Dat soort verbanden negeer ik maarquote:Op woensdag 20 december 2017 12:40 schreef vigen98 het volgende:
VergeVerge developer zit bij TokenPay dus hopelijk gaat die net zo hard stijgen
Waarom?quote:Op woensdag 20 december 2017 12:41 schreef ColeJ het volgende:
Beetje jammer dat Tokenpay alleen Bitcoins accepteert. Ik weiger dat eigenlijk te doen
McAfee zei het nogquote:Op woensdag 20 december 2017 12:49 schreef Atlantis- het volgende:
Verge boven waves en lisk op coinmarketcapx100
En ik ben blij met mijn hodl.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:40 schreef spiritusbus het volgende:
Zat ik vanochtend blij te wezen met m'n XVG sell
Waar denk je zelf dat XVG gaat eindigenquote:Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Slaat helemaal nergens op zoals het nu gaat.
In een maand tijd van een halve dollar cent naar 12 en een halve cent.
Van een waarde van 25 euro naar een waarde van 500 euro in een paar dagen tijd. Lang leve crypto!
Van nummertje 100 op de lijst naar 19. Best een aardige stijging.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:49 schreef Atlantis- het volgende:
Verge boven waves en lisk op coinmarketcapx100
Interessant - terwijl op dit moment Ripple relatief hoog staat - niet aantrekkelijk om in te stappen.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:39 schreef Mortaxx het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_in_usage_in_spring/
2018 ripple jaar
Nou ja, op zich heb ik in een week tijd van 150 euro zo'n 1000 euro gemaakt, dus zo slecht is het nou ook weer niet. Voorlopig laat ik de trein even uitrazen. Afgelopen dagen kwam er telkens een correctie, dus daar wacht ik nu ook maar op.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
En ik ben blij met mijn hodl.
Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Slaat helemaal nergens op zoals het nu gaat.
In een maand tijd van een halve dollar cent naar 12 en een halve cent.
Van een waarde van 25 euro naar een waarde van 500 euro in een paar dagen tijd. Lang leve crypto!
10 minuten geleden een nieuwe hypotheek aangevraagd om in Verge te stappenquote:Op woensdag 20 december 2017 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Nu nog in Verge stappen voelt een beetje als FOMO.
Ik heb geen enkel idee.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar denk je zelf dat XVG gaat eindigen
Doen, kan niet fout gaan joh.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:59 schreef sniel123 het volgende:
[..]
10 minuten geleden een nieuwe hypotheek aangevraagd om in Verge te stappen
Daarom HODL-en en niet zo reageren op deze prijs stijgingen en dalen.quote:
Hoezo - als je het over de komende maanden bekijkt verwacht ik nog wel een hogere prijsstijging.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Nu nog in Verge stappen voelt een beetje als FOMO.
Ook al uitgecashtquote:Op woensdag 20 december 2017 12:59 schreef Makrolon het volgende:
6 december ingestapt met 900 euro,vandaag officieel voorbij verdubbeling van m'n inleg
Wat irritant dat er gefocust is op de achtergrond en zijn hoofd nu blurry is.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Wel een interessant stuk. Ik heb geen gaten in zijn logica kunnen ontdekken. Bitcoin is een beetje een shitcoin aan het worden.
Bijna idem. Vorige week met 1500, zit nu op +98%.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:59 schreef Makrolon het volgende:
6 december ingestapt met 900 euro,vandaag officieel voorbij verdubbeling van m'n inleg
Ripple gaat niet meer erg zakken denk ik.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Interessant - terwijl op dit moment Ripple relatief hoog staat - niet aantrekkelijk om in te stappen.
Wat staat er op de planning voor verge dat voor nog hogere stijgingen zou zorgen?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoezo - als je het over de komende maanden bekijkt verwacht ik nog wel een hogere prijsstijging.
Nee, dus ik snap ook wel dat de huidige waarde weer wat zal zakken enzo. Maar toch mooi om te zien dit.quote:
Ik heb niet echt serieuze correcties gezien tot nu toe.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heb ik in een week tijd van 150 euro zo'n 1000 euro gemaakt, dus zo slecht is het nou ook weer niet. Voorlopig laat ik de trein even uitrazen. Afgelopen dagen kwam er telkens een correctie, dus daar wacht ik nu ook maar op.
Heb maar een sell order gezet op + 10% van mijn inzet (staat nu op + 40%)...straks maar eens kijken waar de raket heen gaat.....worst case scenario 10% gepakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Ook het buurjongetje met een nieuwe hobby kan een magnaat worden. Verkeerde beredenering.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Verge. Daar blijf ik dus ver van weg he. Zelden zoveel amateurisme gezien qua communicatie. Misschien dat het nu anders is geworden hoor, maar ik heb geen vertrouwen in zulke projecten die overkomen alsof het buurjongetje een nieuwe hobby heeft.
https://vergecurrency.com/langs/nl/#roadmapquote:Op woensdag 20 december 2017 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat staat er op de planning voor verge dat voor nog hogere stijgingen zou zorgen?
Wel goede punten ja, Bitcoin is ook gewoon niet werkbaar nu.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Wel een interessant stuk. Ik heb geen gaten in zijn logica kunnen ontdekken. Bitcoin is een beetje een shitcoin aan het worden.
Eens, en dan komt dat buurtjongetje met het goede idee iemand tegen die goed de boel kan verkopen...MOOOONN!!quote:Op woensdag 20 december 2017 13:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ook het buurjongetje met een nieuwe hobby kan een magnaat worden. Verkeerde beredenering.
nou ja die mind blowing announcement van emc2 viel ook nogal tegenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Verge. Daar blijf ik dus ver van weg he. Zelden zoveel amateurisme gezien qua communicatie. Misschien dat het nu anders is geworden hoor, maar ik heb geen vertrouwen in zulke projecten die overkomen alsof het buurjongetje een nieuwe hobby heeft.
Ik kreeg het hier een beetje mee jaquote:Op woensdag 20 december 2017 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja die mind blowing announcement van emc2 viel ook nogal tegen
Toen ik voor het eerst hoorde van Bitcoin zou het nog de methode worden om een bankrekening (maar dan zonder bank) voor de allerarmsten mogelijk te maken. Nu ben je voor een miljard mensen al een maandloon kwijt om wat geld over te maken. Zelfs als waardeopslag zoals veel mensen nu roepen is dat echt een slechte deal.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:07 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wel goede punten ja, Bitcoin is ook gewoon niet werkbaar nu.
Jammer dat ze in talkshows niet zo iemand aan laten schuiven in plaats van een beun die niks weet.
Het is ook een shitcoinquote:Op woensdag 20 december 2017 13:08 schreef alilami het volgende:
WTF VERGE VERDUBBELD TERWIJL IK SLIEP!!!! gisteren werd het nog een shitcoin genoemd in dit topic
Zojuist initiële investering + winst eruit gehaald, en hodl de rest gratis.
Haha jaquote:Op woensdag 20 december 2017 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja die mind blowing announcement van emc2 viel ook nogal tegen
Net op tijd...raketje is alweer onderweg naar beneden..boogje om de maan en nu weer vol gas terug naar de aardequote:Op woensdag 20 december 2017 13:08 schreef alilami het volgende:
WTF VERGE VERDUBBELD TERWIJL IK SLIEP!!!! gisteren werd het nog een shitcoin genoemd in dit topic
Zojuist initiële investering + winst eruit gehaald, en hodl de rest gratis.
Zwaartekracht boost jeweettoch?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:12 schreef descon het volgende:
[..]
Net op tijd...raketje is alweer onderweg naar beneden..boogje om de maan en nu weer vol gas terug naar de aarde
Excuus, dat eerste verhaal over Knots klopt blijkbaar niet helemaal maar heeft overigens wel op Bitcoin.org gestaan: https://archive.fo/F94QEquote:Op woensdag 20 december 2017 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om op alles in te gaan (hopelijk Zith wel), maar even over deze punten:
- Waaruit blijkt dat de standaard wallet Bitcoin Knots is? Als ik naar www.bitcoin.org ga en klik op "Get Started with Bitcoin" en vervolgens "Choose your wallet" heb ik de keuze uit 9 (Desktop) Wallets.
- Of een dev een "rare vogel" is of niet boeit mij niet zolang zijn code maar goed/bruikbaar is.
- Waaruit blijkt dat hij de enige is die iets levert? Aan GitHub te zien is bijv. een John Newbery veel actiever. De stats van afgelopen maand zeggen ook iets anders.
- Dat "300kB-plan" is een eigen leven gaan leiden en was helemaal niet de intentie van zijn (inmiddels achterhaalde) BIP.
[..]
Denk dat ie er omheen blijft draaien, de maan.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:12 schreef descon het volgende:
[..]
Net op tijd...raketje is alweer onderweg naar beneden..boogje om de maan en nu weer vol gas terug naar de aarde
BTC is wat mij betreft ook een technische vrij verouderde blockchain.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst hoorde van Bitcoin zou het nog de methode worden om een bankrekening (maar dan zonder bank) voor de allerarmsten mogelijk te maken. Nu ben je voor een miljard mensen al een maandloon kwijt om wat geld over te maken. Zelfs als waardeopslag zoals veel mensen nu roepen is dat echt een slechte deal.
neequote:Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef Chaes het volgende:
Kan iemand mij aub een invitation code sturen voor bitfinex?
Waarom zou je die willen? Volgens mij duurt het weken om überhaupt geverifieerd te worden.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef Chaes het volgende:
Kan iemand mij aub een invitation code sturen voor bitfinex?
Omdat Bittrex al dicht is voor nieuwe users. En Binance zit ik al op maar daar kan ik mn tel nummer niet veranderen.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom zou je die willen? Volgens mij duurt het weken om überhaupt geverifieerd te worden.
Huobi?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:21 schreef Chaes het volgende:
[..]
Omdat Bittrex al dicht is voor nieuwe users. En Binance zit ik al op maar daar kan ik mn tel nummer niet veranderen.
Op bitfinex is verificatie alleen nodig als je USD/USDT wil opnemen of stortenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom zou je die willen? Volgens mij duurt het weken om überhaupt geverifieerd te worden.
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:24 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je daadwerkelijk hebt gekocht toen je dit hebt gepost
Anders -20%
Na Windows 3.1 kreeg je 95, 98, ME/2000, XP, Vista, 7, 8, 8.1 en 10.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:17 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
BTC is wat mij betreft ook een technische vrij verouderde blockchain.
Inderdaad! Psychologische grens doorbroken... dipje... en weer up up upquote:Op woensdag 20 december 2017 13:31 schreef descon het volgende:
[..]
Dipje...straks komen de kleine glaasjes op tafel en dan gaat het helemaal los
Waar zeg ik dat BTC gaat verdwijnen?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Na Windows 3.1 kreeg je 95, 98, ME/2000, XP, Vista, 7, 8, 8.1 en 10.
Zoals je eerst CU2, Hyves, Facebook had
Of Kazaa, LimeWire, nieuwsgroepen, PirateBay, Popcorn time
Zo heb je ook meerdere cryptocurrencies die elk verbetering meebrengen tav blockchaintechnologie.
Het een volgt het ander op, per opvolgend product worden de mogelijkheden groter. Toch zijn er zat programma's te vinden die nog draaien op oude Windows systemen. En hoewel het p2p downloaden al tientallen jaren oud is en onderhand betere alternatieven kent is ook dat nog niet opgehouden met bestaan.
Dus bitcoin gaat niet verdwijnen van het cryptotoneel. Het zal alleen niet continu in de spotlights blijven staan. Het is wel waar de vernieuwing mee begon.
Je geld in Verge stouwen nuquote:Op woensdag 20 december 2017 13:36 schreef dimmak het volgende:
Wat een dag. Normies om mij heen die hun kerstbonus in Verge drukken op een ATH, eerste horeca zaak in het dorp die Bitcoin accepteert. Waar stopt dit?
Echt heh.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je geld in Verge stouwen nu
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Echt heh.Maar ook hele kerstbonussen. Ondanks dat ik het af raad. Want ja moon is moon toch?
Na 1 januari allemaal huilenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef ColeJ het volgende:
Het gebeurd hier ook op kantoor. Variabele beloningen gaan regelrecht de coins in
Dat is nog wel wat anders dan alles in een coin stoppen die zo tering veel gestegen is in een weekje.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef ColeJ het volgende:
Het gebeurd hier ook op kantoor. Variabele beloningen gaan regelrecht de coins in
1169quote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Verge +1000% in 1 week, natuurlijk komt er nog wel een dikke correctie.
Waarom zou je die app niet kunnen downloaden?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:38 schreef Chaes het volgende:
Nog ff vraag: de mensen hier die binance gebruiken, hebben jullie 2FA?
Want 1) de app kan je niet downloaden in Nederland, en 2) je kan alleen een Chinees telefoon nummer invullen.
Jup, werkt ideaal. Is gewoon Google Authenticator, moet werken.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:38 schreef Chaes het volgende:
Want 1) de app kan je niet downloaden in Nederland, en 2) je kan alleen een Chinees telefoon nummer invullen.
Word er ook eentje wakkerquote:Op woensdag 20 december 2017 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Wtf is BCH allemaal aan het doen
Is Roger weer aan het pumpen?
google authquote:Op woensdag 20 december 2017 13:38 schreef Chaes het volgende:
En het lekker in de litbit wallet laten staan.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef ColeJ het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
En het lekker in de litbit wallet laten staan._!
Litebitquote:Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
quote:
Maar wtf, als ik Google Auth wil enablen moet ik erst de binance app downloaden en die kan je niet downloaden in de Nederlandse app store. Hoe heb je dit omzeild dan?quote:
Nietquote:Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Maar wtf, als ik Google Auth wil enablen moet ik erst de binance app downloaden en die kan je niet downloaden in de Nederlandse app store. Hoe heb je dit omzeild dan?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.binance.devquote:Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Maar wtf, als ik Google Auth wil enablen moet ik erst de binance app downloaden en die kan je niet downloaden in de Nederlandse app store. Hoe heb je dit omzeild dan?
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eerst je iPhone weggooien en een normale smartphone kopenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel heeft ie inmiddels ontvangen?quote:
Vraag even of ze Bitconnect kennen!quote:Op woensdag 20 december 2017 13:44 schreef dimmak het volgende:
Ik probeer ze wel tips te geven, maar komen ze gewoon zelfs met coins als Digibyte en Verge aan.Asjeblieft man. Zeg wel lekker helemaal niks meer.
Dat ze daar nog niet mee gekomen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:47 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Vraag even of ze Bitconnect kennen!
Tja het groeit allemaal. Waarom niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:44 schreef dimmak het volgende:
Ik probeer ze wel tips te geven, maar komen ze gewoon zelfs met coins als Digibyte en Verge aan.Asjeblieft man. Zeg wel lekker helemaal niks meer.
Genoeg.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie inmiddels ontvangen?
Ik gebruik geen litebit maar betaal je dan fees?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tijdens een bullrun ziet alles er goed uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja het groeit allemaal. Waarom niet.
quote:
Op 6:30 slaat hij een beetje de spijker op zijn kop.quote:
Hoezo is die niet in de Nederlandse app store te downloaden?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst je iPhone weggooien en een normale smartphone kopen
????????quote:Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
"Item you requested is not currently available in the Dutch store, but it is available in the Chinese Store. Tap Change Store to view this item".quote:
Meld zichquote:
Zit eraan te denken om daar wat van te kopen, maarja 1 dollar nuquote:Op woensdag 20 december 2017 13:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Meld zich![]()
Afgelopen week wel leuke pump gehad, niet zoveel als de rest, maar ik zit er in voor de hodl.
Leg dan uit waarom joh lulloquote:Op woensdag 20 december 2017 13:59 schreef Apekoek het volgende:
Sia jongens, Sia! Die gaat ook weer vertrekken
Weet ik veel, moet je aan Apple vragenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:53 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hoezo is die niet in de Nederlandse app store te downloaden?
Gewoom omdat ie knaltquote:Op woensdag 20 december 2017 14:00 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Leg dan uit waarom joh lullo
Ik ga denk ik 50% van mn Verge erin dumpen. Zie Verge echt nog wel een eind komen namelijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga een week Verge holden en daarna alles in POWR pompen
Ik vind het nogal gevaarlijk dit soort dingen in te vullen. Ik vind het ook logisch dat ie corrigeert, maar dat hoeft niks te maken te hebben dat Amerika wakker wordquote:Op woensdag 20 december 2017 14:02 schreef Komakie het volgende:
Logisch dat Verge gaat corrigeren.
Amerika wordt net wakker. Hebben gezien dat Verge als een gek gestegen is en verkopen alles om te cashen. ik denk dat hij best een eind naar beneden gaat voordat hij weer omhoog gaat.
Zo heerlijk al dat gepomp de laatste tijdquote:Op woensdag 20 december 2017 14:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Is toch mooi, gewoon pompen.
xDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op woensdag 20 december 2017 14:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zo heerlijk al dat gepomp de laatste tijd
Gelukkig zijn we echte tech nerds en innovators, daarom worden we rijk. Niets bullmarket, pure kennis.
Bitcoin stijgt al de hele dag. Even die gare pump van BCH corrigeren.quote:
is de beste om de bubbelroepers/ongelovigen te laten zienquote:Op woensdag 20 december 2017 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Genoeg.
Maar dat is niet zo interessant vind ik. Zijn praatjes: die zijn boeiend.
Of XLMquote:Op woensdag 20 december 2017 14:17 schreef fathank het volgende:
Als je goedkoop wil withdrawen van bittrex kun je verg gebruiken. Fee van 0.2 xvg.
DGB is een slapende gigant. Het gaat verder dan die eene stinkende nerd met die minecraft server in zijn kelder. Dat u het maar even weet.quote:
mooi. Gisteren in een dip ff wat ingekocht:p.quote:
Ik kreeg:quote:Op woensdag 20 december 2017 13:44 schreef dimmak het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2017 14:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik kreeg:
HE MOt IK NEO KOPEH?
ik zeg: waarom?
JA IK HEB OP FORUMS EB REDDIT GELEZEN DAT HET OP COINBASE KOMT
Ga aub weg. Die coin doet echt niks nieuws.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
DGB is een slapende gigant. Het gaat verder dan die eene stinkende nerd met die minecraft server in zijn kelder. Dat u het maar even weet.
Niks aan ze vertellen. Laat ze maar met hun shit investeringenquote:Op woensdag 20 december 2017 14:38 schreef I.C.O.N. het volgende:
Holy shit, hier op werk gaat het ook continue over 'bitcoin'. Mensen komen met de wazigste shitcoins aanzetten![]()
Veel 13e maanden gaan inderdaad direct richting de Crypto's
Dit ja. Ze zoeken het allemaal maar uit. Als iemand er echt in geïnteresseerd is dan wil ik dolgraag helpen, maar als ze enkel random shitcoins kopen omdat ze die op Facebook tegenkomen of omdat ze zo goedkoop zijn en ze daar tenminste veel van kunnen kopen, dan stikken ze er maar in.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:46 schreef BadVlad het volgende:
Ik vertel ook niks meer. Zo vaak dat ik mensen probeer te helpen en dat ze uiteindelijk toch allemaal shit en scam coins gaan kopen op vage exchanges en meegaan in pumps & dumps.
En als er winst is is het hun verdienste en bij verlies ben jij de schuldige.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:46 schreef BadVlad het volgende:
Ik vertel ook niks meer. Zo vaak dat ik mensen probeer te helpen en dat ze uiteindelijk toch allemaal shit en scam coins gaan kopen op vage exchanges en meegaan in pumps & dumps.
Precies. En daarom vertel ik niemand wat ze moeten gaan kopen. DYOR.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
En als er winst is is het hun verdienste en bij verlies ben jij de schuldige.
Je kunt alleen maar verliezen.
En Litecoin? Dat gaat ook binnen een kwartiertje en met lage fees.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:51 schreef ColeJ het volgende:
Wilde wat van Bitfinex naar Binance overmaken omdat ik daar geen funds heb staan, wilde hiervoor even wat Ethers kopen en die dan verzenden.
Maar...
Please be aware that withdrawals are currently backlogged. The current extraordinary demand for deposits and withdrawals exceeds what the wallets and staff can immediately process. Resources are being added to improve delays. In the meantime, withdrawals may take more than 24 hours to complete. Canceling pending withdrawals and resubmitting them will only cause more delays. Thank you for your patience.
Laat maar weer zitten
Ja ik denk dat ze alle coins bedoelen, IOTA werkte in ieder geval ook niet meteen.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En Litecoin? Dat gaat ook binnen een kwartiertje en met lage fees.
O dat is crap dan ja.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:52 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze alle coins bedoelen, IOTA werkte in ieder geval ook niet meteen.
Wat vindt je van de Dogecoin?quote:Op woensdag 20 december 2017 14:48 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit ja. Ze zoeken het allemaal maar uit. Als iemand er echt in geïnteresseerd is dan wil ik dolgraag helpen, maar als ze enkel random shitcoins kopen omdat ze die op Facebook tegenkomen of omdat ze zo goedkoop zijn en ze daar tenminste veel van kunnen kopen, dan stikken ze er maar in.
Perfect! Zit er vuistdiep in natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat vindt je van de Dogecoin?
quote:Op woensdag 20 december 2017 14:35 schreef vigen98 het volgende:
Universa met goed nieuwsCEO heeft gesprekken gehad met Alfabank, de grootste Russische bank
Roger Verquote:Op woensdag 20 december 2017 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is BCC aan t doen de laatste dagen dan![]()
Verge gaat niet meer corrigeren, dat garandeer ik je. Die blijft voorlopig minimaal richting $0.20 en $0.25 gaan. En ik denk nog hoger (beetje zoals $ADA / Cardano)quote:Op woensdag 20 december 2017 14:02 schreef Komakie het volgende:
Logisch dat Verge gaat corrigeren.
Amerika wordt net wakker. Hebben gezien dat Verge als een gek gestegen is en verkopen alles om te cashen. ik denk dat hij best een eind naar beneden gaat voordat hij weer omhoog gaat.
Overigens gaat Reddcoin ook lekker op het moment.
Over shitcoin gesproken
Het zijn ook altijd maar "gesprekken" enzo ja. Als ik twee keer 020 228 8888 bel heb ik ook gesprekken met ING gehad.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:55 schreef Awsom het volgende:
[..]![]()
waarom hebben die shitcoins allemaal "samenwerkingen" of "gesprekken" met allerlei gare banken waar nog nooit iemand van heeft gehoord
Omdat elke marketing man van een coin denkt, mmm de concurrentie heeft nieuws..dan moeten wij ook weer wat bedenken en zo gaat dat door.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:55 schreef Awsom het volgende:
[..]![]()
waarom hebben die shitcoins allemaal "samenwerkingen" of "gesprekken" met allerlei gare banken waar nog nooit iemand van heeft gehoord
Even quoten. Altijd handig, garantie op een minimale verkoopwaarde.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Verge gaat niet meer corrigeren, dat garandeer ik je. Die blijft voorlopig minimaal richting $0.20 en $0.25 gaan. En ik denk nog hoger (beetje zoals $ADA / Cardano)
In de toekomst zal de $1 ook haalbaar zijn qua max supply van 16 miljard tokens.
Dus verkoop Verge absoluut niet, daar krijg je spijt van.
Garantie tot het slotje op het topic gok ikquote:Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Even quoten. Altijd handig, garantie op een minimale verkoopwaarde.
Waarom kan jij dat garanderen?quote:Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Verge gaat niet meer corrigeren, dat garandeer ik je. Die blijft voorlopig minimaal richting $0.20 en $0.25 gaan. En ik denk nog hoger (beetje zoals $ADA / Cardano)
In de toekomst zal de $1 ook haalbaar zijn qua max supply van 16 miljard tokens.
Mwah. Genoeg coins die zich vooral focussen op hun product en niet met shitty aankondigingen van aankondigingen van groot nieuws komen, wat dan uiteindelijk shitnieuws is omdat ze een elevator pitch bij een of ander vaag shitkantoor in een shitland hebben gehouden.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat elke marketing man van een coin denkt, mmm de concurrentie heeft nieuws..dan moeten wij ook weer wat bedenken en zo gaat dat door.
Waarschijnlijk is de CEO een bank om de hoek ingelopen en heeft een gesprek gehad met de persoon achter de balie.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:55 schreef Awsom het volgende:
[..]![]()
Achterliggende gedachte?quote:Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Sia in een duistere toekomst $1?!quote:Op woensdag 20 december 2017 13:59 schreef Apekoek het volgende:
Sia jongens, Sia! Die gaat ook weer vertrekken
Inderdaad! Bitcoin Cash, IOTA, BitShares, Ethereum Classic en DigiBytequote:Op woensdag 20 december 2017 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat de echte coins zich onderscheiden van de nepperts.
Aldus Ronaldsen:quote:Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De echte coins staan in het roodquote:Op woensdag 20 december 2017 15:02 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Inderdaad! Bitcoin Cash, IOTA, BitShares, Ethereum Classic en DigiByte
Dat idee heb ik er ook bij inderdaad.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
En als er winst is is het hun verdienste en bij verlies ben jij de schuldige.
Je kunt alleen maar verliezen.
Ik heb het hoogstens over procenten...niet over bedragen..ze merken het wel als de lambo in de garage staatquote:Op woensdag 20 december 2017 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik er ook bij inderdaad.
Ik wil zo min mogelijk mensen er mee helpen. Sterker nog, ik heb het er bijna met niemand over. Ik hoor de verhalen aan, maar de meeste mensen weten niet eens wat ik allemaal doe met crypto of dat ik er uberhaupt in zit.
Ik heb sowieso een hekel aan over bedragen praten. Net als dat niemand het wat aan gaat wat mijn maandsalaris is ofzo.
Hahahaquote:Op woensdag 20 december 2017 15:05 schreef descon het volgende:
[..]
Ik heb het hoogstens over procenten...niet over bedragen..ze merken het wel als de lambo in de garage staat
Garanties zijn er niet nee, maar alleen als Bitcoin instort is het gebeurt met het feest, tot die tijd zie ik hem niet meer verdwijnen.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Even quoten. Altijd handig, garantie op een minimale verkoopwaarde.
Hoeveel pannenzegels kreeg Je?quote:Op woensdag 20 december 2017 14:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de CEO een bank om de hoek ingelopen en heeft een gesprek gehad met de persoon achter de balie.
Ik heb vandaag serieuze gesprekken gehad met Ahold Delhaize.
Same. Alleen ik krijg nu al soms opmerkingen over mijn auto. En dat is nog zeker geen Lambo.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:05 schreef descon het volgende:
[..]
Ik heb het hoogstens over procenten...niet over bedragen..ze merken het wel als de lambo in de garage staat
Kijk gewoon naar de prijsontwikkeling van verglijkbare coins qua supply en waarde in de huidige bull fomo markt.quote:
Lees net in een Telegram groep dat Lisk in februari op $100 staat..quote:Op woensdag 20 december 2017 15:07 schreef VeX- het volgende:
Hoezo gaat Lisk nou ineens moon en niet waves?
HODLquote:Op woensdag 20 december 2017 15:09 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Lees net in een Telegram groep dat Lisk in februari op $100 staat..
Echt... wat een gasten, het is ongelovelijk. Kan bijna niet wachten op een bear market, kijken wie er dan het hardst jankt en panic selled.
quote:Op woensdag 20 december 2017 14:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de CEO een bank om de hoek ingelopen en heeft een gesprek gehad met de persoon achter de balie.
Dat is zeker zo, al denk ik dat het Alt seizoen straks ook wel weer ten einde komt voor een tijdje net als de vorige keerquote:Op woensdag 20 december 2017 15:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Uiteindelijk kan je tegenwoordig alles hodlen als je de verhalen moet geloven![]()
![]()
In deze bull market is het 9 van de 10 keer ook nog waar ook.
Eerst nog even flink cashen svp.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:09 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Lees net in een Telegram groep dat Lisk in februari op $100 staat..
Echt... wat een gasten, het is ongelovelijk. Kan bijna niet wachten op een bear market, kijken wie er dan het hardst jankt en panic selled.
Als 2 uur later als het eventjes de andere kant op gaat...quote:Hiep hoi, wij zijn crypto anarchisten. Lekker in het Wilde westen pew pew!
quote:![]()
Welke mongool doet al deze marktmanipulatie! Hij moet aangeklaagd worden!
"De afgelopen week is mijn portfolio met 1100% gestegen."quote:Op woensdag 20 december 2017 15:05 schreef descon het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet 1 coin gehad die uiteindelijk niet dik gestegen is. Soms duurde het wat langer dan andere keren, maar ze stijgen uiteindelijk allemaal.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Uiteindelijk kan je tegenwoordig alles hodlen als je de verhalen moet geloven![]()
![]()
In deze bull market is het 9 van de 10 keer ook nog waar ook.
Ik heb zo'n collega die altijd mensen weet enthousiast te maken voor zijn projecten.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:59 schreef BadVlad het volgende:
Net als veel van die gasten op Twitter, ben er ook regelmatig in getraptquote:Op woensdag 20 december 2017 15:14 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eerst nog even flink cashen svp.
Maar idd, ik had me vorige week bij telegram aangemeld voor wat crypto groupen waar ik interesse in had. Binnen het uur weer gedeinstalleerd.
Je werkt in de LEGO-fabriek?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:17 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega die altijd mensen weet enthousiast te maken voor zijn projecten.
Hij loopt dan met een blauw blokje naar de directeur en zegt: "mooie kleur blauw he". De directeur mompelt dan iets van 'best wel'. Vervolgens rent hij naar de productie afdeling dat we machinies moeten aanschaffen om deze blokje te producteren want ook de directeur is dol-enthousiast.
Als een half jaar later de blokjes onverkoopbaar blijken komen we er nooit meer achter wie het nou zulke geweldige blokjes vond.
Een paar jaar later flikt hij het kunste weer met gele bolletjes.
Dat jij nog nooit van Alfabank hebt gehoord is jouw probleem hoorquote:Op woensdag 20 december 2017 14:55 schreef Awsom het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk is +3.54% in een week tijd al madness. Ook dat is 1,035452 = 610% rendement op jaarbasis.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:20 schreef Komakie het volgende:
Het gaat ook echt nergens over als je mijn altfolio bekijkt.
Al mijn coins zitten in de lift.
Stijging in de laatste 7 dagen:
Bitcoin: +3.54%
Ethereum: +20.33%
Ripple: +64.67%
Lisk: +109.28%
Waves: +7.46%
Verge: +1137.88%
Reddcoin: +179.99%
Alleen Bitcoin en Waves blijven deze week wat achter t.o.v. de rest. Verder belachelijke cijfers.
Wtf?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:17 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega die altijd mensen weet enthousiast te maken voor zijn projecten.
Hij loopt dan met een blauw blokje naar de directeur en zegt: "mooie kleur blauw he". De directeur mompelt dan iets van 'best wel'. Vervolgens rent hij naar de productie afdeling dat we machinies moeten aanschaffen om deze blokje te producteren want ook de directeur is dol-enthousiast.
Als een half jaar later de blokjes onverkoopbaar blijken komen we er nooit meer achter wie het nou zulke geweldige blokjes vond.
Een paar jaar later flikt hij het kunste weer met gele bolletjes.
Bitcoin kloon met tor implantatie en stealth adressen?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Verge is ook een echt product in tegenstelling tot de meeste andere nutteloze tokens.
Klopt. we zijn alleen de laatste tijd zo verwend met dit soort dingen dat nette stijgingen echt niets lijken.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Eigenlijk is +3.54% in een week tijd al madness. Ook dat is 1,035452 = 610% rendement op jaarbasis.
https://www.investopedia.(...)st-russian-banks.aspquote:Op woensdag 20 december 2017 15:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat jij nog nooit van Alfabank hebt gehoord is jouw probleem hoorGrootste bank van Rusland een gare bank noemen
Ja nou in ieder geval een privacy coins, dus dat is wel een echt productquote:Op woensdag 20 december 2017 15:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bitcoin kloon met tor implantatie en stealth adressen?
Sterk argument.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja nou in ieder geval een privacy coins, dus dat is wel een echt product
Minst goed uitgevoerde privacy coin naar mijn mening. Bovendien is hij nu nog niet eens anoniem.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja nou in ieder geval een privacy coins, dus dat is wel een echt product
Hij werkt bij Rockwell Automationquote:
Mens alsjeblieftquote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
https://www.investopedia.(...)st-russian-banks.asp
Gare bank dus. Als die hier niet eens tussen staat.
quote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
https://www.investopedia.(...)st-russian-banks.asp
Gare bank dus. Als die hier niet eens tussen staat.
Pittige wikipedia discussie.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mens alsjeblieftAlfabank heeft 15.000 werknemers en is onderdeel van ABH holding.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa-Bank
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, maar het zijn natuurlijk positieve stappen voor Universaquote:Op woensdag 20 december 2017 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Pittige wikipedia discussie.
Maar goed: zo'n gesprek is pas wat waard als er spijkers met koppen worden geslagen. Een officieel partnership zoals een Waves heeft met Deloitte bijvoorbeeld.
Sure, als een DGB al naar ongekende hoogte (voor toen) kon pumpen door een Minecraft servertje van een of ander minderjarig jongetje is zulk nieuws positief.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het zijn natuurlijk positieve stappen voor Universa
Vigen98quote:Op woensdag 20 december 2017 15:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat jij nog nooit van Alfabank hebt gehoord is jouw probleem hoorGrootste bank van Rusland een gare bank noemen
Awsomquote:
Haha dat valt wel mee.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
AwsomVolgens mij behoor jij tot het kaliber xterminator. Niks anders doen behalve shitcoins roepen etc.
xD shitcoins xDquote:Op woensdag 20 december 2017 15:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Haha dat valt wel mee.
Maar alfabank is wel een shitcoin
quote:Fellow Binancians,
We have recently noticed Binance phishing websites popping up on various search engines. For the safety of our current and future users, we will be invalidating all future referrals signed up through sponsored links from search engines such as Google, Bing, Baidu etc to prevent any confusion.
Thanks for your support!
Binance Team
2017/12/20
Stop!...... En door!quote:
Tis niet bepaald de ideale schoonzoon als je zijn achtergrond bekijkt....quote:Op woensdag 20 december 2017 15:38 schreef alilami het volgende:
McAfee heeft 49 kinderen... hij pumpt en dumpt meer dan alleen maar coins.
Technisch gezien lijkt het me een prima keuze. Lage marketcap, fanatiek team dat wekelijks updates uitbrengt, enzovoorts. Maar verder... waarom zou een leen-systeem over de blockchain moeten? Tussen vrienden en familie zie ik daar het nut niet van in (dat maak je gewoon over) en voordat professionele partijen er in stappen moet er nog heel wat gebeuren. Bovendien zit er geen mechanisme in waardoor de lener gedwongen wordt om terug te betalen.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:41 schreef Mr.Meneer het volgende:
In het kader van de zoektocht naar coins die in 2018 tig keer over de kop gaan ben ik gestuit op Elixir (ELIX).
- Momenteel voor 0,26 USD op enkele kleinere exchanges te verhandelen en met een circulating supply van van 26 miljoen zie ik heel veel groeipotentieel, zeker wanneer je dit vergelijkt met vergelijkbare coins qua supply en prijs.
- Is praktisch op geen een grote exchange gelist, wat enerzijds een nadeel is, maar anderzijds een voordeel nu je bij elke (mogelijke) listing even een stijging van 10-30% meepakt.
- Roadmap oogt concreet en veelbelovend, goede website, redelijk actieve community voor een nog kleine coin.
Wat denken jullie?
https://coinmarketcap.com/currencies/elixir/
Maakt niet uit. Hij moet gewoon de dingen zeggen die Verge omhoog pompenquote:Op woensdag 20 december 2017 15:39 schreef descon het volgende:
[..]
Tis niet bepaald de ideale schoonzoon als je zijn achtergrond bekijkt....
Andere exchange selecteren?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:55 schreef D. het volgende:
Meer mensen een blockfolio die niet goed werkt? Verge is niet boven de $0,70 uitgekomen bij mij vandaag
Ik hoop dat ze ook toetjes gaan maken.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:08 schreef drollenvanger het volgende:
wat vinden jullie van monacoin?
Niks. Hitbtcquote:Op woensdag 20 december 2017 16:04 schreef ColeJ het volgende:
Wat zal NAGA doen als ze op Hitbtc zijn gelist
Is dat net zoiets als Bitconnect?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Bitshares gaat hard en kent rete snelle transacties, gaat de goede kant op!
Ziet er vrij solide uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:41 schreef Mr.Meneer het volgende:
In het kader van de zoektocht naar coins die in 2018 tig keer over de kop gaan ben ik gestuit op Elixir (ELIX).
- Momenteel voor 0,26 USD op enkele kleinere exchanges te verhandelen en met een circulating supply van van 26 miljoen zie ik heel veel groeipotentieel, zeker wanneer je dit vergelijkt met vergelijkbare coins qua supply en prijs.
- Is praktisch op geen een grote exchange gelist, wat enerzijds een nadeel is, maar anderzijds een voordeel nu je bij elke (mogelijke) listing even een stijging van 10-30% meepakt.
- Roadmap oogt concreet en veelbelovend, goede website, redelijk actieve community voor een nog kleine coin.
Wat denken jullie?
https://coinmarketcap.com/currencies/elixir/
Het is zoiets als Wavesquote:Op woensdag 20 december 2017 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Bitconnect?
Ik net nog. https://bitonic.nl werkt primaquote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Heeft er hier iemand vrij recent (lees: afgelopen 24u) BTC gekocht? Zo ja, hoe lang duurde de bevestigingen? Is het nog steeds zo gruwelijk shite?
Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterkquote:Op woensdag 20 december 2017 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik net nog. https://bitonic.nl werkt prima
Om 12:22 gekocht via btcdirect. Nog niet binnen op binance.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Heeft er hier iemand vrij recent (lees: afgelopen 24u) BTC gekocht? Zo ja, hoe lang duurde de bevestigingen? Is het nog steeds zo gruwelijk shite?
Ze sturen BTC in batches zodat ze aan 1 batch transacties minder betalen aan fee's. Het is dus wel sneller.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterk
Relatief sneller ja, neemt niet weg dat het alsnog vrij lang duurt allemaalquote:Op woensdag 20 december 2017 16:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ze sturen BTC in batches zodat ze aan 1 batch transacties minder betalen aan fee's. Het is dus wel sneller.
Tevens zou ik eerder op een exchange waar je je account met iDeal kan chargen een andere coin kopen...
Koop dan LTC. Of wil je ze voor de hodl?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Nee, het kent geen stand up comedians en Hans Klok shows. Wel een snel en totaal gedecentraliseerd product.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Bitconnect?
Ja. duurde 4 uur oid. Maar kan sneller. Moest eerst mijn bankrekening nog laten controleren.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterk
Ik koop niks. Ik heb genoeg.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop dan LTC. Of wil je ze voor de hodl?
En een grote?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:25 schreef tiwaz99 het volgende:
[..]
En komen in 2018 met een werkend product, is zeker een kleine investering waard!
is dit normaalquote:Het minimale aankoopbedrag voor de door u gekozen coin is tijdelijk opgehoogd naar 500 euro.
Toch maar mee doen Klaas? Loser ben je ook.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit normaal
jezus
op wat een oplichterij
Roger Ver. Hij verkoopt real bitcoin.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:26 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is de beste broker om bitcoins te kopen?
Niet reageren maat, je trapt er nu in.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:31 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Toch maar mee doen Klaas? Loser ben je ook.
Wat is daar oplichterij aan?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit normaal
jezus
op wat een oplichterij
welke exchange is dat?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Het minimale aankoopbedrag voor de door u gekozen coin is tijdelijk opgehoogd naar 500 euro.
Hoe snel? Hoeveel per seconde?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Bitshares gaat hard en kent rete snelle transacties, gaat de goede kant op!
btcquote:
btc? bitonic?quote:
btcdirectquote:
Nee, hij is door een aandoening wel altijd puber geblevenquote:Op woensdag 20 december 2017 16:37 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens ik heb een vraagje over Roger Ver he, is die gast homo?
Dat is om mensen met een uitkering zoals jij te weerhouden om het geld te misbruiken.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
het ergste is nog ik mag mezelf niet een registeren
ze nemen geen nieuwe klanten tijdelijk aan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2017 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
het ergste is nog ik mag mezelf niet een registeren
ze nemen geen nieuwe klanten tijdelijk aan![]()
![]()
![]()
hij is fomoquote:Op woensdag 20 december 2017 16:37 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens ik heb een vraagje over Roger Ver he, is die gast homo?
waarquote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit normaal
jezus
op wat een oplichterij
btcdirect.eu/nl-nlquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 16:49 schreef RobinaHoed het volgende:
Allemaal fomosexuele mensen die gelijk bij een daling van bitcoin in paniek raken.
komt door natte cryptokatjesquote:
Hoe veel fees heb je meegestuurd dan?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dacht dat die hype al voorbij was. wacht al een kwartier, best lang voor eth.
gewoon de standaard. 21gwei?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe veel fees heb je meegestuurd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |