Ik ben vanochtend ook uit Verge gestapt. Toch een mooi ritje gemaakt van 730sat naar 1550sat.quote:
Dat die coin nog bestaat joh, een beetje de Ivo Opstelten onder de coinsquote:Op maandag 25 december 2017 12:40 schreef fathank het volgende:
Lol stratis
Een half jaar lang in elkaar gedonderd en dan komt er een eurotje bij nadat ze 38 deadlines hebben gemist en dan ben je ineens de alwetende
Flikker toch op man
Laat ik nou net bijgekocht hebben op het laagste puntquote:Op maandag 25 december 2017 12:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Verge ineens 6% omhoog laatste uur
Dat is een verboden woord hierquote:Op maandag 25 december 2017 12:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee, wel bitonic HAHAHAHAHAHHAHAHA
10% ineensquote:Op maandag 25 december 2017 12:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Laat ik nou net bijgekocht hebben op het laagste punt
alles groen in blockfolioquote:Op maandag 25 december 2017 12:41 schreef Atlantis- het volgende:
Er worden weer groene cijfers geschreven
Ik zit klaar!quote:Op maandag 25 december 2017 12:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Om 3 uur weer de pump van de dag !
Hier alvast een lekker nummertje erbij:quote:Op maandag 25 december 2017 12:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Eens kijken hoe veel stakkers er nu in trappenquote:Op maandag 25 december 2017 12:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hou het ff leuk kerel.quote:Op maandag 25 december 2017 12:40 schreef fathank het volgende:
Lol stratis
Een half jaar lang in elkaar gedonderd en dan komt er een eurotje bij nadat ze 38 deadlines hebben gemist en dan ben je ineens de alwetende
Flikker toch op man
Jij zou weg gaanquote:Op maandag 25 december 2017 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil vanaf nu alleen maar goede tips lezen anders sloop ik alles kort en klein
Verkoop alles wat je hebt, sluit leningen en hypotheken af en stop het in Dragonchain. Leen ook nog wat bij familie en vrienden en beloof ze 500% rendement.quote:Op maandag 25 december 2017 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil vanaf nu alleen maar goede tips lezen anders sloop ik alles kort en klein
Heb er even een paar verkocht voor wat btc speelgeld voor DE PUMP straksquote:Op maandag 25 december 2017 12:53 schreef Xrenity het volgende:
Via is een Verge aan het doen.
/edit
he Klaas leuk dat je er nog bent.
Mooi. Volg je andere kanalen voor tips? Heb ook btc maar die doen nu nietsquote:Op maandag 25 december 2017 12:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend ook Verge gestapt. Toch een mooi ritje gemaakt van 730sat naar 1550sat.
Nu weer BTC op Bittrex klaar staan voor de volgende pump![]()
wat is 'erin trappen?'quote:Op maandag 25 december 2017 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens kijken hoe veel stakkers er nu in trappen
Netto maakt iedere deelnemer van die pump bij elkaar opgeteld verlies. Alsof je mee doet aan een roulette. Gewoon domdomdom.
lekker 2k mee gepakt gister. Niets mis meequote:Op maandag 25 december 2017 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens kijken hoe veel stakkers er nu in trappen
Netto maakt iedere deelnemer van die pump bij elkaar opgeteld verlies. Alsof je mee doet aan een roulette. Gewoon domdomdom.
Kopen <5minquote:Op maandag 25 december 2017 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
wat is 'erin trappen?'
Zolang je niet na de pump koopt is er geen probleem, toch?
Geen idee, bedoel trouwens UIT Verge gestapt..quote:Op maandag 25 december 2017 12:54 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Mooi. Volg je andere kanalen voor tips? Heb ook btc maar die doen nu niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2017 12:57 schreef 16meter het volgende:
De komst van Wraith gaat Verge binnen 48 uur richting de 30c pushen. Deze trein is niet meer te stoppen.sell the news is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of gewoon hodlen, zijn allemaal coins met potentie op langere termijnquote:Op maandag 25 december 2017 12:55 schreef Awsom het volgende:
[..]
Kopen <5min
Verkopen <30min
Dan is er niets aan de hand
Gratis geld
Bedankt. Doen we weer helemaal niets mee.quote:Op maandag 25 december 2017 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
.cryptopia
op dit forum staan er wat berichten over deze site
https://www.cryptocompare.com/exchanges/cryptopia/reviews
ik zou er niet instappen als ik dit allemaal zo lees....
ja maar elke pnd zakt een dag later toch weer in dus dan kun je met je winst meer coins kopenquote:Op maandag 25 december 2017 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
of gewoon hodlen, zijn allemaal coins met potentie op langere termijn
rdd is doorgestegenquote:Op maandag 25 december 2017 13:01 schreef Awsom het volgende:
[..]
ja maar elke pnd zakt een dag later toch weer in dus dan kun je met je winst meer coins kopen
andere exchange selecteren, zit eentje bij die al op $820 staatquote:Op maandag 25 december 2017 13:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
In coinmarketcap staat ETH op 770 dollar. En in mijn blockfolio op 720.
Je hebt meer aan de waardes in je blockfolio dan aan de waardes op coinmarketcap. Dat zijn de waardes waarvoor je direct kan verkopen.quote:Op maandag 25 december 2017 13:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
Klaas welke muntjes moet ik kopen?quote:Op maandag 25 december 2017 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
.cryptopia
ik heb gehoord dat jij de expert hier ben.....quote:Op maandag 25 december 2017 13:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Klaas welke muntjes moet ik kopen?
In die $770 zitten ook Koreanen (de grootste groep) die nu omgerekend $937.87 betalen voor Ether. Ze betalen dus een flinke premium en door allerlei barrières kan dit niet gemakkelijk door arbitrage worden weggewerkt. Het is dus niet verstandig om blind op coinmarketcap te varen.quote:Op maandag 25 december 2017 13:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
Netto wordt er verlies gemaakt. Na zo'n pump staat de koers ook altijd lager.quote:Op maandag 25 december 2017 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
wat is 'erin trappen?'
Zolang je niet na de pump koopt is er geen probleem, toch?
kerel ik heb geen keus van CT is verdoeme enkel waar ik ETN kan kaufen jawohl!quote:Op maandag 25 december 2017 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
.cryptopia
quote:Op maandag 25 december 2017 13:17 schreef g60forced het volgende:
[..]
kerel ik heb geen keus van CT is verdoeme enkel waar ik ETN kan kaufen jawohl!
quote:Op maandag 25 december 2017 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:
zeg het anders nog 10 keerquote:Op maandag 25 december 2017 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netto wordt er verlies gemaakt. Na zo'n pump staat de koers ook altijd lager.
Ga je short?quote:Op maandag 25 december 2017 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Please, kan je je giecheltje dicht houden? Eerst ons belachelijk maken omdat:crypto, en nu mee willen doen.quote:Op maandag 25 december 2017 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga altijd shortquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Bitgrail.com is de enige die ik heb gebruikt. Die andere 2 hebben geen super reputatie.
quote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 12:15 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik houd het voornamelijk bij één exchange (Bittrex). Toevallig gisteren RaiBlocks gekocht via BitGrail omdat die nergens anders te krijgen is.
Het voordeel van een eigen wallet is dat je het in eigen beheer hebt. Als de exchange omvalt heb je je coins nog, maar je moet wel goed op je wallet kunnen passen natuurlijk.
je bent daar beneden zeker ook shortquote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ga altijd short
short gaan is mijn specialiteit
Koersen gaan eerder naar beneden dan omhoog
voor omhoog gaande koersen heb je veel geduld nodig
Coinbase?quote:Op maandag 25 december 2017 13:13 schreef g60forced het volgende:
OMG ik loop te stressen ik wil flink bijkopen in ETN heb al flink wat en ook gemined, maar Bitronic de enige site waar ik tot nu toe BTC kocht is LEEGzie er tegenop om weer via andere site (kan zelf namelijk enkel via iDeal betalen) want de verificatie op Bitronic duurde de 1e keer ook zo lang, ik wil niet wachten... andere Nederlandse alternatieven? iets meer FEES betalen vind ik niet erg!
IQoptions niet iets voor jou dan?quote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ga altijd short
short gaan is mijn specialiteit
Koersen gaan eerder naar beneden dan omhoog
voor omhoog gaande koersen heb je veel geduld nodig
quote:Op maandag 25 december 2017 13:39 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
je bent daar beneden zeker ook short
binaire opties whahahahaquote:
Die verdubbelt nog minstens als het meezit. Als het tegenzit halveert ie. Mocht het allemaal meevallen dan blijft de koers gelijk.quote:Op maandag 25 december 2017 13:42 schreef solidslayer het volgende:
Gaat NXT nog wat doen voor de airdrop? Had na een mooie rit omhoog nog wat bijgekocht maar blijft gewoon hooveren op exact hetzelfde niveau sinds 2 dagen..
quote:Op maandag 25 december 2017 13:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die verdubbelt nog minstens als het meezit. Als het tegenzit halveert ie. Mocht het allemaal meevallen dan blijft de koers gelijk.
Het had meer betrekking op xmanitor die er nogal een handje van heeft hier alleen maar te komen zeiken zeuren zuigen en zanikenquote:Op maandag 25 december 2017 12:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hou het ff leuk kerel.
Ik zeg nergens dat ik de alwetende ben. Iedereen loopt hier zijn eigen coins te shillen zonder dat iemand een enig idee heeft waar de coins naar toe gaan...![]()
Net of al die kleine shitcoins die moon gaan wel enig bestaansrecht hebben![]()
Op lange termijn wel, korte termijn nietquote:Op maandag 25 december 2017 13:47 schreef iPancakeMix het volgende:
Heeft het nog nut om ergens de komende 2 weken te investeren in Ripple? Of ben ik al te laat?
Net 2222 ripple gekochtquote:Op maandag 25 december 2017 13:47 schreef iPancakeMix het volgende:
Heeft het nog nut om ergens de komende 2 weken te investeren in Ripple? Of ben ik al te laat?
Wat jank je nou. Ik heb in het verleden ruim op tijd aangegeven dat jij je waves moest verkopen.quote:Op maandag 25 december 2017 13:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Het had meer betrekking op xmanitor die er nogal een handje van heeft hier alleen maar te komen zeiken zeuren zuigen en zaniken
Fijn dat je het zelf ook ff leuk houdt.
je gaat hodlen?quote:Op maandag 25 december 2017 13:42 schreef solidslayer het volgende:
Gaat NXT nog wat doen voor de airdrop? Had na een mooie rit omhoog nog wat bijgekocht maar blijft gewoon hooveren op exact hetzelfde niveau sinds 2 dagen..
Nice Vitalik invest in VENtwitter:GoBinance twitterde op maandag 25-12-2017 om 12:01:43Vitalik #VeChain $VET $VEN Investor. #ethereum $eth https://t.co/6OWlImrJ3i https://t.co/IYd0ZviQz9 reageer retweet
Lol deze man. Cryptogod van de bovenste plank.quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat jank je nou. Ik heb in het verleden ruim op tijd aangegeven dat jij je waves moest verkopen.
Je hebt er zelf voor gekozen om een bagholder van shitcoins te zijn. Veel succes.
Welke munten heb je allemaal?quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat jank je nou. Ik heb in het verleden ruim op tijd aangegeven dat jij je waves moest verkopen.
Je hebt er zelf voor gekozen om een bagholder van shitcoins te zijn. Veel succes.
Ooeeh oeehhhh moneeeyyysss!quote:Op maandag 25 december 2017 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
andere exchange selecteren, zit eentje bij die al op $820 staat
PUMP DIE MOTHERFUCKING VECHAIN COIN OH YEAHquote:Op maandag 25 december 2017 13:56 schreef Patroon het volgende:
Nice Vitalik invest in VENtwitter:GoBinance twitterde op maandag 25-12-2017 om 12:01:43Vitalik #VeChain $VET $VEN Investor. #ethereum $eth https://t.co/6OWlImrJ3i https://t.co/IYd0ZviQz9 reageer retweet
![]()
Ripple gaat los, roddels over samenwerking tussen Korea en Japan. Amazon lijkt ook intresse te hebben.quote:Op maandag 25 december 2017 13:47 schreef iPancakeMix het volgende:
Neen, wil m wel voor de airdrop wegdoen, nu al wat winst, maar wellicht maakt ie nog een mooie rit omhoog voor de 28equote:
wel op tijd doen dan, ik las dat Bittrex hun wallet sluit voor de snapshotquote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Neen, wil m wel voor de airdrop wegdoen, nu al wat winst, maar wellicht maakt ie nog een mooie rit omhoog voor de 28e
quote:Op maandag 25 december 2017 14:23 schreef g60forced het volgende:
lekker de tip om met spoed van EURO naar BTC te gaan via Coinbase heeft verdomme ook alweer een bankverificatie van 2-3werkdagen... MENSEN ik vraag of er een methode is NAAST Bitonic (die LEEG is) er andere iDEAL ... BTC (mag ook LTC of ETH zijn overigens) leveranciers zijn zonder langdurige verificatie!! uurtje wachten ofzo ik geen probleem, maar dagen c'mon!
mijn eerste btc kocht ik zonder verificatie bij Litebit. Geen idee wat de huidige eisen zijn bij nieuwe klantenquote:Op maandag 25 december 2017 14:23 schreef g60forced het volgende:
lekker de tip om met spoed van EURO naar BTC te gaan via Coinbase heeft verdomme ook alweer een bankverificatie van 2-3werkdagen... MENSEN ik vraag of er een methode is NAAST Bitonic (die LEEG is) er andere iDEAL ... BTC (mag ook LTC of ETH zijn overigens) leveranciers zijn zonder langdurige verificatie!! uurtje wachten ofzo ik geen probleem, maar dagen c'mon!
ik ben t eensch dat t netter kan, maar mijn wens is toch duidelijk...quote:Op maandag 25 december 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]Vraag het anders nog effe op een kuttere manier.
succes er meequote:Op maandag 25 december 2017 14:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik ben t eensch dat t netter kan, maar mijn wens is toch duidelijk...
als iemand niet wilt helpen ok so be it... maar als je WEL helpt, doe t dan goed?
ga ook niemand kooktips geven als ik enkel een eitje kan bakken!
heb je je btc nu alweer uit laten cashen?quote:Op maandag 25 december 2017 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Blij met m'n keuze om ETH te hodlen. Wat minder met de keus om met verlies uit te cashen, had ik achteraf beter in ETH kunnen steken.
Maar goed, dit had niemand zien aankomen
ok dit kan ik waarderen ... TOEN kon t blijkbaar wel... ik ga uitvogelen of dat NU ook luktquote:Op maandag 25 december 2017 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
mijn eerste btc kocht ik zonder verificatie bij Litebit. Geen idee wat de huidige eisen zijn bij nieuwe klanten
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #3 Voor al je kleine en grote vragenquote:Op maandag 25 december 2017 14:27 schreef g60forced het volgende:
[..]
ok dit kan ik waarderen ... TOEN kon t blijkbaar wel... ik ga uitvogelen of dat NU ook luktmag ik je hartelijk danken voor de genomen moeite en extra kudo's voor het niet zeiken zoals 99%
Ik ga niet met het schip ten onder, wat denk jij dan?quote:Op maandag 25 december 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je je btc nu alweer uit laten cashen?
Wtf
Ach, het zijn wel de naïevelingen waar onze winst vandaan komt.quote:Op maandag 25 december 2017 14:29 schreef Patroon het volgende:
Er zijn ook echt lui die constant aan John Mcaffee vragen wat hij van bepaalde coins vindt. Net of die gast er verstand van heeft...hij doet alleen een mooi weer praatje over coins waar hij zelf in zit en 25 BTC van krijgt...![]()
Nee dit helptquote:Op maandag 25 december 2017 14:34 schreef g60forced het volgende:
FYI Litebit accepteerd verdoeme geen nieuwe account door drukte... FUK ME...
zit op hete kolen, wil inkopen maar kan mn typhus FIAT niet omzetten!
Beter had je alles in wat ICO's gestopt en een jaar later uitgecasht.quote:Op maandag 25 december 2017 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet met het schip ten onder, wat denk jij dan?
Qua koers iets hoger verkocht, de fees hebben me keihard genekt en doen besluiten om nooit meer Bitonic te gebruiken.
Hoeveel wil je hebben? Ik ben registreerd bij bitonic en kan je eventueel helpen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:34 schreef g60forced het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel wil je hebben? Ik ben registreerd bij bitonic en kan je eventueel helpen.
Is daar wel minstens 1k geloof ik nu.
excuses die begrijp ik helaas nietquote:Op maandag 25 december 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel wil je hebben? Ik ben registreerd bij bitonic en kan je eventueel helpen.
Is daar wel minstens 1k geloof ik nu.
Je moet daar met minstens 1000 euro je bitcointjes kopen. Als je dat wil kan ik het voor je doen, dat was het ding.quote:Op maandag 25 december 2017 14:39 schreef g60forced het volgende:
[..]
excuses die begrijp ik helaas nietalvast dank voor je hulp aanbod...
wellicht PB DM wat makkelijker? ik hoor t wel thnx
PS: niet veel 200euro naar ETN is het einddoel
morgen weer een partij... verwacht 1500euro door verkoop van treintjes
maar blijkbaar door kerstdrukte nog niet binnen...
al zal ik morgen hooguit nog 100euro investeren
dan zit ik op 500euro aankoop excl minen
wellicht op andere dagen voor 2018 nog wat extra centen over...
Coinbase binnen 10 minuten je aankoop geregeld.quote:Op maandag 25 december 2017 14:34 schreef g60forced het volgende:
ai is dit veranderd dan? paar dagen terug nog minimaal 200euro dat was tevens mn eerste aankoop, LTC en ETH kunnen ook maar dat doet Bitonic niet helaas... Coinbase en Litebit vallen dan ook af, andere iDeal opties? bedankt nogmaals voor het ONTOPIC reageren.. wordt zo gedemotiveerd van die lijers die hulploos liggen zaniken!quote:Op maandag 25 december 2017 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet daar met minstens 1000 euro je bitcointjes kopen. Als je dat wil kan ik het voor je doen, dat was het ding.
Oh, het is maar 200 zie ik. Was het een ander platform voor 1000?quote:Op maandag 25 december 2017 14:45 schreef g60forced het volgende:
[..]
ai is dit veranderd dan? paar dagen terug nog minimaal 200euro dat was tevens mn eerste aankoop, LTC en ETH kunnen ook maar dat doet Bitonic niet helaas... Coinbase en Litebit vallen dan ook af, andere iDeal opties? bedankt nogmaals voor het ONTOPIC reageren.. wordt zo gedemotiveerd van die lijers die hulploos liggen zaniken!
wellicht met creditcard, maar helaas heb ik die niet en kan dus niks anders dank BANK koppelen en heb dus al netjes 1euro overgeboekt maar dat terugkoppelen kan dus 2-3dagen duren...quote:Op maandag 25 december 2017 14:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Coinbase binnen 10 minuten je aankoop geregeld.
Alleen wel hoge fee en transfer duurt lang.
Hadden ze dat niet kunnen doen voordat ik kocht?quote:Op maandag 25 december 2017 14:46 schreef metallicelmo het volgende:
Bitonic is weer terug naar 0,01 Bitcoin , je hoeft niet meer minimaal ¤1000,- uit te geven
Zie het ja. Al hebben ze op dit moment geen eens 0.01 bitcoin op voorraad.quote:Op maandag 25 december 2017 14:46 schreef metallicelmo het volgende:
Bitonic is weer terug naar 0,01 Bitcoin , je hoeft niet meer minimaal ¤1000,- uit te geven
quote:Op maandag 25 december 2017 14:23 schreef g60forced het volgende:
CC aanvragen duurt minder lang volgens mij. Heb wat geduld en chill.quote:Op maandag 25 december 2017 14:23 schreef g60forced het volgende:
Haha, zonder verificatie ga je nergens komen in deze business. Je kan er niet omheen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:23 schreef g60forced het volgende:
komt eraanquote:Op maandag 25 december 2017 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, het is maar 200 zie ik. Was het een ander platform voor 1000?
Maar goed, dm me maar als je het wil. Dan kunnen we wat regelen.
quote:Op maandag 25 december 2017 14:45 schreef g60forced het volgende:
[..]
ai is dit veranderd dan? paar dagen terug nog minimaal 200euro dat was tevens mn eerste aankoop, LTC en ETH kunnen ook maar dat doet Bitonic niet helaas... Coinbase en Litebit vallen dan ook af, andere iDeal opties? bedankt nogmaals voor het ONTOPIC reageren.. wordt zo gedemotiveerd van die lijers die hulploos liggen zaniken!
GO GO GOtwitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 14:59:59Coin of the day: Humaniq (HMQ). In the spirit of Christmas, there is no better coin. Their mission is true to the v… https://t.co/aPoKRqBcqR reageer retweet
quote:Op maandag 25 december 2017 15:00 schreef Awsom het volgende:
GO GO GOtwitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 14:59:59Coin of the day: Humaniq (HMQ). In the spirit of Christmas, there is no better coin. Their mission is true to the v… https://t.co/aPoKRqBcqR reageer retweet
Bedankt voor je bespiegelingen, Klaas. Wederom veel van opgestoken.quote:Op maandag 25 december 2017 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
conclusie is dat heel het systeem van coins kopen verkeerd in elkaar zit.
Je zou gewoon alles met euro's moeten kunnen kopen
bitcoins kopen we met euro's of dollars
maar als we andere munten willen kopen hebben ineens alleen maar bitcoins nodig. Leuk systeem om de bitcoin prijs op te drijven....
Die simpelheid komt allemaal nog.quote:Op maandag 25 december 2017 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
conclusie is dat heel het systeem van coins kopen verkeerd in elkaar zit.
Je zou gewoon alles met euro's moeten kunnen kopen
bitcoins kopen we met euro's of dollars
maar als we andere munten willen kopen hebben ineens alleen maar bitcoins nodig. Leuk systeem om de bitcoin prijs op te drijven....
quote:Op maandag 25 december 2017 15:05 schreef xminator het volgende:
Hmq meteen verdubbeld in waarde. Wtf
quote:Op maandag 25 december 2017 15:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bedankt voor je bespiegelingen, Klaas. Wederom veel van opgestoken.
geen dankquote:Op maandag 25 december 2017 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die simpelheid komt allemaal nog.
Het internet bereiken was vroeger ook moeilijk, helemaal inbellen ditdat. De eerste tv's waren ook niet makkelijk aan te komen e.d.
Dat is echt iets wat makkelijk opgelost kan worden als de wereld echt klaar is voor crypto.
Het lijkt wel alsof het toch een betaalmiddel is hé..quote:Op maandag 25 december 2017 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
geen dank
De bitcoinprijs de afgelopen maanden flink gestegen door de vraag ernaar om andere muntjes te kunnen kopen......
lachwekkend
Het is niet dat ze er iets tegen kunnen doen ofzo.quote:Op maandag 25 december 2017 15:07 schreef Patroon het volgende:
Denk dat Bittrex er straks snel klaar mee is, als steeds hun site plat gaat..
Bittrex zou kunnen aangegeven dat coins die meedoen aan pump en dump geweerd worden van Bittrex.quote:Op maandag 25 december 2017 15:07 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het is niet dat ze er iets tegen kunnen doen ofzo.
Tuurlijk niet. Die zorgen gewoon dat ze meer traffic aankunnen, zodat ze meer geld kunnen binnenharken.quote:Op maandag 25 december 2017 15:07 schreef Patroon het volgende:
Denk dat Bittrex er straks snel klaar mee is, als steeds hun site plat gaat..
Uh, hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op maandag 25 december 2017 15:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bittrex zou kunnen aangegeven dat coins die meedoen aan pump en dump geweerd worden van Bittrex.
Godver..... Wat een geneuzelquote:Op maandag 25 december 2017 15:00 schreef Awsom het volgende:
Bittrex medewerkers mee laten F5'en en direct de markt offline laten halenquote:Op maandag 25 december 2017 15:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bittrex zou kunnen aangegeven dat coins die meedoen aan pump en dump geweerd worden van Bittrex.
Er is een reden dat ik m'n verlies heb genomen. Ik ga niet in een kutcoin zitten die niet eens meer fatsoenlijk functioneert.quote:Op maandag 25 december 2017 15:10 schreef Wotte het volgende:
Af en toe je roze bril eena afzetten is niks mis mee.
https://www.kaspersky.com/blog/bitcoin-blockchain-issues/18019/
Dan nog komen de mensen naar de site. Dus dat helpt niks.quote:Op maandag 25 december 2017 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bittrex medewerkers mee laten F5'en en direct de markt offline laten halen
Ik ga hier niet een mee doen...heeft niks meer met investeren te maken. Kan ik net zo goed naar het casino gaan.quote:
Maar pump 'n dump mensen worden geweerd. Je wil als exchange toch niet dat zo'n mongool over de rug van een stel naïevelingen even flink kan cashen?quote:Op maandag 25 december 2017 15:12 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dan nog komen de mensen naar de site. Dus dat helpt niks.
Ik zou als ik zo'n site heb daar graag aan meewerken. Handel = handel.quote:Op maandag 25 december 2017 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar pump 'n dump mensen worden geweerd. Je wil als exchange toch niet dat zo'n mongool over de rug van een stel naïevelingen even flink kan cashen?
Je hebt als site ook nog verantwoordelijkheid. Coins waarvan de blockchain naar de tering is worden ook uitgeschakeld.quote:Op maandag 25 december 2017 15:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zou als ik zo'n site heb daar graag aan meewerken. Handel = handel.
Gaat ook over de fundamentele tekortkomingen van de blockchain. Uiteraard zijn er specifieke voordelen aan het gebruik ervan maar het is op dit moment nog steeds een oplossing opzoek naar een probleem.quote:Op maandag 25 december 2017 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik m'n verlies heb genomen. Ik ga niet in een kutcoin zitten die niet eens meer fatsoenlijk functioneert.
Natuurlijk heeft een exchange die verantwoordelijkheid niet. Wat een onzin.quote:Op maandag 25 december 2017 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt als site ook nog verantwoordelijkheid. Coins waarvan de blockchain naar de tering is worden ook uitgeschakeld.
Post dit dan niet.quote:Op maandag 25 december 2017 15:17 schreef kthxbye het volgende:
Kunnen we met zn allen klaasweetalles negeren? Voegt echt geen reet toe nml.
Niet helemaal.quote:Op maandag 25 december 2017 15:17 schreef Wotte het volgende:
Private blockchain is trouwens een fancy name voor een gedeelde database.
Eerder terug op z'n oude waarde.quote:Op maandag 25 december 2017 15:17 schreef Awsom het volgende:
Klote bittrex plaatste order op 7000sathij staat nu op 5200
nou ja over een uurtje ofzo zitten we wel op de 10
precies het is gewoon een digitale boekhouding, digital ledger... toch?quote:Op maandag 25 december 2017 15:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Database is te muteren, blockchain niet.
quote:Op maandag 25 december 2017 15:17 schreef Awsom het volgende:
Klote bittrex plaatste order op 7000sathij staat nu op 5200
nou ja over een uurtje ofzo zitten we wel op de 10
ja hee ik zie hier ook alleen maar post die wat toevoegen hequote:Op maandag 25 december 2017 15:17 schreef kthxbye het volgende:
Kunnen we met zn allen klaasweetalles negeren? Voegt echt geen reet toe nml.
Nattekatquote:Op maandag 25 december 2017 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Iedereen hier beargumenteert met tig sterke redenen waarom het gewoon dom is om eraan mee te doen, en jij laat je gretigheid de overhand nemen?
Het is roulette, niks meer niks minder. En uiteindelijk maakt het casino altijd winst.
Wat?quote:Op maandag 25 december 2017 15:17 schreef kthxbye het volgende:
Kunnen we met zn allen !@#$ negeren? Voegt echt geen reet toe nml.
als je bijv maar 2 nodes hebt is het juist best makkelijk te muterenquote:Op maandag 25 december 2017 15:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Gozer, denk nou godverdomme na.quote:
indeed.... gewoon investeren in een degelijke coin - Liskquote:Op maandag 25 december 2017 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gozer, denk nou godverdomme na.
Je kan er vergif op in nemen dat die McAfee al eerder heeft ingekocht en casht op de sukkels die mee doen, je hebt nog tig reeds bestaande orders die worden opgegeten door al die sukkels. Dat is een enorme cashflow van sukkels naar hodl'ers. Wie gaat nu de groep sukkels betalen?
Juist, helemaal niemand. Er zijn vast wel sukkels die er wat aan over houden, maar de groep als geheel maakt flinke verliezen.
Ja.quote:Op maandag 25 december 2017 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je bijv maar 2 nodes hebt is het juist best makkelijk te muteren
Toch?
Jezusquote:Op maandag 25 december 2017 15:25 schreef Atlantis- het volgende:
Mooi volume vanaf ongeveer 24 uur voor de mcafee P&D
[ afbeelding ]
van 4mm naar 40mm
Koop anders nog wat bitcoin op bitonicquote:Op maandag 25 december 2017 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gozer, denk nou godverdomme na.
Je kan er vergif op in nemen dat die McAfee al eerder heeft ingekocht en casht op de sukkels die mee doen, je hebt nog tig reeds bestaande orders die worden opgegeten door al die sukkels. Dat is een enorme cashflow van sukkels naar hodl'ers. Wie gaat nu de groep sukkels betalen?
Juist, helemaal niemand. Er zijn vast wel sukkels die er wat aan over houden, maar de groep als geheel maakt flinke verliezen.
Insider knowledge muchquote:Op maandag 25 december 2017 15:25 schreef Atlantis- het volgende:
[ afbeelding ]
van 4mm naar 40mm
Nou wat zou de volgende zijn?quote:Op maandag 25 december 2017 15:25 schreef Atlantis- het volgende:
[ afbeelding ]
van 4mm naar 40mm
Volgens mij is daar best een scriptje op te schrijven.quote:
Weet je wat, je bent het niet waard. Ga maar lekker geld weggegeven aan anderen samen met de rest van de naïevelingen.quote:Op maandag 25 december 2017 15:27 schreef Awsom het volgende:
[..]
Koop anders nog wat bitcoin op bitonic
Sukkel
Dat niet alleen, ze verdedigen het ook nogquote:Op maandag 25 december 2017 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Macaffee wordt slapen rijk
Hij zal dagelijks wel aanbiedingen van diverse coins krijgen om even reclame voor ze te maken voor een bepaald bedrag...
En de grote kudde loopt achter hem aan.....
Er is een site die dat al doet volgens mij, kan het zo even niet vindenquote:Op maandag 25 december 2017 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgens mij is daar best een scriptje op te schrijven.
Voorspellen is lastig, maar gezien wat er nog in de pijplijn zit zou het nog flink hoger moeten kunnen op termijn. Ik blijf er sowieso in, want mijn investering heb ik er al een keer of 30 uit gehaald en wat ik nu nog heb wil ik wel even mee blijven zitten.quote:Op maandag 25 december 2017 15:39 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Jep lekker. Wat denk jij, coin om lang te holden of binnenkort switchen?
Uhuh!quote:Op maandag 25 december 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Letterlijk alles stijgt tov Bitcoin.
Behalve wavesquote:Op maandag 25 december 2017 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Letterlijk alles stijgt tov Bitcoin.
Ik zou al kopen voordat dat bekend is. Dat is de enige manier om winst te maken in een pump 'n dump.quote:Op maandag 25 december 2017 15:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
is er al een app die automatisch de genoemde coin door mccafe koopt?
alleen moeilijk te zeggen welke coin t is. koop alle coins!quote:Op maandag 25 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou al kopen voordat dat bekend is. Dat is de enige manier om winst te maken in een pump 'n dump.
https://github.com/nieroda/mcafeeBTCTradeBotquote:Op maandag 25 december 2017 15:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
is er al een app die automatisch de genoemde coin door mccafe koopt?
quote:Op maandag 25 december 2017 16:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://github.com/nieroda/mcafeeBTCTradeBot
Het is een dusdanig enorme scam, dat de coin die het wordt al een flinke toename in volume heeft na de vorige pump.quote:Op maandag 25 december 2017 16:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
alleen moeilijk te zeggen welke coin t is. koop alle coins!
quote:
twitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 15:32:29@name_is_david @Jakic007 @fo0tman I am working on fooling the bots. It is an unfair technique which disallows ordin… https://t.co/EP9cOgCE1F reageer retweet
twitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 15:41:35@zecrypto8mybaby I will be sidestepping the bots in the future. reageer retweet
interessant iemand al een idee hoe hij dat gaat doen? al zn berichten encodenquote:Op maandag 25 december 2017 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]twitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 15:32:29@name_is_david @Jakic007 @fo0tman I am working on fooling the bots. It is an unfair technique which disallows ordin… https://t.co/EP9cOgCE1F reageer retweet
twitter:officialmcafee twitterde op maandag 25-12-2017 om 15:41:35@zecrypto8mybaby I will be sidestepping the bots in the future. reageer retweet
Doorbraak naar benden.quote:Op maandag 25 december 2017 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk vandaag nog vuurwerk
Je kan gewoon een foto met tekst plaatsen. Dan kunnen bots het niet aflezen.quote:Op maandag 25 december 2017 16:18 schreef g60forced het volgende:
[..]
interessant iemand al een idee hoe hij dat gaat doen? al zn berichten encoden
dan moet ze t wel compleet in de stijl van die WORD CODE SCRAMBLERS doen...quote:Op maandag 25 december 2017 16:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je kan gewoon een foto met tekst plaatsen. Dan kunnen bots het niet aflezen.
Netjes! Hier 27 stuks gekocht op gemiddeld 10.33 dollar. Benieuwd waar we heen gaan.quote:Op maandag 25 december 2017 16:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Deze TT
Ik heb nog flink wat Stratis die ik kocht bij de $10,80 ATH waarna die verder zakte, ze staan sinds de laatste weken weer een beetje netjes rond de $11.
Met de dip van gisteren was dit een van de weinige coins die in satoshi echt 25% steeg ipv neutral bleef/zakte, ik heb echt geen idee waarombut I like it.
Als nu de verwachtingen waargemaakt worden ga ik eindelijk een beetje de winsten zien ik in juni verwachtte
vrees t ookquote:Op maandag 25 december 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doorbraak naar benden.
Geen dank.
Hold, dit is geen troep zoals vergequote:Op maandag 25 december 2017 15:39 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Jep lekker. Wat denk jij, coin om lang te holden of binnenkort switchen?
Mwoah bestond al voor de blockchain;quote:Op maandag 25 december 2017 15:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet helemaal.
slecht ideequote:Op maandag 25 december 2017 16:38 schreef g60forced het volgende:
het is rustig ineens... iemand een idee op instappen @ Crypterium een goed idee is?
ik zal eerlijk zeggen op basis van velen pagina's troep...quote:
Weet jij misschien een boek of websites waar ik kan leren om dit soort grafieken te lezen?quote:Op maandag 25 december 2017 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk vandaag nog vuurwerk
zoek op technical analysis of technische analyse. ik ben zelf geen expert hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 16:49 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Weet jij misschien een boek of websites waar ik kan leren om dit soort grafieken te lezen?
quote:Op maandag 25 december 2017 16:49 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Weet jij misschien een boek of websites waar ik kan leren om dit soort grafieken te lezen?
goede tarrot lezer ben jequote:Op maandag 25 december 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doorbraak naar benden.
Geen dank.
Dat snap ik maar ik wil dit soort grafiekjes kunnen lezen net als Crypto Ed, alleen weet ik niet waar ik moet beginnenquote:Op maandag 25 december 2017 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waar hij hier iig op doelt; BTC is aan het wedgen en gaat waarschijnlijk naar boven of beneden uitbreken.
dan zou ik als ik jou vooral gaan handelen op die sitequote:Op maandag 25 december 2017 16:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zeggen op basis van velen pagina's troep...
dat info of advies van jou meteen de prullenbak in gaat, sorry
maar toch bedankt voor de moeite, vertrouwen? NOPE!
100% 'winst' op aangetikt. Maar helaas te weinig ingekochtquote:
Ga nou eens weg zoals je beloofd had....quote:Op maandag 25 december 2017 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan zou ik als ik jou vooral gaan handelen op die site
ik heb daar betrouwbare info over
vooral doen dus
hoezo verkocht voor dezelfde prijsquote:Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Fuck daar had ik gisteren 11k van maar meteen verkocht voor zelfde prijs![]()
Kerst donatie door fees te betalen aan de exchange site?quote:Op maandag 25 december 2017 17:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hoezo verkocht voor dezelfde prijs
ook overwogenquote:Op maandag 25 december 2017 16:38 schreef g60forced het volgende:
het is rustig ineens... iemand een idee op instappen @ Crypterium een goed idee is?
https://www.cryptocompare.com/exchanges/cryptopia/reviewsquote:
Moon time!!quote:Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef Blester het volgende:
[..]
100% 'winst' op aangetikt. Maar helaas te weinig ingekocht
Had eigenlijk geen interesse inquote:Op maandag 25 december 2017 17:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hoezo verkocht voor dezelfde prijs
Fees zijn fees. De schoorsteen moet roken.quote:Op maandag 25 december 2017 15:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zou als ik zo'n site heb daar graag aan meewerken. Handel = handel.
Dit ja, ik had met die fucking ico mee moeten doen, maar omdat je een ID moest uploaden was ik er snel klaar mee, .... 2500 per ETH... wtf.quote:Op maandag 25 december 2017 19:10 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme had meer ICX moeten kopenNu durf ik het niet meer aan.
Hopelijk gaat INS binnenkort hetzelfde doen. Dan ga ik daarna ff m'n gegevens naar Tesla sturen voor m'n waggie.quote:Op maandag 25 december 2017 19:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja, ik had met die fucking ico mee moeten doen, maar omdat je een ID moest uploaden was ik er snel klaar mee, .... 2500 per ETH... wtf.
wat is INS?quote:Op maandag 25 december 2017 19:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hopelijk gaat INS binnenkort hetzelfde doen. Dan ga ik daarna ff m'n gegevens naar Tesla sturen voor m'n waggie.
https://ins.world/quote:
Jammer man. 15 jan hit ie de exchanges. Samen met Universa naar de maan.quote:
Boeit niet want van alle coins die er toe doen daalt alleen Bitcoinquote:Op maandag 25 december 2017 19:21 schreef spierbal het volgende:
Als je in verkoop van tijd nog aardig wat geld wil verdienen kan je toch het beste in een dip aardig wat geld wat je kan missen in Bitcoin pompen. Andere coins kan je vaak toch niet met EUR/usd kopen.
ok ik weet het alquote:Op maandag 25 december 2017 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke broker is dit?
iemand die dit herkent?
[ afbeelding ]
wat een incest kopquote:Op maandag 25 december 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand ervaringen met Poliniex???
volgens mij is dat wel de top van de top
ik zag dat deze goser dat ook gebruikte....
Jezus klaas, kap ff met trollen.quote:Op maandag 25 december 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand ervaringen met Poliniex???
volgens mij is dat wel de top van de top
ik zag dat deze goser dat ook gebruikte....
Universaquote:Op maandag 25 december 2017 19:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jammer man. 15 jan hit ie de exchanges. Samen met Universa naar de maan.
Ik jou ook, van Nagaquote:Op maandag 25 december 2017 19:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik stuur je over een jaar wel een foto van mijn nieuwe lambo
NAGAquote:
Heb je wel een zelfmoordbriefje achtergelaten?quote:Op maandag 25 december 2017 19:53 schreef Roces18 het volgende:
Jongens dit is het laatste fluitsignaal voor de Nxt trein naar de maan. Morgenavond komen we op bestemming aan. Tot ziens.
Volume is aan het dalen, woensdag/donderdag zal er wel massaal gedumpt worden.quote:Op maandag 25 december 2017 19:53 schreef Roces18 het volgende:
Jongens dit is het laatste fluitsignaal voor de Nxt trein naar de maan. Morgenavond komen we op bestemming aan. Tot ziens.
Zakelijk adviseurquote:Op maandag 25 december 2017 19:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Damn die zus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker incest
[ afbeelding ]
livaneli,quote:Op maandag 25 december 2017 19:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Damn die zus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker incest
[ afbeelding ]
Volume is aan het dalen en dus? HODLLLLLquote:Op maandag 25 december 2017 19:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volume is aan het dalen, woensdag/donderdag zal er wel massaal gedumpt worden.
Nou ja, men heeft vooral gekocht vanwege de airdropquote:Op maandag 25 december 2017 20:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volume is aan het dalen en dus? HODLLLLL
Ja logisch over 2 jaar is het een dode coin. Maar alle coins zijn al in omloop dus hoe minder volume = hoe minder verkoop = hoe schaarser = hoe hoger de prijsquote:Op maandag 25 december 2017 20:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, men heeft vooral gekocht vanwege de airdrop
quote:Op maandag 25 december 2017 20:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zou haar als stootkussen gebruiken
Uhm nee? Ik vind haar erg aantrekkelijk. Beauty is in the eye of the beholder. Anders zou niemand bijv. chinezen neukenquote:
quote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Uhm nee? Ik vind haar erg aantrekkelijk. Beauty is in the eye of the beholder. Anders zou niemand bijv. chinezen neuken
Ok.quote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Uhm nee? Ik vind haar erg aantrekkelijk. Beauty is in the eye of the beholder. Anders zou niemand bijv. chinezen neuken
Ik zou 0.5 BTC er van halenquote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Ik zit nu in Lisk, Waves, PIVX, FUN, OCL, heb nog zo een 0.5BTC te besteden. Wat raden jullie aan?
Wachten voor Universaquote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Ik zit nu in Lisk, Waves, PIVX, FUN, OCL, heb nog zo een 0.5BTC te besteden. Wat raden jullie aan?
Verium, stratis, xtrabytes, phore, electroneum en monero.quote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/geertcoin/quote:Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:
Nopequote:Op maandag 25 december 2017 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke broker is dit?
iemand die dit herkent?
[ afbeelding ]
Maar komt dat ook niet omdat het kerst is? Of is dit bij andere coins niet het geval?quote:Op maandag 25 december 2017 19:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volume is aan het dalen, woensdag/donderdag zal er wel massaal gedumpt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |