Voorspellen is lastig, maar gezien wat er nog in de pijplijn zit zou het nog flink hoger moeten kunnen op termijn. Ik blijf er sowieso in, want mijn investering heb ik er al een keer of 30 uit gehaald en wat ik nu nog heb wil ik wel even mee blijven zitten.quote:Op maandag 25 december 2017 15:39 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Jep lekker. Wat denk jij, coin om lang te holden of binnenkort switchen?
Uhuh!quote:Op maandag 25 december 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Letterlijk alles stijgt tov Bitcoin.
Behalve wavesquote:Op maandag 25 december 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Letterlijk alles stijgt tov Bitcoin.
Ik zou al kopen voordat dat bekend is. Dat is de enige manier om winst te maken in een pump 'n dump.quote:Op maandag 25 december 2017 15:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
is er al een app die automatisch de genoemde coin door mccafe koopt?
alleen moeilijk te zeggen welke coin t is. koop alle coins!quote:Op maandag 25 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou al kopen voordat dat bekend is. Dat is de enige manier om winst te maken in een pump 'n dump.
https://github.com/nieroda/mcafeeBTCTradeBotquote:Op maandag 25 december 2017 15:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
is er al een app die automatisch de genoemde coin door mccafe koopt?
quote:Op maandag 25 december 2017 16:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://github.com/nieroda/mcafeeBTCTradeBot
Het is een dusdanig enorme scam, dat de coin die het wordt al een flinke toename in volume heeft na de vorige pump.quote:Op maandag 25 december 2017 16:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
alleen moeilijk te zeggen welke coin t is. koop alle coins!
quote:
twitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 15:32:29@name_is_david @Jakic007 @fo0tman I am working on fooling the bots. It is an unfair technique which disallows ordin… https://t.co/EP9cOgCE1F reageer retweet
twitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 15:41:35@zecrypto8mybaby I will be sidestepping the bots in the future. reageer retweet
interessant iemand al een idee hoe hij dat gaat doen? al zn berichten encodenquote:Op maandag 25 december 2017 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]twitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 15:32:29@name_is_david @Jakic007 @fo0tman I am working on fooling the bots. It is an unfair technique which disallows ordin… https://t.co/EP9cOgCE1F reageer retweet
twitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 15:41:35@zecrypto8mybaby I will be sidestepping the bots in the future. reageer retweet
Doorbraak naar benden.quote:Op maandag 25 december 2017 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk vandaag nog vuurwerk
Je kan gewoon een foto met tekst plaatsen. Dan kunnen bots het niet aflezen.quote:Op maandag 25 december 2017 16:18 schreef g60forced het volgende:
[..]
interessant iemand al een idee hoe hij dat gaat doen? al zn berichten encoden
dan moet ze t wel compleet in de stijl van die WORD CODE SCRAMBLERS doen...quote:Op maandag 25 december 2017 16:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je kan gewoon een foto met tekst plaatsen. Dan kunnen bots het niet aflezen.
Netjes! Hier 27 stuks gekocht op gemiddeld 10.33 dollar. Benieuwd waar we heen gaan.quote:Op maandag 25 december 2017 16:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Deze TT
Ik heb nog flink wat Stratis die ik kocht bij de $10,80 ATH waarna die verder zakte, ze staan sinds de laatste weken weer een beetje netjes rond de $11.
Met de dip van gisteren was dit een van de weinige coins die in satoshi echt 25% steeg ipv neutral bleef/zakte, ik heb echt geen idee waarombut I like it.
Als nu de verwachtingen waargemaakt worden ga ik eindelijk een beetje de winsten zien ik in juni verwachtte
vrees t ookquote:Op maandag 25 december 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doorbraak naar benden.
Geen dank.
Hold, dit is geen troep zoals vergequote:Op maandag 25 december 2017 15:39 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Jep lekker. Wat denk jij, coin om lang te holden of binnenkort switchen?
Mwoah bestond al voor de blockchain;quote:Op maandag 25 december 2017 15:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Database is te muteren, blockchain niet.
slecht ideequote:Op maandag 25 december 2017 16:38 schreef g60forced het volgende:
het is rustig ineens... iemand een idee op instappen @ Crypterium een goed idee is?
ik zal eerlijk zeggen op basis van velen pagina's troep...quote:
Weet jij misschien een boek of websites waar ik kan leren om dit soort grafieken te lezen?quote:Op maandag 25 december 2017 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk vandaag nog vuurwerk
zoek op technical analysis of technische analyse. ik ben zelf geen expert hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 16:49 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Weet jij misschien een boek of websites waar ik kan leren om dit soort grafieken te lezen?
quote:Op maandag 25 december 2017 16:49 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Weet jij misschien een boek of websites waar ik kan leren om dit soort grafieken te lezen?
goede tarrot lezer ben jequote:Op maandag 25 december 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doorbraak naar benden.
Geen dank.
Dat snap ik maar ik wil dit soort grafiekjes kunnen lezen net als Crypto Ed, alleen weet ik niet waar ik moet beginnenquote:Op maandag 25 december 2017 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waar hij hier iig op doelt; BTC is aan het wedgen en gaat waarschijnlijk naar boven of beneden uitbreken.
dan zou ik als ik jou vooral gaan handelen op die sitequote:Op maandag 25 december 2017 16:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zeggen op basis van velen pagina's troep...
dat info of advies van jou meteen de prullenbak in gaat, sorry
maar toch bedankt voor de moeite, vertrouwen? NOPE!
100% 'winst' op aangetikt. Maar helaas te weinig ingekochtquote:
Ga nou eens weg zoals je beloofd had....quote:Op maandag 25 december 2017 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan zou ik als ik jou vooral gaan handelen op die site
ik heb daar betrouwbare info over
vooral doen dus
hoezo verkocht voor dezelfde prijsquote:Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Fuck daar had ik gisteren 11k van maar meteen verkocht voor zelfde prijs![]()
Kerst donatie door fees te betalen aan de exchange site?quote:Op maandag 25 december 2017 17:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hoezo verkocht voor dezelfde prijs
ook overwogenquote:Op maandag 25 december 2017 16:38 schreef g60forced het volgende:
het is rustig ineens... iemand een idee op instappen @ Crypterium een goed idee is?
https://www.cryptocompare.com/exchanges/cryptopia/reviewsquote:
Moon time!!quote:Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef Blester het volgende:
[..]
100% 'winst' op aangetikt. Maar helaas te weinig ingekocht
Had eigenlijk geen interesse inquote:Op maandag 25 december 2017 17:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hoezo verkocht voor dezelfde prijs
Fees zijn fees. De schoorsteen moet roken.quote:Op maandag 25 december 2017 15:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zou als ik zo'n site heb daar graag aan meewerken. Handel = handel.
Dit ja, ik had met die fucking ico mee moeten doen, maar omdat je een ID moest uploaden was ik er snel klaar mee, .... 2500 per ETH... wtf.quote:Op maandag 25 december 2017 19:10 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme had meer ICX moeten kopenNu durf ik het niet meer aan.
Hopelijk gaat INS binnenkort hetzelfde doen. Dan ga ik daarna ff m'n gegevens naar Tesla sturen voor m'n waggie.quote:Op maandag 25 december 2017 19:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja, ik had met die fucking ico mee moeten doen, maar omdat je een ID moest uploaden was ik er snel klaar mee, .... 2500 per ETH... wtf.
wat is INS?quote:Op maandag 25 december 2017 19:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hopelijk gaat INS binnenkort hetzelfde doen. Dan ga ik daarna ff m'n gegevens naar Tesla sturen voor m'n waggie.
https://ins.world/quote:
Jammer man. 15 jan hit ie de exchanges. Samen met Universa naar de maan.quote:
Boeit niet want van alle coins die er toe doen daalt alleen Bitcoinquote:Op maandag 25 december 2017 19:21 schreef spierbal het volgende:
Als je in verkoop van tijd nog aardig wat geld wil verdienen kan je toch het beste in een dip aardig wat geld wat je kan missen in Bitcoin pompen. Andere coins kan je vaak toch niet met EUR/usd kopen.
ok ik weet het alquote:Op maandag 25 december 2017 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke broker is dit?
iemand die dit herkent?
[ afbeelding ]
wat een incest kopquote:Op maandag 25 december 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand ervaringen met Poliniex???
volgens mij is dat wel de top van de top
ik zag dat deze goser dat ook gebruikte....
Jezus klaas, kap ff met trollen.quote:Op maandag 25 december 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand ervaringen met Poliniex???
volgens mij is dat wel de top van de top
ik zag dat deze goser dat ook gebruikte....
Universaquote:Op maandag 25 december 2017 19:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jammer man. 15 jan hit ie de exchanges. Samen met Universa naar de maan.
Ik jou ook, van Nagaquote:Op maandag 25 december 2017 19:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik stuur je over een jaar wel een foto van mijn nieuwe lambo
NAGAquote:
Heb je wel een zelfmoordbriefje achtergelaten?quote:Op maandag 25 december 2017 19:53 schreef Roces18 het volgende:
Jongens dit is het laatste fluitsignaal voor de Nxt trein naar de maan. Morgenavond komen we op bestemming aan. Tot ziens.
Volume is aan het dalen, woensdag/donderdag zal er wel massaal gedumpt worden.quote:Op maandag 25 december 2017 19:53 schreef Roces18 het volgende:
Jongens dit is het laatste fluitsignaal voor de Nxt trein naar de maan. Morgenavond komen we op bestemming aan. Tot ziens.
Zakelijk adviseurquote:Op maandag 25 december 2017 19:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Damn die zus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker incest
[ afbeelding ]
livaneli,quote:Op maandag 25 december 2017 19:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Damn die zus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker incest
[ afbeelding ]
Volume is aan het dalen en dus? HODLLLLLquote:Op maandag 25 december 2017 19:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volume is aan het dalen, woensdag/donderdag zal er wel massaal gedumpt worden.
Nou ja, men heeft vooral gekocht vanwege de airdropquote:Op maandag 25 december 2017 20:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volume is aan het dalen en dus? HODLLLLL
Ja logisch over 2 jaar is het een dode coin. Maar alle coins zijn al in omloop dus hoe minder volume = hoe minder verkoop = hoe schaarser = hoe hoger de prijsquote:Op maandag 25 december 2017 20:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, men heeft vooral gekocht vanwege de airdrop
quote:Op maandag 25 december 2017 20:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zou haar als stootkussen gebruiken
Uhm nee? Ik vind haar erg aantrekkelijk. Beauty is in the eye of the beholder. Anders zou niemand bijv. chinezen neukenquote:
quote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Uhm nee? Ik vind haar erg aantrekkelijk. Beauty is in the eye of the beholder. Anders zou niemand bijv. chinezen neuken
Ok.quote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Uhm nee? Ik vind haar erg aantrekkelijk. Beauty is in the eye of the beholder. Anders zou niemand bijv. chinezen neuken
Ik zou 0.5 BTC er van halenquote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Ik zit nu in Lisk, Waves, PIVX, FUN, OCL, heb nog zo een 0.5BTC te besteden. Wat raden jullie aan?
Wachten voor Universaquote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Ik zit nu in Lisk, Waves, PIVX, FUN, OCL, heb nog zo een 0.5BTC te besteden. Wat raden jullie aan?
Verium, stratis, xtrabytes, phore, electroneum en monero.quote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/geertcoin/quote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Nopequote:Op maandag 25 december 2017 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke broker is dit?
iemand die dit herkent?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |