abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175862987

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175862989
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175863002
Zat ik vanochtend blij te wezen met m'n XVG sell :')
pi_175863005
Verge :o Verge developer zit bij TokenPay dus hopelijk gaat die net zo hard stijgen :7
pi_175863039
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:40 schreef vigen98 het volgende:
Verge :o Verge developer zit bij TokenPay dus hopelijk gaat die net zo hard stijgen :7
Dat soort verbanden negeer ik maar :P

Heb na het lezen van wat meer info wel wat BTC erin gegooid bij tokenpay.
pi_175863041
Beetje jammer dat Tokenpay alleen Bitcoins accepteert. Ik weiger dat eigenlijk te doen
pi_175863042
1000+ % in 7 dagen
pi_175863125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:41 schreef ColeJ het volgende:
Beetje jammer dat Tokenpay alleen Bitcoins accepteert. Ik weiger dat eigenlijk te doen
Waarom?
pi_175863185
Verge boven waves en lisk op coinmarketcap

:') x100
pi_175863194
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:49 schreef Atlantis- het volgende:

McAfee zei het nog :P
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 12:50:33 #11
18653 crew  D.
pi_175863199
@ColeJ
(Quoten uit gesloten topic lukt mobiel niet)

Ik heb 20% verkocht, mijn inleg x2
Niet met het doel later weer lager in te stappen, maar meer om aan speelgeld te komen zonder steeds fiat in te leggen.

Al is als ie halveert de 20% weer terug te pakken ook wel 'zinnig'
  woensdag 20 december 2017 @ 12:53:10 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175863257
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:40 schreef spiritusbus het volgende:
Zat ik vanochtend blij te wezen met m'n XVG sell :')
En ik ben blij met mijn hodl. :')
Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Slaat helemaal nergens op zoals het nu gaat.

In een maand tijd van een halve dollar cent naar 12 en een halve cent.
Van een waarde van 25 euro naar een waarde van 500 euro in een paar dagen tijd. Lang leve crypto!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175863320
Vanochtend maar ff wat XVG als gokje gekocht...gaat nu als een malle zeg...gevalletje hoelang gaat dit goed....
pi_175863326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Slaat helemaal nergens op zoals het nu gaat.

Van een waarde van 25 euro naar een waarde van 500 euro in een paar dagen tijd. Lang leve crypto!
Waar denk je zelf dat XVG gaat eindigen ;)
Love is in the air!
  woensdag 20 december 2017 @ 12:56:48 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175863337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:49 schreef Atlantis- het volgende:

Van nummertje 100 op de lijst naar 19. Best een aardige stijging. :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_175863341
quote:
Interessant - terwijl op dit moment Ripple relatief hoog staat - niet aantrekkelijk om in te stappen.
Love is in the air!
pi_175863347
Nu nog in Verge stappen voelt een beetje als FOMO.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175863354
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

En ik ben blij met mijn hodl. :')

Nou ja, op zich heb ik in een week tijd van 150 euro zo'n 1000 euro gemaakt, dus zo slecht is het nou ook weer niet. Voorlopig laat ik de trein even uitrazen. Afgelopen dagen kwam er telkens een correctie, dus daar wacht ik nu ook maar op.
pi_175863369
Xvg te vroeg verkocht kut
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175863382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:57 schreef Ticootje het volgende:
10 minuten geleden een nieuwe hypotheek aangevraagd om in Verge te stappen
  woensdag 20 december 2017 @ 12:59:06 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175863385
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:56 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waar denk je zelf dat XVG gaat eindigen ;)
Ik heb geen enkel idee.
Op dit moment zitten we in een mega pump.
Ik heb een sell order op 1 euro staan. Vond ik wel een mooi bedrag, maar had eigenlijk nooit verwacht dat het zo ver zou komen. We zijn daar nog heel ver vanaf en ik neem aan dat het voorlopig nog niet zo ver komt, maar damn.... Begin te twijfelen of ik niet wat eerder een gedeelte ga uitchecken.
pi_175863388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik voel je pijn.
pi_175863400
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:59 schreef sniel123 het volgende:

[..]

10 minuten geleden een nieuwe hypotheek aangevraagd om in Verge te stappen
Doen, kan niet fout gaan joh.
pi_175863401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Daarom HODL-en en niet zo reageren op deze prijs stijgingen en dalen.
Gewoon een jaar wachten ;)
Love is in the air!
pi_175863405
6 december ingestapt met 900 euro,vandaag officieel voorbij verdubbeling van m'n inleg :D
pi_175863411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Hoezo - als je het over de komende maanden bekijkt verwacht ik nog wel een hogere prijsstijging.
Love is in the air!
pi_175863413
Wel een interessant stuk. Ik heb geen gaten in zijn logica kunnen ontdekken. Bitcoin is een beetje een shitcoin aan het worden.
pi_175863422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:59 schreef Makrolon het volgende:
6 december ingestapt met 900 euro,vandaag officieel voorbij verdubbeling van m'n inleg :D
Ook al uitgecasht ;)?
Love is in the air!
pi_175863465
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Wel een interessant stuk. Ik heb geen gaten in zijn logica kunnen ontdekken. Bitcoin is een beetje een shitcoin aan het worden.
Wat irritant dat er gefocust is op de achtergrond en zijn hoofd nu blurry is.
pi_175863467
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:59 schreef Makrolon het volgende:
Bijna idem. Vorige week met 1500, zit nu op +98%.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 20 december 2017 @ 13:02:51 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175863472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:56 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Interessant - terwijl op dit moment Ripple relatief hoog staat - niet aantrekkelijk om in te stappen.
Ripple gaat niet meer erg zakken denk ik.
Sinds de pump zijn ze redelijk stabiel gebleven. Dus eerst volgende grote verandering verwacht ik een stijging ipv een daling.
pi_175863483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Hoezo - als je het over de komende maanden bekijkt verwacht ik nog wel een hogere prijsstijging.
Wat staat er op de planning voor verge dat voor nog hogere stijgingen zou zorgen?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175863485
All-in op Verge it is.
pi_175863497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ook al uitgecasht ;)?
Nee, dus ik snap ook wel dat de huidige waarde weer wat zal zakken enzo. Maar toch mooi om te zien dit.
pi_175863511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
All-in op Verge it is.
En nu zakt ie :')
  woensdag 20 december 2017 @ 13:04:13 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175863514
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:57 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Nou ja, op zich heb ik in een week tijd van 150 euro zo'n 1000 euro gemaakt, dus zo slecht is het nou ook weer niet. Voorlopig laat ik de trein even uitrazen. Afgelopen dagen kwam er telkens een correctie, dus daar wacht ik nu ook maar op.
Ik heb niet echt serieuze correcties gezien tot nu toe.
pi_175863515
quote:
All-in op Verge it is.
Als iedereen nou even zo denkt 🚀🚀
pi_175863528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:04 schreef sniel123 het volgende:

[..]

En nu zakt ie :')
Heb maar een sell order gezet op + 10% van mijn inzet (staat nu op + 40%)...straks maar eens kijken waar de raket heen gaat.....worst case scenario 10% gepakt.

Ook totaal geen hodl kandidaat voor me
pi_175863541
Verge :'). Daar blijf ik dus ver van weg he. Zelden zoveel amateurisme gezien qua communicatie. Misschien dat het nu anders is geworden hoor, maar ik heb geen vertrouwen in zulke projecten die overkomen alsof het buurjongetje een nieuwe hobby heeft.
  woensdag 20 december 2017 @ 13:06:23 #41
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175863557
Schoonmoeder afgetroggeld om Verge te kopen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175863560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Verge :'). Daar blijf ik dus ver van weg he. Zelden zoveel amateurisme gezien qua communicatie. Misschien dat het nu anders is geworden hoor, maar ik heb geen vertrouwen in zulke projecten die overkomen alsof het buurjongetje een nieuwe hobby heeft.
Ook het buurjongetje met een nieuwe hobby kan een magnaat worden. Verkeerde beredenering.
  woensdag 20 december 2017 @ 13:07:30 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175863583
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat staat er op de planning voor verge dat voor nog hogere stijgingen zou zorgen?
https://vergecurrency.com/langs/nl/#roadmap

Dit is was er in de roadmap staat...
pi_175863584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Wel goede punten ja, Bitcoin is ook gewoon niet werkbaar nu.
Jammer dat ze in talkshows niet zo iemand aan laten schuiven in plaats van een beun die niks weet.
pi_175863585
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ook het buurjongetje met een nieuwe hobby kan een magnaat worden. Verkeerde beredenering.
Eens, en dan komt dat buurtjongetje met het goede idee iemand tegen die goed de boel kan verkopen...MOOOONN!!
pi_175863601
WTF VERGE VERDUBBELD TERWIJL IK SLIEP!!!! gisteren werd het nog een shitcoin genoemd in dit topic _O-

Zojuist initiële investering + winst eruit gehaald, en hodl de rest gratis.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_175863618
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
nou ja die mind blowing announcement van emc2 viel ook nogal tegen :D
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175863631
Het is ook een shitcoin, ook shitcoins kunnen niet normaal hard pumpen
pi_175863638
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik kreeg het hier een beetje mee ja :P. Ook dat is qua communicatie waardeloos natuurlijk. Jammer is dat.
pi_175863665
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:07 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Wel goede punten ja, Bitcoin is ook gewoon niet werkbaar nu.
Jammer dat ze in talkshows niet zo iemand aan laten schuiven in plaats van een beun die niks weet.
Toen ik voor het eerst hoorde van Bitcoin zou het nog de methode worden om een bankrekening (maar dan zonder bank) voor de allerarmsten mogelijk te maken. Nu ben je voor een miljard mensen al een maandloon kwijt om wat geld over te maken. Zelfs als waardeopslag zoals veel mensen nu roepen is dat echt een slechte deal.
  woensdag 20 december 2017 @ 13:12:04 #51
131603 Afwazig
Serious business
pi_175863683
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:08 schreef alilami het volgende:
WTF VERGE VERDUBBELD TERWIJL IK SLIEP!!!! gisteren werd het nog een shitcoin genoemd in dit topic _O-

Het is ook een shitcoin _O-
pi_175863687
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Haha ja
pi_175863692
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:08 schreef alilami het volgende:

Net op tijd...raketje is alweer onderweg naar beneden..boogje om de maan en nu weer vol gas terug naar de aarde
pi_175863708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:12 schreef descon het volgende:

[..]

Net op tijd...raketje is alweer onderweg naar beneden..boogje om de maan en nu weer vol gas terug naar de aarde
Zwaartekracht boost jeweettoch?
  woensdag 20 december 2017 @ 13:16:09 #55
236839 TimKuik
pi_175863774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik heb geen tijd om op alles in te gaan (hopelijk Zith wel), maar even over deze punten:
- Waaruit blijkt dat de standaard wallet Bitcoin Knots is? Als ik naar www.bitcoin.org ga en klik op "Get Started with Bitcoin" en vervolgens "Choose your wallet" heb ik de keuze uit 9 (Desktop) Wallets.
- Of een dev een "rare vogel" is of niet boeit mij niet zolang zijn code maar goed/bruikbaar is.
- Waaruit blijkt dat hij de enige is die iets levert? Aan GitHub te zien is bijv. een John Newbery veel actiever. De stats van afgelopen maand zeggen ook iets anders.
- Dat "300kB-plan" is een eigen leven gaan leiden en was helemaal niet de intentie van zijn (inmiddels achterhaalde) BIP.

[..]

Excuus, dat eerste verhaal over Knots klopt blijkbaar niet helemaal maar heeft overigens wel op Bitcoin.org gestaan: https://archive.fo/F94QE

Mogelijk is dit later gerectificeerd.

Het verhaal over het wijzigen van de code doelde enkel op Bitcoin Knots.

Het verhaal van 300kb is misschien uit z'n verband getrokken maar die kerel houd er nogal wat vreemde wereldbeelden op na.

[ Bericht 1% gewijzigd door TimKuik op 20-12-2017 13:23:14 ]
pi_175863781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:12 schreef descon het volgende:

[..]

Denk dat ie er omheen blijft draaien, de maan.
pi_175863818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst hoorde van Bitcoin zou het nog de methode worden om een bankrekening (maar dan zonder bank) voor de allerarmsten mogelijk te maken. Nu ben je voor een miljard mensen al een maandloon kwijt om wat geld over te maken. Zelfs als waardeopslag zoals veel mensen nu roepen is dat echt een slechte deal.
BTC is wat mij betreft ook een technische vrij verouderde blockchain.
pi_175863824
Kan iemand mij aub een invitation code sturen voor bitfinex?
pi_175863841
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef Chaes het volgende:
nee
  woensdag 20 december 2017 @ 13:19:18 #60
236839 TimKuik
pi_175863861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef Chaes het volgende:
Waarom zou je die willen? Volgens mij duurt het weken om überhaupt geverifieerd te worden.
pi_175863906
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:19 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Waarom zou je die willen? Volgens mij duurt het weken om überhaupt geverifieerd te worden.
Omdat Bittrex al dicht is voor nieuwe users. En Binance zit ik al op maar daar kan ik mn tel nummer niet veranderen.
pi_175863914
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef Awsom het volgende:

[..]

nee
  woensdag 20 december 2017 @ 13:22:50 #63
236839 TimKuik
pi_175863933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:21 schreef Chaes het volgende:

[..]

Omdat Bittrex al dicht is voor nieuwe users. En Binance zit ik al op maar daar kan ik mn tel nummer niet veranderen.
Huobi?

http://www.huobi.pro
pi_175863938
selling bittrex account

100k verge
pi_175863949
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:19 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Op bitfinex is verificatie alleen nodig als je USD/USDT wil opnemen of storten
pi_175863952
quote:
All-in op Verge it is.
:') _!
pi_175863971
quote:
Die heeft veel minder aanbod.
pi_175863978
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:') _!
? Hij maakt nu een klein dipje... ik zeg kopen! :7
pi_175863980
quote:
All-in op Verge it is.
Ik hoop niet voor je dat je daadwerkelijk hebt gekocht toen je dit hebt gepost

Anders -20% :')
pi_175863993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:24 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Ik hoop niet voor je dat je daadwerkelijk hebt gekocht toen je dit hebt gepost

Anders -20% :')
:D

Buy high, Sell low.
pi_175863998
BUY HIGH SELL LOW!!!!!!!!
  woensdag 20 december 2017 @ 13:26:23 #72
236839 TimKuik
pi_175864009
Buy high sell low!
pi_175864057
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:17 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

BTC is wat mij betreft ook een technische vrij verouderde blockchain.
Na Windows 3.1 kreeg je 95, 98, ME/2000, XP, Vista, 7, 8, 8.1 en 10.
Zoals je eerst CU2, Hyves, Facebook had
Of Kazaa, LimeWire, nieuwsgroepen, PirateBay, Popcorn time
Zo heb je ook meerdere cryptocurrencies die elk verbetering meebrengen tav blockchaintechnologie.

Het een volgt het ander op, per opvolgend product worden de mogelijkheden groter. Toch zijn er zat programma's te vinden die nog draaien op oude Windows systemen. En hoewel het p2p downloaden al tientallen jaren oud is en onderhand betere alternatieven kent is ook dat nog niet opgehouden met bestaan.

Dus bitcoin gaat niet verdwijnen van het cryptotoneel. Het zal alleen niet continu in de spotlights blijven staan. Het is wel waar de vernieuwing mee begon.
mag het weten
  woensdag 20 december 2017 @ 13:28:52 #74
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175864066
Zcash gaat ook lekker.
pi_175864096
Het Vergefeest is weer voorbij :(
pi_175864127
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:29 schreef sniel123 het volgende:
Het Vergefeest is weer voorbij :(
Dipje...straks komen de kleine glaasjes op tafel en dan gaat het helemaal los :7
pi_175864201
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:31 schreef descon het volgende:

[..]

Dipje...straks komen de kleine glaasjes op tafel en dan gaat het helemaal los :7
Inderdaad! Psychologische grens doorbroken... dipje... en weer up up up *O* *O*
pi_175864217
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Na Windows 3.1 kreeg je 95, 98, ME/2000, XP, Vista, 7, 8, 8.1 en 10.
Zoals je eerst CU2, Hyves, Facebook had
Of Kazaa, LimeWire, nieuwsgroepen, PirateBay, Popcorn time
Zo heb je ook meerdere cryptocurrencies die elk verbetering meebrengen tav blockchaintechnologie.

Het een volgt het ander op, per opvolgend product worden de mogelijkheden groter. Toch zijn er zat programma's te vinden die nog draaien op oude Windows systemen. En hoewel het p2p downloaden al tientallen jaren oud is en onderhand betere alternatieven kent is ook dat nog niet opgehouden met bestaan.

Dus bitcoin gaat niet verdwijnen van het cryptotoneel. Het zal alleen niet continu in de spotlights blijven staan. Het is wel waar de vernieuwing mee begon.
Waar zeg ik dat BTC gaat verdwijnen?

Tevens zijn je voorbeelden niet heel sterk want Hyves bijvoorbeeld is wel verdwenen. Maar ik weet zeker dat BTC niet verdwijnt van het cryptotoneel.
pi_175864225
Wat een dag. Normies om mij heen die hun kerstbonus in Verge drukken op een ATH, eerste horeca zaak in het dorp die Bitcoin accepteert. Waar stopt dit? _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175864230
Verge weer dood, mooi
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 13:36:35 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175864245
Wtf is BCH allemaal aan het doen :')
Is Roger weer aan het pumpen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175864247
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:36 schreef dimmak het volgende:
Wat een dag. Normies om mij heen die hun kerstbonus in Verge drukken op een ATH, eerste horeca zaak in het dorp die Bitcoin accepteert. Waar stopt dit? _O-
Je geld in Verge stouwen nu :D
pi_175864259
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je geld in Verge stouwen nu :D
Echt heh. :') Maar ook hele kerstbonussen. Ondanks dat ik het af raad. Want ja moon is moon toch?
pi_175864276
Verge +1000% in 1 week, natuurlijk komt er nog wel een dikke correctie.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_175864278
Het gebeurd hier ook op kantoor. Variabele beloningen gaan regelrecht de coins in
pi_175864291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Echt heh. :') Maar ook hele kerstbonussen. Ondanks dat ik het af raad. Want ja moon is moon toch?
_O- Al het geld naar de maan, dat zekers.
pi_175864292
Nog ff vraag: de mensen hier die binance gebruiken, hebben jullie 2FA?
Want 1) de app kan je niet downloaden in Nederland, en 2) je kan alleen een Chinees telefoon nummer invullen.
pi_175864295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef ColeJ het volgende:
Het gebeurd hier ook op kantoor. Variabele beloningen gaan regelrecht de coins in
Na 1 januari allemaal huilen
pi_175864297
quote:
Dat is nog wel wat anders dan alles in een coin stoppen die zo tering veel gestegen is in een weekje.
pi_175864300
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Verge +1000% in 1 week, natuurlijk komt er nog wel een dikke correctie.
1169 :D En 2084 in een maand :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_175864314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:38 schreef Chaes het volgende:
Want 1) de app kan je niet downloaden in Nederland, en 2) je kan alleen een Chinees telefoon nummer invullen.
Waarom zou je die app niet kunnen downloaden? :P Net nog gedaan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_175864323
quote:
Jup, werkt ideaal. Is gewoon Google Authenticator, moet werken.
pi_175864337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Wtf is BCH allemaal aan het doen :')
Is Roger weer aan het pumpen?
Word er ook eentje wakker :')
pi_175864350
quote:
google auth
pi_175864364
quote:
En het lekker in de litbit wallet laten staan. :')_!
pi_175864404
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O- ;(
pi_175864410
quote:

[..]

Litebit :')
pi_175864436
Ik probeer ze wel tips te geven, maar komen ze gewoon zelfs met coins als Digibyte en Verge aan. :') Asjeblieft man. Zeg wel lekker helemaal niks meer.
pi_175864456
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:40 schreef Awsom het volgende:

[..]

google auth
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:40 schreef Awsom het volgende:

[..]

google auth
Maar wtf, als ik Google Auth wil enablen moet ik erst de binance app downloaden en die kan je niet downloaden in de Nederlandse app store. Hoe heb je dit omzeild dan?
pi_175864469
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Chaes het volgende:

[..]

[..]

Maar wtf, als ik Google Auth wil enablen moet ik erst de binance app downloaden en die kan je niet downloaden in de Nederlandse app store. Hoe heb je dit omzeild dan?
Niet
pi_175864475
quote:

[..]

[..]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.binance.dev

Werkt bij mij gewoon?
  woensdag 20 december 2017 @ 13:46:41 #102
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_175864491
quote:

[..]

_O- _O-
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  woensdag 20 december 2017 @ 13:47:00 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175864494
quote:

[..]

[..]

Eerst je iPhone weggooien en een normale smartphone kopen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175864515
quote:
Hoeveel heeft ie inmiddels ontvangen? :D
pi_175864519
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:44 schreef dimmak het volgende:
Ik probeer ze wel tips te geven, maar komen ze gewoon zelfs met coins als Digibyte en Verge aan. :') Asjeblieft man. Zeg wel lekker helemaal niks meer.
Vraag even of ze Bitconnect kennen! :D
pi_175864527
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:47 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Vraag even of ze Bitconnect kennen! :D
Dat ze daar nog niet mee gekomen zijn inderdaad. _O-
pi_175864550
quote:
Tja het groeit allemaal. Waarom niet.
pi_175864553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoeveel heeft ie inmiddels ontvangen? :D
Genoeg.

Maar dat is niet zo interessant vind ik. Zijn praatjes: die zijn boeiend.
  woensdag 20 december 2017 @ 13:49:25 #110
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_175864555
quote:

[..]

Ik gebruik geen litebit maar betaal je dan fees? :D
pi_175864571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:49 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja het groeit allemaal. Waarom niet.
Tijdens een bullrun ziet alles er goed uit.
pi_175864585
pi_175864644
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O_
Op 6:30 slaat hij een beetje de spijker op zijn kop.

Precies waarom ik Bcash niks vind. Zij hebben gewoon de btc code gepakt, van een 1 een 8 gemaakt en gezegd: zooo, opgelost. Totdat die 8 ook niet meer genoeg is..
  woensdag 20 december 2017 @ 13:53:52 #114
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175864662
quote:
3s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Eerst je iPhone weggooien en een normale smartphone kopen
Hoezo is die niet in de Nederlandse app store te downloaden?
pi_175864724
quote:

[..]

[..]

????????
  woensdag 20 december 2017 @ 13:58:06 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175864762
~700 satoshi voor Verge is natuurlijk nog steeds moon.

Als ie nog een keer een run doet naar 900 gooi ik alles eruit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175864764
Veel POWR liefhebbers hier?
  woensdag 20 december 2017 @ 13:58:17 #118
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175864766
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:56 schreef Awsom het volgende:

[..]

????????
"Item you requested is not currently available in the Dutch store, but it is available in the Chinese Store. Tap Change Store to view this item".

Ik zit atm in China, weet niet of dat verder uitmaakt...
pi_175864781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:58 schreef Apekoek het volgende:
Meld zich :7
Afgelopen week wel leuke pump gehad, niet zoveel als de rest, maar ik zit er in voor de hodl.
pi_175864786
Sia jongens, Sia! Die gaat ook weer vertrekken
  woensdag 20 december 2017 @ 13:59:34 #121
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_175864794
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:58 schreef Apekoek het volgende:
Ga een week Verge holden en daarna alles in POWR pompen
pi_175864797
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:58 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Meld zich :7
Afgelopen week wel leuke pump gehad, niet zoveel als de rest, maar ik zit er in voor de hodl.
Zit eraan te denken om daar wat van te kopen, maarja 1 dollar nu
pi_175864814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:59 schreef Apekoek het volgende:
Leg dan uit waarom joh lullo
  woensdag 20 december 2017 @ 14:01:10 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175864824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:53 schreef Chaes het volgende:

[..]

Hoezo is die niet in de Nederlandse app store te downloaden?
Weet ik veel, moet je aan Apple vragen :D
  woensdag 20 december 2017 @ 14:02:27 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175864854
Logisch dat Verge gaat corrigeren.
Amerika wordt net wakker. Hebben gezien dat Verge als een gek gestegen is en verkopen alles om te cashen. ik denk dat hij best een eind naar beneden gaat voordat hij weer omhoog gaat.

Overigens gaat Reddcoin ook lekker op het moment.
Over shitcoin gesproken :')
pi_175864867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:00 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Leg dan uit waarom joh lullo
Gewoom omdat ie knalt
pi_175864880
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:59 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ga een week Verge holden en daarna alles in POWR pompen
Ik ga denk ik 50% van mn Verge erin dumpen. Zie Verge echt nog wel een eind komen namelijk.
pi_175864906
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:03 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Gewoom omdat ie knalt
Is toch mooi, gewoon pompen.
pi_175864909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:02 schreef Komakie het volgende:
Amerika wordt net wakker. Hebben gezien dat Verge als een gek gestegen is en verkopen alles om te cashen. ik denk dat hij best een eind naar beneden gaat voordat hij weer omhoog gaat.
Ik vind het nogal gevaarlijk dit soort dingen in te vullen. Ik vind het ook logisch dat ie corrigeert, maar dat hoeft niks te maken te hebben dat Amerika wakker word
pi_175864950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Is toch mooi, gewoon pompen.
Zo heerlijk al dat gepomp de laatste tijd

Gelukkig zijn we echte tech nerds en innovators, daarom worden we rijk. Niets bullmarket, pure kennis.
pi_175864976
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zo heerlijk al dat gepomp de laatste tijd

Gelukkig zijn we echte tech nerds en innovators, daarom worden we rijk. Niets bullmarket, pure kennis.
xDDDDDDDDDDDDDDDD
  woensdag 20 december 2017 @ 14:09:54 #132
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_175864979
U MAD?
pi_175865053
digibyte is verge aan het na-apen
  woensdag 20 december 2017 @ 14:17:44 #136
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175865136
quote:
Bitcoin stijgt al de hele dag. Even die gare pump van BCH corrigeren.
  woensdag 20 december 2017 @ 14:17:57 #137
157922 fathank
pi_175865143
Als je goedkoop wil withdrawen van bittrex kun je verg gebruiken. Fee van 0.2 xvg.
pi_175865146
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Genoeg.

Maar dat is niet zo interessant vind ik. Zijn praatjes: die zijn boeiend.
is de beste om de bubbelroepers/ongelovigen te laten zien :Y
pi_175865226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:13 schreef poebz het volgende:
Wat hebben die shitcoins. :')
pi_175865236
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:17 schreef fathank het volgende:
Als je goedkoop wil withdrawen van bittrex kun je verg gebruiken. Fee van 0.2 xvg.
Of XLM
pi_175865314
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat hebben die shitcoins. :')
DGB is een slapende gigant. Het gaat verder dan die eene stinkende nerd met die minecraft server in zijn kelder. Dat u het maar even weet.
pi_175865334
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:21 schreef Fred09 het volgende:

[..]

Of XLM
Of Dogecoin
pi_175865377
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:13 schreef poebz het volgende:
mooi. Gisteren in een dip ff wat ingekocht:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_175865414
quote:
Ik kreeg:
HE MOt IK NEO KOPEH?

ik zeg: waarom?

JA IK HEB OP FORUMS EB REDDIT GELEZEN DAT HET OP COINBASE KOMT

:')
pi_175865479
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik kreeg:
HE MOt IK NEO KOPEH?

ik zeg: waarom?

JA IK HEB OP FORUMS EB REDDIT GELEZEN DAT HET OP COINBASE KOMT

_O-
pi_175865510
Universa met goed nieuws :) CEO heeft gesprekken gehad met Alfabank, de grootste Russische bank :P
pi_175865514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

DGB is een slapende gigant. Het gaat verder dan die eene stinkende nerd met die minecraft server in zijn kelder. Dat u het maar even weet.
Ga aub weg. Die coin doet echt niks nieuws.
Wat niet wil zeggen dat het niet kan pumpen.
pi_175865582
Holy shit, hier op werk gaat het ook continue over 'bitcoin'. Mensen komen met de wazigste shitcoins aanzetten :D

Veel 13e maanden gaan inderdaad direct richting de Crypto's :')
pi_175865597
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:38 schreef I.C.O.N. het volgende:
Holy shit, hier op werk gaat het ook continue over 'bitcoin'. Mensen komen met de wazigste shitcoins aanzetten :D

Veel 13e maanden gaan inderdaad direct richting de Crypto's :')
Niks aan ze vertellen. Laat ze maar met hun shit investeringen _O- Als de klapjosties denken dat ze winst gaan maken laat ze dan maar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 14:41:39 ]
pi_175865764
Ik vertel ook niks meer. Zo vaak dat ik mensen probeer te helpen en dat ze uiteindelijk toch allemaal shit en scam coins gaan kopen op vage exchanges en meegaan in pumps & dumps. }:|
pi_175865812
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:46 schreef BadVlad het volgende:
Ik vertel ook niks meer. Zo vaak dat ik mensen probeer te helpen en dat ze uiteindelijk toch allemaal shit en scam coins gaan kopen op vage exchanges en meegaan in pumps & dumps. }:|
Dit ja. Ze zoeken het allemaal maar uit. Als iemand er echt in geïnteresseerd is dan wil ik dolgraag helpen, maar als ze enkel random shitcoins kopen omdat ze die op Facebook tegenkomen of omdat ze zo goedkoop zijn en ze daar tenminste veel van kunnen kopen, dan stikken ze er maar in. :D
pi_175865850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:46 schreef BadVlad het volgende:
En als er winst is is het hun verdienste en bij verlies ben jij de schuldige.

Je kunt alleen maar verliezen.
pi_175865878
Wilde wat van Bitfinex naar Binance overmaken omdat ik daar geen funds heb staan, wilde hiervoor even wat Ethers kopen en die dan verzenden.

Maar...

Please be aware that withdrawals are currently backlogged. The current extraordinary demand for deposits and withdrawals exceeds what the wallets and staff can immediately process. Resources are being added to improve delays. In the meantime, withdrawals may take more than 24 hours to complete. Canceling pending withdrawals and resubmitting them will only cause more delays. Thank you for your patience.

Laat maar weer zitten
  woensdag 20 december 2017 @ 14:51:11 #154
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_175865883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Precies. En daarom vertel ik niemand wat ze moeten gaan kopen. DYOR.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_175865898
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:51 schreef ColeJ het volgende:
Wilde wat van Bitfinex naar Binance overmaken omdat ik daar geen funds heb staan, wilde hiervoor even wat Ethers kopen en die dan verzenden.

Maar...

Please be aware that withdrawals are currently backlogged. The current extraordinary demand for deposits and withdrawals exceeds what the wallets and staff can immediately process. Resources are being added to improve delays. In the meantime, withdrawals may take more than 24 hours to complete. Canceling pending withdrawals and resubmitting them will only cause more delays. Thank you for your patience.

Laat maar weer zitten
En Litecoin? Dat gaat ook binnen een kwartiertje en met lage fees.
pi_175865908
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:51 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

En Litecoin? Dat gaat ook binnen een kwartiertje en met lage fees.
Ja ik denk dat ze alle coins bedoelen, IOTA werkte in ieder geval ook niet meteen.
pi_175865919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:52 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ze alle coins bedoelen, IOTA werkte in ieder geval ook niet meteen.
O dat is crap dan ja.
pi_175865930
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:48 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dit ja. Ze zoeken het allemaal maar uit. Als iemand er echt in geïnteresseerd is dan wil ik dolgraag helpen, maar als ze enkel random shitcoins kopen omdat ze die op Facebook tegenkomen of omdat ze zo goedkoop zijn en ze daar tenminste veel van kunnen kopen, dan stikken ze er maar in. :D
Wat vindt je van de Dogecoin?
pi_175865948
Echt heerlijk dit:

Bittrex: Wacht al 20 dagen op verificatie, ticket staat al ruim 20 dagen open
Bitfinex: Withdrawals zijn vertraagd met minimaal 24 uur

Serieus, dit slaapt niet lekker ongeveer $10k verdeeld over die exchanges.
pi_175865964
Wat is BCH aan t doen de laatste dagen dan :') :D
pi_175865970
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat vindt je van de Dogecoin?
Perfect! Zit er vuistdiep in natuurlijk.

pi_175865972
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:35 schreef vigen98 het volgende:
Universa met goed nieuws :) CEO heeft gesprekken gehad met Alfabank, de grootste Russische bank :P
:') :')

waarom hebben die shitcoins allemaal "samenwerkingen" of "gesprekken" met allerlei gare banken waar nog nooit iemand van heeft gehoord
pi_175865977
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is BCC aan t doen de laatste dagen dan :') :D
Roger Ver ;)
pi_175866015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:02 schreef Komakie het volgende:

Overigens gaat Reddcoin ook lekker op het moment.
Over shitcoin gesproken :')
Verge gaat niet meer corrigeren, dat garandeer ik je. Die blijft voorlopig minimaal richting $0.20 en $0.25 gaan. En ik denk nog hoger (beetje zoals $ADA / Cardano)

In de toekomst zal de $1 ook haalbaar zijn qua max supply van 16 miljard tokens.

Dus verkoop Verge absoluut niet, daar krijg je spijt van.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175866017
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:55 schreef Awsom het volgende:

[..]

waarom hebben die shitcoins allemaal "samenwerkingen" of "gesprekken" met allerlei gare banken waar nog nooit iemand van heeft gehoord
Het zijn ook altijd maar "gesprekken" enzo ja. Als ik twee keer 020 228 8888 bel heb ik ook gesprekken met ING gehad.
  woensdag 20 december 2017 @ 14:57:49 #166
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175866020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:55 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Roger Ver :r
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_175866027
quote:

[..]

Omdat elke marketing man van een coin denkt, mmm de concurrentie heeft nieuws..dan moeten wij ook weer wat bedenken en zo gaat dat door.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175866036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Verge gaat niet meer corrigeren, dat garandeer ik je. Die blijft voorlopig minimaal richting $0.20 en $0.25 gaan. En ik denk nog hoger (beetje zoals $ADA / Cardano)

In de toekomst zal de $1 ook haalbaar zijn qua max supply van 16 miljard tokens.

Even quoten. Altijd handig, garantie op een minimale verkoopwaarde.
pi_175866049
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Garantie tot het slotje op het topic gok ik ;)
pi_175866051
quote:

[..]

Waarom kan jij dat garanderen? :?
pi_175866059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Omdat elke marketing man van een coin denkt, mmm de concurrentie heeft nieuws..dan moeten wij ook weer wat bedenken en zo gaat dat door.
Mwah. Genoeg coins die zich vooral focussen op hun product en niet met shitty aankondigingen van aankondigingen van groot nieuws komen, wat dan uiteindelijk shitnieuws is omdat ze een elevator pitch bij een of ander vaag shitkantoor in een shitland hebben gehouden.
pi_175866060
quote:

[..]

Waarschijnlijk is de CEO een bank om de hoek ingelopen en heeft een gesprek gehad met de persoon achter de balie. _O-

Ik heb vandaag serieuze gesprekken gehad met Ahold Delhaize.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 15:00:02 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175866066
Vandaag is echt zo'n dag dat de echte coins zich onderscheiden van de nepperts.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 december 2017 @ 15:00:15 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175866071
quote:

[..]

Achterliggende gedachte?
pi_175866095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:59 schreef Apekoek het volgende:
Sia in een duistere toekomst $1?! :9
pi_175866108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat de echte coins zich onderscheiden van de nepperts.
Inderdaad! Bitcoin Cash, IOTA, BitShares, Ethereum Classic en DigiByte O+
pi_175866114
Vandaag 8 inkomende overschrijvingen gehad van Coinbase. c_/
pi_175866125
quote:

[..]

Aldus Ronaldsen:

woensdag 20 december 2017 @ 15:03:26 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175866129
quote:
6s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:01 schreef YT123 het volgende:

[..]

Sia in een duistere toekomst $1?! :9
Nee. Via wel :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 15:04:07 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175866139
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:02 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Inderdaad! Bitcoin Cash, IOTA, BitShares, Ethereum Classic en DigiByte O+
De echte coins staan in het rood :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 december 2017 @ 15:04:09 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175866141
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat idee heb ik er ook bij inderdaad.
Ik wil zo min mogelijk mensen er mee helpen. Sterker nog, ik heb het er bijna met niemand over. Ik hoor de verhalen aan, maar de meeste mensen weten niet eens wat ik allemaal doe met crypto of dat ik er uberhaupt in zit.

Ik heb sowieso een hekel aan over bedragen praten. Net als dat niemand het wat aan gaat wat mijn maandsalaris is ofzo.
pi_175866172
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat idee heb ik er ook bij inderdaad.
Ik wil zo min mogelijk mensen er mee helpen. Sterker nog, ik heb het er bijna met niemand over. Ik hoor de verhalen aan, maar de meeste mensen weten niet eens wat ik allemaal doe met crypto of dat ik er uberhaupt in zit.

Ik heb sowieso een hekel aan over bedragen praten. Net als dat niemand het wat aan gaat wat mijn maandsalaris is ofzo.
Ik heb het hoogstens over procenten...niet over bedragen..ze merken het wel als de lambo in de garage staat :7
pi_175866200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:05 schreef descon het volgende:

[..]

Ik heb het hoogstens over procenten...niet over bedragen..ze merken het wel als de lambo in de garage staat :7
Hahaha _O-

Maar sluit mij volledig aan bij wat Komakie en jij zeggen.
pi_175866202
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Garanties zijn er niet nee, maar alleen als Bitcoin instort is het gebeurt met het feest, tot die tijd zie ik hem niet meer verdwijnen.

Verge is ook een echt product in tegenstelling tot de meeste andere nutteloze tokens.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175866204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:59 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is de CEO een bank om de hoek ingelopen en heeft een gesprek gehad met de persoon achter de balie. _O-

Hoeveel pannenzegels kreeg Je?
pi_175866206
quote:

[..]

Same. Alleen ik krijg nu al soms opmerkingen over mijn auto. En dat is nog zeker geen Lambo. :'(
  woensdag 20 december 2017 @ 15:07:45 #187
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175866208
Hoezo gaat Lisk nou ineens moon en niet waves?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175866229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Achterliggende gedachte?
Kijk gewoon naar de prijsontwikkeling van verglijkbare coins qua supply en waarde in de huidige bull fomo markt.

Waarom zou Verge geen $0.25 worden binnen enkele dagen en Stellar Lumens wel?
٩๏̯͡๏)۶
pi_175866231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:07 schreef VeX- het volgende:
Hoezo gaat Lisk nou ineens moon en niet waves?
Lees net in een Telegram groep dat Lisk in februari op $100 staat..

Echt... wat een gasten, het is ongelovelijk. Kan bijna niet wachten op een bear market, kijken wie er dan het hardst jankt en panic selled.
pi_175866247
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:09 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Echt... wat een gasten, het is ongelovelijk. Kan bijna niet wachten op een bear market, kijken wie er dan het hardst jankt en panic selled.
HODL
pi_175866250
quote:

[..]

:D :D :D
pi_175866263
Uiteindelijk kan je tegenwoordig alles hodlen als je de verhalen moet geloven :') _O-
In deze bull market is het 9 van de 10 keer ook nog waar ook.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 15:12:08 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175866280
ETH leek even naar de bear over te schakelen, maar met dat vermoeden is vannacht vakkundig afgerekend door weer de bovenste trendelijn te doorbreken :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175866291
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Uiteindelijk kan je tegenwoordig alles hodlen als je de verhalen moet geloven :') _O-
Dat is zeker zo, al denk ik dat het Alt seizoen straks ook wel weer ten einde komt voor een tijdje net als de vorige keer
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 20 december 2017 @ 15:14:01 #195
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175866311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:09 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Eerst nog even flink cashen svp.

Maar idd, ik had me vorige week bij telegram aangemeld voor wat crypto groupen waar ik interesse in had. Binnen het uur weer gedeinstalleerd. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 20 december 2017 @ 15:14:10 #196
236839 TimKuik
pi_175866313
Ook wel mooi dat als alles goed gaat de gemiddelde reactie zo is:

quote:
Hiep hoi, wij zijn crypto anarchisten. Lekker in het Wilde westen pew pew!
Als 2 uur later als het eventjes de andere kant op gaat...
quote:
:r :r Welke mongool doet al deze marktmanipulatie! Hij moet aangeklaagd worden!
  woensdag 20 december 2017 @ 15:14:19 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175866315
quote:

[..]

"De afgelopen week is mijn portfolio met 1100% gestegen."
"WHOW! Nu ben je echt rijk?"

Sta gewoon op 500 euro terwijl ik 15 heb geinvesteerd. Ja ik ben echt rijk :')
  woensdag 20 december 2017 @ 15:16:10 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175866343
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Tot nu toe nog niet 1 coin gehad die uiteindelijk niet dik gestegen is. Soms duurde het wat langer dan andere keren, maar ze stijgen uiteindelijk allemaal.

Je kunt dus inderdaad alles gewoon lekker hodlen. :P
  woensdag 20 december 2017 @ 15:17:34 #199
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_175866363
quote:

Ik heb zo'n collega die altijd mensen weet enthousiast te maken voor zijn projecten.

Hij loopt dan met een blauw blokje naar de directeur en zegt: "mooie kleur blauw he". De directeur mompelt dan iets van 'best wel'. Vervolgens rent hij naar de productie afdeling dat we machinies moeten aanschaffen om deze blokje te producteren want ook de directeur is dol-enthousiast.

Als een half jaar later de blokjes onverkoopbaar blijken komen we er nooit meer achter wie het nou zulke geweldige blokjes vond.

Een paar jaar later flikt hij het kunste weer met gele bolletjes.
Tot nooit .......
pi_175866376
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:14 schreef VeX- het volgende:

[..]

Eerst nog even flink cashen svp.

Maar idd, ik had me vorige week bij telegram aangemeld voor wat crypto groupen waar ik interesse in had. Binnen het uur weer gedeinstalleerd. :')
Net als veel van die gasten op Twitter, ben er ook regelmatig in getrapt
٩๏̯͡๏)۶
pi_175866410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Ik heb zo'n collega die altijd mensen weet enthousiast te maken voor zijn projecten.

Hij loopt dan met een blauw blokje naar de directeur en zegt: "mooie kleur blauw he". De directeur mompelt dan iets van 'best wel'. Vervolgens rent hij naar de productie afdeling dat we machinies moeten aanschaffen om deze blokje te producteren want ook de directeur is dol-enthousiast.

Als een half jaar later de blokjes onverkoopbaar blijken komen we er nooit meer achter wie het nou zulke geweldige blokjes vond.

Je werkt in de LEGO-fabriek?
  woensdag 20 december 2017 @ 15:20:49 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175866425
Het gaat ook echt nergens over als je mijn altfolio bekijkt.
Al mijn coins zitten in de lift.

Stijging in de laatste 7 dagen:
Bitcoin: +3.54%
Ethereum: +20.33%
Ripple: +64.67%
Lisk: +109.28%
Waves: +7.46%
Verge: +1137.88%
Reddcoin: +179.99%

Alleen Bitcoin en Waves blijven deze week wat achter t.o.v. de rest. Verder belachelijke cijfers.
pi_175866435
quote:

[..]

Dat jij nog nooit van Alfabank hebt gehoord is jouw probleem hoor _O- Grootste bank van Rusland een gare bank noemen :')
pi_175866458
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:20 schreef Komakie het volgende:
Het gaat ook echt nergens over als je mijn altfolio bekijkt.
Al mijn coins zitten in de lift.

Stijging in de laatste 7 dagen:
Bitcoin: +3.54%
Ethereum: +20.33%
Ripple: +64.67%
Lisk: +109.28%
Waves: +7.46%
Verge: +1137.88%
Reddcoin: +179.99%

Alleen Bitcoin en Waves blijven deze week wat achter t.o.v. de rest. Verder belachelijke cijfers.
Eigenlijk is +3.54% in een week tijd al madness. Ook dat is 1,035452 = 610% rendement op jaarbasis. :D
  woensdag 20 december 2017 @ 15:22:42 #205
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175866463
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Wtf?
Wat voor werk doe jij :?

pi_175866477
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Verge is ook een echt product in tegenstelling tot de meeste andere nutteloze tokens.
Bitcoin kloon met tor implantatie en stealth adressen?
  woensdag 20 december 2017 @ 15:23:48 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175866484
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:22 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Eigenlijk is +3.54% in een week tijd al madness. Ook dat is 1,035452 = 610% rendement op jaarbasis. :D
Klopt. we zijn alleen de laatste tijd zo verwend met dit soort dingen dat nette stijgingen echt niets lijken.
pi_175866491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wtf?

Gekleurde blokjes fabriek niet kennen :')

HET HEET NIET VOOR NIKS EEN BLOK KETTING.
  woensdag 20 december 2017 @ 15:24:01 #209
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175866497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat jij nog nooit van Alfabank hebt gehoord is jouw probleem hoor _O- Grootste bank van Rusland een gare bank noemen :')
https://www.investopedia.(...)st-russian-banks.asp

Gare bank dus. Als die hier niet eens tussen staat. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175866507
Wat is dat met binance. Ga ik een keer lekker omhoog met een all-in blijft de order steken op 11%. Nu peanuts ipv een macbook.

Is een order daar gewoon vraag en aanbod aan andere traders en gaat niemand het restant vullen voor de geselecteerde prijs?
pi_175866509
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:23 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bitcoin kloon met tor implantatie en stealth adressen?
Ja nou in ieder geval een privacy coins, dus dat is wel een echt product
٩๏̯͡๏)۶
pi_175866525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Sterk argument.
pi_175866529
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Minst goed uitgevoerde privacy coin naar mijn mening. Bovendien is hij nu nog niet eens anoniem.
  woensdag 20 december 2017 @ 15:27:47 #214
236839 TimKuik
pi_175866566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wtf?

Hij werkt bij Rockwell Automation

Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 15:28:01 #215
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175866573
Verge _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175866585
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef _--_ het volgende:

[..]

Mens alsjeblieft _O- Alfabank heeft 15.000 werknemers en is onderdeel van ABH holding.

https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa-Bank

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 15:29:33 ]
  Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 15:29:29 #217
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175866601
En Stealthcoin door de Euro heen. Wat de neuk :')
pi_175866626
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef _--_ het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Mens alsjeblieft _O- Alfabank heeft 15.000 werknemers en is onderdeel van ABH holding.

https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa-Bank

[ afbeelding ]
Pittige wikipedia discussie. :+

Maar goed: zo'n gesprek is pas wat waard als er spijkers met koppen worden geslagen. Een officieel partnership zoals een Waves heeft met Deloitte bijvoorbeeld.
pi_175866647
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Pittige wikipedia discussie. :+

Maar goed: zo'n gesprek is pas wat waard als er spijkers met koppen worden geslagen. Een officieel partnership zoals een Waves heeft met Deloitte bijvoorbeeld.
Helemaal mee eens, maar het zijn natuurlijk positieve stappen voor Universa :Y
pi_175866658
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar het zijn natuurlijk positieve stappen voor Universa :Y
Sure, als een DGB al naar ongekende hoogte (voor toen) kon pumpen door een Minecraft servertje van een of ander minderjarig jongetje is zulk nieuws positief. :Y
pi_175866672
Iemand? Kan ik nog iets verwachten van incomplete orders op binance? Of alleen als het voor verkopers weer gunstig wordt en voor mij dus ongunstig?
pi_175866674
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vigen98 :')
pi_175866692
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:32 schreef Awsom het volgende:

[..]

Vigen98 :')
Awsom :') Volgens mij behoor jij tot het kaliber xterminator. Niks anders doen behalve shitcoins roepen etc.
pi_175866697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Awsom :') Volgens mij behoor jij tot het kaliber xterminator. Niks anders doen behalve shitcoins roepen etc.
Haha dat valt wel mee.
Maar alfabank is wel een shitbank :P
pi_175866730
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:33 schreef Awsom het volgende:

[..]

Haha dat valt wel mee.
Maar alfabank is wel een shitcoin :P
xD shitcoins xD
pi_175866742
Kijk uit met klikken op linkjes naar Binance, er zijn Phishing sites in omloop:

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003559192

quote:
Fellow Binancians,

We have recently noticed Binance phishing websites popping up on various search engines. For the safety of our current and future users, we will be invalidating all future referrals signed up through sponsored links from search engines such as Google, Bing, Baidu etc to prevent any confusion.

Thanks for your support!

Binance Team

2017/12/20
  woensdag 20 december 2017 @ 15:38:21 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175866785
quote:
4s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:28 schreef Oscar. het volgende:
Verge _O_
Stop!...... En door!
pi_175866790
McAfee heeft 49 kinderen... hij pumpt en dumpt meer dan alleen maar coins.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_175866797
quote:
11s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:38 schreef alilami het volgende:
McAfee heeft 49 kinderen... hij pumpt en dumpt meer dan alleen maar coins.
Tis niet bepaald de ideale schoonzoon als je zijn achtergrond bekijkt.... >:)
  woensdag 20 december 2017 @ 15:41:20 #230
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_175866850
In het kader van de zoektocht naar coins die in 2018 tig keer over de kop gaan ben ik gestuit op Elixir (ELIX).

- Momenteel voor 0,26 USD op enkele kleinere exchanges te verhandelen en met een circulating supply van van 26 miljoen zie ik heel veel groeipotentieel, zeker wanneer je dit vergelijkt met vergelijkbare coins qua supply en prijs.

- Is praktisch op geen een grote exchange gelist, wat enerzijds een nadeel is, maar anderzijds een voordeel nu je bij elke (mogelijke) listing even een stijging van 10-30% meepakt.

- Roadmap oogt concreet en veelbelovend, goede website, redelijk actieve community voor een nog kleine coin.

Wat denken jullie?

https://coinmarketcap.com/currencies/elixir/
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_175866892
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:35 schreef xminator het volgende:

[..]

ADA _O_ _O_
pi_175867084
VEN gaat ook moon na de introductie van de masternodes vandaag.
pi_175867112
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:41 schreef Mr.Meneer het volgende:
In het kader van de zoektocht naar coins die in 2018 tig keer over de kop gaan ben ik gestuit op Elixir (ELIX).

- Momenteel voor 0,26 USD op enkele kleinere exchanges te verhandelen en met een circulating supply van van 26 miljoen zie ik heel veel groeipotentieel, zeker wanneer je dit vergelijkt met vergelijkbare coins qua supply en prijs.

- Is praktisch op geen een grote exchange gelist, wat enerzijds een nadeel is, maar anderzijds een voordeel nu je bij elke (mogelijke) listing even een stijging van 10-30% meepakt.

- Roadmap oogt concreet en veelbelovend, goede website, redelijk actieve community voor een nog kleine coin.

Wat denken jullie?

Technisch gezien lijkt het me een prima keuze. Lage marketcap, fanatiek team dat wekelijks updates uitbrengt, enzovoorts. Maar verder... waarom zou een leen-systeem over de blockchain moeten? Tussen vrienden en familie zie ik daar het nut niet van in (dat maak je gewoon over) en voordat professionele partijen er in stappen moet er nog heel wat gebeuren. Bovendien zit er geen mechanisme in waardoor de lener gedwongen wordt om terug te betalen.

Maar market cap van $7M, ze staan op plek 396 op coinmarketcap, dus ze kunnen in principe nog heel wat coins voorbij stijgen.
pi_175867113
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Benieuwd wat ze gaan aanpassen in de roadmap...
pi_175867147
  woensdag 20 december 2017 @ 15:54:18 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175867155
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:39 schreef descon het volgende:

[..]

Tis niet bepaald de ideale schoonzoon als je zijn achtergrond bekijkt.... >:)
Maakt niet uit. Hij moet gewoon de dingen zeggen die Verge omhoog pompen ;)
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 15:55:34 #237
18653 crew  D.
pi_175867178
Meer mensen een blockfolio die niet goed werkt? Verge is niet boven de $0,70 uitgekomen bij mij vandaag
  woensdag 20 december 2017 @ 15:59:32 #238
236839 TimKuik
pi_175867245
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:55 schreef D. het volgende:
Meer mensen een blockfolio die niet goed werkt? Verge is niet boven de $0,70 uitgekomen bij mij vandaag
Andere exchange selecteren?
pi_175867322
Wat zal NAGA doen als ze op Hitbtc zijn gelist B:)B
pi_175867406
wat vinden jullie van monacoin?
Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
pi_175867451
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:08 schreef drollenvanger het volgende:
wat vinden jullie van monacoin?
Ik hoop dat ze ook toetjes gaan maken.

Wat vind je er zelf van?
  woensdag 20 december 2017 @ 16:14:27 #242
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175867508
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:04 schreef ColeJ het volgende:
Wat zal NAGA doen als ze op Hitbtc zijn gelist B:)B
Niks. Hitbtc :')
pi_175867534
Bitshares gaat hard en kent rete snelle transacties, gaat de goede kant op!
  woensdag 20 december 2017 @ 16:18:17 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175867594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Is dat net zoiets als Bitconnect?
pi_175867609
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:41 schreef Mr.Meneer het volgende:

Wat denken jullie?

Ziet er vrij solide uit.
pi_175867619
Heeft er hier iemand vrij recent (lees: afgelopen 24u) BTC gekocht? Zo ja, hoe lang duurde de bevestigingen? Is het nog steeds zo gruwelijk shite?
pi_175867629
quote:
12s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het is zoiets als Waves
pi_175867642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Heeft er hier iemand vrij recent (lees: afgelopen 24u) BTC gekocht? Zo ja, hoe lang duurde de bevestigingen? Is het nog steeds zo gruwelijk shite?
Ik net nog. https://bitonic.nl werkt prima
  woensdag 20 december 2017 @ 16:21:41 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175867665
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef poebz het volgende:

[..]

Het is zoiets als Waves
Shitcoin dus
pi_175867668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik net nog. https://bitonic.nl werkt prima
Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterk
pi_175867681
Waarom zou je in vredesnaam nog bij die woekerbedrijven zoals Bitonic kopen? Koop dan maar bij mij, ben je goedkoper uit...
pi_175867705
quote:
Om 12:22 gekocht via btcdirect. Nog niet binnen op binance.
pi_175867707
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Shitcoin dus
Inderdaad ver van weg blijven. Decentrale exchanges, iel!
  woensdag 20 december 2017 @ 16:23:56 #254
236839 TimKuik
pi_175867717
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterk
Ze sturen BTC in batches zodat ze aan 1 batch transacties minder betalen aan fee's. Het is dus wel sneller.

Tevens zou ik eerder op een exchange waar je je account met iDeal kan chargen een andere coin kopen...
pi_175867758
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ziet er vrij solide uit.
En komen in 2018 met een werkend product, is zeker een kleine investering waard!
pi_175867770
wat is de beste broker om bitcoins te kopen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175867771
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:23 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ze sturen BTC in batches zodat ze aan 1 batch transacties minder betalen aan fee's. Het is dus wel sneller.

Tevens zou ik eerder op een exchange waar je je account met iDeal kan chargen een andere coin kopen...
Relatief sneller ja, neemt niet weg dat het alsnog vrij lang duurt allemaal :P Wel jammer al dat gezeik rond de BTC tegenwoordig.
  woensdag 20 december 2017 @ 16:27:44 #258
157922 fathank
pi_175867806
quote:
Koop dan LTC. Of wil je ze voor de hodl?
pi_175867808
quote:
12s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, het kent geen stand up comedians en Hans Klok shows. Wel een snel en totaal gedecentraliseerd product.
pi_175867817
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ja. duurde 4 uur oid. Maar kan sneller. Moest eerst mijn bankrekening nog laten controleren.
pi_175867823
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Koop dan LTC. Of wil je ze voor de hodl?
Ik koop niks. Ik heb genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 16:28:50 ]
  woensdag 20 december 2017 @ 16:29:15 #262
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_175867828
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:25 schreef tiwaz99 het volgende:

[..]

En komen in 2018 met een werkend product, is zeker een kleine investering waard!
En een grote? :?
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_175867838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:29 schreef Mr.Meneer het volgende:

[..]

En een grote? :?
Leuke coin wel, alleen de exchange ken ik niet. Zal eens een accountje aanmaken
pi_175867856
quote:
Het minimale aankoopbedrag voor de door u gekozen coin is tijdelijk opgehoogd naar 500 euro.
is dit normaal

jezus

op wat een oplichterij
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_175867864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

is dit normaal

jezus

op wat een oplichterij
Toch maar mee doen Klaas? Loser ben je ook.
  woensdag 20 december 2017 @ 16:31:33 #266
157922 fathank
pi_175867870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:26 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is de beste broker om bitcoins te kopen?
Roger Ver. Hij verkoopt real bitcoin.
pi_175867881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:31 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Toch maar mee doen Klaas? Loser ben je ook.
Niet reageren maat, je trapt er nu in.
pi_175867914
quote:

[..]

is dit normaal

jezus

op wat een oplichterij
Wat is daar oplichterij aan?
  Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 16:33:53 #269
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175867915
quote:
Het minimale aankoopbedrag voor de door u gekozen coin is tijdelijk opgehoogd naar 500 euro.
welke exchange is dat?
pi_175867930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Hoe snel? Hoeveel per seconde?
pi_175867940
quote:
4s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:33 schreef Oscar. het volgende:

[..]

welke exchange is dat?
btc
  Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 16:35:45 #272
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175867951
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

btc
btc? bitonic?
pi_175867987
quote:
4s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:35 schreef Oscar. het volgende:

[..]

btc? bitonic?
Daar is het 200 euro.
pi_175867993
Trouwens ik heb een vraagje over Roger Ver he, is die gast homo? _O-
pi_175867995
quote:
4s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:35 schreef Oscar. het volgende:

[..]

btc? bitonic?
btcdirect
pi_175868011
https://anycoindirect.eu kan je al voor 30 kopen
pi_175868045
het ergste is nog ik mag mezelf niet een registeren

ze nemen geen nieuwe klanten tijdelijk aan 8)7 8)7 8)7 :(
pi_175868073
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:37 schreef vigen98 het volgende:
Nee, hij is door een aandoening wel altijd puber gebleven
pi_175868075
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:

Dat is om mensen met een uitkering zoals jij te weerhouden om het geld te misbruiken.
pi_175868094
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:

pi_175868112
quote:
:D :6
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175868133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:37 schreef vigen98 het volgende:
hij is fomo :')
pi_175868142
klaasweetalles weet niet alles en krijgt FOMO-kriebels, lekker hoor
  woensdag 20 december 2017 @ 16:46:25 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175868172
quote:

[..]

is dit normaal

jezus

op wat een oplichterij
waar
pi_175868180
bitcoin aan het afsterven :o
  woensdag 20 december 2017 @ 16:47:34 #286
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175868198
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:44 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

hij is fomo :')
pi_175868211
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

waar
btcdirect.eu/nl-nl
pi_175868258
Allemaal fomosexuele mensen die gelijk bij een daling van bitcoin in paniek raken. :')
pi_175868275
ethereum nog steeds zo langzaam ;(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 16:51:23 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175868292
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Wees blij dat ie niet samen met Bitcoin ten onder gaat momenteel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175868303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:49 schreef RobinaHoed het volgende:
Allemaal fomosexuele mensen die gelijk bij een daling van bitcoin in paniek raken. :')
_O-

Open de parachutes mensen
  Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 16:51:56 #292
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175868309
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
komt door natte cryptokatjes
pi_175868337
quote:
4s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:51 schreef Oscar. het volgende:

[..]

komt door natte cryptokatjes
dacht dat die hype al voorbij was. wacht al een kwartier, best lang voor eth.
pi_175868355
BITCOIN OFFICIEEL DOOD
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 16:53:32 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175868361
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

dacht dat die hype al voorbij was. wacht al een kwartier, best lang voor eth.
Hoe veel fees heb je meegestuurd dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175868362
ikhad het al voorpeld he....

deze week zou de val komen

maar een val is goed ...kan je het weer goedkoper inkopen
  woensdag 20 december 2017 @ 16:54:09 #297
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175868387
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
BITCOIN OFFICIEEL DOOD
Waarom?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans