Say whatquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik hoorde al verhaal vanmorgen dat iemand Radio 2 had gebeld, succes te wensen voor #sr17 het is ook verwarrend Gerard op een andere zender
Foutje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik hoorde al verhaal vanmorgen dat iemand Radio 2 had gebeld, succes te wensen voor #sr17 het is ook verwarrend Gerard op een andere zender
Zelfs in Heerlen probeerden ze er in ieder geval nog iets van te maken. Dit is ook gewoon echt baggerpubliekquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het was van het begin af aan al duidelijk dat het hier niet zou werken. Niemand in Apeldoorn zit er echt op te wachten. Er zijn nauwelijks horecagelegenheden die er iets mee doen en veel Apeldoorners hebben zoiets van "moet dat nou in onze stad, dat heeft toch helemaal geen zin?" Ik had het ook liever ergens anders gezien. Dit is alleen maar slechte reclame voor de stad. Apeldoorn is best OK, maar niet voor een evenement als dit. Met nauwelijks studentenleven kan het alleen maar falen, zeker als je een evenement binnen haalt wat al ernstig op zijn retour is.
Staat het ook nog op één van de lelijkste pleinen van Nederland...
... in een van de mooiste steden van Nederlandquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:52 schreef just me het volgende:
Paul in the Dark
@paulinthedark
11h11 hours ago
More
Groetjes aan het FOK! Forum #seriousrequest #3fm
Apeldoorn is heel mooi, maar niet vanwege de binnenstad. Dan moet je vooral rondom het Loo kijken. Ik ben als inwoner natuurlijk bevooroordeeld, dat wel. Maar het is ook wel typisch voor de stugge Apeldoorner om dit evenement niet te ondersteunen. Men blijft hier graag lekker dorps en provinciaal. Is ergens ook wel leuk, maar wel treurig bij een event als dit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
... in een van de mooiste steden van Nederland
Dat heb je in elke stad wel, de helft vindt het leuk, de helft zit er niet op te wachten. Haarlem en Heerlen waren ook geen studentensteden, daar werd het ook best tof.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het was van het begin af aan al duidelijk dat het hier niet zou werken. Niemand in Apeldoorn zit er echt op te wachten. Er zijn nauwelijks horecagelegenheden die er iets mee doen en veel Apeldoorners hebben zoiets van "moet dat nou in onze stad, dat heeft toch helemaal geen zin?" Ik had het ook liever ergens anders gezien. Dit is alleen maar slechte reclame voor de stad. Apeldoorn is best OK, maar niet voor een evenement als dit. Met nauwelijks studentenleven kan het alleen maar falen, zeker als je een evenement binnen haalt wat al ernstig op zijn retour is.
Ik denk dat het in andere steden ook niet echt zou werken. 3FM is natuurlijk grandioos het contact kwijt met de doelgroep. Om dan nog meer "all-in" te gaan op dit concept is vooral de plank volledig misslaan. Wat zonde is. Op mij wekt het nu ook de indruk dat het weinig met "lijden" te maken heeft voor het goede doel, maar meer met een soort eigengeilheid en persoonsverheerlijking. Waarom maak je het niet klein en intiem? Jammer dat Apeldoorn dan de nagel in de doodskist is, maar het heeft voor een groot deel ook te maken met 3FM zelf.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:00 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Dat heb je in elke stad wel, de helft vindt het leuk, de helft zit er niet op te wachten. Haarlem en Heerlen waren ook geen studentensteden, daar werd het ook best tof.
Vind het persoonlijk alleen vrij pijnlijk om te zien hoe ze dit jaar proberen te ' pimpen ' met totaal nutteloze en bijna megalomane aanpassingen, zoals inderdaad dat huis dat veel te groot en ongezellig is. De bovenverdieping voegt werkelijk waar niets toe.
Je hebt een groep mensen die kijkt voor het goede doel, maar de grootste groep kijkt omdat ze het bij kerst vinden horen, voor een soort sfeer. Maar die (kerst) sfeer ontbreekt totaal bij deze editie. Dit had net zo goed in april gekund.
Het zou al gescheeld hebben als ze voor andere verlichting hadden gekozen dan dat kerstsfeerverpestende blauw.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:00 schreef J_Mormont het volgende:
...bijna megalomane aanpassingen, zoals inderdaad dat huis dat veel te groot en ongezellig is. De bovenverdieping voegt werkelijk waar niets toe.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:07 schreef KingRadler het volgende:
Dit kan ook wel eens de laatste zijn
Sander Hoogendoorn ook, maar dan omdat ik er iets te veel potentie in zie om op dat zinkende schip te blijven zitten (hij is een van de betere daar).quote:
wek zwaaien naar de camera hequote:Op dinsdag 19 december 2017 09:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
Die interactie met het publiek gaat nog wel komen, als Apeldoorner is dit weer het typische kat uit de boom kijken gedrag.
Pech is natuurlijk ook dat er nu geen vakantie is, dat scheelt ook een stuk.
Ik pak vanavond even die fiets richting stad om live mee te maken hoe de sfeer is
aan het werkquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:27 schreef KingRadler het volgende:
Een DJ die tegen een DJ is aan het praten, waar zijn de mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |