https://play.google.com/store/apps/details?id=com.binance.devquote:Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Maar wtf, als ik Google Auth wil enablen moet ik erst de binance app downloaden en die kan je niet downloaden in de Nederlandse app store. Hoe heb je dit omzeild dan?
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
En het lekker in de litbit wallet laten staan._!
Eerst je iPhone weggooien en een normale smartphone kopenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Maar wtf, als ik Google Auth wil enablen moet ik erst de binance app downloaden en die kan je niet downloaden in de Nederlandse app store. Hoe heb je dit omzeild dan?
Hoeveel heeft ie inmiddels ontvangen?quote:
Vraag even of ze Bitconnect kennen!quote:Op woensdag 20 december 2017 13:44 schreef dimmak het volgende:
Ik probeer ze wel tips te geven, maar komen ze gewoon zelfs met coins als Digibyte en Verge aan.Asjeblieft man. Zeg wel lekker helemaal niks meer.
Dat ze daar nog niet mee gekomen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:47 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Vraag even of ze Bitconnect kennen!
Tja het groeit allemaal. Waarom niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:44 schreef dimmak het volgende:
Ik probeer ze wel tips te geven, maar komen ze gewoon zelfs met coins als Digibyte en Verge aan.Asjeblieft man. Zeg wel lekker helemaal niks meer.
Genoeg.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie inmiddels ontvangen?
Ik gebruik geen litebit maar betaal je dan fees?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
En het lekker in de litbit wallet laten staan._!
Tijdens een bullrun ziet alles er goed uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja het groeit allemaal. Waarom niet.
quote:
Op 6:30 slaat hij een beetje de spijker op zijn kop.quote:
Hoezo is die niet in de Nederlandse app store te downloaden?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst je iPhone weggooien en een normale smartphone kopen
????????quote:Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
"Item you requested is not currently available in the Dutch store, but it is available in the Chinese Store. Tap Change Store to view this item".quote:
Meld zichquote:
Zit eraan te denken om daar wat van te kopen, maarja 1 dollar nuquote:Op woensdag 20 december 2017 13:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Meld zich![]()
Afgelopen week wel leuke pump gehad, niet zoveel als de rest, maar ik zit er in voor de hodl.
Leg dan uit waarom joh lulloquote:Op woensdag 20 december 2017 13:59 schreef Apekoek het volgende:
Sia jongens, Sia! Die gaat ook weer vertrekken
Weet ik veel, moet je aan Apple vragenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:53 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hoezo is die niet in de Nederlandse app store te downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |