Hoezo - als je het over de komende maanden bekijkt verwacht ik nog wel een hogere prijsstijging.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Nu nog in Verge stappen voelt een beetje als FOMO.
Ook al uitgecashtquote:Op woensdag 20 december 2017 12:59 schreef Makrolon het volgende:
6 december ingestapt met 900 euro,vandaag officieel voorbij verdubbeling van m'n inleg
Wat irritant dat er gefocust is op de achtergrond en zijn hoofd nu blurry is.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Wel een interessant stuk. Ik heb geen gaten in zijn logica kunnen ontdekken. Bitcoin is een beetje een shitcoin aan het worden.
Bijna idem. Vorige week met 1500, zit nu op +98%.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:59 schreef Makrolon het volgende:
6 december ingestapt met 900 euro,vandaag officieel voorbij verdubbeling van m'n inleg
Ripple gaat niet meer erg zakken denk ik.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Interessant - terwijl op dit moment Ripple relatief hoog staat - niet aantrekkelijk om in te stappen.
Wat staat er op de planning voor verge dat voor nog hogere stijgingen zou zorgen?quote:Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoezo - als je het over de komende maanden bekijkt verwacht ik nog wel een hogere prijsstijging.
Nee, dus ik snap ook wel dat de huidige waarde weer wat zal zakken enzo. Maar toch mooi om te zien dit.quote:
Ik heb niet echt serieuze correcties gezien tot nu toe.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heb ik in een week tijd van 150 euro zo'n 1000 euro gemaakt, dus zo slecht is het nou ook weer niet. Voorlopig laat ik de trein even uitrazen. Afgelopen dagen kwam er telkens een correctie, dus daar wacht ik nu ook maar op.
Heb maar een sell order gezet op + 10% van mijn inzet (staat nu op + 40%)...straks maar eens kijken waar de raket heen gaat.....worst case scenario 10% gepakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Ook het buurjongetje met een nieuwe hobby kan een magnaat worden. Verkeerde beredenering.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Verge. Daar blijf ik dus ver van weg he. Zelden zoveel amateurisme gezien qua communicatie. Misschien dat het nu anders is geworden hoor, maar ik heb geen vertrouwen in zulke projecten die overkomen alsof het buurjongetje een nieuwe hobby heeft.
https://vergecurrency.com/langs/nl/#roadmapquote:Op woensdag 20 december 2017 13:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat staat er op de planning voor verge dat voor nog hogere stijgingen zou zorgen?
Wel goede punten ja, Bitcoin is ook gewoon niet werkbaar nu.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Wel een interessant stuk. Ik heb geen gaten in zijn logica kunnen ontdekken. Bitcoin is een beetje een shitcoin aan het worden.
Eens, en dan komt dat buurtjongetje met het goede idee iemand tegen die goed de boel kan verkopen...MOOOONN!!quote:Op woensdag 20 december 2017 13:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ook het buurjongetje met een nieuwe hobby kan een magnaat worden. Verkeerde beredenering.
nou ja die mind blowing announcement van emc2 viel ook nogal tegenquote:Op woensdag 20 december 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Verge. Daar blijf ik dus ver van weg he. Zelden zoveel amateurisme gezien qua communicatie. Misschien dat het nu anders is geworden hoor, maar ik heb geen vertrouwen in zulke projecten die overkomen alsof het buurjongetje een nieuwe hobby heeft.
Ik kreeg het hier een beetje mee jaquote:Op woensdag 20 december 2017 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja die mind blowing announcement van emc2 viel ook nogal tegen
Toen ik voor het eerst hoorde van Bitcoin zou het nog de methode worden om een bankrekening (maar dan zonder bank) voor de allerarmsten mogelijk te maken. Nu ben je voor een miljard mensen al een maandloon kwijt om wat geld over te maken. Zelfs als waardeopslag zoals veel mensen nu roepen is dat echt een slechte deal.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:07 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wel goede punten ja, Bitcoin is ook gewoon niet werkbaar nu.
Jammer dat ze in talkshows niet zo iemand aan laten schuiven in plaats van een beun die niks weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |