Je werkt in de LEGO-fabriek?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:17 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega die altijd mensen weet enthousiast te maken voor zijn projecten.
Hij loopt dan met een blauw blokje naar de directeur en zegt: "mooie kleur blauw he". De directeur mompelt dan iets van 'best wel'. Vervolgens rent hij naar de productie afdeling dat we machinies moeten aanschaffen om deze blokje te producteren want ook de directeur is dol-enthousiast.
Als een half jaar later de blokjes onverkoopbaar blijken komen we er nooit meer achter wie het nou zulke geweldige blokjes vond.
Een paar jaar later flikt hij het kunste weer met gele bolletjes.
Dat jij nog nooit van Alfabank hebt gehoord is jouw probleem hoorquote:Op woensdag 20 december 2017 14:55 schreef Awsom het volgende:
[..]![]()
waarom hebben die shitcoins allemaal "samenwerkingen" of "gesprekken" met allerlei gare banken waar nog nooit iemand van heeft gehoord
Eigenlijk is +3.54% in een week tijd al madness. Ook dat is 1,035452 = 610% rendement op jaarbasis.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:20 schreef Komakie het volgende:
Het gaat ook echt nergens over als je mijn altfolio bekijkt.
Al mijn coins zitten in de lift.
Stijging in de laatste 7 dagen:
Bitcoin: +3.54%
Ethereum: +20.33%
Ripple: +64.67%
Lisk: +109.28%
Waves: +7.46%
Verge: +1137.88%
Reddcoin: +179.99%
Alleen Bitcoin en Waves blijven deze week wat achter t.o.v. de rest. Verder belachelijke cijfers.
Wtf?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:17 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega die altijd mensen weet enthousiast te maken voor zijn projecten.
Hij loopt dan met een blauw blokje naar de directeur en zegt: "mooie kleur blauw he". De directeur mompelt dan iets van 'best wel'. Vervolgens rent hij naar de productie afdeling dat we machinies moeten aanschaffen om deze blokje te producteren want ook de directeur is dol-enthousiast.
Als een half jaar later de blokjes onverkoopbaar blijken komen we er nooit meer achter wie het nou zulke geweldige blokjes vond.
Een paar jaar later flikt hij het kunste weer met gele bolletjes.
Bitcoin kloon met tor implantatie en stealth adressen?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Verge is ook een echt product in tegenstelling tot de meeste andere nutteloze tokens.
Klopt. we zijn alleen de laatste tijd zo verwend met dit soort dingen dat nette stijgingen echt niets lijken.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Eigenlijk is +3.54% in een week tijd al madness. Ook dat is 1,035452 = 610% rendement op jaarbasis.
https://www.investopedia.(...)st-russian-banks.aspquote:Op woensdag 20 december 2017 15:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat jij nog nooit van Alfabank hebt gehoord is jouw probleem hoorGrootste bank van Rusland een gare bank noemen
Ja nou in ieder geval een privacy coins, dus dat is wel een echt productquote:Op woensdag 20 december 2017 15:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bitcoin kloon met tor implantatie en stealth adressen?
Sterk argument.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja nou in ieder geval een privacy coins, dus dat is wel een echt product
Minst goed uitgevoerde privacy coin naar mijn mening. Bovendien is hij nu nog niet eens anoniem.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja nou in ieder geval een privacy coins, dus dat is wel een echt product
Hij werkt bij Rockwell Automationquote:
Mens alsjeblieftquote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
https://www.investopedia.(...)st-russian-banks.asp
Gare bank dus. Als die hier niet eens tussen staat.
quote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
https://www.investopedia.(...)st-russian-banks.asp
Gare bank dus. Als die hier niet eens tussen staat.
Pittige wikipedia discussie.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mens alsjeblieftAlfabank heeft 15.000 werknemers en is onderdeel van ABH holding.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa-Bank
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, maar het zijn natuurlijk positieve stappen voor Universaquote:Op woensdag 20 december 2017 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Pittige wikipedia discussie.
Maar goed: zo'n gesprek is pas wat waard als er spijkers met koppen worden geslagen. Een officieel partnership zoals een Waves heeft met Deloitte bijvoorbeeld.
Sure, als een DGB al naar ongekende hoogte (voor toen) kon pumpen door een Minecraft servertje van een of ander minderjarig jongetje is zulk nieuws positief.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het zijn natuurlijk positieve stappen voor Universa
Vigen98quote:Op woensdag 20 december 2017 15:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat jij nog nooit van Alfabank hebt gehoord is jouw probleem hoorGrootste bank van Rusland een gare bank noemen
Awsomquote:
Haha dat valt wel mee.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
AwsomVolgens mij behoor jij tot het kaliber xterminator. Niks anders doen behalve shitcoins roepen etc.
xD shitcoins xDquote:Op woensdag 20 december 2017 15:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Haha dat valt wel mee.
Maar alfabank is wel een shitcoin
quote:Fellow Binancians,
We have recently noticed Binance phishing websites popping up on various search engines. For the safety of our current and future users, we will be invalidating all future referrals signed up through sponsored links from search engines such as Google, Bing, Baidu etc to prevent any confusion.
Thanks for your support!
Binance Team
2017/12/20
Stop!...... En door!quote:
Tis niet bepaald de ideale schoonzoon als je zijn achtergrond bekijkt....quote:Op woensdag 20 december 2017 15:38 schreef alilami het volgende:
McAfee heeft 49 kinderen... hij pumpt en dumpt meer dan alleen maar coins.
Technisch gezien lijkt het me een prima keuze. Lage marketcap, fanatiek team dat wekelijks updates uitbrengt, enzovoorts. Maar verder... waarom zou een leen-systeem over de blockchain moeten? Tussen vrienden en familie zie ik daar het nut niet van in (dat maak je gewoon over) en voordat professionele partijen er in stappen moet er nog heel wat gebeuren. Bovendien zit er geen mechanisme in waardoor de lener gedwongen wordt om terug te betalen.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:41 schreef Mr.Meneer het volgende:
In het kader van de zoektocht naar coins die in 2018 tig keer over de kop gaan ben ik gestuit op Elixir (ELIX).
- Momenteel voor 0,26 USD op enkele kleinere exchanges te verhandelen en met een circulating supply van van 26 miljoen zie ik heel veel groeipotentieel, zeker wanneer je dit vergelijkt met vergelijkbare coins qua supply en prijs.
- Is praktisch op geen een grote exchange gelist, wat enerzijds een nadeel is, maar anderzijds een voordeel nu je bij elke (mogelijke) listing even een stijging van 10-30% meepakt.
- Roadmap oogt concreet en veelbelovend, goede website, redelijk actieve community voor een nog kleine coin.
Wat denken jullie?
https://coinmarketcap.com/currencies/elixir/
Maakt niet uit. Hij moet gewoon de dingen zeggen die Verge omhoog pompenquote:Op woensdag 20 december 2017 15:39 schreef descon het volgende:
[..]
Tis niet bepaald de ideale schoonzoon als je zijn achtergrond bekijkt....
Andere exchange selecteren?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:55 schreef D. het volgende:
Meer mensen een blockfolio die niet goed werkt? Verge is niet boven de $0,70 uitgekomen bij mij vandaag
Ik hoop dat ze ook toetjes gaan maken.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:08 schreef drollenvanger het volgende:
wat vinden jullie van monacoin?
Niks. Hitbtcquote:Op woensdag 20 december 2017 16:04 schreef ColeJ het volgende:
Wat zal NAGA doen als ze op Hitbtc zijn gelist
Is dat net zoiets als Bitconnect?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Bitshares gaat hard en kent rete snelle transacties, gaat de goede kant op!
Ziet er vrij solide uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:41 schreef Mr.Meneer het volgende:
In het kader van de zoektocht naar coins die in 2018 tig keer over de kop gaan ben ik gestuit op Elixir (ELIX).
- Momenteel voor 0,26 USD op enkele kleinere exchanges te verhandelen en met een circulating supply van van 26 miljoen zie ik heel veel groeipotentieel, zeker wanneer je dit vergelijkt met vergelijkbare coins qua supply en prijs.
- Is praktisch op geen een grote exchange gelist, wat enerzijds een nadeel is, maar anderzijds een voordeel nu je bij elke (mogelijke) listing even een stijging van 10-30% meepakt.
- Roadmap oogt concreet en veelbelovend, goede website, redelijk actieve community voor een nog kleine coin.
Wat denken jullie?
https://coinmarketcap.com/currencies/elixir/
Het is zoiets als Wavesquote:Op woensdag 20 december 2017 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Bitconnect?
Ik net nog. https://bitonic.nl werkt primaquote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Heeft er hier iemand vrij recent (lees: afgelopen 24u) BTC gekocht? Zo ja, hoe lang duurde de bevestigingen? Is het nog steeds zo gruwelijk shite?
Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterkquote:Op woensdag 20 december 2017 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik net nog. https://bitonic.nl werkt prima
Om 12:22 gekocht via btcdirect. Nog niet binnen op binance.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Heeft er hier iemand vrij recent (lees: afgelopen 24u) BTC gekocht? Zo ja, hoe lang duurde de bevestigingen? Is het nog steeds zo gruwelijk shite?
Ze sturen BTC in batches zodat ze aan 1 batch transacties minder betalen aan fee's. Het is dus wel sneller.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterk
Relatief sneller ja, neemt niet weg dat het alsnog vrij lang duurt allemaalquote:Op woensdag 20 december 2017 16:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ze sturen BTC in batches zodat ze aan 1 batch transacties minder betalen aan fee's. Het is dus wel sneller.
Tevens zou ik eerder op een exchange waar je je account met iDeal kan chargen een andere coin kopen...
Koop dan LTC. Of wil je ze voor de hodl?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Nee, het kent geen stand up comedians en Hans Klok shows. Wel een snel en totaal gedecentraliseerd product.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Bitconnect?
Ja. duurde 4 uur oid. Maar kan sneller. Moest eerst mijn bankrekening nog laten controleren.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterk
Ik koop niks. Ik heb genoeg.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop dan LTC. Of wil je ze voor de hodl?
En een grote?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:25 schreef tiwaz99 het volgende:
[..]
En komen in 2018 met een werkend product, is zeker een kleine investering waard!
is dit normaalquote:Het minimale aankoopbedrag voor de door u gekozen coin is tijdelijk opgehoogd naar 500 euro.
Toch maar mee doen Klaas? Loser ben je ook.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit normaal
jezus
op wat een oplichterij
Roger Ver. Hij verkoopt real bitcoin.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:26 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is de beste broker om bitcoins te kopen?
Niet reageren maat, je trapt er nu in.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:31 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Toch maar mee doen Klaas? Loser ben je ook.
Wat is daar oplichterij aan?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit normaal
jezus
op wat een oplichterij
welke exchange is dat?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Het minimale aankoopbedrag voor de door u gekozen coin is tijdelijk opgehoogd naar 500 euro.
Hoe snel? Hoeveel per seconde?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Bitshares gaat hard en kent rete snelle transacties, gaat de goede kant op!
btcquote:
btc? bitonic?quote:
btcdirectquote:
Nee, hij is door een aandoening wel altijd puber geblevenquote:Op woensdag 20 december 2017 16:37 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens ik heb een vraagje over Roger Ver he, is die gast homo?
Dat is om mensen met een uitkering zoals jij te weerhouden om het geld te misbruiken.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
het ergste is nog ik mag mezelf niet een registeren
ze nemen geen nieuwe klanten tijdelijk aan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2017 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
het ergste is nog ik mag mezelf niet een registeren
ze nemen geen nieuwe klanten tijdelijk aan![]()
![]()
![]()
hij is fomoquote:Op woensdag 20 december 2017 16:37 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens ik heb een vraagje over Roger Ver he, is die gast homo?
waarquote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit normaal
jezus
op wat een oplichterij
btcdirect.eu/nl-nlquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 16:49 schreef RobinaHoed het volgende:
Allemaal fomosexuele mensen die gelijk bij een daling van bitcoin in paniek raken.
komt door natte cryptokatjesquote:
Hoe veel fees heb je meegestuurd dan?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dacht dat die hype al voorbij was. wacht al een kwartier, best lang voor eth.
gewoon de standaard. 21gwei?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe veel fees heb je meegestuurd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |