Inderdaad! Psychologische grens doorbroken... dipje... en weer up up upquote:Op woensdag 20 december 2017 13:31 schreef descon het volgende:
[..]
Dipje...straks komen de kleine glaasjes op tafel en dan gaat het helemaal los
Waar zeg ik dat BTC gaat verdwijnen?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Na Windows 3.1 kreeg je 95, 98, ME/2000, XP, Vista, 7, 8, 8.1 en 10.
Zoals je eerst CU2, Hyves, Facebook had
Of Kazaa, LimeWire, nieuwsgroepen, PirateBay, Popcorn time
Zo heb je ook meerdere cryptocurrencies die elk verbetering meebrengen tav blockchaintechnologie.
Het een volgt het ander op, per opvolgend product worden de mogelijkheden groter. Toch zijn er zat programma's te vinden die nog draaien op oude Windows systemen. En hoewel het p2p downloaden al tientallen jaren oud is en onderhand betere alternatieven kent is ook dat nog niet opgehouden met bestaan.
Dus bitcoin gaat niet verdwijnen van het cryptotoneel. Het zal alleen niet continu in de spotlights blijven staan. Het is wel waar de vernieuwing mee begon.
Je geld in Verge stouwen nuquote:Op woensdag 20 december 2017 13:36 schreef dimmak het volgende:
Wat een dag. Normies om mij heen die hun kerstbonus in Verge drukken op een ATH, eerste horeca zaak in het dorp die Bitcoin accepteert. Waar stopt dit?
Echt heh.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je geld in Verge stouwen nu
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Echt heh.Maar ook hele kerstbonussen. Ondanks dat ik het af raad. Want ja moon is moon toch?
Na 1 januari allemaal huilenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef ColeJ het volgende:
Het gebeurd hier ook op kantoor. Variabele beloningen gaan regelrecht de coins in
Dat is nog wel wat anders dan alles in een coin stoppen die zo tering veel gestegen is in een weekje.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef ColeJ het volgende:
Het gebeurd hier ook op kantoor. Variabele beloningen gaan regelrecht de coins in
1169quote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Verge +1000% in 1 week, natuurlijk komt er nog wel een dikke correctie.
Waarom zou je die app niet kunnen downloaden?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:38 schreef Chaes het volgende:
Nog ff vraag: de mensen hier die binance gebruiken, hebben jullie 2FA?
Want 1) de app kan je niet downloaden in Nederland, en 2) je kan alleen een Chinees telefoon nummer invullen.
Jup, werkt ideaal. Is gewoon Google Authenticator, moet werken.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:38 schreef Chaes het volgende:
Want 1) de app kan je niet downloaden in Nederland, en 2) je kan alleen een Chinees telefoon nummer invullen.
Word er ook eentje wakkerquote:Op woensdag 20 december 2017 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Wtf is BCH allemaal aan het doen
Is Roger weer aan het pumpen?
google authquote:Op woensdag 20 december 2017 13:38 schreef Chaes het volgende:
En het lekker in de litbit wallet laten staan.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef ColeJ het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
En het lekker in de litbit wallet laten staan._!
Litebitquote:Op woensdag 20 december 2017 13:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
En het lekker in de litbit wallet laten staan._!
quote:
Maar wtf, als ik Google Auth wil enablen moet ik erst de binance app downloaden en die kan je niet downloaden in de Nederlandse app store. Hoe heb je dit omzeild dan?quote:
Nietquote:Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Maar wtf, als ik Google Auth wil enablen moet ik erst de binance app downloaden en die kan je niet downloaden in de Nederlandse app store. Hoe heb je dit omzeild dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |