Lol deze man. Cryptogod van de bovenste plank.quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat jank je nou. Ik heb in het verleden ruim op tijd aangegeven dat jij je waves moest verkopen.
Je hebt er zelf voor gekozen om een bagholder van shitcoins te zijn. Veel succes.
Welke munten heb je allemaal?quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat jank je nou. Ik heb in het verleden ruim op tijd aangegeven dat jij je waves moest verkopen.
Je hebt er zelf voor gekozen om een bagholder van shitcoins te zijn. Veel succes.
Ooeeh oeehhhh moneeeyyysss!quote:Op maandag 25 december 2017 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
andere exchange selecteren, zit eentje bij die al op $820 staat
PUMP DIE MOTHERFUCKING VECHAIN COIN OH YEAHquote:Op maandag 25 december 2017 13:56 schreef Patroon het volgende:
Nice Vitalik invest in VENtwitter:GoBinance twitterde op maandag 25-12-2017 om 12:01:43Vitalik #VeChain $VET $VEN Investor. #ethereum $eth https://t.co/6OWlImrJ3i https://t.co/IYd0ZviQz9 reageer retweet
![]()
Ripple gaat los, roddels over samenwerking tussen Korea en Japan. Amazon lijkt ook intresse te hebben.quote:Op maandag 25 december 2017 13:47 schreef iPancakeMix het volgende:
Heeft het nog nut om ergens de komende 2 weken te investeren in Ripple? Of ben ik al te laat?
Neen, wil m wel voor de airdrop wegdoen, nu al wat winst, maar wellicht maakt ie nog een mooie rit omhoog voor de 28equote:
wel op tijd doen dan, ik las dat Bittrex hun wallet sluit voor de snapshotquote:Op maandag 25 december 2017 14:13 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Neen, wil m wel voor de airdrop wegdoen, nu al wat winst, maar wellicht maakt ie nog een mooie rit omhoog voor de 28e
quote:Op maandag 25 december 2017 14:23 schreef g60forced het volgende:
lekker de tip om met spoed van EURO naar BTC te gaan via Coinbase heeft verdomme ook alweer een bankverificatie van 2-3werkdagen... MENSEN ik vraag of er een methode is NAAST Bitonic (die LEEG is) er andere iDEAL ... BTC (mag ook LTC of ETH zijn overigens) leveranciers zijn zonder langdurige verificatie!! uurtje wachten ofzo ik geen probleem, maar dagen c'mon!
mijn eerste btc kocht ik zonder verificatie bij Litebit. Geen idee wat de huidige eisen zijn bij nieuwe klantenquote:Op maandag 25 december 2017 14:23 schreef g60forced het volgende:
lekker de tip om met spoed van EURO naar BTC te gaan via Coinbase heeft verdomme ook alweer een bankverificatie van 2-3werkdagen... MENSEN ik vraag of er een methode is NAAST Bitonic (die LEEG is) er andere iDEAL ... BTC (mag ook LTC of ETH zijn overigens) leveranciers zijn zonder langdurige verificatie!! uurtje wachten ofzo ik geen probleem, maar dagen c'mon!
ik ben t eensch dat t netter kan, maar mijn wens is toch duidelijk...quote:Op maandag 25 december 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]Vraag het anders nog effe op een kuttere manier.
succes er meequote:Op maandag 25 december 2017 14:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik ben t eensch dat t netter kan, maar mijn wens is toch duidelijk...
als iemand niet wilt helpen ok so be it... maar als je WEL helpt, doe t dan goed?
ga ook niemand kooktips geven als ik enkel een eitje kan bakken!
heb je je btc nu alweer uit laten cashen?quote:Op maandag 25 december 2017 14:26 schreef Nattekat het volgende:
Blij met m'n keuze om ETH te hodlen. Wat minder met de keus om met verlies uit te cashen, had ik achteraf beter in ETH kunnen steken.
Maar goed, dit had niemand zien aankomen
ok dit kan ik waarderen ... TOEN kon t blijkbaar wel... ik ga uitvogelen of dat NU ook luktquote:Op maandag 25 december 2017 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
mijn eerste btc kocht ik zonder verificatie bij Litebit. Geen idee wat de huidige eisen zijn bij nieuwe klanten
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #3 Voor al je kleine en grote vragenquote:Op maandag 25 december 2017 14:27 schreef g60forced het volgende:
[..]
ok dit kan ik waarderen ... TOEN kon t blijkbaar wel... ik ga uitvogelen of dat NU ook luktmag ik je hartelijk danken voor de genomen moeite en extra kudo's voor het niet zeiken zoals 99%
Ik ga niet met het schip ten onder, wat denk jij dan?quote:Op maandag 25 december 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je je btc nu alweer uit laten cashen?
Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |