Het is ook een shitcoinquote:Op woensdag 20 december 2017 13:08 schreef alilami het volgende:
WTF VERGE VERDUBBELD TERWIJL IK SLIEP!!!! gisteren werd het nog een shitcoin genoemd in dit topic
Zojuist initiële investering + winst eruit gehaald, en hodl de rest gratis.
Haha jaquote:Op woensdag 20 december 2017 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja die mind blowing announcement van emc2 viel ook nogal tegen
Net op tijd...raketje is alweer onderweg naar beneden..boogje om de maan en nu weer vol gas terug naar de aardequote:Op woensdag 20 december 2017 13:08 schreef alilami het volgende:
WTF VERGE VERDUBBELD TERWIJL IK SLIEP!!!! gisteren werd het nog een shitcoin genoemd in dit topic
Zojuist initiële investering + winst eruit gehaald, en hodl de rest gratis.
Zwaartekracht boost jeweettoch?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:12 schreef descon het volgende:
[..]
Net op tijd...raketje is alweer onderweg naar beneden..boogje om de maan en nu weer vol gas terug naar de aarde
Excuus, dat eerste verhaal over Knots klopt blijkbaar niet helemaal maar heeft overigens wel op Bitcoin.org gestaan: https://archive.fo/F94QEquote:Op woensdag 20 december 2017 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om op alles in te gaan (hopelijk Zith wel), maar even over deze punten:
- Waaruit blijkt dat de standaard wallet Bitcoin Knots is? Als ik naar www.bitcoin.org ga en klik op "Get Started with Bitcoin" en vervolgens "Choose your wallet" heb ik de keuze uit 9 (Desktop) Wallets.
- Of een dev een "rare vogel" is of niet boeit mij niet zolang zijn code maar goed/bruikbaar is.
- Waaruit blijkt dat hij de enige is die iets levert? Aan GitHub te zien is bijv. een John Newbery veel actiever. De stats van afgelopen maand zeggen ook iets anders.
- Dat "300kB-plan" is een eigen leven gaan leiden en was helemaal niet de intentie van zijn (inmiddels achterhaalde) BIP.
[..]
Denk dat ie er omheen blijft draaien, de maan.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:12 schreef descon het volgende:
[..]
Net op tijd...raketje is alweer onderweg naar beneden..boogje om de maan en nu weer vol gas terug naar de aarde
BTC is wat mij betreft ook een technische vrij verouderde blockchain.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst hoorde van Bitcoin zou het nog de methode worden om een bankrekening (maar dan zonder bank) voor de allerarmsten mogelijk te maken. Nu ben je voor een miljard mensen al een maandloon kwijt om wat geld over te maken. Zelfs als waardeopslag zoals veel mensen nu roepen is dat echt een slechte deal.
neequote:Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef Chaes het volgende:
Kan iemand mij aub een invitation code sturen voor bitfinex?
Waarom zou je die willen? Volgens mij duurt het weken om überhaupt geverifieerd te worden.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef Chaes het volgende:
Kan iemand mij aub een invitation code sturen voor bitfinex?
Omdat Bittrex al dicht is voor nieuwe users. En Binance zit ik al op maar daar kan ik mn tel nummer niet veranderen.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom zou je die willen? Volgens mij duurt het weken om überhaupt geverifieerd te worden.
Huobi?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:21 schreef Chaes het volgende:
[..]
Omdat Bittrex al dicht is voor nieuwe users. En Binance zit ik al op maar daar kan ik mn tel nummer niet veranderen.
Op bitfinex is verificatie alleen nodig als je USD/USDT wil opnemen of stortenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom zou je die willen? Volgens mij duurt het weken om überhaupt geverifieerd te worden.
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:24 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je daadwerkelijk hebt gekocht toen je dit hebt gepost
Anders -20%
Na Windows 3.1 kreeg je 95, 98, ME/2000, XP, Vista, 7, 8, 8.1 en 10.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:17 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
BTC is wat mij betreft ook een technische vrij verouderde blockchain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |