Gewoom omdat ie knaltquote:Op woensdag 20 december 2017 14:00 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Leg dan uit waarom joh lullo
Ik ga denk ik 50% van mn Verge erin dumpen. Zie Verge echt nog wel een eind komen namelijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga een week Verge holden en daarna alles in POWR pompen
Ik vind het nogal gevaarlijk dit soort dingen in te vullen. Ik vind het ook logisch dat ie corrigeert, maar dat hoeft niks te maken te hebben dat Amerika wakker wordquote:Op woensdag 20 december 2017 14:02 schreef Komakie het volgende:
Logisch dat Verge gaat corrigeren.
Amerika wordt net wakker. Hebben gezien dat Verge als een gek gestegen is en verkopen alles om te cashen. ik denk dat hij best een eind naar beneden gaat voordat hij weer omhoog gaat.
Zo heerlijk al dat gepomp de laatste tijdquote:Op woensdag 20 december 2017 14:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Is toch mooi, gewoon pompen.
xDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op woensdag 20 december 2017 14:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zo heerlijk al dat gepomp de laatste tijd
Gelukkig zijn we echte tech nerds en innovators, daarom worden we rijk. Niets bullmarket, pure kennis.
Bitcoin stijgt al de hele dag. Even die gare pump van BCH corrigeren.quote:
is de beste om de bubbelroepers/ongelovigen te laten zienquote:Op woensdag 20 december 2017 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Genoeg.
Maar dat is niet zo interessant vind ik. Zijn praatjes: die zijn boeiend.
Of XLMquote:Op woensdag 20 december 2017 14:17 schreef fathank het volgende:
Als je goedkoop wil withdrawen van bittrex kun je verg gebruiken. Fee van 0.2 xvg.
DGB is een slapende gigant. Het gaat verder dan die eene stinkende nerd met die minecraft server in zijn kelder. Dat u het maar even weet.quote:
mooi. Gisteren in een dip ff wat ingekocht:p.quote:
Ik kreeg:quote:Op woensdag 20 december 2017 13:44 schreef dimmak het volgende:
Ik probeer ze wel tips te geven, maar komen ze gewoon zelfs met coins als Digibyte en Verge aan.Asjeblieft man. Zeg wel lekker helemaal niks meer.
quote:Op woensdag 20 december 2017 14:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik kreeg:
HE MOt IK NEO KOPEH?
ik zeg: waarom?
JA IK HEB OP FORUMS EB REDDIT GELEZEN DAT HET OP COINBASE KOMT
Ga aub weg. Die coin doet echt niks nieuws.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
DGB is een slapende gigant. Het gaat verder dan die eene stinkende nerd met die minecraft server in zijn kelder. Dat u het maar even weet.
Niks aan ze vertellen. Laat ze maar met hun shit investeringenquote:Op woensdag 20 december 2017 14:38 schreef I.C.O.N. het volgende:
Holy shit, hier op werk gaat het ook continue over 'bitcoin'. Mensen komen met de wazigste shitcoins aanzetten![]()
Veel 13e maanden gaan inderdaad direct richting de Crypto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |