Je visie wordt echt wel gewaardeerd hoor, ik heb al veel geld verdiend door je advies compleet te negeren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sodemieter even lekker op man met je domme bijdehande gedoe
IK zat al op de beurs toen was jij nog een eicelletje
Crypto is ongelofelijk volatiel? Ja en wat wil je daarmee zeggen dan? Alles kan volatiel zijn ook aandelen kunnen ook ongelofelijk volatiel zijn
Is dat weer zo een interresanten uitspraak over crypto?
Ik vind het allemaal wel meevallen en of dat volatiele gedoe nou iets uitmaakt over de kennis van handelen?
Het blijft allemaal handel of je nou in cryptoos handelt of in sprinters of in turbooos...
Dus ga is even ergens dom interessant doen clown
bovendien wordt dit topic nou echt serieus genomen
ik lees namelijk 90 procent onzin die niemand waarschijnlijk serieus neemt.....
hebben mensen nou echt geld verdient dankzij dit topic?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je visie wordt echt wel gewaardeerd hoor, ik heb al veel geld verdiend door je advies compleet te negeren.
Krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gooi ze er uit. Het project is dood, het team heeft opgegeven.
Ik snap ook niet waarom dit nu nieuws is, deze geruchten zijn er al weken. Flinke bonje tussen de devs. Wraith lijkt een segwit2xje te worden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Grappig; de enige die zegt dat er niks aan de hand is met Verge, is de persoon die juist onder vuur ligt van het complete (ex-)team. En iedereen slikt het als zoete koek
50$ feesquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:15 schreef Majkool het volgende:
[..]
Krijgen we dit weerJij hebt zelfs BTC doodverklaart man
![]()
Maar ga wel wat verkopen als het een beetje terugklimt, staat simpelweg veel te hoog
'Devs'quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dit nu nieuws is, deze geruchten zijn er al weken. Flinke bonje tussen de devs. Wraith lijkt een segwit2xje te worden.
Geen idee waarom de prijs zo gestegen is, rare hype.
Je snapt toch wel dat zo'n figuur als Klaas de hele sfeer in een topic verkankerd?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je als nieuwkomer je ophouden in de kwalitatief betere topics en niet een slowchat. Hier kan van alles besproken worden, het weer, het voetbal, het buurmeisje wat je gisteren gedaan hebt etc, het is immers een slowchat.
Laat onverlet natuurlijk dat nieuwkomers dat wellicht niet weten. Geen idee of het in de OP staat maar wellicht handig om dat daar dan toe te voegen
Waarom zou hij nog wat doen, als hij gecasht heeft is die al lang binnenquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Devs'
Er is er maar één
En die ene mist deadline na deadline na deadline en heeft weken geen enkele commit gedaan. Als er nog geen alarm klonk voor dit gedoe, dan zeker nu wel.
Ja dit was een hele serieuze topic voordat ik hier kwamquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat zo'n figuur als Klaas de hele sfeer in een topic verkankerd?
Je kan aan dit soort dingen wel echt merken dat fok aan het einde van zn latijn is als dit soort users niet geweerd worden. Alles om de userbase/posts hoog te houden.
Ik erger me ontzettend aan Klaas, en en misschien wel meer aan de users die er steeds maar op blijven reageren. Het is schijt irritant om telkens door die diarree heen te scrollen.
Wat stel jij dan voor?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat zo'n figuur als Klaas de hele sfeer in een topic verkankerd?
Je kan aan dit soort dingen wel echt merken dat fok aan het einde van zn latijn is als dit soort users niet geweerd worden. Alles om de userbase/posts hoog te houden.
Ik erger me ontzettend aan Klaas, en en misschien wel meer aan de users die er steeds maar op blijven reageren. Het is schijt irritant om telkens door die diarree heen te scrollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |