Om 12:22 gekocht via btcdirect. Nog niet binnen op binance.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Heeft er hier iemand vrij recent (lees: afgelopen 24u) BTC gekocht? Zo ja, hoe lang duurde de bevestigingen? Is het nog steeds zo gruwelijk shite?
Ze sturen BTC in batches zodat ze aan 1 batch transacties minder betalen aan fee's. Het is dus wel sneller.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterk
Relatief sneller ja, neemt niet weg dat het alsnog vrij lang duurt allemaalquote:Op woensdag 20 december 2017 16:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ze sturen BTC in batches zodat ze aan 1 batch transacties minder betalen aan fee's. Het is dus wel sneller.
Tevens zou ik eerder op een exchange waar je je account met iDeal kan chargen een andere coin kopen...
Koop dan LTC. Of wil je ze voor de hodl?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef Bolasie het volgende:
Heeft er hier iemand vrij recent (lees: afgelopen 24u) BTC gekocht? Zo ja, hoe lang duurde de bevestigingen? Is het nog steeds zo gruwelijk shite?
Nee, het kent geen stand up comedians en Hans Klok shows. Wel een snel en totaal gedecentraliseerd product.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Bitconnect?
Ja. duurde 4 uur oid. Maar kan sneller. Moest eerst mijn bankrekening nog laten controleren.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hoe lang het duurde voor je het in je portemonnee had, is het helemaal bevestigd? Lijkt me sterk
Ik koop niks. Ik heb genoeg.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop dan LTC. Of wil je ze voor de hodl?
En een grote?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:25 schreef tiwaz99 het volgende:
[..]
En komen in 2018 met een werkend product, is zeker een kleine investering waard!
is dit normaalquote:Het minimale aankoopbedrag voor de door u gekozen coin is tijdelijk opgehoogd naar 500 euro.
Toch maar mee doen Klaas? Loser ben je ook.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit normaal
jezus
op wat een oplichterij
Roger Ver. Hij verkoopt real bitcoin.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:26 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is de beste broker om bitcoins te kopen?
Niet reageren maat, je trapt er nu in.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:31 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Toch maar mee doen Klaas? Loser ben je ook.
Wat is daar oplichterij aan?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit normaal
jezus
op wat een oplichterij
welke exchange is dat?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Het minimale aankoopbedrag voor de door u gekozen coin is tijdelijk opgehoogd naar 500 euro.
Hoe snel? Hoeveel per seconde?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Bitshares gaat hard en kent rete snelle transacties, gaat de goede kant op!
btcquote:
btc? bitonic?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |