Poliniex???
volgens mij is dat wel de top van de top
ik zag dat deze goser dat ook gebruikte....
Universaquote:Op maandag 25 december 2017 19:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jammer man. 15 jan hit ie de exchanges. Samen met Universa naar de maan.
Ik jou ook, van Nagaquote:Op maandag 25 december 2017 19:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik stuur je over een jaar wel een foto van mijn nieuwe lambo
NAGAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |