vrees t ookquote:Op maandag 25 december 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doorbraak naar benden.
Geen dank.
Hold, dit is geen troep zoals vergequote:Op maandag 25 december 2017 15:39 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Jep lekker. Wat denk jij, coin om lang te holden of binnenkort switchen?
Mwoah bestond al voor de blockchain;quote:Op maandag 25 december 2017 15:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Database is te muteren, blockchain niet.
slecht ideequote:Op maandag 25 december 2017 16:38 schreef g60forced het volgende:
het is rustig ineens... iemand een idee op instappen @ Crypterium een goed idee is?
ik zal eerlijk zeggen op basis van velen pagina's troep...quote:
Weet jij misschien een boek of websites waar ik kan leren om dit soort grafieken te lezen?quote:Op maandag 25 december 2017 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk vandaag nog vuurwerk
zoek op technical analysis of technische analyse. ik ben zelf geen expert hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 16:49 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Weet jij misschien een boek of websites waar ik kan leren om dit soort grafieken te lezen?
quote:Op maandag 25 december 2017 16:49 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Weet jij misschien een boek of websites waar ik kan leren om dit soort grafieken te lezen?
goede tarrot lezer ben jequote:Op maandag 25 december 2017 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doorbraak naar benden.
Geen dank.
Dat snap ik maar ik wil dit soort grafiekjes kunnen lezen net als Crypto Ed, alleen weet ik niet waar ik moet beginnenquote:Op maandag 25 december 2017 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waar hij hier iig op doelt; BTC is aan het wedgen en gaat waarschijnlijk naar boven of beneden uitbreken.
dan zou ik als ik jou vooral gaan handelen op die sitequote:Op maandag 25 december 2017 16:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zeggen op basis van velen pagina's troep...
dat info of advies van jou meteen de prullenbak in gaat, sorry
maar toch bedankt voor de moeite, vertrouwen? NOPE!
100% 'winst' op aangetikt. Maar helaas te weinig ingekochtquote:
Ga nou eens weg zoals je beloofd had....quote:Op maandag 25 december 2017 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan zou ik als ik jou vooral gaan handelen op die site
ik heb daar betrouwbare info over
vooral doen dus
hoezo verkocht voor dezelfde prijsquote:Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Fuck daar had ik gisteren 11k van maar meteen verkocht voor zelfde prijs![]()
Kerst donatie door fees te betalen aan de exchange site?quote:Op maandag 25 december 2017 17:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hoezo verkocht voor dezelfde prijs
ook overwogenquote:Op maandag 25 december 2017 16:38 schreef g60forced het volgende:
het is rustig ineens... iemand een idee op instappen @ Crypterium een goed idee is?
https://www.cryptocompare.com/exchanges/cryptopia/reviewsquote:
Moon time!!quote:Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef Blester het volgende:
[..]
100% 'winst' op aangetikt. Maar helaas te weinig ingekocht
Had eigenlijk geen interesse inquote:Op maandag 25 december 2017 17:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hoezo verkocht voor dezelfde prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |