Ik leen even wat van je smileys.quote:
cd-winkels... ik kom nog uit de tijd dat je een single van 45-toeren kochtquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:43 schreef Dagoduck het volgende:
Het album waar dit nummer op staat heb ik ook nog, ooit gekocht in de uitverkoopbak van de Free Record Shop. In de tijd dat we nog gewoon een cd-winkel hadden in Den Helder.
Hier is niets van dat alles nog te koop. Ja, in de kringloopwinkels, daar zijn er dan wel weer zat van.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
cd-winkels... ik kom nog uit de tijd dat je een single van 45-toeren kocht
Ga nou maar slapenquote:Op dinsdag 19 december 2017 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier is niets van dat alles nog te koop. Ja, in de kringloopwinkels, daar zijn er dan wel weer zat van.
nog niet ver genoegquote:Op dinsdag 19 december 2017 05:59 schreef spapaars het volgende:
Staan 2 of 3 man buiten , beveiliging meegeteld, Kim heeft zich afgezonderd.
[ afbeelding ]
Ja, die dingen mogen ze wel afpakken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:58 schreef Type-R het volgende:
De keren dat ik steeds mee kijk zie ik alleen maar mensen in het huis die naar hun smartphone zitten te kijken.
Bij iets Nederlands sla ik over.quote:Op dinsdag 19 december 2017 02:08 schreef RipCity het volgende:
Ik denk dat ze serieus een actie volgend jaar moeten doen voor iets Nederlands (voedselbank) en in een grote (studenten) stad anders is het feestje voortaan over.
volgens mij niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:31 schreef asco het volgende:
Zendt 101tv eigenlijk in HD uit? Ik kijk vanuit het buitenland via canaaldigitaal en dat is nog steeds niet in HD. Pff.
Ze hebben dit jaar de ultieme neutrale, 'grijze' stad uitgezocht. Niet de allerergste plaats denkbaar, ook helemaal niks bijzonders, en geen studentenleven. Ov-technisch gezien ligt Apeldoorn ook niet ideaal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo rustig in Apeldoorn, je verwacht het niet
Andere steden wilden niet. Ik denk ook dat 3fm wel iets anders had gewild dan Apeldoorn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze hebben dit jaar de ultieme neutrale, 'grijze' stad uitgezocht. Niet de allerergste plaats denkbaar, ook helemaal niks bijzonders, en geen studentenleven. Ov-technisch gezien ligt Apeldoorn ook niet ideaal.
Wil je met zo'n (op een slecht beluisterd station uitgezonden + redelijk afgekloven) evenement nog een flinke hoeveelheid geld bij elkaar brengen, zoek dan een wat levendiger stad op.
Ik zie geen reden meer om om die tijd nog op te blijven voor dit event.quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:47 schreef noodgang het volgende:
tussen 3 en half 5 gewoon niet gepost hier, dat is ook wel eens anders geweest
staat nog niet veelquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bemerk heel weinig interactie met het plein. Hopelijk komt dat nog.
Hadden eigenlijk een vlog en smartphone verbod moeten hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:38 schreef J_Mormont het volgende:
Ik word echt helemaal liep van hoe erg iedereen met die mobiele telefoons bezig is daar binnenDe hele fucking tijd vloggen, selfies maken, appen. Moet je dit nu zien
gestoord idd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:38 schreef J_Mormont het volgende:
Ik word echt helemaal liep van hoe erg iedereen met die mobiele telefoons bezig is daar binnenDe hele fucking tijd vloggen, selfies maken, appen. Moet je dit nu zien
IK HERHAAL!!!!!11quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:56 schreef wolfrolf het volgende:
Is de opdracht met die ansichtkaarten gelukt?
Dat helpt niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:38 schreef J_Mormont het volgende:
nulneggienulneggiequote:
Wat een inzicht heb jijquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:41 schreef KingRadler het volgende:
De gasten en DJ’s zitten daar echt voor hun zelf. Om gezien te worden
Maar dat wisten we alquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:41 schreef KingRadler het volgende:
De gasten en DJ’s zitten daar echt voor hun zelf. Om gezien te worden
even apeldoorn bellen dan maar XDquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:49 schreef matthijst het volgende:
Apeldoorn heeft serious request definitief de nek omgedraaid![]()
Donaties zijn welkom
Oh jee, ben jij zo'n voedselbanktokkie?quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:51 schreef KingRadler het volgende:
Eindelijk iets positiefs, Kim Feenstra die een eigen Kerstpakketten actie heeft voor mensen die het minder hebben.
En dat al 3 jaar, doet ze goed. Kuddo's, verder hoeft ze van mij niet te praten, alleen mooi wezenquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:51 schreef KingRadler het volgende:
Eindelijk iets positiefs, Kim Feenstra die een eigen Kerstpakketten actie heeft voor mensen die het minder hebben.
Ik hoorde al verhaal vanmorgen dat iemand Radio 2 had gebeld, succes te wensen voor #sr17 het is ook verwarrend Gerard op een andere zenderquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie geen reden om het totaal af te zetten, maar ik begrijp wel waarom het niet zo leeft.
Say whatquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik hoorde al verhaal vanmorgen dat iemand Radio 2 had gebeld, succes te wensen voor #sr17 het is ook verwarrend Gerard op een andere zender
Foutje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik hoorde al verhaal vanmorgen dat iemand Radio 2 had gebeld, succes te wensen voor #sr17 het is ook verwarrend Gerard op een andere zender
Zelfs in Heerlen probeerden ze er in ieder geval nog iets van te maken. Dit is ook gewoon echt baggerpubliekquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het was van het begin af aan al duidelijk dat het hier niet zou werken. Niemand in Apeldoorn zit er echt op te wachten. Er zijn nauwelijks horecagelegenheden die er iets mee doen en veel Apeldoorners hebben zoiets van "moet dat nou in onze stad, dat heeft toch helemaal geen zin?" Ik had het ook liever ergens anders gezien. Dit is alleen maar slechte reclame voor de stad. Apeldoorn is best OK, maar niet voor een evenement als dit. Met nauwelijks studentenleven kan het alleen maar falen, zeker als je een evenement binnen haalt wat al ernstig op zijn retour is.
Staat het ook nog op één van de lelijkste pleinen van Nederland...
... in een van de mooiste steden van Nederlandquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:52 schreef just me het volgende:
Paul in the Dark
@paulinthedark
11h11 hours ago
More
Groetjes aan het FOK! Forum #seriousrequest #3fm
Apeldoorn is heel mooi, maar niet vanwege de binnenstad. Dan moet je vooral rondom het Loo kijken. Ik ben als inwoner natuurlijk bevooroordeeld, dat wel. Maar het is ook wel typisch voor de stugge Apeldoorner om dit evenement niet te ondersteunen. Men blijft hier graag lekker dorps en provinciaal. Is ergens ook wel leuk, maar wel treurig bij een event als dit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
... in een van de mooiste steden van Nederland
Dat heb je in elke stad wel, de helft vindt het leuk, de helft zit er niet op te wachten. Haarlem en Heerlen waren ook geen studentensteden, daar werd het ook best tof.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het was van het begin af aan al duidelijk dat het hier niet zou werken. Niemand in Apeldoorn zit er echt op te wachten. Er zijn nauwelijks horecagelegenheden die er iets mee doen en veel Apeldoorners hebben zoiets van "moet dat nou in onze stad, dat heeft toch helemaal geen zin?" Ik had het ook liever ergens anders gezien. Dit is alleen maar slechte reclame voor de stad. Apeldoorn is best OK, maar niet voor een evenement als dit. Met nauwelijks studentenleven kan het alleen maar falen, zeker als je een evenement binnen haalt wat al ernstig op zijn retour is.
Ik denk dat het in andere steden ook niet echt zou werken. 3FM is natuurlijk grandioos het contact kwijt met de doelgroep. Om dan nog meer "all-in" te gaan op dit concept is vooral de plank volledig misslaan. Wat zonde is. Op mij wekt het nu ook de indruk dat het weinig met "lijden" te maken heeft voor het goede doel, maar meer met een soort eigengeilheid en persoonsverheerlijking. Waarom maak je het niet klein en intiem? Jammer dat Apeldoorn dan de nagel in de doodskist is, maar het heeft voor een groot deel ook te maken met 3FM zelf.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:00 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Dat heb je in elke stad wel, de helft vindt het leuk, de helft zit er niet op te wachten. Haarlem en Heerlen waren ook geen studentensteden, daar werd het ook best tof.
Vind het persoonlijk alleen vrij pijnlijk om te zien hoe ze dit jaar proberen te ' pimpen ' met totaal nutteloze en bijna megalomane aanpassingen, zoals inderdaad dat huis dat veel te groot en ongezellig is. De bovenverdieping voegt werkelijk waar niets toe.
Je hebt een groep mensen die kijkt voor het goede doel, maar de grootste groep kijkt omdat ze het bij kerst vinden horen, voor een soort sfeer. Maar die (kerst) sfeer ontbreekt totaal bij deze editie. Dit had net zo goed in april gekund.
Het zou al gescheeld hebben als ze voor andere verlichting hadden gekozen dan dat kerstsfeerverpestende blauw.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:00 schreef J_Mormont het volgende:
...bijna megalomane aanpassingen, zoals inderdaad dat huis dat veel te groot en ongezellig is. De bovenverdieping voegt werkelijk waar niets toe.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:07 schreef KingRadler het volgende:
Dit kan ook wel eens de laatste zijn
Sander Hoogendoorn ook, maar dan omdat ik er iets te veel potentie in zie om op dat zinkende schip te blijven zitten (hij is een van de betere daar).quote:
wek zwaaien naar de camera hequote:Op dinsdag 19 december 2017 09:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
Die interactie met het publiek gaat nog wel komen, als Apeldoorner is dit weer het typische kat uit de boom kijken gedrag.
Pech is natuurlijk ook dat er nu geen vakantie is, dat scheelt ook een stuk.
Ik pak vanavond even die fiets richting stad om live mee te maken hoe de sfeer is
aan het werkquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:27 schreef KingRadler het volgende:
Een DJ die tegen een DJ is aan het praten, waar zijn de mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |