Zo. Dat is wel ernstig eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:52 schreef Strani het volgende:
Grafiek van het marktaandeel van 3FM in de afgelopen 17 jaar:
[ afbeelding ]
Ook dat! Ik denk dat die enigszins verdachte getallen ook een negatief effect hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk het ook..
Als ze dit jaar weer meer opbrengst hebben dan ga ik echt vraagtekens zetten.
Ja, goed, Tijntje was een boost dan, maar verder...quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat! Ik denk dat die enigszins verdachte getallen ook een negatief effect hebben gehad.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:56 schreef JaneDoe het volgende:
mensen, ik gooi netflix nog even aan voor t slapen gaan
misschien tot morgen
misschien tot morgen
misschien tot morgen
Modellen voor het stylen en de kerstfoto..quote:
Doorhalen een optie?quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:58 schreef Embraer89 het volgende:
Zo even gedoucht, nog 3 uur voor de wekker gaat. Moet kunnen allemaal.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:58 schreef Embraer89 het volgende:
Zo even gedoucht, nog 3 uur voor de wekker gaat. Moet kunnen allemaal.
Afkijken? Het duurt tot zondag he?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:00 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga dit nog wel even afkijken want iets zegt me dat dit heel erg hilarisch wordt.
Ik bedoelde het tokkie kerst-stijl-foto-momentjequote:Op dinsdag 19 december 2017 01:00 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Afkijken? Het duurt tot zondag he?
OOOOOOHHHquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik bedoelde het tokkie kerst-stijl-foto-momentje
quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:00 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat ie ging komen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:00 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Deze tweet vat het wel mooi samen:quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:02 schreef RipCity het volgende:
Lol zet het voor het eerst aan vandaag. Er staan maar 20 Man ofzo
3FM= dood
Wie is die mokka die het presenteert? Nieuwe presentator?
twitter:Kabouter_Koning twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 00:53:50Onwennige post-tieners kijken naar een bijna leeg plein waar een wanhopige oproep tot een groepshug volledig doodvalt. Het failliet van #SR17 in een notendop. Om dan een plaat te draaien uit de tijd dat SeriouS Request een nationale happening was maakt het extra pijnlijk #3fm reageer retweet
Ik verstond Wierdenquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ze kent Dieren nietDaar komt Koninklijke Gazelle vandaan!
Het nabij gelegen Doesburg is huis van mosterd en Vulcanus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ze kent Dieren nietDaar komt Koninklijke Gazelle vandaan!
Kwam pa Tokkie van het zomer nog tegen, dat is inderdaad een iel mannetje geworden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:08 schreef Papabear het volgende:
De familie Ruymgaard/Tokkie is flink afgevallen.
Z'n vrouwtje ook hoor!quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:10 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Kwam pa Tokkie van het zomer nog tegen, dat is inderdaad een iel mannetje geworden.
Slaapkamer is ook best donker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:09 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de pleincam inmiddels is overschakeld naar binnen. Is het echt zo erg?
Staat nog een man of 10, 12quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:09 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de pleincam inmiddels is overschakeld naar binnen. Is het echt zo erg?
In welke zin?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef minthy het volgende:
Via @3fm echt een shitload aan negatieve mentions
Blasphemyquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef Rafeiro het volgende:
Doet me wat denken aan Wheatus (Teenage Dirtbag) qua flow.
Sum41, Zebrahead. Good ol times.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef Rafeiro het volgende:
Doet me wat denken aan Wheatus (Teenage Dirtbag) qua flow.
Zoals?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef minthy het volgende:
Dat ze maar moeten stoppen, "pijnlijk slecht", dat soort dingen.quote:
Als dat over een paar dagen nog zo is zijn die mensen echt zielig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:13 schreef minthy het volgende:
Jup!quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als dat over een paar dagen nog zo is zijn die mensen echt zielig.
Ik zit echt nogsteeds te huillachen maar ergens vind ik het ook jammer want het was altijd mijn kerstgevoel en hier was het ook supergezellig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met een leeg plein. Beetje te laat
Één iemand doet deed mee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met een leeg plein. Beetje te laat
Niet dat jullie nu niet gezellig zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit echt nogsteeds te huillachen maar ergens vind ik het ook jammer want het was altijd mijn kerstgevoel en hier was het ook supergezellig.
Doe dan maar Sienekequote:Op dinsdag 19 december 2017 01:18 schreef Strani het volgende:
Als het zo leeg blijft moet straks Vader Abraham onder druk van Yolanthe een unofficial anthem kiezen voor deze editie.
Precies, bij mij was SR ook het ultieme kerstgevoel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zit echt nogsteeds te huillachen maar ergens vind ik het ook jammer want het was altijd mijn kerstgevoel en hier was het ook supergezellig.
Ze beginnen ook een beetje laat met de mensen buiten er bij te betrekken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Hopelijk zit de stemming er morgen overdag wél in want dit is vrij pijnlijk allemaal...
Wat doe je, die was vakkundig uit mijn geheugen verwijderd.quote:
Het is niet voor niets Stille Nacht, niet Drukke Nacht.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:19 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Precies, bij mij was SR ook het ultieme kerstgevoel.
Ja daarom, beetje dubbel gevoelquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:19 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Precies, bij mij was SR ook het ultieme kerstgevoel.
We kijken het gewoon nog een dagje aan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:19 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ze beginnen ook een beetje laat met de mensen buiten er bij te betrekken.
Of uberhaupt hun te laten weten dat ze er zijn. Er stond zat.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:21 schreef houdjemond het volgende:
Nou hijs die tokkies even in hun kerst-outfit dan kan ik naar bed
Kerstboom, kersttak, kerstzegel, kerstei,quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Wie is deze doos die nu draait? Ik hoor haar nu stamelen en presenteren kan ze niet.
Hoihoiquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Wie is deze doos die nu draait? Ik hoor haar nu stamelen en presenteren kan ze niet.
Succesquote:
Klopt, wisten we al.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo hee. Ik schakel nét in maar ik zie in ALLES het failliet van SR/3FM. Deze topicreeks loopt totaal niet hard, het plein is inderdaad leeg, de twitterfeed op Serious request TV toont gewoon alle negatieve tweets @3FM en Angelique (zo heet ze blijkbaar) is zo bezig met popie jopie doen dat ze Kim Feenstra de plaat laat cue'en en vragen wie 'm heeft aangevraagd.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik ga kijken/luisteren naar 3FM. Hopen dat vanaf aanstaande kerst de TOP2000 minder gehavend is.
Ciao weer mensen, ik was er ^^
Ah nee ga je echt?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo hee. Ik schakel nét in maar ik zie in ALLES het failliet van SR/3FM. Deze topicreeks loopt totaal niet hard, het plein is inderdaad leeg, de twitterfeed op Serious request TV toont gewoon alle negatieve tweets @3FM en Angelique (zo heet ze blijkbaar) is zo bezig met popie jopie doen dat ze Kim Feenstra de plaat laat cue'en en vragen wie 'm heeft aangevraagd.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik ga kijken/luisteren naar 3FM. Hopen dat vanaf aanstaande kerst de TOP2000 minder gehavend is.
Ciao weer mensen, ik was er ^^
Ben je daar ook mod? Want in top2000 heb ik echt veel zinquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, wisten we al.
Ciao bij Top2000.
Goed dat je het zegt, zal mijn fles vodka (eigenlijk water) even bijvullen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nog wakker onder het genot van een drankje..het is wel echt tergend leeg buiten.
Misschien jij wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben je daar ook mod? Want in top2000 heb ik echt veel zin
Nope, helaas, top2000 heeft geen eigen forum.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben je daar ook mod? Want in top2000 heb ik echt veel zin
Ik zit ook al te twijfelen om mijn baan op te zeggen, vind dit gewoon sneu...quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:35 schreef Maver24 het volgende:
Weet je. Of het is echt dood aan het gaan of mensen zijn er gewoon niet omdat ze moeten werken. Maar kan me niet herinneren dat het zo leeg was buiten daar.
Ik denk dat dit de laatste stuiptrekking is hoor, helaasquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:35 schreef Maver24 het volgende:
Weet je. Of het is echt dood aan het gaan of mensen zijn er gewoon niet omdat ze moeten werken. Maar kan me niet herinneren dat het zo leeg was buiten daar.
Doet mij denken buiten aan dat woestijn gifje dat er zo'n bol voorbij komt van takjes ofzoiets. Zo stil en leegquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de laatste stuiptrekking is hoor, helaas
Tumbleweedquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doet mij denken buiten aan dat woestijn gifje dat er zo'n bol voorbij komt van takjes ofzoiets. Zo stil en leeg
Tumbleweedsquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doet mij denken buiten aan dat woestijn gifje dat er zo'n bol voorbij komt van takjes ofzoiets. Zo stil en leeg
quote:
Een keer in het echt gezien toen ik door Arizona reed.quote:
Denk het wel, ja.quote:
Hoogie komt zo, misschien kan hij nog wat reddenquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Denk het wel, ja.
Ik zit wel nu nog te kijken (het is als een treinongeluk. Je moet niet kijken maar je blijft kijken) en zie vijf mensen buiten staan.
Vijf, op een rijtje bij de dranghekken. En achter ze NIEMAND.
Je kan je verlopen OV-kaart waar nog saldo op staat doneren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:44 schreef minthy het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een ov chipkaart saldochecker?
Dank!quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan je verlopen OV-kaart waar nog saldo op staat doneren.
Echt belachelijk dat je dan weer een nieuwe moet kopen als ie nog goed isquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan je verlopen OV-kaart waar nog saldo op staat doneren.
Ja dit, heb een dal-uren kaart en die verloopt ook binnenkort, elke 5 jaar meen ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat je dan weer een nieuwe moet kopen als ie nog goed isMaar goed, dat is voor een ander topic.
Waardeloze tv is dat, alleen astro-tv is nog erger.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:42 schreef KNAK het volgende:
het is dit of 1 van die kanalen met hete hollandsche meiden, of rijpe negerinnen
dan maar dit
Klopt, moest mijne vorig jaar vervangen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dit, heb een dal-uren kaart en die verloopt ook binnenkort, elke 5 jaar meen ik.
Moet je daar extra voor betalen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, moest mijne vorig jaar vervangen.
Gewoon weer 7.50 dacht ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je daar extra voor betalen?
Ja, weer 7,50. Schrijven ze gewoon lekker van die kaart af.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je daar extra voor betalen?
* houdjemond vouwt een alu-hoedje voor jequote:Op dinsdag 19 december 2017 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
Lol, ik bedacht net nog dat ze wel even Dr. Dre konden draaien.
vandaag begonnen, dus veel nieuwsgierige mensjes...quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Mja, Apeldoorn is gewoon geen studentenstad en het valt nu volledig buiten de vakantie. Dan is de bereikbaarheid 's nachts ook nog eens naadje, waardoor je min of meer afhankelijk bent van mensen uit Apeldoorn die zo gek zijn daar te gaan staan, terwijl school/werk morgen wel weer wacht. Ik snap wel waarom het al zo rustig is. Nog steeds wel sneu natuurlijk.
Angelique doet amper iets. Ze is deejay, ze moet plaatjes draaien. Dat doet ze niet (ze liet dat net serieus aan Kim Feenstra over!), dus doet ze amper iets.quote:
Hij is vast wel een keertje klaar voor de lancering nu.quote:
Van de laatste 16 nummers heb ik maar 3 bands live gezien (waaronder deze). Wat een matige score, en dat ligt niet aan het aantal concerten wat ik heb gezienquote:
I'm just a lonely boyquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:58 schreef LekkerWeertje het volgende:
Oh, oh-oh I got a love that keeps me waiting
Ik vind de muziek ook matigjes.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de laatste 16 nummers heb ik maar 3 bands live gezien (waaronder deze). Wat een matige score, en dat ligt niet aan het aantal concerten wat ik heb gezien
Tja, wat kan je in een graveyard shift zonder publiekquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:59 schreef Embraer89 het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe Sander het doet.
Trustenquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:02 schreef houdjemond het volgende:
Yes, ik ga over op de app en naar bed.
Ben morgenmiddag wel even in het Top2000 café om als een van de eerste de lijst te krijgen op poster.
Jullie weer bedankt voor de gezelligheid en tot morgen![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:02 schreef houdjemond het volgende:
Ben morgenmiddag wel even in het Top2000 café om als een van de eerste de lijst te krijgen op poster.
Tot ziensquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:02 schreef houdjemond het volgende:
Baaibaai zwaaizwaaiquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:02 schreef houdjemond het volgende:
Toch nog ruim 20 man.quote:
Da's vaak zo met dit soort bandjes. Ik ken eigenlijk ook alleen maar dit nummer van hun.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heb deze band nog live gezien vorige maand. Het gehele publiek zat gewoon te wachten op het laatste nummer.
Bij de Belgen kunnen mensen zelf een goed doel kiezen (binnen bepaalde regels).quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:08 schreef RipCity het volgende:
Ik denk dat ze serieus een actie volgend jaar moeten doen voor iets Nederlands (voedselbank) en in een grote (studenten) stad anders is het feestje voortaan over.
Volgens mij iets van Ratm, kan ook Rhcp zijn geweest 🤔quote:
Ik was nooit zo van de singletjes. Kocht en kreeg altijd van die Fox Kids Hits-dingen en Hitzone enzo. Maar mijn eerste echte album was By the Way van de Peppers.quote:
Tiësto - Traffic hier.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij iets van Ratm, kan ook Rhcp zijn geweest 🤔
Iets met gitaren.
Ik ga ook zo denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:25 schreef minthy het volgende:
Dit kan ik ook wel waarderen zo voor het slapen gaan![]()
Truste!
quote:
Ik leen even wat van je smileys.quote:
cd-winkels... ik kom nog uit de tijd dat je een single van 45-toeren kochtquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:43 schreef Dagoduck het volgende:
Het album waar dit nummer op staat heb ik ook nog, ooit gekocht in de uitverkoopbak van de Free Record Shop. In de tijd dat we nog gewoon een cd-winkel hadden in Den Helder.
Hier is niets van dat alles nog te koop. Ja, in de kringloopwinkels, daar zijn er dan wel weer zat van.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
cd-winkels... ik kom nog uit de tijd dat je een single van 45-toeren kocht
Ga nou maar slapenquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier is niets van dat alles nog te koop. Ja, in de kringloopwinkels, daar zijn er dan wel weer zat van.
nog niet ver genoegquote:Op dinsdag 19 december 2017 05:59 schreef spapaars het volgende:
Staan 2 of 3 man buiten , beveiliging meegeteld, Kim heeft zich afgezonderd.
[ afbeelding ]
Ja, die dingen mogen ze wel afpakken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:58 schreef Type-R het volgende:
De keren dat ik steeds mee kijk zie ik alleen maar mensen in het huis die naar hun smartphone zitten te kijken.
Bij iets Nederlands sla ik over.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:08 schreef RipCity het volgende:
Ik denk dat ze serieus een actie volgend jaar moeten doen voor iets Nederlands (voedselbank) en in een grote (studenten) stad anders is het feestje voortaan over.
volgens mij niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:31 schreef asco het volgende:
Zendt 101tv eigenlijk in HD uit? Ik kijk vanuit het buitenland via canaaldigitaal en dat is nog steeds niet in HD. Pff.
Ze hebben dit jaar de ultieme neutrale, 'grijze' stad uitgezocht. Niet de allerergste plaats denkbaar, ook helemaal niks bijzonders, en geen studentenleven. Ov-technisch gezien ligt Apeldoorn ook niet ideaal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo rustig in Apeldoorn, je verwacht het niet
Andere steden wilden niet. Ik denk ook dat 3fm wel iets anders had gewild dan Apeldoorn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze hebben dit jaar de ultieme neutrale, 'grijze' stad uitgezocht. Niet de allerergste plaats denkbaar, ook helemaal niks bijzonders, en geen studentenleven. Ov-technisch gezien ligt Apeldoorn ook niet ideaal.
Wil je met zo'n (op een slecht beluisterd station uitgezonden + redelijk afgekloven) evenement nog een flinke hoeveelheid geld bij elkaar brengen, zoek dan een wat levendiger stad op.
Ik zie geen reden meer om om die tijd nog op te blijven voor dit event.quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:47 schreef noodgang het volgende:
tussen 3 en half 5 gewoon niet gepost hier, dat is ook wel eens anders geweest
staat nog niet veelquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bemerk heel weinig interactie met het plein. Hopelijk komt dat nog.
Hadden eigenlijk een vlog en smartphone verbod moeten hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:38 schreef J_Mormont het volgende:
Ik word echt helemaal liep van hoe erg iedereen met die mobiele telefoons bezig is daar binnenDe hele fucking tijd vloggen, selfies maken, appen. Moet je dit nu zien
gestoord idd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:38 schreef J_Mormont het volgende:
Ik word echt helemaal liep van hoe erg iedereen met die mobiele telefoons bezig is daar binnenDe hele fucking tijd vloggen, selfies maken, appen. Moet je dit nu zien
IK HERHAAL!!!!!11quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:56 schreef wolfrolf het volgende:
Is de opdracht met die ansichtkaarten gelukt?
Dat helpt niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:38 schreef J_Mormont het volgende:
nulneggienulneggiequote:
Wat een inzicht heb jijquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:41 schreef KingRadler het volgende:
De gasten en DJ’s zitten daar echt voor hun zelf. Om gezien te worden
Maar dat wisten we alquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:41 schreef KingRadler het volgende:
De gasten en DJ’s zitten daar echt voor hun zelf. Om gezien te worden
even apeldoorn bellen dan maar XDquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:49 schreef matthijst het volgende:
Apeldoorn heeft serious request definitief de nek omgedraaid![]()
Donaties zijn welkom
Oh jee, ben jij zo'n voedselbanktokkie?quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:51 schreef KingRadler het volgende:
Eindelijk iets positiefs, Kim Feenstra die een eigen Kerstpakketten actie heeft voor mensen die het minder hebben.
En dat al 3 jaar, doet ze goed. Kuddo's, verder hoeft ze van mij niet te praten, alleen mooi wezenquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:51 schreef KingRadler het volgende:
Eindelijk iets positiefs, Kim Feenstra die een eigen Kerstpakketten actie heeft voor mensen die het minder hebben.
Ik hoorde al verhaal vanmorgen dat iemand Radio 2 had gebeld, succes te wensen voor #sr17 het is ook verwarrend Gerard op een andere zenderquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie geen reden om het totaal af te zetten, maar ik begrijp wel waarom het niet zo leeft.
Say whatquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik hoorde al verhaal vanmorgen dat iemand Radio 2 had gebeld, succes te wensen voor #sr17 het is ook verwarrend Gerard op een andere zender
Foutje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik hoorde al verhaal vanmorgen dat iemand Radio 2 had gebeld, succes te wensen voor #sr17 het is ook verwarrend Gerard op een andere zender
Zelfs in Heerlen probeerden ze er in ieder geval nog iets van te maken. Dit is ook gewoon echt baggerpubliekquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het was van het begin af aan al duidelijk dat het hier niet zou werken. Niemand in Apeldoorn zit er echt op te wachten. Er zijn nauwelijks horecagelegenheden die er iets mee doen en veel Apeldoorners hebben zoiets van "moet dat nou in onze stad, dat heeft toch helemaal geen zin?" Ik had het ook liever ergens anders gezien. Dit is alleen maar slechte reclame voor de stad. Apeldoorn is best OK, maar niet voor een evenement als dit. Met nauwelijks studentenleven kan het alleen maar falen, zeker als je een evenement binnen haalt wat al ernstig op zijn retour is.
Staat het ook nog op één van de lelijkste pleinen van Nederland...
... in een van de mooiste steden van Nederlandquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:52 schreef just me het volgende:
Paul in the Dark
@paulinthedark
11h11 hours ago
More
Groetjes aan het FOK! Forum #seriousrequest #3fm
Apeldoorn is heel mooi, maar niet vanwege de binnenstad. Dan moet je vooral rondom het Loo kijken. Ik ben als inwoner natuurlijk bevooroordeeld, dat wel. Maar het is ook wel typisch voor de stugge Apeldoorner om dit evenement niet te ondersteunen. Men blijft hier graag lekker dorps en provinciaal. Is ergens ook wel leuk, maar wel treurig bij een event als dit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
... in een van de mooiste steden van Nederland
Dat heb je in elke stad wel, de helft vindt het leuk, de helft zit er niet op te wachten. Haarlem en Heerlen waren ook geen studentensteden, daar werd het ook best tof.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het was van het begin af aan al duidelijk dat het hier niet zou werken. Niemand in Apeldoorn zit er echt op te wachten. Er zijn nauwelijks horecagelegenheden die er iets mee doen en veel Apeldoorners hebben zoiets van "moet dat nou in onze stad, dat heeft toch helemaal geen zin?" Ik had het ook liever ergens anders gezien. Dit is alleen maar slechte reclame voor de stad. Apeldoorn is best OK, maar niet voor een evenement als dit. Met nauwelijks studentenleven kan het alleen maar falen, zeker als je een evenement binnen haalt wat al ernstig op zijn retour is.
Ik denk dat het in andere steden ook niet echt zou werken. 3FM is natuurlijk grandioos het contact kwijt met de doelgroep. Om dan nog meer "all-in" te gaan op dit concept is vooral de plank volledig misslaan. Wat zonde is. Op mij wekt het nu ook de indruk dat het weinig met "lijden" te maken heeft voor het goede doel, maar meer met een soort eigengeilheid en persoonsverheerlijking. Waarom maak je het niet klein en intiem? Jammer dat Apeldoorn dan de nagel in de doodskist is, maar het heeft voor een groot deel ook te maken met 3FM zelf.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:00 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Dat heb je in elke stad wel, de helft vindt het leuk, de helft zit er niet op te wachten. Haarlem en Heerlen waren ook geen studentensteden, daar werd het ook best tof.
Vind het persoonlijk alleen vrij pijnlijk om te zien hoe ze dit jaar proberen te ' pimpen ' met totaal nutteloze en bijna megalomane aanpassingen, zoals inderdaad dat huis dat veel te groot en ongezellig is. De bovenverdieping voegt werkelijk waar niets toe.
Je hebt een groep mensen die kijkt voor het goede doel, maar de grootste groep kijkt omdat ze het bij kerst vinden horen, voor een soort sfeer. Maar die (kerst) sfeer ontbreekt totaal bij deze editie. Dit had net zo goed in april gekund.
Het zou al gescheeld hebben als ze voor andere verlichting hadden gekozen dan dat kerstsfeerverpestende blauw.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:00 schreef J_Mormont het volgende:
...bijna megalomane aanpassingen, zoals inderdaad dat huis dat veel te groot en ongezellig is. De bovenverdieping voegt werkelijk waar niets toe.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:07 schreef KingRadler het volgende:
Dit kan ook wel eens de laatste zijn
Sander Hoogendoorn ook, maar dan omdat ik er iets te veel potentie in zie om op dat zinkende schip te blijven zitten (hij is een van de betere daar).quote:
wek zwaaien naar de camera hequote:Op dinsdag 19 december 2017 09:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
Die interactie met het publiek gaat nog wel komen, als Apeldoorner is dit weer het typische kat uit de boom kijken gedrag.
Pech is natuurlijk ook dat er nu geen vakantie is, dat scheelt ook een stuk.
Ik pak vanavond even die fiets richting stad om live mee te maken hoe de sfeer is
aan het werkquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:27 schreef KingRadler het volgende:
Een DJ die tegen een DJ is aan het praten, waar zijn de mensen
Ik snap steeds beter waarom het huis en het podium dit jaar op 1 plein staan, ruimte zat voor die 20 manquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:26 schreef noodgang het volgende:
Er is echt geen zak te doen op dat plein he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |