Inderdaad! Bitcoin Cash, IOTA, BitShares, Ethereum Classic en DigiBytequote:Op woensdag 20 december 2017 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat de echte coins zich onderscheiden van de nepperts.
Aldus Ronaldsen:quote:Op woensdag 20 december 2017 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Verge gaat niet meer corrigeren, dat garandeer ik je. Die blijft voorlopig minimaal richting $0.20 en $0.25 gaan. En ik denk nog hoger (beetje zoals $ADA / Cardano)
In de toekomst zal de $1 ook haalbaar zijn qua max supply van 16 miljard tokens.
Dus verkoop Verge absoluut niet, daar krijg je spijt van.
De echte coins staan in het roodquote:Op woensdag 20 december 2017 15:02 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Inderdaad! Bitcoin Cash, IOTA, BitShares, Ethereum Classic en DigiByte
Dat idee heb ik er ook bij inderdaad.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
En als er winst is is het hun verdienste en bij verlies ben jij de schuldige.
Je kunt alleen maar verliezen.
Ik heb het hoogstens over procenten...niet over bedragen..ze merken het wel als de lambo in de garage staatquote:Op woensdag 20 december 2017 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik er ook bij inderdaad.
Ik wil zo min mogelijk mensen er mee helpen. Sterker nog, ik heb het er bijna met niemand over. Ik hoor de verhalen aan, maar de meeste mensen weten niet eens wat ik allemaal doe met crypto of dat ik er uberhaupt in zit.
Ik heb sowieso een hekel aan over bedragen praten. Net als dat niemand het wat aan gaat wat mijn maandsalaris is ofzo.
Hahahaquote:Op woensdag 20 december 2017 15:05 schreef descon het volgende:
[..]
Ik heb het hoogstens over procenten...niet over bedragen..ze merken het wel als de lambo in de garage staat
Garanties zijn er niet nee, maar alleen als Bitcoin instort is het gebeurt met het feest, tot die tijd zie ik hem niet meer verdwijnen.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Even quoten. Altijd handig, garantie op een minimale verkoopwaarde.
Hoeveel pannenzegels kreeg Je?quote:Op woensdag 20 december 2017 14:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de CEO een bank om de hoek ingelopen en heeft een gesprek gehad met de persoon achter de balie.
Ik heb vandaag serieuze gesprekken gehad met Ahold Delhaize.
Same. Alleen ik krijg nu al soms opmerkingen over mijn auto. En dat is nog zeker geen Lambo.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:05 schreef descon het volgende:
[..]
Ik heb het hoogstens over procenten...niet over bedragen..ze merken het wel als de lambo in de garage staat
Kijk gewoon naar de prijsontwikkeling van verglijkbare coins qua supply en waarde in de huidige bull fomo markt.quote:
Lees net in een Telegram groep dat Lisk in februari op $100 staat..quote:Op woensdag 20 december 2017 15:07 schreef VeX- het volgende:
Hoezo gaat Lisk nou ineens moon en niet waves?
HODLquote:Op woensdag 20 december 2017 15:09 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Lees net in een Telegram groep dat Lisk in februari op $100 staat..
Echt... wat een gasten, het is ongelovelijk. Kan bijna niet wachten op een bear market, kijken wie er dan het hardst jankt en panic selled.
quote:Op woensdag 20 december 2017 14:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de CEO een bank om de hoek ingelopen en heeft een gesprek gehad met de persoon achter de balie.
Dat is zeker zo, al denk ik dat het Alt seizoen straks ook wel weer ten einde komt voor een tijdje net als de vorige keerquote:Op woensdag 20 december 2017 15:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Uiteindelijk kan je tegenwoordig alles hodlen als je de verhalen moet geloven![]()
![]()
In deze bull market is het 9 van de 10 keer ook nog waar ook.
Eerst nog even flink cashen svp.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:09 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Lees net in een Telegram groep dat Lisk in februari op $100 staat..
Echt... wat een gasten, het is ongelovelijk. Kan bijna niet wachten op een bear market, kijken wie er dan het hardst jankt en panic selled.
Als 2 uur later als het eventjes de andere kant op gaat...quote:Hiep hoi, wij zijn crypto anarchisten. Lekker in het Wilde westen pew pew!
quote:![]()
Welke mongool doet al deze marktmanipulatie! Hij moet aangeklaagd worden!
"De afgelopen week is mijn portfolio met 1100% gestegen."quote:Op woensdag 20 december 2017 15:05 schreef descon het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet 1 coin gehad die uiteindelijk niet dik gestegen is. Soms duurde het wat langer dan andere keren, maar ze stijgen uiteindelijk allemaal.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
Uiteindelijk kan je tegenwoordig alles hodlen als je de verhalen moet geloven![]()
![]()
In deze bull market is het 9 van de 10 keer ook nog waar ook.
Ik heb zo'n collega die altijd mensen weet enthousiast te maken voor zijn projecten.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:59 schreef BadVlad het volgende:
Net als veel van die gasten op Twitter, ben er ook regelmatig in getraptquote:Op woensdag 20 december 2017 15:14 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eerst nog even flink cashen svp.
Maar idd, ik had me vorige week bij telegram aangemeld voor wat crypto groupen waar ik interesse in had. Binnen het uur weer gedeinstalleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |